identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

راهکاری برای از بین بردن لکه های سیاه روی لاستیک درب ماشین لباسشویی

سیاهی-لاستیک-لباسشویی
4.9/5 - (11 امتیاز)

نحوه از بین بردن لکه های سیاه روی لاستیک درب ماشین لباسشویی

لکه های سیاه روی لاستیک درب ماشین لباسشویی یکی از شایع‌ ترین مشکلاتی است که در ماشین لباسشویی ایجاد شده و باعث ایجاد حالت ناخوشایند برای شما خواهند شد. 

این مشکل هم یکی از قطعات ماشین لباسشویی را در برمیگیرد.

ایجاد لکه های سیاه بر روی لاستیک درب ماشین لباسشویی می تواند موجب نگرانی کاربران شود همچنین به لباس های شما نیز آلودگی وارد می شود.

به همین سبب لازم است هرچه سریع تر اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بوش نمایید.

لکه های موجود در ماشین لباسشویی چگونه ایجاد می شوند ؟

زمانی که شما از ماشین لباسشویی استفاده می کنید و کار ماشین لباسشویی تمام می‌ شود بدترین کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که ماشین لباسشویی را به حال خود رها نموده و درب دستگاه را ببندید.

این کار باعث ایجاد کپک شده که شما کوچک ترین بخش آن را به صورت لکه های سیاه روی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی مشاهده می کنید که بیشترین قسمت آن در داخل دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ایجاد می شود که قابل مشاهده نیست .

 

بعد از پایان شستشو به دلیل اینکه هنوز مقداری آب و رطوبت داخل دیگ و لاستیک دور درب وجود دارد در صورت بسته شدن درب

مانع خشک شدن کامل فضای داخل لباسشویی می شوید و شرایط را برای ایجاد کپک را فراهم می کنید.

بهترین کار این است که بعد  پایان کار ماشین لباسشویی و خارج کردن لباس ها اقدام به خشک نمودن و شست و شوی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی نمایید.

با یک دستمال یا اسفنج رطوبت و آب باقی مانده داخل دیگ و لاستیک دور درب را کاملا خشک کنید.

محلول ۵۰٪اب و ۵۰٪سرکه سفید را به داخل دیگ و لاستیک اسپری کنید.

و مقداری پودر جوش شیرین روی آن بپاشید بعد از چند دقیقه به وسیله یک دستمال دیگ و لاستیک دور درب را کاملاً پاک کنید.

 

نتیجه گیری سایت روبراه سرویس

 

در این مقاله به بررسی مواردی پرداخته شد که منجر به سیاه شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی می شود و همچنین راهکار حل این مشکل نیز گفته شد.

توجه داشته باشید که جهت جلوگیری از بروز مشکل لازم است به جرمگیری منظم ماشین لباسشویی، تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی و همچنین سرویس منظم آن بپردازید تا طول عمر لباسشویی افزایش یافته و دیگر نیازی نمایندگی تعمیرات تخصصی مجاز ماشین لباسشویی نخواهید داشت. علاوه بر لباسشویی، یکی از اصلی ترین قطعات ماشین ظرفشویی بوش نیز لاستیک دور درب دستگاه است. جهت افزایش طول عمر دستگاه لازم است به رسیدگی به این لاستیک توجه کنید. چرا که معیوب شدن لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی بوش موجب باز نشدن درب، سخت بسته شدن درب دستگاه، روشن نشدن ماشین ظرفشویی و… شده و با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بنابراین اگر نیاز به خریداری قطعات لباسشویی بوش دارید و یا زمان سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش شما فرا رسیده است با روبراه سرویس در تماس باشید.

بیشتر بخوانید  7 علل اساسی خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی در حین کار

تعمیر کاران مجرب روبراه سرویس در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهند. شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر خشک کن بوش و تعمیر لباسشویی گگنو، زیمنس، بوش، سامسونگ، ال جی و اسنوا با پرکردن فرم درخواست تعمیر برد لباسشویی بوش  یا مراجعه حضوری یا از برقراری تماس تلفنی با شماره : ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱- ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در ارتباط باشید. 

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *