identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر آبسردکن سامسونگ در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر آبسردکن سامسونگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر آبسردکن سامسونگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آبسردکن یکی از لوازم فوق کاربردی در اماکن اداری و عمومی است که در فصل های گرم و سرد سال بسیار کاربردی می باشد. یکی از مسائلی که لازم است کاربران آبسردکن به آن توجه کنند، سرویس دستگاه است. بر این اساس لازم است سرویس آبسردکن سامسونگ به صورت استاندارد و تخصصی انجام گیرد تا به این شکل تا مدت ها به تعمیر آبسردکن سامسونگ نیاز نداشته باشید و همچنین کیفیت آب آشامیدنی شما نیز کاهش نیابد.

تعمیر آبسردکن سامسونگ در تهران

تعمیر آبسردکن سامسونگ در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

به این صورت شما می توانید به منظور دریافت کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر آبسردکن سامسونگ در محل خود اقدام به پر کردن فرم فوق کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان به محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با مشکلات رایج آبسردکن سامسونگ

علت روشن نشدن آبسردکن سامسونگ چیست؟
در صورتی که آبسردکن سامسونگ شما روشن نمی شود لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی پریز و یا کابل دستگاه نمایید. چرا که ممکن است به دلیل وجود نوسان در برق شهری و یا سیم رابط و یا پایین بودن ولتاژ، آبسردکن روشن نشود. همچنین روشن نشدن آبسردکن سامسونگ می تواند ناشی از معیوب شدن ترموستات و یا معیوب شدن سوئیچ دستگاه باشد که لازم است در این شرایط به فکر تعمیر آبسردکن سامسونگ به صورت تخصصی باشید.

علت سرد نبودن آب موجود درون آبسردکن سامسونگ چیست؟
یکی از مشکلات رایج در زمان کار با آبسردکن سامسونگ، خنک نشدن آب درون دستگاه است. آبسردکن از ظرفیت حدود ۷ لیوان آب برخوردار است که در هر ساعت خنک می گردد و چنانچه به شکل مداوم از آن استفاده می کنید لازم است تا خنک شدن آب درون دستگاه منتظر بمانید. اما در صورت بروز اختلالاتی در کارایی ترموستات و یا برد و یا اتمام گاز مبرد و یا نشتی گاز از دستگاه، لازم است به فکر تعمیر آبسردکن سامسونگ در محل خود باشید.

علت خارج نشدن آب از شیر خروجی آبسردکن سامسونگ چیست؟
در صورت خالی بودن مخزن آبسردکن، آب از درون دستگاه شما خارج نخواهد شد. علاوه بر آن عدم سرویس مرتب دستگاه و انباشته شدن رسوبات درون دستگاه موجب خارج نشدن آب از شیر ورودی شده و لازم است جهت سرویس و تعمیر آبسردکن سامسونگ با نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران تماس نمایید.

علت نشتی آب از آبسردکن سامسونگ چیست؟
چنانچه متوجه شده اید که آبسردکن شما دچار نشتی شده است لازم است از بسته بودن دریچه انتهایی دستگاه خود مطمئن شوید. اگر این دریچه بسته باشد لازم است اقدام به آب بندی پیچ نقره ای تعبیه شده در زیر دستگاه نمایید.

علت طعم بد آب موجود در آبسردکن سامسونگ چیست؟
اگر متوجه شدید که آب خارج شده از آبسردکن سامسونگ شما طعم بدی دارد بهتر است اقدام به شست و شوی مخزن دستگاه به وسیله آب داغ لوله کشی نمایید و پس از خشک شدن آن را به صورت کامل در جای خود قرار دهید. به این صورت به رسوب زدایی و سرویس آبسردکن توجه کنید تا به تعمیر آبسردکن سامسونگ نیازی نداشته باشید.

علت گرم نشدن آب درون آبسردکن سامسونگ چیست؟
در قسمت پشتی آبسردکن سامسونگ یک دکمه تعبیه شده است که مرتبط با آب گرم می باشد و معمولا بر روی عدد یک قرار گرفته است. فرایند گرم شدن آب درون آبسردکن می تواند زمان بر باشد. اما اگر به این صورت آب درون آبسردکن شما گرم نشد لازم است جهت تعمیر آبسردکن سامسونگ با تکنسین های مجرب تماس نمایید.

چرا چراغ سبز آبسردکن سامسونگ خاموش نمی شود؟
چنانچه چراغ سبز تعبیه شده بر روی آبسردکن شما خاموش نمی شود و دستگاه شما به شکل مداوم کار می کند ممکن است دریچه داخلی دستگاه بسته نشود و در عملکرد لامپ نیز اختلال ایجاد شده باشد. در این شرایط تکنسین های روبراه سرویس در کمترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه کلیه خدمات تخصصی تعمیر آبسردکن سامسونگ می پردازند.

 

عیب یابی آبسردکن سامسونگ نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر آبسردکن سامسونگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با آبسردکن سامسونگ دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر آبسردکن سامسونگ در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر آبسردکن سامسونگ در روبراه سرویس چیست؟

اگر آبسردکن سامسونگ و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند سامسونگ دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر آبسردکن سامسونگ با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر آبسردکن سامسونگ در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر آبسردکن سامسونگ در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر آبسردکن سامسونگ بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس آبسردکن سامسونگ توجه کرد؟

به دلیل اهمیت خردکن سامسونگ در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی آبسردکن، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر آبسردکن سامسونگ نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات سامسونگ:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. سامسونگ برند با سابقه کره جنوبی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی 

لوازم خانگی کوچک

روکش اتو پرس بکو

روکش اتوپرس بکو با کد فنی ۹۱۸۲۴۲۱۰۱۵

۴۵۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تیغه نگینی غذاساز بوش

تیغه نگینی ساز غذاساز بوش کد ۰۰۶۴۷۵۸۸

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پاکت جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

پاکت جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

کیسه ی جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

کیسه ی جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

۴۷۰,۰۰۰ تومان

برد جاروشارژی بوش

برد جاروشارژی بوش کد فنی ۱۲۰۲۹۹۹۱

۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان

برس جاروشارژی بوش

برس جاروشارژی بوش کد ۱۱۰۲۱۵۳۰

۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

برد پنل اسپرسوساز بوش

برد پنل اسپرسوساز بوش کد ۱۲۰۳۲۲۷۱

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شارژر جاروشارژی بوش

شارژر جاروشارژی بوش کد ۱۲۰۲۶۵۳۱

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

همزن عمودی بوش

همزن عمودی چندکاره بوش مدل MS6CB61V1

۳,۳۸۰,۰۰۰ تومان

چرخ گوشت تفال

چرخ گوشت تفال مدل NE686

۷,۱۷۰,۰۰۰ تومان

جاروشارژی بوش

جاروشارژی بوش مدل BHN142

۲,۹۷۰,۰۰۰ تومان

همزن کاسه دار بوش

همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

تماس بگیرید

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

تیغه خردکن بوش

تیغه خردکن همزن عمودی بوش

تماس بگیرید

ولوم و کلید پاور جاروبرقی بوش

ولوم و کلید پاور جاروبرقی بوش

تماس بگیرید

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

دسته ی اتوپرس بکو

دسته ی اتوپرس بکو

۵۴۵,۰۰۰ تومان

کوپل / رابط یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید