identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

5/5 - (39 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر جاروبرقی  بوش در محل :

آیا جاروبرقی بوش شما از کار افتاده است؟

آیا قطعات جاروبرقی بوش شما سوخته و لازم است آن را تعویض کنید؟

آیا مکش جاروبرقی بوش شما کاهش یافته است؟

در این شرایط به هیچ عنوان نگران نباشید و عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش را در محل به تعمیر کاران روبراه سرویس در شهر تهران بسپارید. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نیز از دیگر خدمات محبوب روبراه سرویس در تهران است.

تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش شما با بهترین قطعات و کمترین قیمت می نمایند.

جهت دریافت  خدمات نصب، سرویس و عیب یابی و تعمیر و نگهداری جارو برقی بوش در محل با گارانتی ۶ ماهه ،بایستی نیاز خود را به صورت آنلاین از طریق فرم زیر اعلام کرده و یا با ما به صورت تلفنی تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین متخصص جاروبرقی بوش جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود.

 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش توسط روبراه سرویس در محل شما  

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار مختصص برای تعمیر جاروبرقی بوش در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
نصب قطعات جاروبرقی پس از فروش
 

چرا تعمیر جاروبرقی بوش؟

 
 گاهی بر اثر به علت یکسره شدن جاروبرقی بوش نمی توان از جارو استفاده کرد و گاهی هم مشکلات دیگری برای جاروبرقی پیش می آید . آموزش و تعمیر جاروبرقی از تخصص های روبراه سرویس میباشد.  آموزش کامل تعمیرات جاروبرقی در سایت اختصاصی روبراه سرویس قرار دارد
تعمیر کلید جاروبرقی بوش که گاه می‌شکند یا روشن خاموش نمی‌شود مسئله پیش پا افتاده‌ای است. فیلم آموزش تعمیر جاروبرقی در آپارات روبراه سرویس موجود است . در اینستاگرام هم توضیحات کامل استپ بای استپ موجود است. از علائم تمام شدن زغال جاروبرقی می توان به جرقه زدن در موتور جاروبرقی اشاره کرد. عمده ترین دلیل جرقه زدن موتور جاروبرقی را باید ذغال برق موتور جاروبرقی عنوان کرد.
وقتی فاصله ذغال ها زیاد شود باعث می شود تا در زمان شروع به کار جاروبرقی موتور جرقه بزند.
تعمیر جاروبرقی بوش تخصص بالایی می خواهد و یکی از لوازم خانگی های بسیار حساس و کاربردی است. ما جاروبرقی را از معتبرترین برندها تعمیر می کنیم. قیمت تعمیرات جاروبرقی ما در تهران نظیر ندارد و طبق مصوبه موسسه نظارتی است. سرویس و تعمیرات جاروبرقی در (شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب) تهران، تعمیرگاه تخصصی همراه با قطعات اصلی و گارانتی کتبی در خدمت شما عزیزان است. شما می توانید در تمامی شبانه روز با پرکردن فرم مخصوص تعمیرات در آن واحد از خدمات تعمیراتی ما بهره‌مند شوید.
روبراه‌سرویس مرکز تعمیر جاروبرقی در تهران است. اشکالات زیادی در خرابی جاروبرقی نقش دارند که بعضی از آنها از دلایل ساده‌ای همچون پرشدن کیسه زباله جاروبرقی ناشی می شوند. گهگاه هم خرطومی متصل به برس مکنده خراب می شود یا می شکند. خرابی موتور جاروبرقی هم بدترین نوع خرابی است.
 
 
vaccum-cleaner-repairing

 

عیب یابی جاروبرقی بوش و نحوه رفع مشکلات متداول آن در نمایندگی لوازم خانگی بوش در شرق تهران

 
 

چگونه می توان اقدام به ثبت تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس نمود؟

جهت ثبت تعمیر و یا مشاوره رایگان در روبراه سرویس می توانید با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید. همچنین می توانید فرم ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی بوش را پر کنید.

پس از پر کردن فرم در کمتر از یک ساعت پشتیبان های روبراه سرویس با شما تماس گرفته و اقدام به بررسی‌ مشکل شما می نمایند. همچنین می توانید با مشاوره رایگان با تعمیر کاران روبراه سرویس مشکل جاروبرقی خود را حل کنید. در صورت نیاز نیز در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های مجرب روبراه سرویس در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش می نمایند.

در بیشتر اوقات تعمیر جاروبرقی بوش در محل مشتری انجام می گیرد اما در صورت نیاز به تعویض قطعات تخصصی ممکن است سرویس کاران دستگاه را به تعمیرگاه های مجهز روبراه سرویس انتقال داده و پس از یک روز به شما تحویل می دهند.

ثبت تعمیر در تعمیرگاه مجاز جاروبرقی بوش چه مزایایی به همراه دارد؟

ثبت تعمیر جاروبرقی بوش در تعمیرگاه روبراه سرویس از مزایای بی شماری برخوردار می باشد. در تمامی هزینه های تعمیر جاروبرقی بوش به میزان ۷۵ درصد صرفه جویی خواهد شد. شما قادر به دسترسی آسان به قطعات فابریک جاروبرقی بوش خواهید بود. تمامی خدمات پس از تعمیر جاروبرقی بوش با ۶ ماه گارانتی انجام می گیرد.

کلیه خدمات مرتبط با تعمیر جاروبرقی بوش توسط‌ مجرب ترین تعمیرکاران در تهران صورت می گیرد. پس از ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس، تعمیرکار در زمانی که برای شما مناسب باشد در محل شما حاضر خواهد شد. به این صورت شما در سریع ترین زمان، خدمات مرتبط با تعمیر جاروبرقی بوش را در محل دریافت می نمایید.

می توانید بر کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی بوش نظارت داشته باشید. به این صورت در هزینه تعمیر جاروبرقی بوش و حمل و نقل نیز صرفه جویی خواهد شد و دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه نخواهید داشت.

آیا روبراه سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در تهران می باشد؟

روبراه سرویس نمایندگی رسمی برند بوش در تهران نیست. با مراجعه به وب سایت رسمی بوش از نمایندگی های مجاز بوش آگاهی خواهید یافت. به دلیل وجود تحریم در داخل کشور نمایندگی رسمی برای برند های خارجی وجود ندارد و تنها تعمیرگاه های تخصصی و مجاز جهت ثبت تعمیر برند بوش یافت می شوند.

روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی کلیه برند های لوازم خانگی در تهران با مجرب ترین تعمیرکاران است که اقدام به تعمیر لوازم خانگی با بهترین قطعات می نماید..

چرا بهتر است تعمیر جاروبرقی بوش را به روبراه سرویس بسپاریم؟

 در صورتی که مدت گارانتی جاروبرقی بوش شما به اتمام رسیده است و نیازمند تعمیر جاروبرقی بوش می باشید و به دنبال تماس با نمایندگی رسمی و تخصصی جاروبرقی بوش می باشید با روبراه سرویس تماس نمایید:

استفاده از خدمات روبراه سرویس مزایای بی شماری را به همراه دارد:

روبراه سرویس از قطعات فابریک جاروبرقی بوش جهت تعمیر دستگاه شما استفاده می نماید. دستگاه شما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر خواهد شد. کلیه خدمات پس از تعمیر از گارانتی ۶ ماهه برخوردار می باشد. هزینه تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس بسیار به صرفه می باشد.

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. تعمیر جاروبرقی بوش در تهران بصورت ویژه و تخصصی توسط روبراه سرویس انجام می پذیرد.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

 

رایج ترین ایرادات جاروبرقی بوش

چه موقع لازم است اقدام به ثبت تعمیر جاروبرقی بوش نماییم؟

  1. سوختن موتور جاروبرقی بوش
  2. کاهش مکش جاروبرقی بوش
  3. شکستگی لوله خرطومی جاروبرقی بوش
  4. پس دادن خاک از جاروبرقی بوش
  5. خرابی سیم جمع کن جاروبرقی بوش
  6. وجود اتصالی در سیم جمع کن جاروبرقی بوش
  7. خاموش شدن جاروبرقی بوش در حین کار
  8. معیوب شدن کلکتور جاروبرقی بوش
  9. گیر کردن دکمه های جاروبرقی بوش
  10. شکستگی در اتصالات بدنه جاروبرقی بوش
  11. صدای زیاد جاروبرقی بوش
  12. روشن نشدن جاروبرقی بوش

۱٫سرویس جاروبرقی بوش چه مزایایی دارد؟

سرویس جاروبرقی بوش امری حیاتی است که باید توسط کاربران این دستگاه جدی گرفته شود. 

ممکن است بسیاری از کاربران از مزایای این کار آگاهی نداشته باشند. سرویس کاران روبراه سرویس از مجرب ترین افراد تشکیل شده اند که اقدام به عیب یابی و سرویس تخصصی جاروبرقی بوش در محل شما می نمایند.

با برخورداری از خدمات سرویس جاروبرقی بوش، از بروز هرگونه مشکل جدی به دستگاه خود جلوگیری می نمایید. به این صورت سرویس تخصصی جاروبرقی بوش توسط تعمیرکاران روبراه سرویس شما را از پرداخت هزینه سنگین جهت تعمیر قطعات جاروبرقی بوش بی نیاز خواهد کرد.

۲٫تعمیر جاروبرقی بوش به چه صورتی می باشد؟

در صورتی که موتور جاروبرقی بوش از کار افتاده است ابتدا بررسی کنید که دستگاه به برق متصل باشد. سپس کابل برق و سیم دستگاه را بررسی نمایید. در صورت تجمع گرد و خاک در داخل دستگاه سریعا اقدام به رفع آن نمایید. در صورت خرابی فن لازم است آن را تعویض نمایید.

در صورت فرسودگی برس ها و بلبرینگ های جاروبرقی بوش لازم است آن را تعویض نموده و چنانچه بلبرینگ ها خشک شده باشد با روغن کاری ساده مشکل شما رفع خواهد شد. در صورتی که مشکل دستگاه شما رفع نشد بهتر است تعمیر جاروبرقی بوش را به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید.

در صورت خارج شدن صدای زیاد از جاروبرقی بوش لازم است محفظه را باز کنید و اقدام به نظافت کثیفی های موجود در اطراف موتور دستگاه نمایید. همچنین بهتر است فیلتر های جاروبرقی بوش را به صورت مرتب تعویض کنید. سپس اقدام به عیب یابی فن موتور نموده و در صورت خرابی فن، آن را تعویض کرده و رابط فن و شفت موتور را نیز محکم نمایید. 

در صورت کاهش مکش جاروبرقی بوش احتمالا مشکل از پر شدن کیسه جاروبرقی و یا مخزن می باشد. در صورت بر جای گذاشتن کرک توسط برس جاروبرقی بر روی برس، احتمالا تسمه دستگاه شل‌ شده و بهتر است تسمه را تعویض نموده و غلتک را تمیز کنید.

۳٫نحوه از بین برد بوی بد جاروبرقی بوش به چه صورتی می باشد؟

در مرحله اول کیسه جاروبرقی بوش و فیلتر را بررسی نمایید. بهتر است به جای نظافت کیسه آن را تعویض نمایید. در صورت غیر قابل تعویض بودن کیسه نیز بهتر است آن را خالی کرده و بشویید. سپس سیلیکون جاروبرقی بوش را به کمک یک دستمال به صورت کامل تمیز نمایید.

همچنین ممکن است لازم باشد به دلیل آنکه منشأ بو از فیلتر جاروبرقی بوش است آن را تعویض نمایید. گاهی شستن فیلتر کافی‌ نیست و حتی فیلتر های قابل شست و شو نیز لازم است گاهی اوقات تعویض شوند. پیش از قرار دادن فیلتر در جای خود از خشک بودن آن مطمئن شوید.

گاهی ممکن است خشک شدن فیلتر ۲ تا ۳ روز طول بکشد و در این شرایط بهتر است فیلتر یدک داشته باشید. گاهی نیز غلتک برس دچار باکتری شده و منجر به بوی زیاد جاروبرقی بوش خواهد شد. در این شرایط باید بررسی کنید که با تمیز کردن مشکل رفع می شود و یا نیاز به تعویض این قطعه است.

در صورتی که جاروبرقی بوش شما کیسه قابل تعویض‌ ندارد بهتر است محفظه را به صورت مرتب خالی نموده و به صورت کامل بشویید. در صورتی که مشکل دستگاه شما رفع نشد نیز بهتر است عیب یابی و سرویس تخصصی و تعمیر جاروبرقی بوش را در محل به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید.

۴٫چرا از جاروبرقی بوش بوی سوختگی خارج می شود؟

در صورتی که با بوی سوختگی جاروبرقی بوش مواجه شدید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید همچنین به هیچ عنوان بدون برخورداری از دانش فنی اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش نکنید زیرا در این شرایط به دستگاه خود آسیب بیشتری وارد می کنید.

گاهی ممکن است خارج شدن بوی سوختگی از جاروبرقی بوش به دلیل وجود انسدادی باشد که مانع از عمل کردن تسمه شود و در این شرایط بوی لاستیک سوخته به مشام شما خواهد رسید. گاهی نیز ممکن است تسمه فرسوده شده و کشیده شده و در برابر بلبرینگ بلغزد و چاره ای جز تعویض برای شما باقی نگذارد.

بررسی نمایید که تسمه از کشش مناسب برخوردار باشد که بتواند غلتک برس را در سرعت بالا بچرخاند. گاهی نیز در اثر پیچیده شدن مو یا نخ به دور غلتک برس، بوی سوختگی از جاروبرقی بوش به مشام شما خواهد رسید.

چنانچه جاروبرقی تمیز نباشد و در فیلتر ها انسدادی ایجاد شده باشد، بر روی موتور فشار زیادی وارد خواهد شد و موتور مجبور است بیشتر کار کند و این اتفاق منجر به خارج شدن بوی سوختگی از موتور جاروبرقی خواهد شد..

بنابراین در صورت خارج شدن بوی سوختگی از جاروبرقی از تمیز بودن دستگاه و همچنین باز بودن مسیر هوا اطمینان حاصل کنید. بوی سوختگی می تواند ناشی از مشکل در سیم کشی نیز باشد. در حین روشن بودن جاروبرقی به سیم دست بزنید و در صورت داغ بودن سیم جاروبرقی را از برق بکشید و با تعمیر جاروبرقی بوش را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

 

۵٫به چه صورتی می توان جاروبرقی بوش را خوشبو کرد؟

جهت خوشبو کردن جاروبرقی بوش می توانید از قرص های خوشبو کننده استفاده نمایید. ین قرص در داخل کیسه جاروبرقی قرار می گیرد و بوی خوبی حین روشن بودن از دستگاه خارج خواهد شد. در برخی از مدل های جاروبرقی بوش فیلتر خوشبو کننده برای دستگاه تولید شده است. همچنین می توانید برای خوشبو تر کردن جاروبرقی بوش از مواد طبیعی مانند دارچین، وانیل و …. نیز استفاده نمایید.

۶٫چرا مکش جاروبرقی بوش کاهش یافته است؟

یکی از اصلی ترین دلایل کاهش مکش جاروبرقی بوش استفاده مداوم از دستگاه می باشد. یکی از نشانه های کاهش مکش جاروبرقی بوش ، خارج شدن صدای زوزه از موتور می باشد.. در صورت بروز این مشکل ابتدا دسته و یا خرطومی جاروبرقی را بررسی نمایید تا در صورت انسداد این قطعه به واسطه شیء خارجی، این مشکل را رفع کنید.

جهت رفع این مشکل می توانید به کمک یک دسته طی‌ آشغال های داخل لوله خرطومی را به بیرون هدایت کنید. پر بودن کیسه جاروبرقی بوش می تواند منجر به کاهش مکش دستگاه شود کیسه جاروبرقی بوش در دو مدل ثابت و یک بار مصرف تولید و عرضه شده است.

در صورت ثابت بودن کیسه جاروبرقی آن را تمیز کرده و در صورت متحرک بودن نیز لازم است آن را تعویض نمایید. جاروبرقی ها با به وجود آوردن خلأ می توانند گرد و خاک را از روی زمین جمع آوری نمایند. در صورت نفوذ هوا به داخل دستگاه، مکش جاروبرقی بوش کاهش می یابد.

در صورتی که پس از سفت نمودن لوله باز هم مکش دستگاه بهبود نیافت بهتر است نقطه اتصال کیسه به دستگاه را بررسی کنید. در صورت وجود پارگی در لوله و کیسه جاروبرقی بوش و اعمال تنظیمات نادرست بر روی جاروبرقی بوش مکش کاهش می یابد. همچنین جهت افزایش مکش جاروبرقی بهتر است اقدام به خریداری فیلتر هپا جاروبرقی بوش از روبراه سرویس نمایید. اگر مشکل دستگاه شما رفع نشد بهتر است تعمیر جاروبرقی بوش را به نمایندگی های مجاز بوش در تهران بسپارید.

۷٫چرا جاروبرقی بوش از کار افتاده است؟

در صورتی که جاروبرقی بوش روشن نمی شود ابتدا لازم است برد الکترونیکی جاروبرقی را بررسی کنید. سپس اتصالات مرتبط با موتور و ذغال های دستگاه را بررسی نمایید. در مرحله بعدی از قطع نبودن پلاتین های سیم جمع کن جاروبرقی بوش اطمینان حاصل نمایید.

همچنین است بررسی کنید که کابل و سیم جمع کن جاروبرقی بوش دچار قطعی نشده باشد. به دلیل تخصصی بودن این مشکل و عیب یابی قطعات جانبی بهتر است تعمیر جاروبرقی بوش را به تعمیرگاه های معتبر بسپارید.

۸٫چرا جاروبرقی بوش جرقه می زند؟

در صورت جرقه زدن جاروبرقی بوش لازم است اقدام به بررسی موتور، بالشتک و آرمچیر جاروبرقی نمایید. در صورت سوختن این قطعات جاروبرقی بوش جرقه می زند. جهت رفع این مشکل با شماره گیری ۶۸۲۸۷ اقدام به ثبت تعمیر جاروبرقی بوش در محل نمایید.

۹٫علت گیر کردن سیم جمع کن جاروبرقی بوش چیست؟

در صورتی که سیم جمع کن جاروبرقی بوش گیر می کند به نکات زیر توجه کنید: ابتدا لازم است سیم جمع کن جاروبرقی بوش را بررسی نمایید. سپس سیم را یک الی دو متر بیرون بکشید و سپس مجدد امتحان نمایید تا به حالت قبل بازگردد. در صورت گیر کردن سیم جمع کن، به این صورت مشکل رفع می شود. در صورتی که مشکل حل نشد با تماس با شماره ۶۸۲۸۷ با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران تماس نمایید.

۱۰٫هزینه تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس چقدر است؟

روبراه سرویس با ارائه خدمات در محل شما، شما را از پرداخت هزینه جا به جایی دستگاه بی نیاز می کند. اولویت روبراه سرویس تعمیر قطعات است نه تعویض آنها همچنین پس از ارائه خدمات و دریافت هزینه مطابق هزینه اتحادیه به مشتری فاکتوری معتبر جهت شفاف سازی هزینه ها ارائه خواهد شد.

۱۱٫چرا جاروبرقی بوش روشن نمی شود؟

روشن نشدن جاروبرقی بوش دلایل زیادی می تواند داشته باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

روشن نشدن جاروبرقی به دلیل سوختن موتور دستگاه و قطع شدن اتصالات آن

معیوب بودن سیم جمع کن جاروبرقی بوش و یا پلاتین های داخلی آن

بروز آسیب به برد الکترونیکی جاروبرقی بوش

سرویس و عیب‌ یابی هر یک از این قطعات تخصصی بوده و نیازمند تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش می باشد. شما می توانید تعمیر جاروبرقی بوش در محل را به روبراه سرویس بسپارید

۱۲٫علت کم و زیاد نشدن جاروبرقی بوش چیست؟

معمولا دو عامل عمده بر کم و زیاد نشدن جاروبرقی و از کار افتادن دکمه کم و زیاد جاروبرقی بوش مؤثر می باشند. گاهی ممکن است این مشکل به دلیل شکستن قطعاتی مانند غلتک، درجه، ولوم و … باشد و گاهی نیز کم و زیاد نشدن جاروبرقی بوش به دلیل خرابی برد می باشد که بهتر است عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش را به روبراه سرویس بسپارید.

۱۳٫وظیفه فیلتر هوا و فیلتر هپا در جاروبرقی بوش‌ چیست؟

فیلتر هوا وظیفه دارد از ورود کثیفی و گرد و خاک به داخل جاروبرقی بوش جلوگیری کند.. فیلتر هوا در پشت مخزن پاکت جاروبرقی بوش قرار گرفته است. این فیلتر ها آبی رنگ بوده و قالب ابری نازکی دو طرف آن را احاطه نموده است.

فیلتر هپا در جاروبرقی بوش نیز از ورود گرد و خاک و هوای سمی به محیط بیرون از دستگاه جلوگیری می کند و در مسیر خروج هوای گرم موتور جاروبرقی تعبیه شده است. در بیشتر مدل های جاروبرقی بوش این فیلتر ها به صورت اکاردئونی می باشند. جهت خرید فیلتر هپا اورجینال جاروبرقی بوش می توانید به سایت روبراه سرویس مراجعه نمایید.

۱۴٫چرا از جاروبرقی بوش صدای زیادی خارج می شود؟

در بیشتر اوقات صدای زیاد جاروبرقی بوش ناشی از موتور دستگاه می باشد.در این شرایط لازم است موتور جاروبرقی بوش را ‌پاکسازی و یا مخزن شویی و …. نمایید. در بیشتر اوقات موتور جاروبرقی بوش به دلیل مکش‌ اجسام سخت و یا رطوبت، آسیب می بیند.

در این شرایط بهتر است سرویس تعمیر موتور جاروبرقی بوش را به روبراه سرویس بسپارید.

۱۵٫چرا جاروبرقی بوش در حین کار خاموش‌ می شود؟

یکی از رایج ترین ایرادات جاروبرقی بوش آن است که دستگاه در کم تر از ۵ دقیقه پس از روشن نمودن، خاموش می شود. در حالت معمول، جاروبرقی بوش پس از ۳۰ دقیقه روشن ماندن ممکن است خاموش‌ شود تا از آسیب دیدن موتور جاروبرقی جلوگیری شود.

اما در صورتی که در کمتر از ۱۵ دقیقه جاروبرقی بوش خاموش شود لازم است فیلتر و پاکت جاروبرقی را تعویض نمایید. گاهی نیز خاموش‌ شدن جاروبرقی بوش‌ به دلیل نیم سوز شدن موتور و یا معیوب شدن کلکتور آرمچیر بوده و در این شرایط موتور جاروبرقی آمپر کشیده و دستگاه پس از ۵ دقیقه خاموش می شود. در صورتی که پس از تعویض فیلتر و پاکت مشکل دستگاه حل نشد بهتر است تعمیر جاروبرقی بوش را به مراکز معتبر بسپارید

۱۶٫علت داغ شدن جاروبرقی بوش در حین کار چیست؟

معمولا داغ شدن جاروبرقی بوش به خصوص هنگامی که از روشن کردن جاروبرقی زمان زیادی گذشته باشد امری ‌طبیعی است. اما گاهی ممکن است داغ شدن بیش از حد جاروبرقی موجب دفرمه شدن بدنه دستگاه شود.

این داغ شدن جاروبرقی گاهی می تواند به دلیل عدم تعویض پاکت و یا فیلتر جاروبرقی بوش رخ دهد. اما گاهی ایراد جدی تر بوده و مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و کلکتور جاروبرقی بوش می باشد که نیاز به تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در محل می باشد.

۱۷٫علت شکستگی بدنه جاروبرقی بوش‌ چیست؟

شکستگی در بدنه جاروبرقی بوش گاهی اوقات نیازمند تعویض‌ کل بدنه بوده و گاهی اوقات با تعویض قطعه کوچک از جاروبرقی مشکل دستگاه شما رفع خواهد شد. شما می توانید کلیه قطعات فابریک جاروبرقی بوش را از روبراه سرویس خریداری نمایید.

تماس با روبراه سرویس 02144219619

 

سوالات متداول تعمیر جاروبرقی بوش:

پس از تماس با شماره ٤٤٢١٩٦١٩-٠٢١  یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت روبراه سرویس تعمیرکار
جاروبرقی بوش در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند. اگر مشکل تعمیری شما کوچک باشد همانجا در منزل انجام می شود و اگر مشکل حاد باشد دستگاه برای انتقال به کارگاه یا قطعه مورد نظر آماده می شود.

این سوال را خیلی ها می کنند اما جواب آن چند روز یا هفته یا ماه نیست! بلکه جواب این است که هر زمان که نشانگر کیسه پر شدن آن را نشان داد با کیسه تعویض گردد. شاید شما در یک هفته خیلی آشغال جمع کنید و کیسه یک هفته ای پر شود و ممکن است یه ماه جارو نکشید و کیسه خالی بماند! 

بنر روبراه سرویس

بنر روبراه سرویس

سوالات متداول

تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در محل توسط روبراه سرویس انجام می شود؟

تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش بلافاصله و در کمترین زمان ممکن توسط روبراه سرویس در محل انجام می شود

هزینه و قیمت تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در محل توسط روبراه سرویس چقدر است؟

مطمئن باشید ارزان ترین قیمت و هزینه برای تعمیرات در محل در تهران به روبراه سرویس تعلق دارد. می توانید لیست قیمت ها را در سایت ببینید.

زمان تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در محل چه مدتی طول می کشد؟

کمترین زمان ممکن برای رسیدن تعمیرکار به محل شما در تهران از آن روبراه سرویس است و در کمتر از یک ساعت مشکلات جاروبرقی رفع می گردد

خدمات مرتبط با تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس چه مدت ضمانت دارد؟

کلیه خدمات صورت گرفته جهت تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس از ضمانت ۶ ماهه برخوردار می باشد که پس از ارائه فاکتور ضمانت نامه معتبر نیز به مشتری تقدیم می گردد.
این ضمانت نامه شامل تعویض‌ قطعات تزئینی نمی باشند.

چنانچه مجدد جاروبرقی بوش دچار همان مشکل تعمیر شده شود، لازم است هزینه ای جهت تعمیر پرداخت نماییم؟

در صورتی که زمان گارانتی جاروبرقی بوش به اتمام نرسیده باشد و مجدد مشکل سابق در دستگاه شما پدیدار شود نیازی به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود ندارد.
کلیه خدمات انجام گرفته تا ۶ ماه از ضمانت برخوردار بوده و در صورت تکرار مجدد آن مشکل روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان جاروبرقی بوش می نماید.

نحوه ثبت تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس به چه صورتی می باشد؟

جهت ثبت تعمیر جاروبرقی بوش می توانید با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی بوش را پر کنید تا پشتیبان های روبراه سرویس با شما تماس نمایند

آیا روبراه سرویس فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش می باشد؟

بله شما می توانید کلیه قطعات جانبی فابریک لوازم خانگی بوش را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از روبراه سرویس همراه با ۶ ماه گارانتی اصالت کالا خریداری کنید.

jaroobarghi

سرویس جاروبرقی بوش در کلیه نقاط شهر تهران

تمامی لوازم برقی و خانگی جهت بهبود کارایی نیاز به سرویس ماهیانه دارند. بسیاری از کاربران از اهمیت سرویس ماهیانه جاروبرقی بوش آگاهی ندارند. طراحی قطعات در جاروبرقی های جدید بوش با جاروبرقی های قدیمی متفاوت می باشد. در جاروبرقی های جدید قطعات کامپیوتری تعبیه شده است که در صورت خرابی این قطعات ناچار به پرداخت هزینه سنگین خواهید بود.

اکثر جاروبرقی های بوش عمر مفید بالایی دارند به این شرط که به نگهداری اصولی از دستگاه و سرویس ماهیانه جاروبرقی بوش زیر نظر نمایندگی های معتبر تعمیرات بوش توجه داشته باشید. در صورت خرابی موتور جاروبرقی بوش لازم است هزینه ای برابر با یک جاروبرقی نو را صرف خرید موتور جدید نمایید اما می توانید با سرویس ماهیانه جاروبرقی بوش از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید.

جهت افزایش‌ طول عمر موتور جاروبرقی بوش‌ لازم است حداقل هر ۱۲ ماه یکبار سرویس جاروبرقی بوش را به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید. با سرویس جاروبرقی بوش دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت تعمیر جاروبرقی بوش نخواهید داشت.

روبراه سرویس با سال ها تجربه و برخورداری از تکنسین های مجرب اقدام به سرویس ماهیانه جاروبرقی بوش در محل شما می نماید. جهت ثبت درخواست سرویس جاروبرقی بوش در محل فرم ثبت درخواست را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷ تماس نمایید.

برخی نکات کاربردی برای جلوگیری از خرابی و نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش

چگونه می توان از خرابی جاروبرقی بوش جلوگیری نمود؟

۱٫تعویض به موقع فیلتر جاروبرقی بوش

فیلتر جاروبرقی وظیفه تصفیه هوا را بر عهده دارد و از ورود گرد و غبار به هوا جلوگیری می نماید. در صورت قابل شست و شوی نبودن فیلتر جاروبرقی می توانید با تکاندن آن، فیلتر را تمیز کنید. در صورت کثیفی بیش از حد فیلتر، مکش جاروبرقی بوش نیز کاهش می یابد. بنابراین جهت افزایش طول عمر جاروبرقی بوش به تعویض به موقع فیلتر توجه کنید.

۲٫تخلیه پاکت جاروبرقی بوش

پاکت جاروبرقی از ورود گرد و غبار به قطعات داخلی و موتور دستگاه جلوگیری می کند. در صورتی که پاکت جاروبرقی بوش قابلیت شست و شو داشته باشد، بهتر است در زمان های مشخص‌ پاکت را تمیز کنید و در صورت یکبار مصرف بودن نیز بهتر است پاکت را به صورت مرتب تعویض کنید. در صورت عدم توجه به پر شدن پاکت جاروبرقی بوش، مکش جاروبرقی کاهش یافته و همچنین موتور جاروبرقی نیز نیم سوز خواهد شد. بنابراین برای افزایش طول عمر جاروبرقی بوش‌ به تعویض‌ مرتب پاکت توجه نمایید.

۳٫سیم جمع کن جاروبرقی را تا انتها خارج نکنید

جاروبرقی های مدرن امروزه از سیم جمع کن هایی برخوردار می باشند. هر سیم جمع کن ۳ تا ۵ متر سیم دارد.در صورت کشیدن بیش از حد سیم ، سیم جمع کن دچار قطعی و اتصالی شده و به این صورت دستگاه شما از کار می افتد. بنابراین جهت افزایش طول عمر جاروبرقی بوش به هیچ عنوان سیم جمع کن را بیش از حد بیرون نکشید.

۴٫استفاده صحیح از لوله خرطومی جاروبرقی بوش

لوله خرطومی بسیار انعطاف پذیر می باشد و به شما امکان تمیز کرد کلیه نقاط منزل را می دهد. در صورتی که در حین جارو کشی زمان زیادی لوله را خم کنید، لوله شکسته خواهد شد. همچنین برخورد اشیاء تیز نیز موجب شکسته شدن لوله و کاهش طول عمر جاروبرقی بوش خواهد شد.

۵٫استفاده از سری های مناسب‌ تمیز نمودن سطوح

در قسمت بدنه جاروبرقی بوش سری های گوناگونی قرار داده شده است. بسیاری از افراد کاربرد این سری ها را نمی دانند. استفاده از سری مخصوص هر سطح در جاروبرقی بوش موجب تمیز تر شدن سطوح و افزایش طول عمر جاروبرقی بوش خواهد شد.

۶٫روشن نگذاشتن جاروبرقی بوش بیش از ۱۵ دقیقه

روشن گذاشتن جاروبرقی بوش بیش از ۱۵ دقیقه موجب نیم سوز شدن و جرقه زدن موتور جاروبرقی بوش خواهد شد. بنابراین برای افزایش طول عمر جاروبرقی بوش به شما توصیه میکنیم جاروبرقی را پس‌ از هر ۱۵ دقیقه خاموش کنید و پس از گذشت چند دقیقه مجدد روشن کنید.

۷٫توجه به چرخ های جاروبرقی بوش

چرخ های جاروبرقی بوش به شما امکان حمل آسان دستگاه به تمامی قسمت ها را می دهند. بنابراین بهتر است جهت افزایش طول عمر جاروبرقی بوش و عدم نیاز به تعمیرگاه و صرف هزینه سنگین، در حین بالا و پایین نمودن دستگاه، به چرخ ها توجه کنید. شکستن چرخ ها عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.

۸٫عدم روشن و خاموش نمودن جاروبرقی بوش با پا

در صورتی که جاروبرقی را با پای خود خاموش و روشن می کنید به مرور به دلیل انداختن وزن خود بر روی دستگاه، به بدنه و دکمه های جاروبرقی بوش آسیب وارد نموده و طول عمر دستگاه را کاهش خواهید داد.

۹٫جمع نکردن هر چیزی با جاروبرقی بوش

به هیچ عنوان موادی مانند سنگ ریزه، سن و ماسه و یا آب و نقاط مرطوب را با جاروبرقی بوش تمیز نکنید. این کار موجب گیر کردن اجسام در سری جاروبرقی و کاهش طول عمر دستگاه خواهد شد. همچنین به سرویس منظم جاروبرقی بوش توجه کنید و از بروز کوچک ترین مشکل در دستگاه خود غافل نشده و سریعا تعمیر و عیب یابی جاروبرقی بوش را در شهر تهران به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید.

 قطعات مصرفی و یدکی جاروبرقی بوش :

تعویض قطعات جانبی جاروبرقی بوش

برس جاروبرقی بوش

یکی از رایج ترین خرابی های جاروبرقی بوش، مرتبط با برس جاروبرقی می باشد.

در صورت خرابی برس جاروبرقی بوش تنها کافی است با تعمیرگاه های تخصصی جاروبرقی بوش تماس نمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر برس جاروبرقی بوش با بهترین کیفیت نمایند.

فیلتر جاروبرقی بوش

فیلتر جاروبرقی بوش به هیچ عنوان ارزش تعمیر ندارد.

بنابراین بهترین کار آن است که اقدام به خریداری فیلتر جدید برای جاروبرقی بوش خود نمایید

به دلیل اهمیت این قطعه در کارکرد جاروبرقی بوش بهتر است فیلتر اورجینال جاروبرقی بوش را با بهترین کیفیت از روبراه سرویس خریداری نمایید

کیسه جاروبرقی بوش

در صورت خراب شدن کیسه جاروبرقی بوش دیگر امکان استفاده از دستگاه خود را نخواهید داشت.

خرابی و پر شدن بیش از حد کیسه جاروبرقی به مرور زمان به موتور جاروبرقی بوش و قطعات دیگر آسیب وارد می نماید

بنابراین بهتر است اقدام به خریداری کیسه اورجینال جاروبرقی بوش از روبراه سرویس نمایید.

موتور جاروبرقی بوش

در صورت خراب شدن موتور جاروبرقی بوش ، کارایی دستگاه مختل خواهد شد

بنابراین بهتر است با تعمیرکار جاروبرقی بوش تماس نمایید تا اقدام به عیب یابی موتور نموده و بررسی کند که موتور جاروبرقی بوش قابل تعمیر است یا خیر؟

در صورت قابل تعمیر نبودن موتور دستگاه شما می توانید موتور فابریک جاروبرقی بوش را از روبراه سرویس خریداری نمایید

لوله خرطومی جاروبرقی بوش

یکی از مهم ترین قطعات جاروبرقی بوش لوله خرطومی دستگاه است و ممکن است به دلیل استفاده نادرست بیش از قطعات دیگر دچار خرابی شود.

در صورت خرابی لوله خرطومی جاروبرقی بوش می توانید از تعمیرکار خود جهت تعمیر و یا تعویض لوله خرطومی جاروبرقی بوش کمک بخواهید.

شما می توانید قطعات جانبی جاروبرقی بوش را به صورت اورجینال با کمترین هزینه از سایت روبراه سرویس خریداری نمایید.

تماس با ما - روبراه سرویس 02144219619

تعویض بلبرینگ به منظور تعمیر جاروبرقی بوش به چه صورتی است؟
درون اکثر موتور های جاروبرقی جهت انجام فعالیت مناسب، دو بلبرینگ تعبیه شده است که در ابتدا و انتهای موتور قرار دارند. گاهی ممکن است به دلایلی نظیر برخورد ضربه و یا کثیف شدن این قطعات، با صدای زیاد موتور جاروبرقی مواجه شوید که موجب اختلال در عملکرد جاروبرقی شود. در این شرایط لازم است به منظور تعمیر جاروبرقی بوش از نحوه تعویض بلبرینگ دستگاه آگاهی یابید.

آموزش تعویض گام به گام بلبرینگ جاروبرقی بوش
تعویض بلبرینگ جاروبرقی بوش نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و لازم است از افراد مجرب برای این کار کمک بگیرید. یکی از اصلی ترین عوامل صدای زیاد موتور جاروبرقی بوش مرتبط با کثیفی بلبرینگ است. بر اساس مدل جاروبرقی ممکن است این قطعه درون دستگاه تفاوت جزئی با سایر دستگاه ها داشته باشد. 

اما به صورت کلی موتور جاروبرقی برخوردار از دو بلبرینگ در دو سر شافت موتور می باشد. جهت رفع این مشکل لازم است پس از آنکه مطمئن شدید که صدای موتور ناشی از بلبرینگ است اقدام به بررسی و عیب یابی موتور نمایید. تعویض بلبرینگ جاروبرقی بوش در ۴ مرحله که شامل باز کردن موتور جاروبرقی، خارج سازی فن از موتور، عیب‌ یابی زغال ها و تعویض بلبرینگ جدید است انجام می گیرد.
به منظور باز کردن موتور جاروبرقی بوش لازم است پیش از هرکاری لوله، کیسه زباله و فیلتر را خارج نمایید. در مرحله بعدی لازم است پوششی که بر روی اجزای داخلی دستگاه وجود دارد را به وسیله یک پیچ گوشتی چهارسو باز نمایید. لازم است یک مبرد الکترونیکی را از جای خود خارج نمایید تا دچار مشکل نشود و نیازی به خارج کردن کامل این قطعه نیست.

 تنها لازم است پیچ های بدنه را باز نمایید و به وسیله سیم های متصل شده آن را به سمتی هدایت کنید. لازم به ذکر است جایگاه موتور درون دستگاه های مختلف متفاوت می باشد. به همین شکل چنانچه موتور در زیر قسمت دیگری تعبیه شده باشد لازم است اجزای آن باز شود. بهتر است از هر قطعه با دوربین گوشی خود عکس بگیرید تا هنگام بستن موتور دچار مشکل نشوید.

 سپس می توانید پس از رسیدن به موتور، پیچ های آن را باز نمایید و موتور را به آرامی از جای خود خارج کنید. باز کردن موتور نیاز به دقت و تجربه دارد و بهتر است باز کردن موتور با به نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس در تهران بسپارید.
در مرحله بعدی لازم است اقدام به خارج کردن فن موتور نمایید. به این شکل صفحه ای محافظ فلزی در انتهای موتور تعبیه شده است و یک فن در پشت این قطعه قرار دارد. این صفحه برخوردار از دو پیچ است که لازم است آن ها جدا شده و باز شوند. سپس لازم است مهره فن را باز نمایید و آن را جدا کنید. ممکن است طریقه باز کردن فن به منظور تعمیر جاروبرقی بوش در دستگاه های مختلف متفاوت باشد.
سپس لازم است اقدام به بررسی زغال های کربنی موتور جاروبرقی نمایید. قسمت بعدی موتور معمولا زغال های کربنی می باشند که با سر سیم خود باز می شوند. لازم است در این مرحله اقدام به بررسی زغال نمایید تا در صورت کوتاه شدن آن اقدام به تعویض این قطعه کنید. لازم است بدانید که لازم است دو زغال با هم تعویض شوند. سپس لازم است استاتور را به آرامی خارج کنید. 

استاتور برخوردار از یک بست فنری است که با فشار کم به سمت پایین رها شده و امکان خارج کردن آن وجود دارد. استاتور ها برخوردار از یک کنترلر می باشند که لازم است به همراه استاتور خارج شوند. لازم است بدانید که هر قسمت می تواند واشری داشته باشد که نباید گم شود و یا جای آن فراموش شود. حلقه مسی به نام کوموتاتور نیز در بخش انتهایی پستگاه است که ممکن است به دلیل نازک بودن خارج کردن آن را فراموش کنید.

 لازم است کوموتاتور را خارج کرده و تمیز نمایید. یکی از اصلی ترین خرابی های موتور جاروبرقی مرتبط با این قطعه می باشد. بلبرینگ های جاروبرقی در دو سر موتور متصل شده اند. با وارد کردن ضربات آرام به بلبرینگ های خراب و پیچ گوشتی می توانید آن را از جای مشخص خود خارج کنید.
در مرحله بعدی از تعمیر جاروبرقی بوش لازم است پس از تمیز نمودن شافت استاتور و با وارد کردن فشار به همان شکلی که بلبرینگ ها را خارج کردید مجدد جا بزنید. زمانی که موتور را تا این مرحله باز می کنید بهتر است اقدام به تمیز کردن کلیه قسمت های جاروبرقی پیش از اتصال مجدد این قطعات کنید.

 و در نهایت می توانید به همان شکلی که این قطعات را باز کردید مجدد و با همان ترتیب در جای خود قرار داده و دستگاه را روشن نمایید. بهتر است پس از باز کردن جاروبرقی اقدام به چرخاندن بلبرینگ کنید و اگر صدای کمی از آن خارج شد و یا سخت چرخید اقدام به تعویض این قطعات کنید.

چرا بلبرینگ جاروبرقی بوش معیوب می شود؟
کلیه جارو های برقی دارای دو بلبرینگ در بخش ابتدایی و انتهایی موتور هستند که برخی مواقع ممکن است کاربران در زمان کار با جاروبرقی با صدای زیاد دستگاه مواجه شوند که ناشی از خرابی بلبرینگ می باشد.

گاهی اوقات عدم نظافت فیلتر جاروبرقی موجب نفوذ گرد و خاک از فیلتر و رسیدن آن به فن می شود. در صورت انباشت گرد و خاک بر روی فن، از حرکت منظم فن جلوگیری می شود و موجب حرکت نامنظم فن و بلبرینگ می گردد. همچنین نفوذ گرد و خاک بیش از حد نیز موجب معیوب شدن موتور خواهد شد. همچنین گاهی معیوب شدن بلبرینگ به دلیل استفاده بیش از حد از جاروبرقی رخ می دهد.

نشانه های خرابی بلبرینگ جاروبرقی بوش چیست؟
آشنایی با نشانه های خرابی بلبرینگ جاروبرقی موجب می شود در صورت مشاهده این نشانه ها سریعا این علائم را شناسایی کنید و هرچه سریع تر جهت تعمیر جاروبرقی بوش اقدام به تعویض بلبرینگ نمایید. یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی بلبرینگ، صدای زیاد دستگاه است. 

در این شرایط ممکن است آرمچیر با کفشک های جاروبرقی درگیر شده باشند و موجب صدای زیاد جاروبرقی شوند. صدای زیاد جاروبرقی می تواند ناشی از عوامل زیادی باشد که یکی از این عوامل نیز خرابی بلبرینگ است. برخی اوقات خرابی بلبرینگ موجب از کار افتادن جاروبرقی می شود و در این شرایط جهت تعمیر جاروبرقی بوش لازم است سریعا تعویض بلبرینگ را به افراد مجرب بسپارید.

تعمیر موتور جاروبرقی بوش در تهران

مهم ترین قطعه در جاروبرقی بوش موتور دستگاه است. ممکن است این قطعه به دلیل استفاده زیاد و غیر اصولی دچار مشکل شود در بیشتر مواقع خرابی موتور جاروبرقی بوش می تواند به دلیل نفوذ آب در موتور به دلیل کشیدن آب از لوله جاروبرقی و یا استفاده بیش از حد از دستگاه و عدم تعویض منظم پاکت و فیلتر جاروبرقی بوش رخ دهد.

همچنین داغ شدن بدنه جاروبرقی بوش نیز می تواند موجب سوختن موتور دستگاه شود. به همین دلیل بهتر است به هیچ عنوان از جاروبرقی بوش خود به صورت مداوم استفاده نکنید در جاروبرقی های جدید برند بوش، پس از داغ شدن موتور، دستگاه خود به خود خاموش می شود. در صورتی که حین کار با جاروبرقی بوش، دستگاه خاموش شد، صبر کنید و به دستگاه استراحت دهید.

بهتر است پس از هر ۱۵ دقیقه، ۵ دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا موتور دچار مشکل نشود و نیازی به تعمیر موتور جاروبرقی بوش پیدا نکنید. موتور جاروبرقی بوش از قطعات مختلفی تشکیل شده است که جهت تعمیر موتور جاروبرقی بوش لازم است با این قطعات آشنایی داشته باشید: موتور جاروبرقی بوش از ۲ بلبرینگ تشکیل شده که خرابی این قطعه موجب صدای زیاد جاروبرقی بوش در حین کار خواهد شد.

درون بلبرینگ جاروبرقی بوش، کلکتور و یا صفحه چرخان تعبیه شده است. در صورت خرابی کلکتور با جرقه زدن موتور جاروبرقی بوش مواجه خواهید شد. کلکتور جاروبرقی بوش به کمک سیم پیچ ها به گردش در می آیند. در واقع این سیم ها به دلیل خاصیت مغناطیسی و آهنربایی موجب چرخش کلکتور می شوند.

زغال جاروبرقی بوش نیز یکی از اجزای مهم موتور است که با گذشت زمان کوتاه شده و لازم است آن را تعویض کنید. فن موتور جاروبرقی بوش یکی از قطعات بسیار مهم است که موجب ایجاد مکش در جاروبرقی بوش می شود. همچنین ترموستات نیز از مهم ترین قطعات دستگاه است که در زمان داغ شدن بیش از حد موتور، با خاموش نمودن دستگاه از خرابی موتور و تعمیر جاروبرقی بوش پیشگیری می نماید.

به دلیل آنکه ترانسفورماتور ها و رله های جاروبرقی بوش به سختی از دستگاه جدا می شوند بهتر است در صورتی که نیاز به تعویض موتور داشتید، عیب یابی و تعمیر موتور جاروبرقی بوش در محل  را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

آموزش تعمیر جاروبرقی بوش با تعویض زغال موتور

زغال قطعه گرافیت سیاه رنگ درون جاروبرقی می باشد که رسانای فوق العاده است. این قطعه موجب ایجاد اصطکاک در حرکت دستگاه می گردد که موجب انجام کار موتور می گردد. در صورتی که این قطعه با خرابی با خوردگی مواجه شود در موتور جاروبرقی اختلال ایجاد خواهد شد. پس از اتمام زغال جاروبرقی بوش ممکن است گمان کنید که موتور جاروبرقی سوخته و یا معیوب شده است. این اتفاق موحب اختلال در عملکرد جاروبرقی می گردد. 

چرا زغال موتور جاروبرقی بوش تمام می شود؟
یکی از اصلی ترین عواملی که موجب تمام شدن زغال موتور می گردد خوردگی آن است که به مرور موجب اتمام زغال می شود. در این شرایط برخی افراد گمان می کنند که موتور سوخته و نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش دارند. عدم وجود زغال در کارایی موتور اثر گذاشته و موجب از کار افتادن این قطعه می گردد. بنابراین لازم است اقدام به بررسی میزان خوردگی جاروبرقی نمایید.
زغال در قسمت موتور جاروبرقی تعبیه شده است و جهت دسترسی به این قطعه لازم است به موتور دستگاه دست یابید. در صورتی که از دانش فنی در زمینه تعمیر جاروبرقی بوش برخوردار نیستید بهتر است با تعمیرکاران حرفه ای روبراه سرویس تماس نمایید.
تمام شدن زغال موتور جاروبرقی بوش نشانه هایی دارد که در صورت ظاهر شدن این نشانه ها درون دستگاه خود لازم است سریعا به فکر عیب یابی و تعویض این قطعه در جاروبرقی بوش نمایید. این نشانه ها شامل از کار افتادن موتور جاروبرقی بوش، جرقه زدن موتور و کاهش مکش جاروبرقی می باشد.

چرا بلبرینگ جاروبرقی بوش معیوب می شود؟
کلیه جارو های برقی دارای دو بلبرینگ در بخش ابتدایی و انتهایی موتور هستند که برخی مواقع ممکن است کاربران در زمان کار با جاروبرقی با صدای زیاد دستگاه مواجه شوند که ناشی از خرابی بلبرینگ می باشد. گاهی اوقات عدم نظافت فیلتر جاروبرقی موجب نفوذ گرد و خاک از فیلتر و رسیدن آن به فن می شود. در صورت انباشت گرد و خاک بر روی فن، از حرکت منظم فن جلوگیری می شود و موجب حرکت نامنظم فن و بلبرینگ می گردد. همچنین نفوذ گرد و خاک بیش از حد نیز موجب معیوب شدن موتور خواهد شد. همچنین گاهی معیوب شدن بلبرینگ به دلیل استفاده بیش از حد از جاروبرقی رخ می دهد.

نشانه های خرابی بلبرینگ جاروبرقی بوش چیست؟
آشنایی با نشانه های خرابی بلبرینگ جاروبرقی موجب می شود در صورت مشاهده این نشانه ها سریعا این علائم را شناسایی کنید و هرچه سریع تر جهت تعمیر جاروبرقی بوش اقدام به تعویض بلبرینگ نمایید. یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی بلبرینگ، صدای زیاد دستگاه است. در این شرایط ممکن است آرمچیر با کفشک های جاروبرقی درگیر شده باشند و موجب صدای زیاد جاروبرقی شوند. صدای زیاد جاروبرقی می تواند ناشی از عوامل زیادی باشد که یکی از این عوامل نیز خرابی بلبرینگ است. برخی اوقات خرابی بلبرینگ موجب از کار افتادن جاروبرقی می شود و در این شرایط جهت تعمیر جاروبرقی بوش لازم است سریعا تعویض بلبرینگ را به افراد مجرب بسپارید.

چگونه می توان اقدام به تعویض زغال موتور جاروبرقی بوش نمود؟
تعویض زغال جاروبرقی بوش به مهارت زیادی نیاز دارد به همین سبب بهتر است اگر قادر به انجام این کار نیستید جهت تعویض زغال با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در تماس باشید. پس از باز کردن جاروبرقی با جریان الکترونیکی و موتور دستگاه رو به رو می شوید، 

به همین دلیل لازم است به منظور پیشگیری از بروز برق گرفتگی و یا اتصالی جاروبرقی را خاموش کرده و از برق بکشید. سپس لازم است قاب جاروبرقی را برداشته و پیچ های دستگاه را باز نمایید تا به موتور دسترسی پیدا کنید. پس از باز کردن پیچ ها، ممکن است محتویات جاروبرقی شما پخش شود و یا سیم به قاب و سایر اجزای جاروبرقی گیر کند. 

به همین دلیل لازم است با دقت اقدام به تعویض زغال نمایید. در صورت قدیمی بودن دستگاه، توجه کنید که اقدام به جدا کردن فنر کشنده سیم نکنید. چرا که در این شرایط مونتاژ فنر دچار مشکل شده و کار شما دشوار خواهد شد. پس از آنکه قاب جاروبرقی و پیچ های موتور را باز کردید لازم است به آرامی موتور را از جای مشخص خود خارج کنید تا به این شکل به کربن موتور دستگاه دسترسی یابید. 

در زمان خارج کردن موتور لازم است توجه کنید که کابل های متصل پاره نشود و قطعات مدار نیز دچار مشکل نشود. لازم است زغال کهنه را با دقت جدا نمایید و محل موتور و زغال را به وسیله یک پارچه مناسب و یا مسواک تمیز نمایید. به این شکل کثیفی های این قسمت به صورت کامل تخلیه خواهد شد.

 کربن خریداری شده در جاروبرقی را لازم است با دقت و احتیاط در جای مشخص خود درون جاروبرقی قرار دهید و در مرحله بعد اقدام به بستن قطعات جاروبرقی نمایید. لازم است توجه کنید که هر یک از قطعات در جای مشخص خود قرار گرفته باشد و پیچ ها نیز به شکل کامل سفت شده باشد.

 همچنین به نصب درست سیم ها نیز توجه کنید تا دچار مشکل نشوید. در صورت بروز مشکل در هر یک از این مراحل می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید.

آموزش تعویض بالشتک موتور جهت تعمیر جاروبرقی بوش
گاهی اوقات ممکن است کاربران در زمان کار با جاروبرقی با مشکلاتی مواجه شوند که جهت رفع آن نیاز به تعویض بالشتک موتور جاروبرقی بوش نمایند. یکی از اصلی ترین قطعات در جاروبرقی، بالشتک است. ممکن است این بالشتک به مرور دچار ایراد و یا فرسودگی شده باشد در این شرایط با جرقه های کوچک و آبی موتور مواجه خواهید شد.

 در این شرایط لازم است اقدام به تعویض بالشتک نمایید. به دلیل کارکرد جاروبرقی در مدت طولانی و یا فرسودگی این قطعه ممکن است با معیوب شدن بالشتک جاروبرقی مواجه شوید. اصلی ترین عوامل معیوب شدن بالشتک جاروبرقی بوش به شرح زیر است:
چنانچه جاروبرقی شما برای زمان طولانی و بی وقفه روشن باشد و موتور دستگاه بیش از حد گرم شده باشد، ممکن است با آسیب دیدن بالشتک موتور جاروبرقی بوش مواجه شوید. پس از استفاده زیاد از دستگاه ممکن است گرد و غبار زیادی وارد موتور شود و کارایی موتور و بالشتک موتور دچار مشکل شود.

 علاوه بر آن نفوذ آب و رطوبت به درون بالشتک موتور جاروبرقی نیز می تواند موجب خرابی این قطعه شود. گاهی اوقات نیز ممکن است عمر مفید بالشتک تمام شده باشد و شما با از کار افتادن این قطعه مواجه خواهید شد.

چگونه می توان اقدام به تعویض بالشتک موتور جاروبرقی بوش نمود؟

تعویض بالشتک موتور جاروبرقی بوش کاری تخصصی است و لازم است برای این کار با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در تهران تماس نمایید. این کار می تواند بر اساس موتور و مدل جاروبرقی متفاوت باشد. برای تعویض بالشتک موتور جاروبرقی بوش بهتر است به مراحل زیر توجه کنید:

پیش از هرکاری لازم است جاروبرقی را خاموش کنید و سیم دستگاه را از برق بکشید تا مطمئن شوید که خطری شما را تهدید نمی کند. به منظور دسترسی بهتر به بالشتک موتور لازم است اقدام به خارج کردن نازل و یا لوله مکش جاروبرقی نمایید. هر نوع پیچ و یا گیره ای که بالشتک را محکم می کند به وسیله یک گوشتی و یا انبردست با دقت جدا نمایید.

 پس از برداشتن بالشتک موتور قدیمی، لازم است بالشتک جدید را جایگزین کنید و در محل قدیمی آن متصل نمایید و از تراز شدن آن مطمئن شوید. سپس‌ لازم است نازل و یا لوله مکش جاروبرقی را متصل نموده و سیم برق را وصل نمایید. در نهایت نیز جاروبرقی را روشن نموده و اقدام به تست بالشتک موتور جاروبرقی بوش نمایید. بهتر است در صورتی که در هر یک از این مراحل دچار مشکل شدید به منظور عیب یابی موتور و تعویض بالشتک با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش‌ در شرق تهران تماس نمایید.

چه زمانی لازم است اقدام به تعمیر موتور جاروبرقی بوش نماییم؟

در صورتی که در حین کار با جاروبرقی بوش با مشکلاتی اعم از کاهش مکش جاروبرقی بوش، خارج شدن بوی دود و یا سوختگی از جاروبرقی و یا روشن نشدن جاروبرقی بوش مواجه شدید لازم است سریعا جهت عیب یابی تعمیر موتور ، اقدام به ثبت تعمیر موتور جاروبرقی بوش در روبراه سرویس نمایید.

همچنین توجه کنید که به هیچ عنوان از جاروبرقی بوش جهت جمع آوری مایعات و خاک استفاده نکنید و به سرویس دوره ای جاروبرقی بوش و نظافت قطعات و تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی بوش توجه کنید

جهت تعمیر موتور جاروبرقی بوش لازم است به مراحل زیر توجه کنید. ابتدا لازم است فن موتور که در قسمت انتهای محفظه موتور تعبیه شده است را جهت تعمیر موتور جاروبرقی بوش در محل، به آرامی باز نمایید.

در مرحله بعدی نیز لازم است زغال های موتور را که به وسیله سر سیم هایی به موتور متصل شده است را باز نمایید. در صورت کوچک شدن زغال ها لازم است برای تعمیر جاروبرقی بوش آن را تعویض نمایید. بهتر است جهت تعویض زغال های موتور جاروبرقی بوش از قطعات اورجینال استفاده کنید.

در مرحله بعدی لازم است جهت دسترسی به استاتور های جاروبرقی بوش، پس از باز نمودن زغال ها به بست فلزی دسترسی می یابید که با باز نمودن این قطعه، استاتور نیز باز خواهد شد..

در مرحله اخر تعمیر موتور جاروبرقی بوش لازم است روتور ها از دستگاه خارج کنید

دو سر انتهایی و ابتدایی روتور به بلبرینگ متصل است.

لازم است حلقه مسی روتور را نیز خارج نموده و تمیز کنید

به دلیل اهمیت موتور در جاروبرقی بوش، بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر جاروبرقی بوش از نمایندگی های معتبر بوش در تهران کمک بخواهید

در صورتی که بدون برخورداری از دانش فنی و تخصصی‌ اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش نمایید به دستگاه خود آسیب بیشتری وارد می نمایید و لازم است بهای سنگین تری جهت رفع این مشکل بپردازید

چنانچه چاره ای جز تعویض موتور جاروبرقی بوش نبود بهتر است اقدام به خریداری موتور اورجینال جاروبرقی بوش از فروشگاه های معتبر قطعات لوازم خانگی بوش در تهران نمایید

جهت تعویض موتور و یا خدمات دیگر جاروبرقی می توانید با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس تمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش شما با بهترین قطعات نمایند.

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش

سیم جمع کن یکی از قطعات مهم جاروبرقی بوش است که وظیفه جمع نمودن کابل جاروبرقی و قرار دادن آن در محفظه کوچک را بر عهده دارد تا به این شکل مانع از خراب شدن کابل شود.

در صورت عدم استفاده صحیح از دستگاه و یا خارج کردن بیش از حد سیم جاروبرقی ، کارکرد سیم جمع کن جاروبرقی مختل شده و شما با مشکلاتی مانند قطع شدن جریان برق در موتور و روشن نشدن جاروبرقی بوش و یا جمع نشدن سیم در داخ سیم جمع کن مواجه خواهید شد

همچنین ممکن است برخی از قطعات داخلی سیم جمع کن جاروبرقی دچار مشکل شوند و چاره ای جز تعمیر جاروبرقی بوش برای شما باقی نگذارند

به همین دلیل بهتر است از نحوه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش آگاهی داشته باشید

سیم جمع کن جاروبرقی بوش از قطعاتی مانند قرقره، فیوز شیشه ای، سیم های رابط تیره و روشن، ترمز و یا اهرم، پلاتین، حلقه های مسی و شاخک های فنری ثابت تشکیل شده است.

در صورت وجود اختلال در هر یک از این قطعات، سیم جمع کن جاروبرقی خراب شده و لازم است سریعا اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش نمایید

گاهی ممکن است خرابی سیم جمع کن جاروبرقی به دلیل معیوب شدن سیم های روشن و تیره موجود در این قطعه باشد.

در این شرایط جهت تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش لازم است اقدام به تعویض این سیم ها نمایید

قطعه مهم دیگر که در صورت خرابی بر عملکرد سیم جمع کن جاروبرقی تاثیر مخربی بر جای می گذارد، پلاتین های مسی می باشد که وظیفه انتقال جریان برق را بر عهده دارد.

با گذشت زمان و استفاده زیاد ممکن است این پلاتین ها دچار شکستگی شده و یا منافذ کوچکی بر روی آن ها ایجاد شود.

جهت عیب یابی سیم جمع کن جاروبرقی بوش و همچنین ثبت تعمیر جاروبرقی بوش می توانید با روبراه سرویس در ارتباط باشید.

همچنین ممکن است به دلیل خرابی برخی از قطعات با مشکل گیر کردن سیم جمع کن جاروبرقی بوش مواجه شوید.

در صورتی که با نظافت این قطعات مشکل رفع نشد بهتر است اقدام به بررسی دقیق و عیب یابی قطعات جاروبرقی بوش مانند قرقره، شاخک های فلزی، فیوز، ترمز و … نمایید

گاهی ممکن است چاره ای جز تعویض این قطعات نداشته باشید.

به دلیل اهمیت سیم جمع کن، بهتر است برای جلوگیری از خرابی بیشتر، جهت ثبت تعمیر جاروبرقی بوش از طریق شماره گیری ۴۴۲۱۰۶۱۹-۰۲۱ با نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس تماس نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعات داشتید بهتر است اقدام به خریداری قطعات اورجینال جاروبرقی بوش از طریق فروشگاه مجاز روبراه سرویس نمایید.

تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی بوش

برد الکترونیکی جاروبرقی به عنوان مغز دستگاه عمل می کند و وظیفه کنترل کلیه قطعات را بر عهده دارد.

به این صورت که درون برد الکترونیکی قطعه ای به نام آی سی وجود دارد که وظیفه کنترل نیاز های برد را بر عهده دارد.

برد الکترونیکی جاروبرقی بوش نیز از قطعات مختلفی تشکیل شده است که گاهی ممکن است تعمیر جاروبرقی بوش در گرو تعویض این قطعه باشد.

چنانچه با مشکلاتی مانند روشن نشدن جاروبرقی بوش، خاموش شدن مداوم جاروبرقی بوش در حین کار، تنظیم نشدن سرعت جاروبرقی بوش، از کار افتادن نمایشگر جاروبرقی بوش، عدم کم و زیاد شدن دور موتور جاروبرقی بوش، خاموش نشدن جاروبرقی بوش و سخت روشن شدن جاروبرقی بوش مواجه شدید، بهتر است جهت عیب یابی برد الکترونیکی و تعمیر جاروبرقی بوش در تهران با روبراه سرویس در ارتباط باشید.

برای تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی بوش، چنانچه سرعت جاروبرقی کم و زیاد نمی شود، لازم است مقاومت های محدود کننده جریان برق و ولتاژ ورودی برد را بررسی نمایید

در صورت روشن نشدن جاروبرقی بوش لازم است ورودی برق و مدار های تعبیه شده بر روی خازن و برد را بررسی نمایید

چنانچه جاروبرقی شما در حین کار بیش از حد داغ می شود لازم است جهت تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی بوش صفحه انتقال حرارت نیمه هادی تریاک را بررسی نمایید

معیوب شدن برد الکترونیکی جاروبرقی بوش موجب کاهش مکش و از کار افتادن کامل دستگاه می شود

برد الکترونیکی جاروبرقی بوش قطعه حساس و پیچیده ای می باشد که در صورت کوچک ترین اشتباهی در عیب یابی و تعمیر آن پیامد های ناخوشایندی رخ خواهد داد

گاهی نیز امکان تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی بوش وجود ندارد و لازم است اقدام به خریداری این قطعه نمایید.

جهت افزایش کارایی جاروبرقی بهتر است اقدام به خریداری برد الکترونیکی اورجینال جاروبرقی بوش از فروشگاه روبراه سرویس نمایید

بهتر است جهت عیب یابی تعویض برد و یا تعمیر جاروبرقی بوش با نمایندگی های معتبر برند بوش در تهران تماس نمایید

تعمیرات اساسی جاروبرقی بوش در تهران

تعمیرات اساسی جاروبرقی بوش در تهران

برخی نکاتی که لازم است پیش از ثبت تعمیرات جاروبرقی بوش به آن توجه کنید:

پیش از تعمیر جاروبرقی بوش توجه کنید که جاروبرقی روشن است، به پریز متصل است، در پریز جریان برق وجود دارد و کابل دستگاه دچار قطعی و یا اتصالی نیست.

همچنین بررسی کنید که موتور جاروبرقی بوش بیش از حد گرم نشده باشد.

در برخی از جاروبرقی ها قطعه ای تعبیه شده است که در صورت گرمای بیش از حد دستگاه به صورت خودکار خاموش می گردد.

در صورتی که مکش جاروبرقی بوش کاهش یافته است بهتر است پیش از ثبت تعمیر جاروبرقی بوش‌ در تهران اقدام به تعویض پاکت جاروبرقی و تمیز کردن فیلتر جاروبرقی نمایید.

سپس بررسی کنید که تمامی راه های گردش هوا، باز هستند.

بررسی نمایید که درون لوله و با دسته جاروبرقی گرفتگی و یا انسدادی ایجاد نشده باشد.

سپس اقدام به بررسی و یا تعویض تسمه جاروبرقی بوش نمایید

سپس بررسی کنید که غلتک تمیز باشد و مانعی جهت چرخش آن وجود نداشته باشد.

همچنین بهتر است به بلبرینگ روغن بزنید.

از عملکرد صحیح فیوز مطمئن شوید

در مرحله بعدی لازم است توجه کنید که موتور جاروبرقی دچار مشکل نشده باشد.

تعویض موتور جاروبرقی بوش از نظر اقتصادی به صرفه نیست بنابراین بهتر است اقدام به سرویس قسمت های دیگر این قطعه نمایید

بهتر است عیب یابی و سرویس موتور و تعمیر جاروبرقی بوش را به نمایندگی های مجاز بوش در تهران بسپارید

همچنین بهتر است به نظافت منظم قطعات جاروبرقی همچون لوله خرطومی، لوله تلسکوپی و برس جاروبرقی توجه کنید.

گاهی اوقات با رفع انسداد و نظافت این قطعات مشکل دستگاه شما رفع می شود

در صورتی که با بررسی موارد فوق مشکل دستگاه شما رفع نشد بهتر است جهت عیب یابی تخصصی، سرویس و تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در کلیه نقاط شهر تهران در تمامی ساعات شبانه روز از طریق شماره گیری ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ با روبراه سرویس تماس نمایید.

تعمیر جاروبرقی بوش در کلیه نقاط شهر تهران

تعمیر جاروبرقی بوش در شمال تهران

در صورتی که ساکن مناطق شمالی شهر تهران مانند شمیرانات، الهیه، نیاوران، کامرانیه، فرشته، کاوه، دولت، قیطریه، سعدآباد، جمشیدیه، جماران، تجریش، پاسداران، یخچال، دیباجی، شریعتی، اندرزگو، جردن، میرداماد، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، ولنجک، سعادت آباد، سوهانک می باشید و نیاز به خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر جاروبرقی بوش در شمال تهران دارید تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر جاروبرقی بوش در مرکز تهران

روبراه سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیرات تخصصی لوازم خانگی برند بوش در محدوده های انقلاب، ولیعصر، فاطمه، یوسف آباد، عباس آباد، مطهری، ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شیراز، شهر ولفجر، شهرآرا، شهرک آزمایش، گیشا و جلال آل احمد می باشد.

بنابراین در صورتی که ساکن این مناطق می باشید می توانید جهت ثبت تعمیر جاروبرقی بوش در مرکز تهران با ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید.

تعمیر جاروبرقی بوش در غرب تهران

جهت ثبت درخواست سرویس دوره ای، تعویض قطعات و تعمیر جاروبرقی بوش در غرب تهران مانند مناطق صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، پونک، شهران، ستاری، اکباتان، کن، تهرانسر، شهر زیبا، سردار جنگل با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید که تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند.

تعمیر جاروبرقی بوش در شرق‌ تهران

در صورتی که به دنبال تعمیرگاه تخصصی برند بوش، جهت تعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران و در محدوده های تهرانپارس، نارمک، رسالت، سیدخندان، افسریه، پیروزی، حکیمیه، لویزان، شیان و ارتش می باشید تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانه روز تماس گرفته و اقدام به ثبت تعمیرات نمایید.

تعمیر جاروبرقی بوش در جنوب تهران

روبراه سرویس در کلیه نقاط جنوبی شهر تهران همانند منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، جمهوری، نواب، قزوین، ولیعصر، شاد آباد، یافت آباد، امام زاده حسن ، شهر ری، مهر آباد، باقر شهر، عبدل آباد و ورامین آماده خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن می باشد

جهت ثبت تعمیر جاروبرقی بوش در جنوب تهران تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ با ما در اتباط باشید.

سرویس جاروبرقی بوش توسط روبراه سرویس

سرویس جاروبرقی بوش توسط روبراه سرویس

نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی جهت تعمیر جاروبرقی بوش به محل من کجاست؟

چنانچه به تازگی به محلی تازه نقل مکان کرده اید و به دنبال تعمیرگاه معتبر جهت تعمیر جاروبرقی بوش می باشید، اصلا نگران نباشید.

جهت ثبت تعمیرات جاروبرقی بوش در کلیه نقاط شهر تهران و در کلیه ساعات شبانه روز تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در کمتر از یک ساعت مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران با شما تماس نموده و به محل شما اعزام شوند.

روبراه سرویس با سال ها سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برند بوش اقدام به تعمیر جاروبرقی بوش با اورجینال ترین قطعات و نازل ترین قیمت در کلیه نقاط شهر تهران می نماید.

راهنمای فارسی جاروبرقی بوش

نکات ایمنی در حین استفاده از جاروبرقی بوش شامل موارد مهمی می باشد که کاربران باید از آن اگاهی داشته باشند تا در حین کار با جاروبرقی بوش دچار مشکل نشوند و از بروز هرگونه مشکل و پرداخت هزینه سنگین جهت تعمیر جاروبرقی بوش پیشگیری شود.

توجه کنید که برای جلوگیری از خرابی جاروبرقی بوش پس از هر ده دقیقه استفاده، ۵ دقیقه به دستگاه خود استراحت دهید.

به هیچ عنوان اجسام سنگین را بر روی دستگاه خود قرار ندهید و از پوشاندن منافذ گردش هوای جاروبرقی با چسب و … خودداری کنید.

به هیچ عنوان زباله های تیز و برنده و گرد و خاک و یا زباله های اشتعال زا مانند خاکستر و یا فیلتر سیگار را با جاروبرقی جمع نکنید.

راهنمای تعویض پاکت جاروبرقی بوش

جهت تعویض پاکت جاروبرقی بوش بهتر است پیش از هرکاری سیم و دوشاخه دستگاه را از برق جدا کنید.

سپس لوله خرطومی را از دستگاه جدا نموده و درب محفظه را باز کنید.

در صورت دائمی بودن پاکت جاروبرقی بوش بهتر است اقدام به شست و شوی پاکت نموده و به هیچ عنوان از شوینده های قوی برای این کار استفاده نکنید.

به شما توصیه می کنیم برای افزایش کارایی دستگاه و جلوگیری از بروز خرابی، اقدام به خریداری پاکت جاروبرقی یک بار مصرف بوش نمایید.

راهنمای چگونگی تعویض فیلتر جاروبرقی بوش

لازم است به صورت دوره ای برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه، اقدام به نظافت و یا تعویض فیلتر جاروبرقی بوش نمایید.

جهت تعویض فیلتر جاروبرقی بوش بهتر است پیش از هرکاری‌ اقدام به جدا نمودن لوله خرطومی دستگاه نمایید

سپس درب محفظه جاروبرقی بوش را باز نمایید و فیلتر را به آرامی از جای مشخص خود خارج کنید.

فیلتر جاروبرقی بوش در مجاورت موتور و پاکت قرار گرفته است.

در این مرحله می توانید فیلتر جاروبرقی بوش را خارج نموده و آن را به خوبی تمیز کنید و در جای خود قرار دهید.

به هیچ عنوان فیلتر را به صورت نم دار در دستگاه قرار ندهید.

بهتر است به هیچ عنوان جهت شست و شوی فیلتر از شوینده قوی استفاده نکنید.

در صورتی که قادر به نظافت و تعویض فیلتر و پاکت جاروبرقی نبودید بهتر است با روبراه سرویس تماس نمایید تا تکنسین های مجرب ما اقدام به سرویس دوره ای جاروبرقی بوش نمایند.

در صورتی که به سرویس دوره ای جاروبرقی بوش بی توجه باشید، به مرور به قطعات دستگاه شما آسیب های بیشتری وارد شده و شما ناچار به تعمیر جاروبرقی بوش خواهید شد.

‫17 نظر

  • مصطفی حمیدیان گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من یک هفته هست که جاروبرقی بوش خریدم
    دستگاه بوی سوختگی میده
    علت بوی سوختگی جاروبرقی بوش جیه؟

  • افسانه بیگدلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من حین استفاده از جاروبرقی بوش احساس برق گرفتگی میکنم
    دسته جاروبرقی برق داره
    میشه راهنمایی کنید که علت چیه؟

  • هانیه عظیمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ممکنه بگین نحوه تمیز کردن قطعات جاروبرقی بوش به چه شکله و هر چند وقت یکبار لازمه این کار رو انجام داد؟

  • نازنین رشیدی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من برای مدت طولانی از جاروبرقی استفاده کردم
    وسط کار خاموش شد
    پریز برق و سیم هم سالمه
    ممکنه مشکل از موتور باشه؟

  • زینب امیرزاده گفت:

    سلام
    روزتون بخیر
    وسط استفاده از جاروبرقی لوله خرطومی از دستگاه جدا شد و هرکاری میکنم وصل نمیشه مجدد
    میشه بگین علت وصل نشدن لوله خرطونی چی میتونه باشه؟

  • پونه نعمتی گفت:

    سلام
    روز بخیر
    وقتی جارو شارژی بوش رو شارژ می کنم و شارژش پر میشه چراغش همچنان قرمز میمونه
    ممکنه باتری دستگاه مشکل پیدا کرده باشه؟

  • پویان آزاد گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    حین استفاده از جاروبرقی بوش قدرت موتور نوسان داره و بدون اینکه من قدرت رو تغییر بدم زیاد و کم میشه
    امکانش هست مشکل از موتور باشه؟

  • هدی احمدی گفت:

    سلام
    شبتون بخیر
    من چند وقت پیش کیسه جاروبرقی بوش رو عوض کردم
    ولی الان هر موقع جارو میکشم بعدش میبینم کیسه دراومده از جاش
    میشه بگین دلیلش چیه؟
    ممنونم

    • user گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      کیفیت پایین کیسه جاروبرقی، یا خراب بودن کیسه گیر جارو میتونه دلیل این ایراد باشه

  • رویا تهرانی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    خسته نباشید
    من وقتی میخوام درجه جاروبرقی بوش رو زیاد کنم
    تغییری نمیکنه
    میشه بگین علت بالا نرفتن درجه جاروبرقی چیه؟

    • user گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      خرابی ولوم یا برد میتونه دلیل کم و زیاد نشدن قدرت دستگاه باشه
      جهت بررسی دقیقتر باما تماس بگیرید

  • زینب ارجمند گفت:

    سلام
    روزتون بخیر
    من دیروز به صورت ناگهانی با جاروبرقی مقداری آب جمع کردم
    ی بوی شبیه سوختگی از دستگاه بلند شد
    ممکنه جاروبرقی سوخته باشه؟

  • یوسف رحیمی دانش گفت:

    سلام
    روز بخیر
    من به تازگی پاکت جاروبرقی بوش رو تعویض کردم
    ولی هنوز وقتی از دور کند جاروبرقی به روی دور تند میرم دستگاه آلارم پر شدن کیسه جاروبرقی رو میده و مکش کم میشه
    ممکنه بگین چرا این اتفاق موفته؟
    ممنون

  • فرانک صراف گفت:

    سلام
    شبتون بخیر
    کلید پاور جاروبرقی بوش بعضی وقتا روشن نمیکنه بعضی وقت ها هم ممکنه روشن کنه
    ممکنه بگین علت خراب شدن دکمه پاور جاروبرقی بوش چیست؟
    ممنون

  • نغمه بیگدلی گفت:

    سلام
    روزتون بخیر
    ببخشید جاروبرقی بوش رو وقتی از درجه زیاد میخوام بیارم رو درجه کم هیچ تغییری نمیکنه
    ممکنه بگین مشکل ولوم جاروبرقی بوش به چه صورتی حل میشه؟

  • ثریا قاسم وش گفت:

    سلام
    روزتون بخیر
    من از وقتی کیسه جاروبرقی رو عوض کردم
    بعد از اینکه جارو میکشم میبینم کیسه از جا در اومده
    کیسه فابریک بوش رو هم خریداری کردم ولی نمیدونم مشکل چیه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • مهدی یوسفی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من به تازگی کیسه جاروبرقی رو عوض کردم
    ولی دیدم مکش کم شده چک کردم دیدم در دهانه کیسه کرک جمع شده
    ولی حدودا نصف کیسه خالی بود
    ممکنه راهنمایی کنید علت جمع شدن کرک در جاروبرقی بوش چیه؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *