identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برند اسنوا یکی از محبوب ترین برند های ایرانی لوازم خانگی است که امروزه محصولات این برند در اکثر آشپزخانه ها یافت می شود. آبمیوه گیری اسنوا نیز یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند است که به شما امکان تهیه انواع آبمیوه خوش طعم را در سریع ترین زمان ممکن می دهد. اگر آبمیوه گیری شما به دلیل عدم استفاده اصولی از دستگاه و یا اتمام طول عمر قطعات دچار مشکل شود، بهتر است به فکر یافتن نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران باشید.

تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در تهران

تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در تهران و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی در تهران است که اقدام به تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در کمترین زمان در محل شما می نماید. جهت ثبت درخواست تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در محل با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با مشکلات رایج آبمیوه گیری اسنوا

علت خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری اسنوا در حین کار چیست؟
در صورتی که در زمان کار با آبمیوه گیری اسنوا دستگاه شما به صورت ناگهانی در حین کار خاموش می شود لازم است اقدام به بررسی اورلود دستگاه نمایید. همچنین ممکن است موتور آبمیوه گیری شما معیوب شده باشد. به دلیل تخصصی بودن موتور بهتر است به منظور دریافت خدمات تعمیر آبمیوه گیری اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

علت عدم آبگیری آبمیوه گیری اسنوا چیست؟
اگر در زمان کار با آبمیوه گیری اسنوا متوجه عدم آبگیری دستگاه شدید بهتر است اقدام به بررسی تیغه و یا صفحه تیغه آبمیوه گیری نمایید. ممکن است در این شرایط تیغه آبمیوه گیری شما کند شده باشد و قادر به آبگیری نباشد. لازم است در این شرایط اقدام به تعویض تیغه نمایید.

 همچنین گاهی ممکن است که فاصله میان تیغه و صفحه زیرین دستگاه شما زیاد شده باشد. در این شرایط دستگاه شما قادر به آبگیری مناسب نخواهد بود. در این شرایط لازم است جهت تعمیر آبمیوه گیری اسنوا از واشر تنظیم کننده بر روی شفت موتور استفاده نمایید.

 

علت داغ کردن موتور آبمیوه گیری اسنوا چیست؟
چنانچه با داغ کردن موتور آبمیوه گیری مواجه شدید لازم است بدانید که ممکن است این مشکل ناشی از آبگیری مقدار بیش از حد میوه رخ دهد. همچنین با روشن کردن خالی آبمیوه گیری نیز با داغ کردن دستگاه مواجه می شوید. 

در این شرایط لازم است از آبگیری میوه های بیش از حد سفت پرهیز کنید. همچنین به هیچ عنوان آبمیوه گیری را بر روی فرش و یا موکت روشن نکنید. همچنین ممکن است داغ کردن موتور به دلیل نیم سوز شدن آبمیوه گیری رخ دهد که لازم است در این شرایط به فکر تعمیر آبمیوه گیری اسنوا باشید.

علت خارج شدن بوی سوختگی از آبمیوه گیری اسنوا چیست؟
یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی موتور آبمیوه گیری اسنوا می تواند خارج شدن بوی سوختگی و داغ کردن موتور باشد. این اتفاق می تواند ناشی از نشتی مایعات به درون دستگاه باشد. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی موتور نمایید که نشتی مایعات به درون دستگاه موجب نیم سوز شدن آن نشده باشد. جهت دریافت کلیه خدمات مرتبط با عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری اسنوا با روبراه سرویس از طریق شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با آبمیوه گیری اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در روبراه سرویس چیست؟

اگر آبمیوه گیری اسنوا و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند اسنوا دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر آبمیوه گیری اسنوا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری اسنوادر روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر آبمیوه گیری اسنوا در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر آبمیوه گیری اسنوا بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس آبمیوه گیری اسنوا توجه کرد؟

به دلیل اهمیت آبمیوه گیری اسنوا در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی مایکروفر، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر آبمیوه گیری اسنوا نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات اسنوا:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. اسنوا برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات جانبی آبمیوه گیری

آبمیوه گیری

درب آبمیوه گیری بوش

درب آبمیوه گیری بوش

تماس بگیرید

درب آبمیوه گیری بوش

درب آبمیوه گیری بوش

تماس بگیرید

درب آبمیوه گیری بوش

درب آبمیوه گیری بوش

تماس بگیرید

برس نظافت آبمیوه گیری بوش

برس آبميوه گيری بوش

۷۶۰,۰۰۰ تومان

قاب زیر موتور اصلی آبمیوه گیری بوش

قاب زیر موتور آبمیوه گیری بوش

۳۱۳,۳۷۰ تومان

نگهدارنده سمت راست دسته آبمیوه گیری بوش

نگهدارنده سمت راست دسته آبمیوه گیری بوش

۲۸۰,۰۰۰ تومان

نگهدارنده اصلی دسته آبمیوه گیری بوش

نگهدارنده سمت چپ دسته آبمیوه گیری بوش

۲۸۰,۰۰۰ تومان

مجرای آبمیوه گیری بوش

مجرای آبميوه گيری بوش

۱,۳۹۶,۵۳۹ تومان

پارچ آبمیوه گیری بوش

پارچ آبمیوه گیری بوش کد فنی ۰۰۷۰۱۶۹۷

۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان

پایه موتور آبمیوه گیری بوش

قاب روی موتور آبمیوه گیری بوش

۴۵۰,۰۰۰ تومان

نگهدارنده درب آبميوه گيري بوش- سمت راست

۷۳۰,۰۰۰ تومان

مجرای آبمیوه گیری بوش

مجرای آبمیوه گیری بوش

۹۹۸,۴۹۵ تومان

جداکننده فوم آبمیوه گیری بوش

جدا کننده فوم آبمیوه گیری بوش

۳۷۲,۱۵۸ تومان

سیم آبمیوه گیری بوش

سیم آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۶۳۱۵۸۷

۲۲۹,۹۰۷ تومان

ولوم آبمیوه گیری بوش

ولوم آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۶۳۱۵۸۸

۳۵۰,۰۰۰ تومان

کفی آبمیوه گیری بوش

کفی آب میوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۷۹۶۱۳۷

۳۵۰,۰۰۰ تومان

ضامن میکروسوئیچ بوش

ضامن میکروسوئیچ آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۶۳۸۰۰۰

۲۹۴,۲۵۹ تومان

اهرم آبمیوه گیری بوش

دسته آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۰۰۷۹۶۱۳۳

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

سالور آبمیوه گیری بوش

مجرای آبمیوه گیری بوش با کد فنی ۱۲۰۰۶۷۹۷

۱,۳۴۶,۳۸۲ تومان

کلید آبمیوه گیری بوش

۴۱۶,۱۸۸ تومان