identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی ال جی تهران

5/5 - (10 امتیاز)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی ال جی LGدر منزل ،بایستی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین متخصص الجی جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود. برای هر محصول روی آن کلیک کنید.

 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی توسط روبراه سرویس در محل منزل خودتان :

 ٤٤٢١٩٦١٩-٠٢١

 

  • دستگاه خود را انتخاب کنید 

روبراه سرویس تعمیر ماشین لباسشویی

جهت درخواست تعمیرکار مختصص برای تعمیرات انواع لوازم خانگی ال جی در  شهر تهران و در محل شما فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
 
نمایندگی-ال-جی-تهران-

یکی از برترین برند های لوازم خانگی موجود در جهان، برند ال جی است که از دیرباز اقدام به تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و برقی نموده است. یکی از محبوب ترین لوازم خانگی این برند نیز ماشین ظرفشویی می باشد.

ماشین ظرفشویی ال جی از به روز ترین امکانات روز بازار ساخته شده است و به دلیل برخورداری از متریال با کیفیت، با مدت ها کاربر را نیاز به تعمیر نخواهد کرد. اگر زمان سرویس دستگاه شما فرا رسیده است اما نمی دانید نمایندگی ال جی در تهران کجاست با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی است که اقدام به ارائه خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش در محل شما می نماید.

روبراه سرویس ارزان ترین و باتجربه ترین!

 

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخضوض می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

شماره تلفن تعمیر لوازم خانگی ال جی LG چند است؟

۲۱-۴۴۲۱۹۶۱۹

اگر لوازم خانگی LG خراب شد چکار باید بکنیم؟

با تماس با شماره تلفن روبراه سرویس و یا تکمیل فرم تعمیرات لوازم خانگی ال جی بلافاصله تعمیرکار ال جی LG در محل شما حاضر خواهد شد

خدمات پس از فروش ال جی چگونه است؟

روبراه سرویس تعمیرکار انواع لوازم خانگی با قیمت ارزان و حرفه ای و خیلی سریع خدمات سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی الجی را انجام می دهد.

 

خدمات تعمیرات ال جی:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
ال جی LG این برند پرسابقه و شگفت انگیز در عرصه لوازم خانگی بسیار حرفه ای در ایران گسترش یافته است و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
 

 

پرفروش ترین محصولات لوازم یدکی مصرفی :