identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر توستر اسنوا در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر توستر اسنوا در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر توستر اسنوا در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر توستر یکی از محبوب ترین لوازم در آشپزخانه شما محسوب می شود، بدون شک از کیفیت توستر اسنوا با خبرید! توستر اسنوا یکی از با کیفیت ترین توستر های موجود در بازار است که به شما امکان تهیه نان تست و انواع ساندویچ را در سریع ترین زمان ممکن می دهد. بر همین اساس اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر توستر اسنوا در محل خود دارید، بهترین گزینه برای شما روبراه سرویس است.

تعمیر توستر اسنوا در تهران

تعمیر توستر اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

روبراه سرویس اقدام به ارائه خدمات تعمیر توستر اسنوا در محل شما و با بهترین قطعات می نماید. جهت ثبت درخواست تعمیر توستر اسنوا در تهران با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با مشکلات رایج توستر اسنوا

چرا توستر اسنوا روشن نمی شود؟
اگر با روشن نشدن توستر اسنوا مواجه شدید لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی پریز برق نمایید. چرا که قطعی جریان برق مانع از روشن شدن توستر می گردد. بنابراین بهتر است توستر را به پریز دیگری متصل کنید. 

اگر کابل برق توستر شما دچار له شدگی و یا پارگی شده باشد نیز روشن نشدن دستگاه طبیعی می باشد و در این شرایط لازم است اقدام به بررسی سیم رابط نمایید. قطعی سیم رابط موجب روشن نشدن توستر اسنوا می گردد. اگر دستگاه شما مشکل برقی نداشت لازم است جهت تعمیر توستر اسنوا با نمایندگی روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خارج شدن دود از توستر اسنوا در زمان کار چیست؟
در صورتی که در حین استفاده از توستر اسنوا از دستگاه شما دود خارج شد لازم است به تنظیم درجه توستر بر اساس ضخامت نان توجه نمایید. همچنین اگر با خارج شدن دود مواجه شدید لازم است درجه حرارت توستر خود را کاهش دهید. اگر درجه حرارت توستر نسبت به ضخامت نان متغیر باشد با این مشکل مواجه می شوید و لازم است به فکر تعمیر توستر اسنوا باشید.

علت پریدن فیوز پس از روشن کردن توستر اسنوا چیست؟
اگر پس از روشن کردن توستر اسنوا با پریدن فیوز مواجه شدید لازم است بدانید که ممکن است این مشکل ناشی از خارج شدن سیم دستگاه از جای مشخص خود باشد. همچنین این مشکل می تواند ناشی از وارد شدن ضربه شدید به دستگاه رخ دهد.

 بنابراین لازم است اقدام به بررسی‌ یک به یک سیم ها نمایید. همچنین در صورت خارج شدن سیم ها از جای خود، باید آن را محکم نمایید. همچنین اگر عایق سیم های توستر اسنوا از بین رفته باشد، پس از روشن کردن توستر با پریدن فیوز مواجه می شوید. این اتفاق ممکن است به مرور زمان رخ دهد. بنابراین لازم است جهت تعمیر توستر اسنوا اقدام به تعویض سیم های معیوب نمایید.

چرا نان پس از داغ شدن درون توستر اسنوا بالا نمی آید؟
اگر نان پس از داغ شدن از توستر اسنوا بالا نیاید ممکن است قسمت مکانیکی توستر معیوب شده باشد. بنابراین لازم است در این شرایط دستگاه را از برق بکشید. سپس اقدام به بررسی قسمت زیرین دستگاه نمایید. به این شکل می توانید با فشار دست، سیلندر دستگاه را در جای مشخص قرار دهید. در مرحله بعدی لازم است زبانه را با دست خود بکشید.

 به این شکل فنر ها موجب بالا آمدن سیلندر می گردد. اگر رله مکانیکی دچار سوختگی شود با این مشکل مواجه می شوید که لازم است به فکر تعمیر توستر اسنوا باشید. به این صورت جهت دریافت خدمات سرویس، تعویض قطعات و تعمیر توستر اسنوا در محل با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر توستر اسنوا در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر توستر اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با توستر اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر توستر اسنوا در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر توستر اسنوا در روبراه سرویس چیست؟

اگر توستر اسنوا و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند اسنوا دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر توستر اسنوا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر توستر اسنوادر روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر توستر اسنوا در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر توستر اسنوا بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس توستر اسنوا توجه کرد؟

به دلیل اهمیت توستر اسنوا در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی توستر، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر توستر اسنوا نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات اسنوا:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. اسنوا برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات جانبی

لوازم جانبی

آسیاب قهوه ساز بوش

آسیاب قهوه ساز بوش

۵,۸۹۱,۹۵۲ تومان

سلکتور لباسشویی بوش مدل WAJ

سلکتور لباسشویی WAJ سفید با کد فنی ۰۰۶۳۷۱۴۲

۴۵۰,۰۰۰ تومان

قوری چای ساز بوش

قوری پیرکس چای ساز بوش

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

قوری قهوه ساز بوش

قوری قهوه ساز بوش

۷۴۳,۱۰۶ تومان

مخروطی قهوه ساز بوش

مخروطی قهوه ساز بوش کد فنی ۰۰۶۴۷۰۶۵

۵۷۰,۰۰۰ تومان

کوپل-زیر-مخروطی-قهوه-ساز

کوپل زیر مخروطی قهوه ساز بوش با کد ۰۰۶۱۴۵۳۴

۲۰۰,۰۰۰ تومان

مخروطی_قهوه_ساز_بوش

مخروطی قهوه ساز بوش با کد ۱۲۰۱۴۳۳۶

۴۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن-آب-قهوه-ساز-بوش

مخزن آب قهوه ساز بوش با کد ۱۱۰۲۷۱۲۹

۳۵۰,۰۰۰ تومان

قوری-قهوه-ساز-بوش-طوسی-تیره

قوری قهوه ساز

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

قوری-قهوه-ساز-بوش

قوری قهوه ساز بوش کد فنی ۱۲۰۱۴۶۹۴

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

قوری-پیرکس-قهوه-ساز

قوری قهوه ساز بوش با کد ۱۱۰۰۸۰۶۰

۲,۰۵۸,۹۲۵ تومان

مخزن-قهوه-ساز-بوش

مخزن آب قهوه ساز بوش با کد ۶۳۳۲۳۵

۴۷۰,۰۰۰ تومان

مخروطی-قهوه-ساز-بوش

مخروطی قهوه ساز بوش با کد ۰۰۶۳۳۲۳۵

۳۰۰,۰۰۰ تومان

درب-کتری-استیل

درب کتری چای ساز بوش با کد ۱۲۰۱۱۸۶

۲۳۰,۰۰۰ تومان

کلید-فابریک-چای-ساز-بوش

کلید اتومات چای ساز بوش

۴۶۶,۹۹۲ تومان

درب-قوری-سفید-چای-ساز-بوش

درب فابریک قوری چای ساز بوش سفید رنگ با کد ۱۲۰۴۵۳۹

۱۹۰,۰۰۰ تومان

تفاله-گیر-قوری-چای-ساز

تفاله گیر قوری چای ساز بوش کد فنی ۰۰۴۲۸۴۴۶

۴۸۳,۵۲۳ تومان

کتری-چای-ساز-بوش

کتری سفید فابریک و اصل چای ساز بوش

۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

درب قوری چای ساز بوش

درب قوری چای ساز بوش

۲۹۴,۲۵۹ تومان

تفاله-گیر-چای-ساز

تفاله گیر چای ساز بوش با کد ۰۰۶۴۶۰۱۴

۶۲۱,۲۱۸ تومان