identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر جاروبرقی بکو

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر جاروبرقی بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم برقی موجود درون کلیه خانه ها، جاروبرقی می باشد. این دستگاه به شما امکان نظافت کلیه محیط های مورد نظر در سریع ترین زمان را می دهد. به این صورت لازم است در نگهداری از این دستگاه توجه فرمایید. چنانچه جاروبرقی شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی بکو در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو با بیش از سال ها سابقه در تهران است.

تعمیر جاروبرقی بکو

تعمیر جاروبرقی بکو در تهران

جهت ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی بکو در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر جاروبرقی بکو در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر جاروبرقی بکو کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی جاروبرقی بکو داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند بکو علی الخصوص جاروبرقی بکو و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات جاروبرقی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی بکو استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر جاروبرقی بکو افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه جاروبرقی بکو
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر جاروبرقی بکو آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی جاروبرقی بکو به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی جاروبرقی بکو
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز جاروبرقی بکو در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر جاروبرقی بکو برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی جاروبرقی بکو است؟
آیا به منظور تعمیر جاروبرقی بکو در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های جاروبرقی بکو با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر بکو
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر جاروبرقی بکو پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل جاروبرقی بکو را حل کنند. اگر تعمیرکار جاروبرقی بکو از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر جاروبرقی بکو به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری جاروبرقی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات جاروبرقی های بکو رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی بکو توسط نمایندگی بکو
کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی جاروبرقی بکو زیر نظر تعمیرکاران مجرب نمایندگی در روبراه سرویس انجام می گیرد و به این صورت تعمیرکاران با ارائه آموزش و یادگیری راهکارهایی به شما امکان می دهند در کمترین زمان و بهترین کیفیت اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود در محل نمایید. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در حین کار با جاروبرقی با آن مواجه شوید آشنا خواهیم کرد.

علت کاهش مکش جاروبرقی بکو چیست؟
اگر مکش جاروبرقی بکو شما ضعیف شده باشد، به منظور تعمیرات دستگاه خود در این مواقع چه کاری باید کرد؟
در این شرایط احتمالاً مشکل از انسداد لوله تلسکوپی و با خرطومی جاروبرقی بکو شما باشد. لازم است این قطعات را بررسی نموده و انسداد موجود درون انها را رفع کنید. علاوه بر آن لازم است فیلتر دستگاه را بررسی کنید تا بیش از حد پر نشده باشد. چنانچه با انجام این کارها مکش جاروبرقی شما مانند سابق نشد لازم است فیلتر دستگاه را نیز کنترل نمایید. 

پس از بررسی قطعات فوق، لازم است واشر و تسمه ی جاروبرقی را نیز عیب یابی کنید. در صورت وجود ساییدگی در این قطعات لازم است جهت تعمیر دستگاه آنها را تعویض نمایید. اگر مشکل مکش جاروبرقی شما رفع نشد، باید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در محل تماس بگیرید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی بکو در حین کار چیست؟
اگر جاروبرقی بکو در حین کار خاموش می شود، لازم است راهکارهای زیر را به منظور تعمیرات و رفع ایراد بررسی کنید:
چنانچه در زمان کار با جاروبرقی بکو دستگاه شما به شکل ناگهانی خاموش می شود، عوامل زیادی وجود دارد که لازم است آن را بررسی کنید. پیش از هرکاری لازم است پریز برق و برق رسانی دستگاه را بررسی کنید. در مرحله بعدی لازم است دوشاخه ی جاروبرقی و کابل آن را بررسی کنید. 

وجود خرابی و اختلال در هر یک از این قطعات موجب خاموشی دستگاه شده و لازم است این قطعات را تعویض کنید. چنانچه با بررسی این قطعات مشکل حل نشد، لازم است اقدام به بررسی سیم کشی داخل دستگاه نمایید. قطعی یکی از این سیم ها موجب خاموشی دستگاه می گردد. به منظور بررسی سیم کشی می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در تهران در تماس باشید.

علت روشن نشدن جاروبرقی بکو چیست؟
در صورت روشن نشدن جاروبرقی بکو لازم است پریز و دوشاخه و کابل دستگاه خود را بررسی کنید. چنانچه این موارد مشکلی نداشته باشد لازم است رله های آن را بررسی کنید. به این صورت لازم است رله ها را به برق متصل کرده و با کمک یک پیچ گوشتی دسته عایق کلید قدرت رله را ببندید. یکی دیگر از اصلی ترین عوامل روشن نشدن جاروبرقی بکو قطعی مدار سری آن می باشد.

لازم است برای این کار موتور را از جاروبرقی جدا نموده و به برق مصل کنید. چنانچه موتور جاروبرقی روشن نشد لازم است اتصالات آن را با استفاده از اهم متر بررسی کنید. علاوه بر آن لازم است زغال های دستگاه را نیز بررسی کنید تا دچار کثیف و یا مشکلات دیگر نشده باشند. چنانچه جاروبرقی بکو روشن نمی شود، بهتر است با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در تهران در تماس باشید.

علت خارج شدن صدای زیادی از جاروبرقی بکو چیست؟
چنانچه از جاروبرقی شما صدای زیادی در حین کار خارج می شود، لازم است به منظور تعمیر جاروبرقی بکو اقدام به بررسی راهکارهای زیر کنید:
در حالت عادی نیز ممکن است صدای زیادی از جاروبرقی خارج شود اما چنانچه این صدا از حد معمول بیشتر شده باشد لازم است اقدام به عیب یابی آن کنید. به این منظور لازم است ابتدا اقدام به بررسی بلبرینگ یا بوش کنید. در صورت معیوب شدن این قطعه به دلیل درگیر شدن آرمیچر و کفشک ها صدای زیادی از جاروبرقی خارج خواهد شد.
معیوب شدن فن جاروبرقی نیز می تواند در این امر موثر باشد. در این شرایط لازم است پره های فن را بررسی نموده تا در این قطعه شکستگی رخ نداده باشد. لازم به ذکر است که خرابی یا پوسیدگی در نگهدارنده های لاستیکی جاروبرقی نیز موجب تولید صدای زیاد از دستگاه می شود.
به منظور بررسی این قطعات بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در تهران استفاده کنید.
علت داغ شدن جاروبرقی بکو در حین کار چیست؟
چنانچه جاروبرقی بکو در حین کار داغ می کند لازم است جهت تعمیر دستگاه اقدام به بررسی موارد زیر نمایید: داغ شدن بیش از حد دستگاه در زمان کار می تواند ناشی از خرابی ترموستات، نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، معیوب شدن دستگاه و … باشد. داغ شدن بیش از حد جاروبرقی در زمان کار ممکن است موجب خرابی در سایر قطعات دستگاه شود.

چنانچه هر کدام از این قطعات دچار مشکل شده باشد لازم است آن را تعویض نمود تا مشکل دستگاه رفع شود. چنانچه مشکل داغ کردن جاروبرقی بکو حل نشد، می توانید با نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی بکو در تهران تماس بگیرید.

علت لرزش جاروبرقی بکو در زمان کار چیست؟
در صورتی که با لرزش جاروبرقی بکو در حین کار مواجه شدید، لازم است اقدام به بررسی راهکارهای زیر به منظور تعمیر دستگاه نمایید:
لرزش جاروبرقی بکو در زمان کار می تواند ناشی از خرابی نگهدارنده لاستیکی دستگاه باشد. در صورت شل شدن لاستیک های نگهدارنده دستگاه، لازم است آن را سفت کنید. چنانچه مشکل دستگاه شما حل نشد، می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در تهران در تماس باشید.

علت پریدن فیوز در زمان کار با جاروبرقی بکو چیست؟
اگر در میان سیم های رابط اتصالی ایجاد شده باشد، با پریدن فیوز مواجه می شوید. در صورت بروز مشکل در جعبه ترمینال جاروبرقی، لازم است آن را کنترل کنید. علاوه بر آن وجود اتصالی در کلید روشن و خاموش دستگاه نیز می تواند موجب پریدن فیوز شود. چنانچه مشکل دستگاه شما حل نشد، لازم است با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در تهران تماس بگیرید.

علت عملکرد نامنظم جاروبرقی بکو چیست؟
کارایی نامنظم جاروبرقی بکو یکی دیگر از مشکلات رایجی است که ممکن است کاربران در زمان کار با این دستگاه با آن مواجه شوند. علت این نوع عملکرد نیز ممکن است ناشی از خرابی زغال ها و تیغه های دستگاه شما باشد و یا آرمیچر یا کلاف های دستگاه دچار انسداد شده باشند.
به این منظور لازم است بررسی کنید که زغال ها و تیغه های جاروبرقی به درستی کار کند و به درستی تنظیم شوند. چرا که تنظیم نبودن انها موجب داغ شدن آرمیچر شده و درون دستگاه جرقه ایجاد می کند. نیم سوز شدن آرمیچر و یا سوختن کلاف های جاروبرقی نیز نیز عامل دیگر بروز این مشکل می باشد. به منظور بررسی دقیق این قطعات و تعویض آن لازم است با نمایندگی های تخصصی تعمیرات در تهران تماس نمایید.

علت نچرخیدن برس جاروبرقی بکو چیست؟
گاهی ممکن است با مشکل نچرخیدن برس جاروبرقی خود مواجه شوید. نچرخیدن این برس موجب می‌شود که موتور جاروبرقی جهت تمیز کردن سطوح انرژی بیشتری را مصرف نموده و به منظور حل این مشکل می‌توان اقدام به تعمیر جاروبرقی بکو در محل را نمود.
برای این کار با کمک قیچی و یا چاقو پرزها، نخ‌ها و یا هر چیزی که بر روی برس گیر کرده را جدا نمایید تا به این صورت حرکت برس به راحتی انجام گیرد. اگر مشکل چرخش دستگاه حل نشد، می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در تهران در تماس باشید.

تعمیر لوازم خانگی بکو

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر جاروبرقی بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر جاروبرقی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر جاروبرقی بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا جاروبرقیم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات جاروبرقی بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات جاروبرقی بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر جاروبرقی بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر جاروبرقی بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر جاروبرقی بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر جاروبرقی بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر جاروبرقی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر جاروبرقی بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان جاروبرقی بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر جاروبرقی بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر جاروبرقی بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر جاروبرقی بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی جاروبرقی

جاروبرقی

پاکت جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

پاکت جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

کیسه ی جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

کیسه ی جاروبرقی سطلی بوش اورجینال

۴۷۰,۰۰۰ تومان

ولوم و کلید پاور جاروبرقی بوش

ولوم و کلید پاور جاروبرقی بوش

تماس بگیرید

فیلتر هپا جاروبرقی بوش

فیلتر هپا جاروبرقی بوش

۹۰,۰۰۰ تومان

فیلتر هپا جاروبرقی بوش

فیلتر هپا جاروبرقی بوش سری ارگومکس

۹۰,۰۰۰ تومان

کیسه جاروبرقی زیمنس - بوش

کیسه / پاکت جاروبرقی زیمنس بوش تایپ G

۵۵۰,۰۰۰ تومان

بدنه کامل جاروبرقی بوش قرمز

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه جاروبرقی بوش

بدنه کامل جاروبرقی بوش نوک مدادی

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

کیسه / پاکت جاروبرقی ۱۲ عددی بوش آلمانی

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

خرطومی جاروبرقی بوش 17007971

خرطومی جاروبرقی بوش

۱,۱۶۰,۰۰۰ تومان

برس جاروبرقی بوش

۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

کیسه جاروبرقی آب و خاک بوش 17004099

کیسه جارو برقی بوش

۶۱۰,۰۰۰ تومان

برس پارکت جاروبرقی بوش

برس جاروبرقی بوش

۹۳۰,۰۰۰ تومان

کیسه جاروبرقی 16 عددی بوش-تایپ G

پاكت جارو برقي تايپG

۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان

خرطومی جاروبرقی بوش 17001546

خرطومی جارو برقی بوش

۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان

فیلتر جاروبرقی بوش

فیلتر پشت موتور جاروبرقی بوش

۵۰۰,۰۰۰ تومان

کیسه جاروبرقی تایپ G

کیسه جارو برقی بوش 

۴۵۰,۰۰۰ تومان

خرطومی جاروبرقی بوش 17000831

خرطومی جاروبرقی بوش

۱,۳۶۰,۰۰۰ تومان

زانوی جاروبرقی بوش

زانویی جاروبرقی بوش

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر پشت موتور جاروبرقی بوش

فیلتر پشت موتور جاروبرقی بوش

۶۵۰,۰۰۰ تومان