identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات حرفه ای ماشین های لباسشویی بوش در منزل

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

شاید شما هم یکی از عزیزانی باشید که علاقه ای به تعمیر لوازم خانگی در خارج از منزل ندارند.

هر برند و هر مدل از ماشین لباسشویی اعم از بوش، الجی، سامسونگ، بکو و … می تواند پس از مدتی دچار مشکل شود که برای رفع ایراد می توان با شرکت گارانتی کننده محصول تماس گرفت و با توجه به سیستم هر شرکت مراحل رفع مشکل را طی کرد.

یکی از برترین برند های لوازم خانگی در جهان، برند بوش می باشد. برند بوش اقدام به تولید انواع لوازم خانگی در بازار جهان با بهترین کیفیت و با کیفیت ترین متریال و به روز ترین امکانات روز بازار می نماید. به همین سبب لازم است با نمایندگی های معتبر برند بوش در تهران آشنا باشید تا اگر دستگاه شما معیوب شد، با تماس با نمایندگی تعمیرات بوش، مجرب ترین تعمیرکاران سریعا در محل شما حاضر شوند و با برخورداری از با کیفیت ترین قطعات اقدام به ارائه خدمات نصب، سرویس، تعمیر لباسشویی بوش و یا ارائه خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش در سریع ترین زمان نمایند.

اما گاهی اوقات گارانتی لوازم خانگی تمام شده و یا محصول از ابتدا گارانتی نداشته است، بهتر است در این مواقع کمی بیشتر دقت نمایید و برای انتخاب تعمیرکار مقدار بیشتری تحقیق نمایید.

حوزه تعمیرات لوازم خانگی به شکل بسیار گسترده ای می باشد و افراد زیادی در این صنف فعالیت دارند، اما سوال اینجاست :

 

آیا سطح فنی همه تعمیرکاران لوازم خانگی در یک سطح است ؟

مطمعنا پاسخ این سوال منفی می باشد .

هیچگاه نمی توان گفت دستگاهی مثل ماشین لباسشویی سیستم مشخصی دارد و هر تعمیرکاری می تواند تمام مشکلات یک لباسشویی را برطرف نماید.

به عنوان مثال: با اینکه کلیات یک ماشین لباسشویی بوش با یک ماشین لباسشویی الجی،سامسونگ،دوو و … یکی می باشد اما از نظر جزئیات می تواند کاملا با یکدیگر متفاوت باشد .

خب در زمان عیب یابی و یا تعمیر  یک ماشین لباسشویی الجی،کسی که متخصص تعمیر ماشین لباسشویی الجی باشد نسبت به شخصی که سرویسکار متخصص ماشین لباسشویی بوش است مهارت و تجربه بالاتری دارد، از لحاظ عیب یابی، نوع مشکل، قطعه یابی بهتر است لوازم خانگی خود را به متخصص همان برند واگذار کنیم تا مراحل تعمیر و کیفیت تعمیر نیز در بالاترین سطح خود باشد .

 

حمل ماشین لباسشویی به تعمیرگاه

یکی از دغدغه های مردم در زمان بروز مشکل لوازم خانگی خود بخصوص ماشین لباسشویی حمل کردن دستگاه به تعمیرگاه جهت تعمیر می باشد .

 

نگرانی های اکثر مردم در هنگام حمل دستگاه به تعمیرگاه عبارتنداز:

  • قطعات دستگاه تغییر نکند
  • دستگه در حین جابجایی آسیب نبیند
  • دستگاه برگردانده می شود ؟؟؟
  • نکند به دستگاه اهمیت داده نشود و تعمیرات خیلی زمان بر شود !

 

در اینجا باید بگوییم که حق کاملا با مشتریان است و با این آشفتگی جامعه و گستردگی این صنف بهتر است تا جایی که امکانش هست ماشین لباسشویی در منزل تعمیر شود.

بیشتر بخوانید  آموزش کار با ماشین ظرفشویی بوش

 

 

روبراه سرویس با جذب بهترین سرویسکاران مجرب، کارآزموده و متخصص در انواع برندها سعی بر این داشته تا لوازم خانگی مشتریان عزیز را بدون انتقال به تعمیرگاه و در حضور مشتری عیب یابی و تعمیر کند.

 

 

 لازم به ذکر است که گاهی تعمیر ماشین لباسشویی به شکلی پیچیده است و نیازمند لوازم و ابزارآلات مخصوصی می باشد که امکان استفاده از آنها در منزل مشتری میسر نیست و چاره ای جز حمل دستگاه به تعمیرگاه مرکزی نمی باشد.

اما نباید نگران این موضوع بود، روبراه سرویس با داشتن لجستیک کاملا حرفه ای لوازم خانگی مشتریان عزیز را با رعایت تمام پروتکل های ایمنی و بهداشتی حمل و پس از تعمیر، دستگاه را به صورت کاملا تمیز، ضدعفونی و سلفون کشیده تحویل می گردد.

 

برخی از تعمیرات نیازمند تراشکاری، جوشکاری، شستشو با کارواش و … بوده و انتقال و استفاده از این لوازم در منزل مشتریان عزیز امکان پذیر نمی باشد.

 

 

مواردی که روبراه سرویس را نسبت به نمایندگی و شرکتهای دیگر در زمینه خدمات تخصصی لوازم خانگی متمایز کرده :

  • انجام خدمات حتی در روزهای تعطیل
  • سرعت بالا در هماهنگی و تعمیر لوازم خانگی
  • هزینه منصفانه 
  • دقت بالا در ارائه خدمات
  • جلب رضایت کامل مشتری

 

روبراه سرویس سعی دارد جهت کاهش هزینه های مشتریان عزیز با ارائه مشاوره کاملا رایگان به مشتریان عزیز جهت خرید برد لباسشویی بوش و روش حل مشکل دستگاه را آموزش دهد تا عزیزان بتوانند بدون مراجعه تعمیرکار و صرف هزینه ایاب و ذهاب بصورت غیر حضوری لوازم خانگی خود را توسط خودشان (تا حد امکان) تعمیر کنند.

جهت هرگونه مشاوره رایگان فقط کافیست با شماره تماس  ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده علت ایراد و روش حل مشکلات لوازم خانگی خود از بخش های دیگر و مقاله های دیگر روبراه سرویس بازدید نمایید.

 

 

رضایت شما آینده ماست

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *