identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر خردکن سامسونگ در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر خردکن سامسونگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر خردکن سامسونگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از مهم ترین لوازم خانگی و برقی خردکن است که موجب تسریع در فرایند پخت غذا می گردد. به این شکل با استفاده از خردکن برقی می توانید کلیه غذا ها را در کمترین زمان ممکن به شکل یک دست خرد کنید و به این شکل در زمان صرفه جویی نمایید. چنانچه در حین تهیه غذا به وسیله خردکن سامسونگ دچار مشکل شدید لازم است سریعا جهت عیب یابی و تعمیر خردکن سامسونگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

تعمیر خردکن سامسونگ در تهران

تعمیر خردکن سامسونگ در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی برند سامسونگ در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران است. شما می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر خردکن سامسونگ در محل با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در تماس باشید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

در صورت بروز مشکلات زیر بهتر است هرچه سریع تر عیب یابی و تعمیر خردکن سامسونگ را به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید:

اگر در زمان کار با خردکن سامسونگ دچار مشکل شدید و برخی قطعات دستگاه معیوب شده است لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر خردکن سامسونگ پیش از هرکاری اقدام به بررسی این موضوع نمایید که درون دستگاه برق جریان دارد یا خیر. چنانچه خردکن سامسونگ در زمان کار خاموش می گردد و یا به شکل متناوب کار می کند لازم است اقدام به بررسی سیم های دستگاه نمایید.
چنانچه سرعت خردکن سامسونگ شما کند است و همچون سابق کار نمی کند ممکن است این دستگاه نیم سوز شده باشد. در صورتی که تیغه های خردکن سامسونگ نمی چرخد و به خوبی تمیز نمی شود نیز لازم است اقدام به روغن کاری آن نمایید و اگر مشکل دستگاه رفع نشد لازم است اقدام به بررسی چرخ دنده های دستگاه نمایید. 

اگر به رفع مشکل خردکن سامسونگ توجه نکنید ممکن است به مرور دستگاه شما دچار مشکلات بیشتری شود و عمر مفید دستگاه کاهش یابد. خردکن سامسونگ از قطعات ساده ای تشکیل شده است که معیوب شدن هر یک از این قطعات، کارایی دستگاه شما مختل خواهد شد.

چرا موتور خردکن سامسونگ بیش از حد داغ شده است؟
برخی افراد به صورت مداوم از خردکن خود استفاده می کنند. در این شرایط داغ شدن موتور طبیعی می باشد. چنانچه جهت خرد کردن تکه های بزرگ و جامد از دستگاه خود استفاده کنید، داغ شدن موتور طبیعی تر خواهد بود. 

بنابراین لازم است دستگاه را خاموش نمایید و تا زمان خنک شدن آن منتظر بمانید. بهتر است به دفعات کوتاه تری از خردکن استفاده کنید. اما در صورتی که موتور خردکن سامسونگ به شکل ناگهانی متوقف می شود و یا از دستگاه بوی سوختگی خارج می شود، احتمالا موتور خردکن معیوب شده است و لازم است جهت تعمیر خردکن سامسونگ، تعویض این قطعه را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

علت روشن نشدن خردکن سامسونگ چیست؟
در صورت روشن نشدن خردکن سامسونگ لازم است پیش از هرکاری بررسی کنید که در پریز منزل شما برق در جریان باشد و دوشاخه و کابل مشکل نداشته باشد. در صورت عدم اتصال صحیح قطعات، دستگاه شما روشن نخواهد شد. 

اگر پس از بررسی سیم برق و پریز دستگاه شما مجدد روشن نشد، موتور و یا سایر قطعات معیوب شده و لازم است جهت تعمیر خردکن سامسونگ با افراد مجرب در تماس باشید.

علت صدای زیاد خردکن سامسونگ چیست؟
زمانی که دستگاه شما شروع به کار می کند، صدایی از دستگاه خارج می گردد اما در صورت بیش از حد بودن این صدا، لازم است اقدام به بررسی تیغه های خردکن نمایید. چرا که ممکن است این مشکل ناشی از تغییر شکل دادن تیغه خردکن رخ دهد. 

گاهی اوقات نیز خارج شدن صدای زیاد از خردکن سامسونگ ناشی از جا به جایی در قطعات دستگاه است و بهتر است در این شرایط به منظور کاهش خسارت خردکن، تعمیر خردکن سامسونگ را به روبراه سرویس بسپارید. بهتر است به منظور پیشگیری از معیوب شدن خردکن سامسونگ، به نظافت دستگاه خود توجه کنید. 

اگر این تیغه ها به خوبی تمیز نشده باشد ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود. لازم است اگر از خردکن سامسونگ زیاد استفاده می کنید دستگاه را با کمی مایع تمیز کنید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر خردکن سامسونگ نداشته باشید.

 

عیب یابی خردکن سامسونگ نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر خردکن سامسونگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با خردکن سامسونگ دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر خردکن سامسونگ در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر خردکن سامسونگ در روبراه سرویس چیست؟

اگر خردکن سامسونگ و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند سامسونگ دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر خردکن سامسونگ با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر خردکن سامسونگ در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر خردکن سامسونگ در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر خردکن سامسونگ بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس خردکن سامسونگ توجه کرد؟

به دلیل اهمیت خردکن سامسونگ در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی همزن، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر خردکن سامسونگ نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات سامسونگ:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. سامسونگ برند با سابقه کره جنوبی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی خردکن