identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از لوازمی که می تواند در منزل شما کاربردی باشد، ساندویچ ساز است. ساندویچ ساز در زمینه تهیه انواع ساندویچ های خانگی کاربردی می باشد. این دستگاه در زمانی که وقت کافی برای تهیه غذا نداشته باشید می تواند بسیار کاربردی باشد. به این شکل در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید ساندویچ های بسیار خوش مزه ای را تهیه و نوش جان کنید.

تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در تهران

تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

اگر در زمان کار با ساندویچ ساز اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور عیب یابی و تعمیر ساندویچ ساز اسنوا فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا در سریع ترین زمان تکنسین های روبراه سرویس به محل شما اعزام شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با مشکلات رایج ساندویچ ساز اسنوا

چرا ساندویچ ساز اسنوا روشن نمی شود؟
اگر با مشکل روشن نشدن ساندویچ ساز اسنوا مواجه شدید لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی سیم و دوشاخه دستگاه نمایید. همچنین بروز مشکل در ترموستات نیز می تواند از روشن شدن ساندویچ ساز اسنوا جلوگیری نماید. 

بهتر است به منظور عیب یابی ساندویچ ساز اقدام به بررسی سیم رابط و یا سیم سیار دستگاه نمایید. در صورت بروز قطعی در سیم دستگاه، با روشن نشدن ساندویچ ساز مواجه می شوید. همچنین بروز مشکل در فیوز حرارتی ساندویچ ساز نیز موجب روشن نشدن دستگاه می گردد. در نهایت نیز بهتر است جهت تعمیر ساندویچ ساز اسنوا اقدام به بررسی کلید پاور دستگاه خود نمایید.

چرا ساندویچ ساز اسنوا گرم نمی شود؟
اگر با مشکل گرم نشدن ساندویچ ساز مواجه شدید لازم است پیش از هرکاری اقدام به ترموستات دستگاه خود نمایید. چرا که در صورت معیوب شدن ترموستات، دستگاه شما قادر به گرم کردن نخواهد بود. شما قادر به تنظیم دستی ترموستات نیستید چرا که این کار لازم است توسط کارخانه انجام گیرد. اگر امکان تعمیر ترموستات وجود نداشت لازم است جهت تعویض این قطعه با نمایندگی تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در تهران تماس نمایید.

علت پریدن فیوز پس از روشن کردن ساندویچ ساز اسنوا چیست؟
اگر به پریدن فیوز پس از روشن کردن ساندویچ ساز اسنوا مواجه شدید لازم است پیش از هرکاری سیم دستگاه را از برق جدا کنید. سپس باید اقدام به بررسی نوسانات برق دستگاه نمایید. در صورت کوتاهی در اتصال نول و فاز ممکن است با پریدن فیوز مواجه شوید.

 بهتر است بدنه ساندویچ ساز اسنوا باز باشد. همچنین ممکن است پریدن فیوز ناشی از قطعی کابل باشد. بنابراین در این شرایط لازم است جهت تعمیر ساندویچ ساز اسنوا اقدام به تعویض کابل ها نمایید.

چرا درب ساندویچ ساز اسنوا باز نمی شود؟
چنانچه با باز نشدن درب ساندویچ ساز اسنوا مواجه شده اید لازم است بررسی کنید که معیوب شدن قفل دستگیره موجب بروز این مشکل نشده باشد. در صورت باز نشدن درب، با گرم نشدن دستگاه مواجه خواهید شد. بنابراین لازم است اقدام به تعویض قفل درب دستگاه کنید. لازم است بدانید که قفل درب ساندویچ ساز قابل تعمیر نیست.

 بنابراین جهت تعمیر ساندویچ ساز اسنوا و تعویض قفل درب لازم است دو پیچ انتهایی قفل را باز نمایید و سپس قفل را به سمت بیروت کشیده و قفل جدید را جایگزین نمایید. در نهایت نیز پیچ ها محکم کنید. به منظور دریافت کلیه خدمات تخصصی تعمیر ساندویچ ساز اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با ساندویچ ساز اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در روبراه سرویس چیست؟

اگر ساندویچ ساز اسنوا و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند اسنوا دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر ساندویچ ساز اسنوا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر ساندویچ ساز اسنوادر روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر ساندویچ ساز اسنوا در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر ساندویچ ساز اسنوا بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس ساندویچ ساز اسنوا توجه کرد؟

به دلیل اهمیت ساندویچ ساز اسنوا در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی ساندویچ ساز، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر ساندویچ ساز اسنوا نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات اسنوا:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. اسنوا برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات جانبی 

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.