identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر فر امرسان

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر فر امرسان در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر فر امرسان در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فر امرسان یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه است که به شما امکان طبخ و گرم کردن غذای متنوع تر و با سرعت بیشتری نسبت به اجاق گاز را برای شما فراهم می کند. به این شکل دیگر نیازی به پرداخت هزینه زیاد به منظور خرید فست فود و یا دسر و کیک نخواهید داشت.
مایکروفر و مایکروویو ها به هیچ عنوان قادر به تهیه غذا و دسر ها با کیفیتی که در فر امرسان وجود دارد، نیستند. فر امرسان در انواع مختلف برقی و گازی و توکار، تولید و عرضه شده است که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

تعمیر فر امرسان

تعمیر فر امرسان در تهران


به دلیل تخصصی بودن قطعات این دستگاه بهتر است در صورتی که زمان کار با فر امرسان دچار مشکل شدید و یا نیاز به سرویس و یا نصب و تعویض قطعات این دستگاه داشتید، به منظور ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر فر امرسان در تهران با شماره ۶۸۲۸۷ تماس نمایید و از مزایای تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس برخوردار شوید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

چگونه می توان اقدام به ثبت درخواست تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس نمود؟
به منظور ثبت درخواست تعمیر فر امرسان در تهران، تنها لازم است با نزدیک ترین شعبه روبراه سرویس تماس نمایید و یا فرم فوق با پر کنید. پس از آن که اقدام به ثبت درخواست تعمیر فر امرسان نمودید، پشتیبانان روبراه سرویس در کلیه ساعات شبانه روز و در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می نمایند و سپس تعمیرکاران مجرب کا در محل شما اعزام می شود.
پس از عیب‌یابی فر امرسان، هزینه تعمیرات به اطلاع مشتری رسانده شده و سپس تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس پس از دریافت رضایت مشتری اقدام به تعمیر فر امرسان در محل شما می نمایند. پس از اتمام خدمات تعمیر فر امرسان نیز فاکتوری معتبر به همراه شش ماه خدمات پس از تعمیر به مشتری تقدیم می گردد.

راه های ثبت درخواست تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس به چه صورتی است؟
به منظور ثبت درخواست تعمیر فر امرسان باید پیش از هرکاری با نمایندگی تعمیر امرسان در روبراه سرویس تماس نمایید. علاوه بر آن می توانید به منظور ثبت درخواست تعمیر فر امرسان فرم فوق را پر کنید. پس از آن در سریع ترین زمان ممکن شاهد حضور مجرب ترین تعمیرکاران فر امرسان در محل خود خواهید بود. پس از اتمام خدمات تعمیر فر امرسان، به شما فاکتوری معتبر به همراه گارانتی خدمات پس از تعمیر ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیر فر امرسان در تهران کجاست؟
زمانی که عملکرد فر امرسان دچار مشکل شده است، نگران نباشید. دسترسی به قطعات داخلی فر امرسان به دلیل ظاهر سخت آن می تواند دشوار باشد. بنابراین لازم است با نمایندگی تعمیر فر امرسان در تهران تماس نمایید.
روبراه سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر فر امرسان در کلیه نقاط تهران است. علاوه بر آن شما می توانید به صورت شبانه روزی اقدام به دریافت مشاوره رایگان در زمینه خدمات تعمیر فر امرسان نمایید.

مزایای دریافت خدمات تعمیر فر امرسان در محل چیست؟
در صورتی که اقدام به دریافت خدمات تعمیر فر امرسان در محل نمایید، دیگر نیازی به صرف هزینه جهت حمل دستگاه خود به تعمیرگاه نخواهید داشت. علاوه بر آن می توانید بر فرایند تعمیرات نظارت داشته باشید و در کلیه ساعات شبانه روز اقدام به دریافت خدمات تعمیر فر امرسان نمایید.

چرا فر امرسان به درستی کار نمی کند؟

اگر فر امرسان روشن است اما به درستی کار نمی کند المنت دستگاه شما معیوب شده است. به منظور عیب یابی المنت خراب بررسی نماییئ که کدام قسمت غذا به درستی پخته نشده است. همچنین می توانید عیب یابی و تعمیر فر امرسان در تهران را به روبراه سرویس بسپارید

علت کم و زیاد شدن حرارت فر امرسان چیست؟
در صورتی که حرارت فر امرسان کم یا زیاد می شود ممکن است ناشی از خرابی ترموستات و یا معیوب شدن سنسور دمای دستگاه باشد. در این شرایط پس از ظاهر شدن ارور موجود بر نمایشگر فر امرسان از علت بروز این مشکل آگاه می شوید. همچنین می توانید عیب یابی و تعمیر فر امرسان را به روبراه سرویس بسپارید.

چرا فر امرسان با وجود سالم بودن المنت از کار افتاده است؟
در صورتی که المنت ها مشکلی ندارند و فر امرسان در زمان کار دچار مشکل شده است، بهتر است اقدام به بررسی و عیب یابی برد الکترونیکی دستگاه نمایید. برد درون فر مانند مغز لوازم برقی می باشد و در صورت بروز مشکل در این قطعه عملکرد دستگاه مختل خواهد شد. در این شرایط لازم است تعمیر برد الکترونیکی فر امرسان را به روبراه سرویس بسپارید.

علت بسته نشدن درب فر امرسان چیست؟
اگردرب فر امرسان بسته نمی شود، لازم است درزگیر را بررسی کنید و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید. علاوه بر آن شل شدن پیچ صفحه نیز می تواند موجب بسته نشدن درب فر امرسان شده باشد که لازم است آن را با استفاده از یک پیچ گوشتی سفت کنید. در صورتی که مشکل دستگاه شما رفع نشد نیز می توانید به منظور تعمیر فر امرسان با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا فر امرسان در حین کار خاموش می شود؟‌
اگر فر امرسان پس از مدتی استفاده خاموش می شود، ممکن است فیوز برق دچار مشکل شده باشد. در این شرایط باید اتصالات را بررسی کنید و در صورت نیاز اقدام به تعویض فیوز نمایید. همچنین عیب یابی تخصصی و تعمیر فر امرسان را به روبراه سرویس بسپارید.

نحوه باز کردن فر امرسان به چه صورتی است؟
به منظور باز کردن فر امرسان تنها باید اقدام به باز کردن دو یا چهار پیچ نگهدارنده دستگاه نمایید تا پس از آن قادر به باز کردن پیچ های فر باشید. در قسمت پشتی فر امرسان نیز یک کابل برق قرار دارد که لازم است پیش از باز کردن فر دستگاه را از برق جدا نمایید.

نحوه تعمیر برد فر های برقی و گازی امرسان به چه صورتی است؟
یکی از تخصصی ترین کار ها در زمینه تعمیر فر امرسان می تواند باز کردن و تعمیر برد الکترونیکی باشد. به این منظور باید پیش از هرکاری دستگاه خود را از برق بکشید. در مرحله بعدی لازم است اقدام به جداسازی صفحه کلید از کنترل پنل نمایید.
به منظور نرم کردن چسب قدیمی بهتر است از یک تفنگ حرارتی گرم استفاده نمایید تا به این شکل به آرامی صفحه کلید را خارج کنید. بهتر است از گرم کردن بیش از حد پانل خودداری کنید و صفحه کلید دستگاه را به آرامی فشار داده و سپس از پشت صفحه پانل موجود بر روی صفحه کلید ضربه بزنید. سپس لازم است عنصر موجود بر روی صفحه کلید را به راحتی حذف کنید و هر گونه چسب باقی مانده را نیز از بین ببرید.
سپس به منظور تعمیر فر امرسان لازم است اقدام به جداسازی چسب پشتیبان ورق از غشای صفحه اصلی کنترل نمایید. در مرحله بعدی نیز صفحه کنترل جدید را بر روی پلاستیک اصلی هم تراز کرده و بچسبانید. سپس مجدد می توانید کنترل پنل را به قاب پلاگین صفحه جدید متصل نموده و قاب پشتی را بر روی قاب فر قرار دهید.

علت اختلال در کارایی فر امرسان چیست؟
اگر عملکرد فر امرسان کاهش یافته است لازم بدانید که تعمیر فر امرسان می تواند از چیزی که شما فکر می کنید آسان تر باشد. در اکثر مواقع بروز مشکل در فر ناشی از المنت و یا ترموستات است. به این صورت بهتر است این قطعه را شناسایی و تعویض کنید.

علت نرسیدن جریان برق به فر امرسان چیست؟
در صورت عدم وجود مقدار حرارت کافی درون فر امرسان لازم است بدانید که مشکل از فیوز و یا المنت است. در صورت توقف تایم درون فر نیز ممکن است تایمر دچار مشکل شده باشد و فر قادر به جذب برق نباشد. در این شرایط می توانید اقدام به بررسی جعبه قطع کننده مدار نمایید. علاوه بر آن بهتر است اقدام به راه اندازی مجدد دستگاه نمایید. 

اگر مشکل رفع نشد لازم است اقدام به قطع جریان برق از مدار کنید. فر امرسان به منظور انجام کار به جریان ۲۲۰ ولت نیاز دارد. لازم است یک سوئیچ دو طرفه بر روی صفحه کنترل مدار نصب شده باشد تا برق رسانی دستگاه کنترل گردد.
در غیر این صورت دو سوئیچ تک به منظور کاهش برق درون فر امرسان تعبیه شده است. اگر یک قطع کننده مدار را پیدا نکردید نیز ممکن است مشکل از فیوز باشد. برخی فر ها از فیوز در پشت دستگاه برخوردارند. در این شرایط لازم است به منظور تعمیر فر امرسان اقدام به بررسی و تعویض فیوز کنید.

کدام خرابی های ایجاد شده در فر امرسان مرتبط با معیوب شدن المنت است؟
در صورت وجود جریان برق درون فر و گرم نشدن دستگاه مشکل از المنت و ترموستات است. در این شرایط لازم است پیش از هرکاری اقدام به عیب یابی المنت کنید. به این شکل بررسی نمایید که المنت به صورت یکنواخت می درخشد یا خیر. این روند را تا جایی تکرار کنید که به المنت سوخته برسید.
در صورت ذوب شدن المنت درون دستگاه لازم است اقدام به تعویض آن نمایید. به این شکل به قطعی برق دستگاه توجه کنید. براکت های آسیب دیده المنت را باز نمایید و کناری قرار دهید تا در المنت جدید از آن استفاده کنید. در مرحله بعدی لازم است پیچ های قسمت عقبی فر را باز نمایید. سپس لازم است سیم کشی را قطع نموده و المنت معیوب شده را خارج کرده و به منظور تعمیر فر امرسان المنت را تعویض کنید.

عیب یابی ترموستات به منظور تعمیر فر امرسان به چه صورتی است؟
بهتر است عیب‌ یابی و تعویض‌ ترموستات فر امرسان توسط افراد مجرب انجام گیرد. اما پیش از تعویض ترموستات لازم است بررسی کنید که آیا واقعا ترموستات دستگاه شما معیوب شده است یا خیر. به منظور تست ترموستات می توانید دما سنجی را درون دستگاه قرار دهید. 

در مرحله بعدی حرارت دستگاه را حد فاصل ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ قرار دهید. در صورتی که دما بر روی ۵۰ درجه باقی ماند لازم است به منظور تعویض ترموستات و تعمیر فر امرسان با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر فر امرسان در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات فر امرسان ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات فر امرسان، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر فر امرسان حاضر می شود.

هزینه تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر فر امرسان به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر فر امرسان به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر فر امرسان در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر فر امرسان ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان فر امرسان در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر فر امرسان چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی امرسان با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر فر امرسان از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر فر امرسان در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر کلیه لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران روبراه سرویس افرادی مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات امرسان:

تعمیر لوازم حانگی امرسان

تعمیر لوازم حانگی امرسان در تهران

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. امرسان برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات فر و مایکرووبو

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان