identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر فر برقی و گازی اسنوا در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر فر توکار برقی و گازی اسنوا در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر فر برقی و گازی اسنوا در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کلیه خدمات مرتبط با نصب، سرویس و تعمیر فر توکار اسنوا توسط روبراه سرویس در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران انجام می گیرد. یکی از لوازم پر کاربرد در آشپزخانه ها و رستوران ها فر توکار می باشد. فر توکار اسنوا از قطعاتی تشکیل شده است که این قطعات ممکن است به مرور زمان دچار مشکل شوند. در این شرایط لازم است از مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات تعمیر اسنوا در تهران آگاهی داشته باشید.

تعمیر فر برقی و گازی اسنوا در تهران

تعمیر فر برقی و گازی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر فر توکار اسنوا در محل خود داشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات تعمیرات در محل شما نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

چگونه می توان اقدام به ثبت درخواست تعمیر فر توکار اسنوا در روبراه سرویس نمود؟
جهت ثبت درخواست تعمیر فر توکار اسنوا لازم است پیش از هرکاری با نمایندگی تعمیر اسنوا در روبراه سرویس تماس نمایید. همچنین می توانید به منظور ثبت درخواست تعمیر فر توکار اسنوا فرم فوق را پر کنید. پس از آن در سریع ترین زمان ممکن شاهد حضور مجرب ترین تعمیرکاران فر توکار اسنوا در محل خود خواهید بود. پس از انجام خدمات تعمیر فر توکار اسنوا، به شما فاکتوری معتبر به همراه گارانتی خدمات پس از تعمیر ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیر فر توکار اسنوا در تهران کجاست؟
هنگامی که عملکرد فر توکار اسنوا دچار مشکل شده است، به هیچ عنوان نگران نباشید. دسترسی به قطعات داخلی فر به دلیل ظاهر سخت آن می تواند دشوار باشد. بنابراین بهتر است با نمایندگی تعمیر فر توکار اسنوا در تهران تماس نمایید.

 روبراه سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر فر توکار اسنوا در کلیه نقاط تهران است. همچنین شما می توانید به صورت شبانه روزی اقدام به دریافت مشاوره رایگان در زمینه خدمات تعمیر فر توکار اسنوا نمایید.

مزایای دریافت خدمات تعمیر فر توکار اسنوا در محل چیست؟
اگر اقدام به دریافت خدمات تعمیر فر توکار اسنوا در محل نمایید، دیگر نیازی به صرف هزینه جهت حمل دستگاه خود نخواهید داشت. همچنین می توانید بر فرایند تعمیرات نظارت داشته باشید و در کلیه ساعات شبانه روز اقدام به دریافت خدمات تعمیر فر توکار اسنوا نمایید.

چگونه می توان اقدام به باز کردن فر توکار اسنوا نمود؟
جهت باز کردن فر توکار اسنوا تنها کافی است اقدام به باز کردن دو یا چهار پیچ نگهدارنده دستگاه نمایید تا پس از آن بتوانید پیچ های فر را باز کنید. در قسمت پشت فر یک کابل برق تعبیه شده است که لازم است پیش از باز کردن فر دستگاه را از برق بکشید. 

فر های دوگانه اسنوا در کابین مناسب نصب می شوند تا از تهویه مناسب جهت کارایی صحیح دستگاه و کنترل فرایند گرما برخوردار باشند. در فر های دوگانه، شش پیچ تعبیه شده است که به وسیله دو در حفره دیواره فوقانی و چهار پیچ در حفره دیواره اصلی تعبیه می شوند. با حذف این پیچ ها قادر به خارج کردن فر خواهید بود.

نحوه تعمیر برد فر های برقی و گازی اسنوا به چه صورتی است؟
یکی از تخصصی ترین کار ها در زمینه تعمیر فر توکار اسنوا می تواند باز کردن و تعمیر برد باشد. به این منظور لازم است پیش از هرکاری دستگاه خود را از برق بکشید. سپس لازم است اقدام به جداسازی صفحه کلید از کنترل پنل و جداسازی آن نمایید. 

به منظور نرم کردن چسب قدیمی می توانید از یک تفنگ حرارتی گرم استفاده نمایید تا به این شکل به آرامی صفحه کلید را خارج کنید. بهتر است پانل را بیش از حد گرم نکنید و صفحه کلید دستگاه را به آرامی فشار داده و سپس از پشت صفحه پانل موجود بر روی صفحه کلید ضربه بزنید. سپس لازم است عنصر موجود بر روی صفحه کلید را به راحتی حذف نموده و هر گونه چسب باقی مانده را نیز از بین ببرید.

 در مرحله بعدی به منظور تعمیر فر توکار اسنوا لازم است اقدام به جداسازی چسب پشتیبان ورق از غشای صفحه اصلی کنترل نمایید. سپس صفحه کنترل جدید را بر روی پلاستیک اصلی هم تراز کرده و بچسبانید. سپس مجدد کنترل پنل را به قاب پلاگین صفحه جدید متصل نموده و قاب پشتی را بر روی قاب فر قرار دهید.

علت اختلال در عملکرد فر توکار اسنوا چیست؟
در صورتی که کارایی فر توکار اسنوا کاهش یافته است لازم بدانید که تعمیر فر توکار اسنوا می تواند از چیزی که شما فکر می کنید ساده تر باشد. در اکثر مواقع بروز مشکل در فر ناشی از المنت و یا ترموستات است. به این صورت می توانید این قطعه را شناسایی و تعویض کنید. 

علت عدم برق رسانی به فر توکار اسنوا چیست؟
در صورت عدم وجود حرارت کافی درون فر اسنوا باید بدانید که مشکل از فیوز و یا المنت است. در صورت توقف تایم در فر نیز ممکن است تایمر دچار مشکل شده باشد و فر قادر به جذب برق نیست. در این شرایط می توانید اقدام به بررسی جعبه قطع کننده مدار نمایید.

 همچنین بهتر است اقدام به راه اندازی مجدد دستگاه نمایید. در صورتی که مشکل رفع نشد لازم است اقدام به قطع جریان برق از مدار کنید. فر جهت انجام کار به جریان ۲۲۰ ولت نیاز دارد. لازم است یک سوئیچ دو طرفه بر روی صفحه کنترل مدار تعبیه شده باشد تا برق رسانی دستگاه کنترل گردد.

 در غیر این صورت دو سوئیچ تک به منظور کاهش برق در فر وجود دارد. در صورتی که یک قطع کننده مدار را پیدا نکردید نیز ممکن است مشکل از فیوز باشد. برخی فر ها برخوردار از فیوز در پشت دستگاه هستند. در این شرایط لازم است به منظور تعمیر فر توکار اسنوا اقدام به بررسی و تعویض فیوز کنید.

کدام خرابی های فر توکار اسنوا مرتبط با اختلال در المنت است؟
در صورت وجود جریان برق در فر و گرم نشدن دستگاه مشکل از المنت و ترموستات است. بهتر است پیش از هرکاری اقدام به عیب یابی المنت کنید. به این شکل بررسی کنید که المنت به صورت یکنواخت می درخشد یا خیر. این روند را تا جایی تکرار کنید که به المنت سوخته برسید. 

در صورت ذوب شدن المنت لازم است آن را تعویض نمایید. به این شکل به قطعی برق دستگاه توجه کنید. براکت های المنت آسیب دیده را باز نمایید و کناری قرار دهید تا در المنت جدید از آن استفاده کنید. سپس لازم است پیچ های قسمت عقبی فر را باز نمایید. سپس لازم است سیم کشی را قطع نموده و المنت آسیب دیده را خارج کرده و به منظور تعمیر فر توکار اسنوا المنت را تعویض کنید.

عیب یابی ترموستات به منظور تعمیر فر توکار اسنوا
بهتر است عیب‌ یابی و تعویض‌ ترموستات توسط افراد مجرب در زمینه تعمیر فر توکار اسنوا انجام گیرد. اما پیش از تعویض ترموستات لازم است بررسی کنید که آیا واقعا ترموستات معیوب شده است یا خیر. جهت تست ترموستات می توانید دما سنجی را درون دستگاه قرار دهید. 

سپس حرارت دستگاه را حد فاصل ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ قرار دهید. اگر دما بر روی ۵۰ درجه باقی ماند لازم است جهت تعویض ترموستات و تعمیر فر توکار اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر فر برقی و گازی اسنوا در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر فر اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با فر اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر فر اسنوا در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر فر اسنوا در روبراه سرویس چیست؟

اگر فر اسنوا و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند اسنوا دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر فر اسنوا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر فر اسنوا در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر فر اسنوا در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر فر اسنوا بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس فر اسنوا توجه کرد؟

به دلیل اهمیت فر اسنوا در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی فر، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر فر اسنوا نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات اسنوا:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. اسنوا برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات جانبی فر و مایکروویو

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان