identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی بکو

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر لوازم خانگی بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جهت نیاز به خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بکو (Beko) در منزل خود ،بایستی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و دکمه ارسال را کلیک کنید و یا با ما با شماره ۵ رقمی  زیر تماس حاصل فرمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص دستگاه بکو جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود. 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو توسط روبراه سرویس در محل منزل خودتان :

تعمیر لوازم خانگی بکو

تعمیر لوازم خانگی بکو در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو در شهر تهران زیر نظر مجرب ترین تکنسین های روبراه سرویس اقدام به ارائه به خدمات تخصصی در زمینه لوازم خانگی بکو می نماید که به شرح زیر است :
نصب، سرویس تخصصی، تعویض کلیه قطعات دستگاه و تعمیرات انواع یخچال ، یخچال فریزر، یخچال دوقلو و ساید بای ساید بکو در محل
نصب تخصصی و سرویس دوره و تعمیر انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از بالا و جلوی بکو در محل
نصب، سرویس و تعمیرات تخصصی انواع ماشین های ظرفشویی بکو در محل
سرویس و تعمیرات انواع جارو های برقی ، جاروشارژی بکو
تعمیر کلیه چای ساز ، قهوه ساز و اسپرسوساز بکو در محل
ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات مایکروفر مایکروویو ، سولاردام و توستر بکو در محل
ارائه کلیه خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر هود و اجاق گاز بکو
و ارائه کلیه خدمات تعمیرات وسایل برقی و آشپزخانه بکو در محل شما

نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی بکو در تهران در کجا قرار دارد؟
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات رسمی در زمینه کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی بکو در تهران می باشد، در لحظه ای که وارد صفحه تعمیر لوازم خانگی بکو شده اید، ممکن است یکی از لوازم خانگی شما همانند یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و جاروشارژی، مایکروفر و مایکروویو، فر، اجاق گاز و کشو گرمکن، هود بکو و … نیاز به خدمات نصب، سرویس و یا تعمیرات دارد.
در این شرایط جایی برای نگرانی کاربران وجود ندارد !!! زیرا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو از شعبه های مختلفی در کلیه نقاط تهران برخوردار است که آماده ارائه خدمات به کاربران عزیز در کلیه ساعات شبانه روز می باشد.
تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس برخوردار از کادری مجرب و چندین سال سابقه می باشد؛ به این صورت اقدام به ارائه کلیه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بکو در محل شما با گارانتی رسمی می نماید. کلیه خدمات ارائه شده در روبراه سرویس نظیر سرویس، نصب و تعمیر لوازم خانگی بکو با استفاده از با کیفیت ترین قطعات در محل شما انجام می گیرد.
کلیه خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس در همان روز و پس از ثبت درخواست کاربران انجام میگیرد. تکنسین های روبراه سرویس در کمتر از یکساعت در محل شما در کلیه نقاط کشور حاضر می شوند. بهتر است بدانید که کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی بکو در محل از ضمانتنامه رسمی ۳ الی ۱۲ ماهه برخوردار می باشد.
کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی بکو در محل شما، به همراه فاکتوری معتبر از مرکز تعمیرات روبراه سرویس تقدیم مشتری می شود. کلیه تعمیرکاران روبراه سرویس، بسیار مجرب در زمینه تعمیر لوازم خانگی بکو می باشند. پس از تماس با تلفن و ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی های بکو در سراسر نقاط تهران ، مشاوره رایگان جهت تعمیران انجام می شود تا در صورت جرئی بودن مشکل دستگاه، بدون نیاز به تکنسین اقدام به رفع مشکل در محل خود نمایید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس چیست؟
چنانچه برخی لوازم خانگی های بزرگ شما نظیر مایکروفر، مایکروویو، قهوه ساز و اسپرسوساز، جاروبرقی و جاروشارژی، لباسشویی و یا ماشین ظرفشویی در زمان کار دچار مشکل شود ، دیگر نیازی به حمل دستگاه خود به تعمیرگاه ندارید و کلیه خدمات تعمیرات در روبراه سرویس در محل شما و زیر نظر شما انجام می گیرد.
علاوه بر آن چنانچه لوازم خانگی کوچک بکو شما منظیر همزن، خردکن، گوشت کوب برقی و … دچار مشکل شده باشد می توانید به مرکز تعمیرات تخصصی روبراه سرویس در تهران مراجعه کنید. مزایای دیگر استفاده از خدمات نمایندگی روبراه سرویس به منظور تعمیر لوازم خانگی بکو آن است که کلیه تعرفه های تعمیرات لوازم خانگی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.
علاوه بر آن روبراه سرویس از مجرب ترین تعمیرکاران با برخورداری لز به روز ترین دانش به منظور تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران استفاده می نماید. برای آسودگی خاطر مشتری، تمامی تعمیرات انجام شده در روبراه سرویس از گارانتی ۳ تا ۶ ماهه پس از تعمیر برخوردار است.
علاوه بر آن روبراه سرویس دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد. به این شکل شما می توانید در کلیه ساعات شبانه روز با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ تماس نمایید تا در سریع ترین زمان و در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در محل شما حاضر شوند. کلیه خدمات انجام شده به منظور تعمیر لوازم خانگی بکو ، با اورجینال ترین قطعات دستگاه شما انجام می گیرد.

نمایندگی تخصصی تعمیر لوازم خانگی بکو در محل
یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات تعمیرات روبراه سرویس ، سرویس و تعمیر لوازم خانگی بکو در محل شما می باشد.
به این شکل دیگر نیازی به صرف هزینه سنگین به منظور حمل دستگاه و نیروی انسانی ندارید. علاوه بر آن، دستگاه شما از خطراتی که ممکن است در زمان انتقال دستگاه به تعمیرگاه مواجه شود نیز در امان خواهد ماند. به این شکل چنانچه ساکن شهر تهران هستید می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی بکو با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران در تماس باشید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در اقصی نقاط شهر تهران در محل شما حاضر شده و پس از عیب یابی دستگاه، اقدام به تعمیرات لوازم خانگی بکو زیر نظر شما نمایند.
ثبت تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی می باشد؟
چنانچه در زمان کار با لوازم خانگی بکو خود با مشکلی مواجه شدید، تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران در تماس باشید و یا فرم درخواست لوازم خانگی بکو که در فوق ذکر شده است را پر کنید تا از مرکز تعمیرات روبراه سرویس در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته شود و پس از ثبت درخواست تعمیرات، تعمیرکاران به منظور تعیین زمان مناسب جهت حضور در منزل با شما تماس نمایند. چنانچه لوازم آشپزخانه بکو در زمان کار معیوب شده است نیز می توانید با تعمیرگاه روبراه سرویس در تماس باشید و یا دستگاه خود را به منظور تعمیر به تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس انتقال دهید.

ویژگی های نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بکو در شهر تهران چیست؟
نمایندگی تعمیرات بکو در روبراه سرویس برخوردار از پشتیبانی ۲۴ ساعته جهت کمک به مشتری می باشد. کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو، با استفاده از قطعات اورجینال لوازم خانگی انجام می گیرد. پس از اتمام کلیه خدمات تعمیرات، پشتیبانان روبراه سرویس جهت ثبت رضایت با مشتری تماس می نماید.
چنانچه در زمان کار با هر یک از لوازم خانگی بکو خود دچار هرگونه مشکل شدید و یا نیاز به دریافت خدمات تخصصی نصب، سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی بکو داشتید می توانید برای تعمیر لوازم خانگی بکو با روبراه سرویس تماس نمایید.‌

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بکو در شهر تهران کجاست؟
با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی، امروزه انواع لوازم خانگی در برند های متنوع و با بهترین کیفیت و اورجینال ترین قطعات در بازار عرضه شده اند که یکی از با کیفیت ترین برند های لوازم خانگی نیز برند بکو می باشد. با وجود تفاوت در قطعات لوازم خانگی و تکنولوژی های به کار رفته درون این دستگاه ها، تعمیر لوازم خانگی های برند های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.

تعمیر لوازم خانگی بکو

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا لوازم خانگیم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر لوازم خانگی بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.
به همین صورت باید به منظور آسودگی خیال خود و پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر در لوازم خانگی خود، چنانچه در زمان کار با لوازم خانگی بکو با مشکل مواجه شدید، با تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس در شهر تهران تماس نمایید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات لوازم خانگی

 

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش در روبراه سرویس