identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

5/5 - (2 امتیاز)
نمایندگی-تعمیر-پاکشوما

 تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما با بیش از سال ها سابقه در تهران است. تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با مجهزترین ابزار و متخصص ترین افراد .

جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

  • هزینه تعمیر پاکشوما در محل

هزینه تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما :

لوازم خانگی بر اثر استفاده مداوم یا نادرست ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد. انتخاب تعمیرگاه مجرب که از نظر اقتصادی به صرفه و منصف باشد و همزمان از بالاترین کیفیت برخوردار باشد بسیار مهم و حیاتی است. تعمیرات محصولات پاکشوما، با شفاف سازی هزینه‌های تعمیرات و تعیین هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوبه اتحادیه لوازم خانگی و نهاد‌های دولتی و نظارتی تا حد زیادی توانسته پاسخگوی این نیاز مشتریان عزیز باشد.

تعمیرکاران متخصص تعمیرات پاکشوما در روبراه سرویس، در راستای کاهش هزینه‌های تعمیرات لوازم خانگی در صورت خرابی قطعه‌ای تا حد امکان سعی بر تعمیر آن دارند تا تعویض قطعه. اما چنانچه نیاز به تعویض قطعه باشد، با منصفانه ترین قیمت قطعه اورجینال جایگزین قطعه خراب می‌شود.

در راستای شفاف سازی هزینه‌ها و تعرفه ها قبل از انجام تعمیرات، هزینه کامل برآورد می‌شود و در صورت رضایت مشتری از آن تعمیرات مختلف صورت می‌گیرد. بعد از تعمیر فاکتور رسمی شرکت روبراه سرویس در مورد ریز هزینه‌های تعمیرات به مشتری تحویل داده می‌شود.

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی روبراه سرویس برای تعمیرات محصولات پاکشوما در تهران

یکی از پرطرفدارترین محصولات خانگی که در ایران مورد استقبال قرار گرفته، محصولات لوازم خانگی پاکشوما است.

تعمیر محصولات پاکشوما اعم از:

  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • یخچال فریزر
  • ساید بای ساید
  • و همچنین دیگر محصولات پاکشوما
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در شهر تهران زیر نظر مجرب ترین تکنسین های روبراه سرویس اقدام به ارائه به خدمات زیر در محل شما می نماید :
کلیه خدمات مرتبط با نصب، سرویس، تعویض کلیه قطعات و تعمیرات یخچال ، یخچال فریزر، یخچال دوقلو و ساید بای ساید پاکشوما در محل
خدمات تخصصی مرتبط با نصب و سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از بالا و درب از جلوی پاکشوما در محل
ارائه کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین های ظرفشویی پاکشوما در محل
کلیه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات انواع جارو های برقی ، جاروشارژی پاکشوما
تعمیر کلیه خدمات تخصصی تعمیر چای ساز ، قهوه ساز و اسپرسوساز پاکشوما
خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر مایکروفر مایکروویو ، سولاردام و توستر پاکشوما در محل
کلیه خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر هود و اجاق گاز پاکشوما در محل
و ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات کلیه وسایل برقی و لوازم آشپزخانه پاکشوما در محل شما

نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در تهران در کجاست؟
روبراه سرویس نمایندگی تخصصی و مجاز خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در تهران است ، در این لحظه که وارد صفحه تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما شده اید، ممکن است یکی از لوازم خانگی و یا برقی برند پاکشوما شما مانند یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، جاروشارژی، مایکروفر، فر، اجاق گاز، هود و … با اختلال مواجه شده باشد.
در این شرایط نگران نباشید !!! چرا که نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما از شعبه های مختلفی در سراسر نقاط سهر تهران برخوردار بوده آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در کلیه ساعات شبانه روز است. تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی پاکشوما با برخورداری از کادری متخصص و سال ها سابقه؛ اقدام به ارائه کلیه خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در محل با ارائه ضمانتنامه رسمی می نماید. کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی پاکشوما با قطعات اورجینال در محل شما انجام می گیرد.
کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در نمایندگی روبراه سرویس در همان روز و پس از ثبت درخواست تعمیرات شما انجام میگیرد. تعمیرکاران نمایندگی روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر می شوند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی پاکشوما برخوردار از ضمانتنامه رسمی ۳ الی ۱۲ ماهه می باشد.
کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در محل شما با ارائه فاکتور رسمی توسط روبراه سرویس به مشتری تقدیم می شودد. کلیه تکنسین های مرکز روبراه سرویس، متخصص و مجرب در زمینه تعمیر لوازم خانگی پاکشوما می باشند. پس از تماس با تلفن نمایندگی های پاکشوما در سراسر شهر تهران ، مشاوره رایگان با مشتری انجام میگردد تا اگر مشکل دستگاه جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین قادر به رفع مشکل باشید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس چیست؟
اگر برخی لوازم خانگی های بزرگ شما نظیر مایکروفر، قهوه ساز، اسپرسوساز، جاروبرقی، لباسشویی و یا ظرفشویی در زمان کار با مشکلاتی مواجه شود ، نیازی نیست دستگاه را به تعمیرگاه منتقل کنید تا به این صورت تعمیرات لوازم خانگی شما در روبراه سرویس در محل و زیر نظر شما صورت گیرد.
علاوه بر آن در صورتی که لوازم خانگی کوچک برند پاکشوما شما نظیر همزن، خردکن و … دچار مشکل شود بهتر است با تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس در شهر تهران در تماس باشید. مزایای دیگر استفاده از خدمات تعمیرات روبراه سرویس جهت تعمیرات آن است که کلیه تعرفه های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.
علاوه بر آن روبراه سرویس برخوردار از از مجرب ترین تعمیرکاران به همراه به روز ترین دانش جهت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در تهران است. به منظور آسودگی خاطر کاربران، کلیه خدمات تعمیرات انجام شده در نمایندگی روبراه سرویس برخوردار از ۳ تا ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیرات می باشد.
روبراه سرویس برخوردار از پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد. به این شکل که شما در کلیه ساعات شبانه روز می توانید با شماره ۰۲۱۶۸۲۸۷ تماس نموده و در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در محل شما حاضر شوند. کلیه خدمات انجام گرفته به منظور تعمیر لوازم خانگی پاکشوما ، با استفاده از قطعات اورجینال دستگاه شما انجام می گیرد.
نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی پاکشوما در محل
یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات روبراه سرویس ، تعمیرات کلیه لوازم خانگی در محل شما است. به این شکل دیگر نیازی به صرف هزینه سنگین به منظور حمل دستگاه به تعمیرگاه و نیروی انسانی نخواهید داشت. علاوه بر آن، دستگاه شما از کلیه خطراتی که در حین انتقال دستگاه به تعمیرگاه ممکن است مواجه شود نیز در امان خواهد ماند.
بنابراین چنانچه ساکن شهر تهران هستید می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی پاکشوما با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران در تماس باشید تا تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در کلیه نقاط شهر تهران سریعا در محل شما حاضر شوند و پس از آن که اقدام به عیب یابی دستگاه نمودند، لوازم خانگی پاکشوما را زیر نظر شما به خوبی تعمیر نمایند.

چگونه می توان اقدام به ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس نمود؟
چنانچه در حین کار با لوازم خانگی پاکشوما دچار مشکل شدید، تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷ در تهران تماس نمایید و یا فرم درخواست لوازم خانگی که در بالای صفحه قرار دارد را پر کنید تا از مرکز روبراه سرویس با شما تماس گرفته شود و پس از ثبت درخواست تعمیرات، تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس به منظور تعیین زمان مناسب جهت حضور در منزل با شما تماس نماید. در صورتی که لوازم آشپزخانه پاکشوما شما در زمان کار دچار مشکل شده است نیز تنها کافی است با تعمیرگاه روبراه سرویس تماس نمایید و یا سریعا دستگاه خود را برای تعمیر به تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس منتقل کنید.

ویژگی نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در شهر تهران چیست؟
نمایندگی رسمی تعمیرات پاکشوما از پشتیبانی ۲۴ ساعته به منظور کمک به مشتری برخوردار است. کلیه خدمات تعمیرات در نمایندگی پاکشوما، با استفاده از قطعات اورجینال لوازم خانگی انجام می گیرد. پس از اتمام خدمات تعمیرات نیز پشتیبانان روبراه سرویس به منظور ثبت رضایت با مشتری تماس می نماید.
چنانچه در زمان کار با دستگاه خود دچار هرگونه مشکل شده اید و یا نیاز به دریافت خدمات نصب، تعمیر و یا سرویس لوازم خانگی پاکشوما داشتید می توانید جهت دریافت خدمات لوازم خانگی پاکشوما با روبراه سرویس در تماس باشید.‌

نردیک ترین تعمیرگاه تخصصی پاکشوما به محل من کجاست؟
با ماشینی شدن زندگی روزمره و پیشرفت تکنولوژی، امروزه لوازم خانگی در برند های گوناگون و با به روز ترین امکانات در بازار عرضه شده اند که یکی از بهترین برند های لوازم خانگی نیز برند پاکشوما می باشد. بدون شک با وجود تفاوت موجود در قطعات و تکنولوژی های متنوع به کار رفته در این دستگاه ها، تعمیرات لوازم خانگی در برند های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.
بنابراین لازم است برای آسودگی خیال خود و پیشگیری از بروز خرابی های بیشتر در لوازم خانگی خود، اگر در زمان کار با لوازم خانگی برند پاکشوما با مشکل مواجه شدید، با تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس در تهران تماس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا لوازم خانگی فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر لوازم خانگی پاکشوما به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر لوازم خانگی پاکشوما به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی پاکشوما ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی پاکشوما در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاکشوما با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات پاکشوما:

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. پاکشوما برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات جاروبرقی, آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص جاروبرقی را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.