identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر همزن سامسونگ در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر همزن سامسونگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر همزن سامسونگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه، همزن برقی است. همزن برقی سامسونگ از بهترین متریال ساخته شده است و به شما امکان تهیه انواع غذا ها و دسر ها و هم زدن کلیه مواد در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت را می دهد. در صورتی که همزن سامسونگ دچار مشکل شود، فرایند تهیه غذا با اختلال مواجه خواهد شد. بر همین اساس بهتر است سریعا به منظور عیب یابی و تعمیر همزن برقی سامسونگ در محل خود با نمایندگی تعمیر روبراه سرویس در تهران تماس نمایید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران است.

تعمیر همزن سامسونگ در تهران

تعمیر همزن سامسونگ در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

به این صورت جهت ثبت درخواست تعمیر همزن برقی سامسونگ با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در محل شما حاضر شده و اقدام به انجام خدمات تعمیرات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

در صورت بروز مشکلات زیر بهتر است هرچه سریع تر عیب یابی و تعمیر همزن سامسونگ را به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید:

علت جرقه زدن همزن برقی سامسونگ چیست؟

اگر همزن شما جرقه زده و یا از دستگاه دود خارج می شود، سریعا اقدام به خاموش کردن دستگاه خود نمایید. در این شرایط احتمالا مدار الکترونیکی همزن و یا موتور دستگاه معیوب شده است که لازم است عیب‌ یابی و تعمیر همزن سامسونگ را به روبراه سرویس بسپارید.

علت روشن نشدن همزن سامسونگ چیست؟

یکی از مشکلاتی که کاربران همزن سامسونگ همواره از آن شکایت دارند، روشن نشدن دستگاه است. این اتفاق در میان لوازم برقی بسیار رایج است. روشن نشدن همزن سامسونگ می تواند ناشی از خرابی سیم و دوشاخه باشد. گاهی اوقات نیز بروز این مشکل ناشی از معیوب شدن کلید استارت است. اگر پس از بررسی کلید استارت و سیم دستگاه مشکل حل نشد، ممکن است موتور همزن معیوب شده باشد و لازم است جهت تعمیر همزن سامسونگ به روبراه سرویس در تماس باشید.

علت خارج شدن بوی سوختگی از همزن سامسونگ چیست؟

خارج شدن بوی سوختگی از همزن سامسونگ در بیشتر مواقع ناشی از دو عامل اصلی است. یکی از مهم ترین این عوامل حرارت بالای موتور است. در این شرایط لازم است سریعا دستگاه را خاموش کنید. همچنین این مشکل می تواند ناشی از از کار افتادن موتور باشد که در این شرایط موتور و سیم پیچی همزن معیوب شده است و لازم است جهت تعمیر همزن سامسونگ در تهران با تعمیرگاه روبراه سرویس در تماس باشید.

علت صدای زیاد همزن سامسونگ در حین کار چیست؟

در صورت صدای زیاد همزن احتمال دارد که چرخ دنده ها از جای مشخص خود خارج شده باشند. این اتفاق می تواند به دلیل برخورد جسم سخت با دستگاه رخ داده باشد. گاهی اوقات نیز ممکن است محور همزن شما هم شده باشد که لازم است در این شرایط اقدام به تعمیر همزن سامسونگ نمایید.

علت صدای کم همزن سامسونگ و عدم حرکت دستگاه چیست؟

صدای کم موتور و حرکت نکردن همزن سامسونگ در بیشتر اوقات ناشی از گریپاژ کردن محو ارمچیز دستگاه است. علاوه بر آن ممکن است این مشکل به دلیل خارج شدن چرخ دنده از مسیر مشخص خود باشد. در این شرایط می توانید جهت تعمیر همزن برقی سامسونگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت کاهش قدرت پره های همزن سامسونگ چیست؟

کاهش قدرت پره های همزن سامسونگ می تواند ناشی از بروز مشکل از قطعات دستگاه باشد. در این شرایط شاید کلکتور همزن معیوب شده باشد و یا زغال های دستگاه به صورت کلی از بین رفته باشند. گاهی نیز این مشکل ناشی از سائیده شدن چرخ دنده های همزن رخ می دهد و می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر همزن سامسونگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

عیب یابی همزن سامسونگ نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر همزن سامسونگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با همزن سامسونگ دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر همزن سامسونگ در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر همزن سامسونگ در روبراه سرویس چیست؟

اگر همزن سامسونگ و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند سامسونگ دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر همزن سامسونگ با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر همزن سامسونگ در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر همزن سامسونگ در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر همزن سامسونگ بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس همزن سامسونگ توجه کرد؟

به دلیل اهمیت همزن سامسونگ در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی همزن، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر همزن سامسونگ نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات سامسونگ:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. سامسونگ برند با سابقه کره جنوبی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی