identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر پلوپز سامسونگ در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر پلوپز سامسونگ در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر پلوپز سامسونگ در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پلوپز یکی از مهم ترین و کاربردی ترین اختراعات و لوازم آشپزخانه است که موجب تسریع فرایند پخت برنج می گردد. برنج یکی از محبوب ترین غذا ها در میان افرا است. پلوپز سامسونگ یک دستگاه الکترونیکی است که موجب جوشاندن و یا بخارپز کردن برنج می گردد. این دستگاه از قطعاتی تشکیل شده است که اختلال در عملکرد هر یک از قطعات آن به مرور موجب معیوب شدن پلوپز خواهد شد. 

تعمیر پلوپز سامسونگ در تهران

تعمیر پلوپز سامسونگ در تهران و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

بنابراین لازم است برای پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر در عملکرد پلوپز سامسونگ، هرچه سریع تر به منظور دریافت خدمات تعمیر پلوپز سامسونگ فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در تهران تماس نمایید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

در صورت بروز مشکلات زیر بهتر است هرچه سریع تر عیب یابی و تعمیر پلوپز سامسونگ را به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید:

علت پریدن فیوز پس از روشن کردن پلوپز سامسونگ چیست؟
اگر پس از روشن کردن پلوپز سامسونگ، فیوز منزل شما می پرد ممکن است در اتصالات پلوپز اختلال ایجاد شده باشد و دستگاه دچار اتصال کوتاه شده باشد. در این شرایط معیوب شدن سیم کشی داخلی پلوپز سامسونگ موجب بروز این مشکل خواهد شد. در این شرایط بهتر است به منظور پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر به منظور تعمیر پلوپز سامسونگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

علت روشن نشدن پلوپز سامسونگ چیست؟
اگر با مشکل روشن نشدن پلوپز خود مواجه شدید لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی دوشاخه و سیم برق نمایید. به این صورت چنانچه سیم دستگاه شما سالم بود ممکن است مشکل از کلید پاور پلوپز سامسونگ باشد و همچنین ممکن است نول اصلی در مدار سیم کشی باشد که لازم است این مشکل توسط شخص مجرب در زمینه تعمیر پلوپز سامسونگ عیب یابی و رفع شود.

 

علت سوختن برنج در پلوپز سامسونگ چیست؟
اگر برنج شما درون پلوپز سامسونگ می سوزد باید بدانید که دستگاه پلوپز برخوردار از یک تایمر مکانیکی می باشد که ممکن است به دلیل معیوب شدن چرخ دنده های آن، المنت دستگاه خاموش نشده و به جای اول باز نگردد. همچنین این مشکل می تواند ناشی از سوختن موتور تایمر درون پلوپز های جدید رخ دهد.

 

علت روشن شدن لامپ خبر پیش از پخت برنج در پلوپز سامسونگ چیست؟
در صورت معیوب شدن سیم های المنت پلوپز سامسونگ، با مشکل روشن شدن لامپ خبر پیش از پخت برنج درون پلوپز مواجه خواهید شد. در این شرایط لازم است درب زیرین دستگاه خود را باز نمایید و اقدام به بررسی سیم کشی ها کنید. در صورت سوختن المنت لازم است جهت تعویض این قطعه و تعمیر پلوپز سامسونگ با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

علت سوختن برنج درون پلوپز سامسونگ چیست؟
اگر برنج درون پلوپز شما می سوزد لازم است اقدام به بررسی کنتاکت های ترموستات نمایید. چرا که در صورت سوختن تایمر و جوش‌ خوردگی ترموستات با سوختن برنج درون دستگاه مواجه می شوید که به دلیل تخصصی بودن این قطعه لازم است جهت تعمیر پلوپز سامسونگ در محل خود با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در تهران تماس نمایید.

 

عیب یابی پلوپز سامسونگ نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر پلوپز سامسونگ در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با پلوپز سامسونگ دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر پلوپز سامسونگ در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر پلوپز سامسونگ در روبراه سرویس چیست؟

اگر پلوپز سامسونگ و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند سامسونگ دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر پلوپز سامسونگ با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر پلوپز سامسونگ در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر پلوپز سامسونگ در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر پلوپز سامسونگ بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس پلوپز سامسونگ توجه کرد؟

به دلیل اهمیت پلوپز سامسونگ در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی همزن، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر پلوپز سامسونگ نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات سامسونگ:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. سامسونگ برند با سابقه کره جنوبی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.