identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر چای ساز اسنوا در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر چای ساز اسنوا در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر چای ساز اسنوا در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از با کیفیت ترین برند های ایرانی برند اسنوا است که امروزه اقدام به تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و برقی نموده است. چای یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها در میان افراد است. به همین دلیل امروزه چای ساز هایی در انواع برند ها در بازار تولید و عرضه شده است که یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین چای ساز های موجود در بازار نیز چای ساز اسنوا است.

تعمیر چای ساز اسنوا

تعمیر چای ساز اسنوا در تهران و زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

اگر چای ساز اسنوا دچار مشکل شود و یا به سرویس مرتب این دستگاه توجه نکنید ممکن است به مرور در حین کار با دستگاه دچار مشکل شوید که نیاز به تعمیر چای ساز اسنوا داشته باشید. بر این اساس می توانید کلیه خدمات نصب و تعمیر چای‌ساز اسنوا در تهران را با پر کردن فرم فوق و یا تماس با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ به روبراه سرویس بسپارید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آشنایی با مشکلات رایج چای ساز اسنوا

چرا چای ساز اسنوا روشن نمی شود؟
چنانچه دستگاه شما روشن نمی شود و قادر به تهیه چای نیستید لازم است پیش از هرکاری جریان برق دستگاه را قطع کرده و سپس اقدام به بررسی کابل برق و دوشاخه و پریز نمایید. چنانچه کابل برق دچار هرگونه خمیدگی و یا قطعی شده باشد لازم است اقدام به تعویض این قطعه کنید.

بهتر است سه راهی و محافظ برق چای ساز را نیز بررسی نمایید چرا که ممکن است برق رسانی به دلیل بروز مشکل در این قطعه دچار مشکل شود.در صورت وجود مشکل برقی لازم است جهت تعمیر چای ساز اسنوا با مراکز معتبر تعمیرات تماس نمایید.

چرا از چای ساز اسنوا صدای زیادی خارج می شود؟
اگر با صدای زیاد چای ساز اسنوا مواجه شدید لازم است جهت عیب یابی و رفع این مشکل اقدام به بررسی قطعات دستگاه نمایید. اگر الیاژ بدنه کتری شما کیفیت پایینی داشته باشد ممکن است با این مشکل مواجه شوید. تا حدودی صدای چای ساز ناشی از جوشیدن آب می تواند طبیعی باشد. 

در صورت نو بودن دستگاه نیز این صدا طبیعی می باشد. اما در غیر این صورت لازم است اقدام به بررسی برد چای ساز اسنوا نمایید. چرا که اختلال در کارایی برد موجب صدای زیاد دستگاه می گردد. همچنین لازم است دکمه پاور چای ساز را نیز بررسی کنید. چرا که خرابی دکمه پاور نیز شما را با مشکلاتی مواجه می سازد که لازم است به فکر تعمیر چای ساز اسنوا باشید.

چرا چای ساز اسنوا پیش از جوش آمدن آب خاموش می گردد؟
اگر با خاموش شدن چای ساز اسنوا پیش از جوش آمدن آب مواجه شدید لازم است بدانید که درون چای ساز سنسور دما وظیفه کارایی مطلوب دستگاه را بر عهده دارد. این سنسور نقش مهمی در تشخیص دمای آب ایفا می کند. در صورت آسیب دیدن این قطعه، دستگاه پیش از جوش آمدن به شکل ناگهانی خاموش خواهد شد. 

در این شرایط لازم است اقدام به بررسی فشار برق و یا انسداد لوله های بخار دستگاه نمایید. در صورت بسته نشدن کامل درب کتری چای ساز اسنوا نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوید. اگر قادر به رفع این مشکل نبودید لازم است به منظور تعمیر چای ساز اسنوا در محل با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا با روشن شدن چای ساز اسنوا فیوز می پرد؟
اگر ساختار چای ساز اسنوا دچار اتصالی شده باشد پس از روشن کردن دستگاه با پریدن فیوز مواجه می شوید. بنابراین لازم است اقدام به بررسی برق منزل کنید. 

در این شرایط باید بررسی کنید که پریز از جریان مناسب و کافی برخوردار باشد. بهتر است اقدام به اتصال چای ساز به پریز دیگری نمایید. در صورت بروز مشکل در برق‌ رسانی ساختمان نیز لازم است جهت تعمیر چای ساز اسنوا با برق کار خود تماس نمایید.

چرا دکمه های چای ساز اسنوا از کار افتاده است؟
اگر با از کار افتادن دکمه های در چای ساز اسنوا مواجه شدید لازم است بررسی کنید که آب به مدار دستگاه شما نفوذ نکرده باشد. همچنین بهتر است توجه کنید که دستگاه شما بیش از حد گرم نشده باشد.

 چرا که گرم شدن بیش از حد دستگاه موجب معیوب‌ شدن دکمه ها می گردد. بنابراین بهتر است جهت تعمیر چای ساز اسنوا اقدام به بررسی دکمه های دستگاه کنید و در صورت نیاز این قطعات را تعویض کنید.

 

عیب یابی چای ساز اسنوا نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر چای ساز اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با چای ساز اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر چای ساز اسنوا در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر چای ساز اسنوا در روبراه سرویس چیست؟

اگر چای ساز اسنوا و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند اسنوا دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر چای ساز اسنوا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر چای ساز اسنوا در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر چای ساز اسنوا در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر چای ساز اسنوا بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس چای ساز اسنوا توجه کرد؟

به دلیل اهمیت چای ساز اسنوا در فرایند آشپزی می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی کشو گرمکن، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر چای ساز اسنوا نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات اسنوا:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. اسنوا برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی چای ساز

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.