identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر چرخ گوشت اسنوا در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر در زمان کار با چرخ گوشت اسنوا دچار مشکل شدید لازم است سریعا با نمایندگی تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران تماس نمایید. روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران اقدام به ارائه خدمات تخصصی تعمیر چرخ گوشت اسنوا در محل شما می نماید. کلیه خدمات تخصصی تعمیر چرخ گوشت اسنوا در روبراه سرویس با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران

تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

جهت ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟
روبراه سرویس نمایندگی تعمیر اسنوا در تهران است. به منظور ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت اسنوا در محل لازم است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید. پس از آن پشتیبانان روبراه سرویس در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته و اقدام به اعزام تعمیرکار به محل شما می نمایند.

استفاده از خدمات تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران چه مزایایی دارد؟
پس از ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران، در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در محل شما حاضر می شوند. پس از عیب‌یابی، هزینه تعمیر چرخ گوشت اسنوا را به اطلاع شما می رسانند. پس از کسب رضایت مشتری اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند. 

کلیه خدمات تعمیر چرخ گوشت اسنوا با استفاده از اورجینال ترین قطعات انجام می گیرد. پس از اتمام خدمات تعمیر شش ماه گارانتی معتبر خدمات پس از تعمیر به مشتری تقدیم می گردد. کلیه خدمات تعمیر روبراه سرویس در محل شما و زیر نظر شما انجام می گیرد و به این شکل نیازی به صرف هزینه جهت حمل دستگاه خود نخواهید داشت.

رایج ترین مشکلات چرخ گوشت اسنوا چیست؟
بسیاری اوقات کاربران از برخی مشکلات رایج در زمان کار با چرخ گوشت خود شکایت دارند. ما در ادامه شما را با این مشکلات رایج و نحوه تعمیر چرخ گوشت اسنوا در محل آشنا خواهیم کرد.

چرا چرخ گوشت اسنوا روشن نمی شود؟
در صورت روشن نشدن چرخ گوشت لازم است اقدام به بررسی خروجی دستگاه به وسیله ولت متر نمایید. در صورت عدم بروز مشکل در این بخش لازم است اقدام به بررسی سوکت و یا سیم و دوشاخه نمایید. در صورت بروز مشکل در اتصالات نیز باید اقدام به رفع آن نمایید. 

در صورت عدم بروز مشکل در سیم و دوشاخه نیز لازم است اقدام به بررسی سایر قطعات نظیر فیوز، قطب های هسته، محافظ موتور و اتصالات داخلی دستگاه نموده و جهت تعمیر چرخ گوشت اسنوا با روبراه سرویس در ارتباط باشید.

چرا چرخ گوشت اسنوا در حین کار خاموش می شود؟
خاموش شدن چرخ گوشت اسنوا در زمان کار می تواند چند عامل اصلی داشته باشد. در صورت گرم شدن بیش از حد موتور چرخ گوشت، دستگاه به صورت خود به خود خاموش می شود. در صورت روشن بودن بی وقفه چرخ گوشت برای مدت طولانی نیز شما با خاموش شدن ناگهانی دستگاه مواجه می شوید. در صورت قطعی برق چرخ گوشت نیز دستگاه شما به صورت ناگهانی خاموش می شود. 

بنابراین از اتصال درست دستگاه به برق مطمئن شوید. در صورت بروز مشکل در برخی از قطعات الکترونیکی دستگاه مانند سوئیچ موتور یا سیم، ممکن است با خاموش شدن ناگهانی دستگاه مواحه شوید. همچنین گیر کردن تکه ای گوشت و یا غضروف درون دستگاه نیز موجب خاموش شدن چرخ گوشت در زمان کار شده که اگر قادر به رفع این مشکل نیستید جهت تعمیر چرخ گوشت اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا تیغه چرخ گوشت اسنوا نمی چرخد؟
در صورتی که تیغه چرخ گوشت اسنوا با چربی و یا گوشت مسدود شده باشد با نچرخیدن تیغه مواجه می شوید. در صورت کند شدن تیغه نیز، این قطعه به درستی نمی چرخد و لازم است اقدام به تیز کردن و یا تعویض تیغه نمایید. 

در صورت بروز مشکل در موتور چرخ گوشت نیز ممکن است با نچرخیدن تیغه مواجه شوید. بهتر است اقدام به بررسی منبع تغذیه نموده و از اتصال درست دستگاه خود مطمئن شوید. در صورت تراز نبودن قطعات نیز با نچرخیدن تیغه مواجه می شوید. بهتر است به منظور عیب یابی تخصصی و تعمیر چرخ گوشت اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا موتور چرخ گوشت اسنوا روشن نمی شود؟
در صورتی که با روشن نشدن موتور چرخ گوشت اسنوا مواجه می شوید لازم است اقدام به بررسی انتهای مارپیچ دستگاه نمایید. در بیشتر اوقات با چرخش این قطعه می توان مشکل را رفع کرد. در صورت عدم بروز مشکل در آرمچیر لازم است اقدام به بررسی چرخ دنده ها کنید. بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران با روبراه سرویس در تماس باشید. 

علت خارج شدن صدای زیاد از چرخ گوشت اسنوا چیست؟
چنانچه مقدار زیادی گوشت را با هم وارد چرخ گوشت کنید، به دستگاه فشار وارد شده و با صدای زیاد چرخ گوشت اسنوا مواجه خواهید شد. کند بودن تیغه و یا صفحه نیز می تواند موجب کار بیش از حد چرخ گوشت شده و با صدای زیاد دستگاه مواجه شوید.

 به مرور زمان ممکن است قطعات دستگاه شما فرسوده و یا شل شود و موجب لرزش چرخ گوشت شود. در صورت عدم روغن کاری مرتب دستگاه نیز با ساییدگی در قطعات مواجه می شوید و به این صورت با صدای زیاد چرخ گوشت اسنوا مواجه خواهید شد و بهتر است جهت تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا موتور چرخ گوشت اسنوا جرقه می زند؟
موتور چرخ گوشت اسنوا از برس های کربنی برخوردار است که به منظور انتقال برق و در تماس مستقیم با روتور می باشند. به مرور ممکن است این برس ها دچار فرسودگی شده و موجب جرقه زدن موتور شود. در صورت عدم اتصال درست موتور نیز با جرقه آن مواجه می شوید. 

بنابراین لازم است کلیه اتصالات را بررسی نمایید و از محکم بودن آن مطمئن شوید. در صورت معیوب شدن سیم کشی موتور نیز ممکن است با جرقه زدن موتور چرخ گوشت مواجه شوید. لازم است سیم کشی دستگاه خود را بررسی نمایید که دچار آسیب و یا اتصالی نشده باشد. عملکرد بیش از حد موتور نیز ممکن است موجب جرقه زدن آن شود و بهتر است جهت تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران در تماس باشید.

چرا گوشت به دور تیغه چرخ گوشت اسنوا پیچیده شده است؟
در صورت کند شدن تیغه چرخ گوشت، دستگاه قادر به چرخ کردن گوشت نیست و شما با پیچیدن گوشت به دور دستگاه مواجه خواهید شد. در صورت وارد شدن گوشت به صورت یکباره به درون دستگاه نیز با پیچیدن گوشت به دور تیغه مواجه خواهید شد. در صورت گرم بودن بیش از حد گوشت نیز ممکن است چسبناک شده و به دور تیغه چرخ گوشت بپیچد. 

بنابراین لازم است گوشت را درون فریزر سفت نمایید تا اندکی سفت شود. مقدار چربی بالا گوشت موجب تجمع آن به دور تیغه شده و چرخیدن تیغه کار دشواری خواهد شد. در صورت عدم مونتاژ صحیح چرخ گوشت نیز، گوشت به دور تیغه می چرخد و لازم است پیش از استفاده از دستگاه از قرار گرفتن کلیه قطعات مطمئن شوید. به منظور تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت نشت روغن از چرخ گوشت اسنوا چیست؟
در صورت پر شدن بیش از حد مخزن روغن، با نشت روغن مواجه می شوید. در صورت شل شدن قسمت های چرخ گوشت، روغن از دستگاه شما نشت خواهد کرد. لازم است کلیه قسمت ها را بررسی نمایید تا پیچ ها شل نشده باشد. 

در صورت ارتعاش بیش از حد دستگاه نیز با آسیب دیدن کاسه روغن مواجه می شوید. بهتر است با قرار دادن چرخ گوشت بر روی سطح ثابت از لرزش دستگاه پیشگیری کنید. بهتر است به منظور تعمیر چرخ گوشت اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

چرا از چرخ گوشت اسنوا بوی سوختگی خارج می شود؟
چنانچه از چرخ گوشت شما بوی سوختگی خارج می گردد ممکن است به این دلیل باشد که به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده کرده باشید. در صورت بروز مشکل در قطعات الکترونیکی و یا سیم ها و یا معیوب شدن سوئیچ نیز ممکن است با خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه مواجه شده باشید.

بررسی کنید که اجزای الکترونیکی چرخ گوشت دچار ساییدگی نشده باشد. در صورت اصطکاک قطعات متحرک چرخ گوشت نیز ممکن است با بوی سوختگی دستگاه مواجه شوید. بهتر است جهت تعمیر چرخ گوشت اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت چرخ نشدن خوب گوشت درون چرخ گوشت اسنوا چیست؟
در صورت آسیب دیدن تیغه های چرخ گوشت اسنوا ممکن است گوشت به خوبی چرخ نشود. بهتر است از اندازه مناسب تیغه مطمئن شوید چرا که با انداختن تیغه در اندازه نامناسب ممکن است کارایی دستگاه شما به مرور کاهش یابد. 

همچنین اگر گوشت مورد نظر شما خیلی سفت شده باشد نیز بهتر است گوشت را به قطعات کوچک ترین خورد کنید تا کارایی دستگاه آسان تر شود. بهتر است از مونتاژ درست قطعات مطمئن شده باشید. همچنین اگر مشکل رفع نشد جهت تعمیر چرخ گوشت اسنوا با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر چرخ گوشت اسنوا در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت اسنوا در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با چرخ گوشت اسنوا دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر چرخ گوشت اسنوا در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر چرخ گوشت اسنوا در روبراه سرویس چیست؟

اگر چرخ گوشت اسنوا و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند اسنوا دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر چرخ گوشت اسنوا با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر چرخ گوشت اسنوا در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر چرخ گوشت اسنوا در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر چرخ گوشت اسنوا بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس چرخ گوشت اسنوا توجه کرد؟

به دلیل اهمیت چرخ گوشت اسنوا در لوازم خانگی، می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی چرخ گوشت، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر چرخ گوشت اسنوا نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات اسنوا:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. اسنوا برند با سابقه ایرانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تهران زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات جانبی چرخ گوشت

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.