identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر گگنو

4.5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گگنو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریزر گگنو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یخچال فریزر برند گگنو، یکی از با کیفیت ترین یخچال های موجود در بازار است که محصول کشور آلمان بوده و به دلیل برخورداری از متریال با کیفیت، دارای طول عمر بالایی هستند. اما گاهی اوقات ممکن است یخچال شما نیاز به سرویس داشته باشد و به دلایلی همچون استفاده بیش از حد از دستگاه و اتمام طول عمر برخی قطعات، نیاز به تعمیر یخچال فریزر گگنو داشته باشید.

تعمیر یخچال فریزر گگنو

تعمیر یخچال فریزر گگنو در تهران

در این شرایط می توانید به منظور دریافت کلیه خدمات تخصصی تعمیر یخچال فریزر گگنو در تهران فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به خدمت رسانی نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

چه زمانی باید اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر گگنو نمایید؟
در صورت خارج شدن صدای زیاد از یخچال و یا اتومات نکردن کمپرسور و عملکرد مداوم دستگاه لازم است بدانید که یخچال شما دچار نشکل شده است. اگر کابین یخچال شما گرم شده و مواد غذایی دیگر سرد نمی شود لازم است سریعا با نمایندگی تعمیرات برند گگنو در تهران تماس نمایید. همچنین در صورت برفک زدن یخچال و اختلال در عملکرد یخچال و یا مشاهده آب در جامیوه ای و یا گزش بدنه در زمان لمس یخچال و یا روشن نشدن دستگاه، بهتر است سریعا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نموده و با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گگنو در تماس باشید.

عیب یابی یخچال فریزر گگنو
ما در این بخش شما را با مشکلات رایج یخچال فریزر گگنو آشنا خواهیم کرد. به این صورت اگر با مشکلات زیر مواجه شدید می توانید در صورت برخورداری از دانش فنی، از آموزش تعمیر یخچال فریزر گگنو برخوردار شوید. همچنین اگر این نشانه ها را در یخچال خود مشاهده کردید بهتر است سریعا به منظور دریافت خدمات تعمیر یخچال فریزر گگنو با مراکز معتبر در تماس باشید.

علت از کار افتادن یخچال فریزر گگنو چیست؟
در صورت روشن نشدن یخچال فریزر گگنو لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی اتصالات برق دستگاه نمایید. به این صورت لازم است کلیه سوکت ها، سوئیچ ها و فیوز و جعبه برق را بررسی کنید. همچنین بررسی نمایید که سیم های دستگاه از وضعیت مناسبی برخوردار باشند. در صورت عدم وجود مشکلات برقی درون دستگاه ممکن است مشکل ناشی از لوله های تخلیه باید که بهتر است جهت تعمیر یخچال فریزر گگنو با مراکز معتبر تماس نمایید.

علت سرد نکردن یخچال فریزر گگنو چیست؟
دمای مناسب دستگاه، حدفاصل ۲ تا ۳ درجه می باشد. دمای بیشتر از این میزان موجب خراب شدن مواد غذایی خواهد شد. به همین سبب بهتر است اقدام به بررسی دمای دستگاه از طریق ترموستات و یا صفحه نمایش دیجیتال نمایید. اگر دمای دستگاه بیش از حد پایین باشد، احتمال خرابی ترموستات وجود دارد. بهتر است ترموستات را از نظر انسداد و یا پوشش بررسی نموده و در صورت نیاز جایگزین کنید. 

اگر یخچال شما دیجیتالی است لازم است از عدم وجود مشکل در کامپیوتر دستگاه مطمئن شوید. یکی از اصلی ترین عوامل سرد نشدن یخچال می تواند ناشی از کثیفی کویل های کندانسور دستگاه باشد. لازم است رادیاتور و کندانسور یخچال شما سالم باشد تا گرمای خارج شده از یخچال را پخش کند. در صورت کثیفی کویل ها، گرما به خوبی از دستگاه خارج نشده و دستگاه قادر به سرد کردن نیست.

 از کار افتادن فن اوپراتور یخچال و یا گیر کردن شیء خارجی در موتور فن و یا معیوب شدن رله نیز می تواند موجب خنک نشدن دستگاه شود و بهتر است عیب یابی کلیه قطعات به صورت تخصصی را به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گگنو در تهران بسپارید.

علت مناسب نبودن دمای یخچال فریزر گگنو چیست؟
اگر درب دستگاه به خوبی بسته نشده باشد، بر روی دمای یخچال فریزر شما تاثیر گذار می باشد. یکی از اصلی ترین عواملی که مناسب نبودن دمای فریزر می تواند عدم چیدمان اصولی مواد درون دستگاه باشد. همچنین در قسمت پشت منافذ درون فریزر، یک پنکه تبخیر کننده تعبیه شده است که موجب گردش هوای خنک می گردد.

 لازم است محتوای موجود درون این دریچه را خارج نموده و تا هوا به کلیه نقاط فریزر برسد. همچنین بهتر است اقدام به بررسی پشت فریزر نمایید تا گرد و خاک و یخ مانع از عملکرد کویل های کندانسور نشود. معیوب شدن تایمر و یا ترموستات و همچنین انسداد در فن کندانسور و یا کمپرسور و معیوب شدن رله نیز مانع از تنظیم دمای دستگاه می گردد و بهتر است جهت بررسی این قطعات اقدام به تعمیر یخچال فریزر گگنو نمایید.

علت روشن نشدن فریزر در یخچال فریزر گگنو چیست؟
روشن نشدن فریزر گگنو می تواند ناشی از وجود مشکل در کنترل الکترونیکی دستگاه رخ دهد. در این شرایط ممکن است صدای کلیک که نشان دهنده تلاش کمپرسور جهت روشن شدن است به گوش شما برسد. همچنین بروز مشکل در اتصالات برق و یا وجود مشکل در فن، موتور و یا خازن موجود درون صفحه کنترل نیز می تواند موجب معیوب شدن دستگاه شده و لازم است تعمیر یخچال فریزر گگنو را به روبراه سرویس بسپارید.

علت برفک زدن یخچال فریزر گگنو چیست؟
باز و بسته شدن مداوم درب به مرور موجب برفک زدن دیواره های فریزر می گردد. همچنین عدم دیفراست یخچال نیز ممکن است موجب برفک زدن دستگاه شود. در صورت معیوب شدن لاستیک دور درب نیز ممکن است با برفک زدن یخچال مواجه شوید. در صورت عدم رفع این مشکل می توانید به منظور عیب‌ یابی و تعمیر یخچال فریزر گگنو با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت گرم شدن بدنه یخچال فریزر گگنو چیست؟
گرم بودن بدنه یخچال فریزر اتفاق طبیعی است. گاهی ممکن است متوجه شوید که بدنه دستگاه شما بیش از حد گرم شده است که این مشکل در اکثر مواقع ناشی از رعایت نکردن فاصله یخچال با دیواره پشتی می باشد. بنابراین به رعایت فاصله ۵ سانتی متری از پشت دستگاه توجه کنید.

علت خارج نشدن آب از آبسردکن یخچال فریزر گگنو چیست؟
در صورتی که شلنگ آب دستگاه را هواگیری نموده اید و آب از آبسردکن خارج نمی شود لازم است اقدام به بررسی قطع نبودن آب منزل نموده و همچنین بررسی کنید که شلنگ یخچال شما دچار تا خوردگی نشده باشد.

علت خارج نشدن یخ از یخساز یخچال فریزر گگنو چیست؟
در صورت بروز نشتی در آب و یخ زدگی آب ممکن است با گرفتگی باکس یخ و خارج نشدن یخ مواجه شوید. در این شرایط بهتر است جهت تعمیر یخچال فریزر گگنو با روبراه سرویس در تماس باشید.

علت بسته نشدن کامل درب یخچال فریزر گگنو چیست؟
در صورت بسته نشدن کامل درب یخچال فریزر گگنو لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی لاستیک دور درب نمایید. همچنین ممکن است ظروف درون دستگاه از بسته شدن درب جلوگیری نمایند و یا تراز نبودن یخچال موجب بسته نشدن درب گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل درون دستگاه خود بهتر است جهت تعمیر یخچال فریزر گگنو در محل با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر گگنو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر گگنو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیر گگنو در تهران است. به منظور ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر گگنو در محل لازم است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید. پس از آن پشتیبانان روبراه سرویس در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته و اقدام به اعزام تعمیرکار به محل شما می نمایند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر یخچال فریزر گگنو در روبراه سرویس چیست؟

اگر یخچال فریزر گگنو و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند گگنو دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر گگنو با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر یخچال فریزر گگنو در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر یخچال فریزر گگنو در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر یخچال فریزر گگنو بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس یخچال فریزر گگنو توجه کرد؟

به دلیل اهمیت یخچال فریزر گگنو در لوازم خانگی، می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی یخچال فریزر، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر یخچال فریزر گگنو نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات گگنو:

نماسندگی تعمیر لوازم خانگی گگنوچیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. گگنوا برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

خرید قطعات یخچال بوش

پر فروش ترین قطعات جانبی یخچال فریزر

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان