identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت

5/5 - (1 امتیاز)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات سری های مختلف ماشین لباسشویی وست پوینت در منزل ،بایستی نیاز خود را به صورت آنلاین از طریق فرم زیر اعلام کرده و یا با ما بصورت تلفنی تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین متخصص وست پوینت جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود.

 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی WestPoint توسط روبراه سرویس در محل شما :

جهت درخواست تعمیرکار مختصص برای تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روبراه سرویس | تعمیر و نگهداری لوازم خانگی

 

روبراه سرویس | تعمیر و نگهداری لوازم خانگی

 

چرا تعمیر ماشین لباسشویی؟

 
  از زمان‌های قدیم ماشین لباسشویی یکی از لاینفک آشپزخانه های خانه‌های ایران و تمام کشورهای جهان بوده است در واقع بعد از یخچال ماشین لباسشویی و گاز سه عنصر بسیار قدیمی و تعیین‌کننده در هر آشپزخانه هستند. احیاء آن نیز یکی از پرمخاطب‌ترین موقعیت های ممکن بوده و هست.
امروزه با صنعتی شدن زندگی و جنب و جوش فراوان در بیرون از خانه، زمان بسیار کمی برای خانه داری مانده است و برخلاف گذشته که لباسها با دست توسط مادران و به کمک پودر دستی شسته می شدند و خاطره کمرنگی از آن روزگاران که مادرهایمان لباس می شستند در خاطرمان نقش بسته، ماشین لباسشویی این وظیفه را به عهده گرفت و باری از دوش خانه داران برداشت.
معمولاً هفته ای چند بار این ماشین را به کار می اندازیم و لباسهای کثیف و چرک خود را می شوییم و کثیفی ها را از بین می‌بریم. خیلی از ماشین‌های لباس شویی توانایی خشک کردن لباس ها را هم دارند و فقط زحمت اتو‌کشیدن آنها به دوش ما می‌افتد و از آن پس لباس آماده پوشیده شدن است.

تعمیر لوازم خانگی وست پوینت

 
تعمیر لوازم خانگی وست پوینت
هرگونه خلل در کارایی ماشین لباسشویی باعث مصیبت و گرفتاری صاحب خانه و صرف زمان زیادی برای شستن لباسها می‌شود و نگهداری لباسشویی امری حیاتی است. اگر ماشین لباسشویی درست کار نکند بایستی که سریعاً به یک تعمیر کار متخصص همان برند که در اینجا بوش است تماس برقرار کرد.
 تعمیرکاران با تجربه ما با سالها تجربه در زمینه ی تخصصی ماشین لباسشویی بوش در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به منزل شما می رسانند و دستگاه شما را در محل بازدید می‌کنند و با کمترین هزینه دستمزد ممکن رفع خطا را انجام می‌دهند. هزینه نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت بسته به نوع خرابی متغیر است. سپس اگر قطعه‌ای معیوب شده باشد آن را تعویض و تجدید می‌‎کند و اگر در مراحل بعد نیاز به تعمیر اساسی ماشین لباسشویی باشد نسبت به جابجایی ماشین لباسشویی بوش به کارگاه ما اقدام می‌کنند تا نوسازی و بازسازی ماشین انجام گردد. با توجه به گران شدن لوازم خانگی تعمیر کردن و درست کردن قطعات و لوازم یدکی و  جانبی ماشین لباسشویی خیلی به صرفه‌تر است و هزینه کمتری دارد!
ماشین‌های لباسشویی قدیمی خیلی بادوام البته ساده بودند و یک یا دو برنامه شستشو داشتند که مرتب آن را شسته رفته انجام می‌دادند و سالهای سال کار می کردند. معمولاً پوسیدگی بعضی از قطعات آن ها همانند لاستیک دور درب موجب از کار افتادن ماشین لباسشویی می شد. باز نوساخت،مرمت و اصلاح امکان پذیر نیست و نیاز به تعویض لاستیک است.

لوازم خانگی وست پوینت

لوازم خانگی وست پوینت

اما امروزه ماشین لباسشویی‌های مدرن خصوصاً برند بوش برنامه‌های شستشوی فراوان و متنوعی دارند و انواع لباسها را با جنس های متفاوت می شویند و برای هر کدام برنامه جداگانه‌ای دارند مثلاً شستن لباس پلاستیکی با شستن لباس پر یا کتان یا نخ فرق می‌کند.
لباسهای سفید دمای خاصی را می‌طلبد تا پاک شود و لباس های مشکی دمای دیگری را و همه اینها در ماشین لباسشویی بوش تعبیه شده است. امروزه تنوع ماشین های لباسشویی به قدری زیاد شده است که تعمیر این وسیله تخصص و تجربه زیادی می‌خواهد و هر نمونه با نمونه دیگر متفاوت است. نگهداری و نگهداشت ماشین لباسشویی را جدی بگیرید و مراقبت های ویژه را انجام دهید تا دستگاه خراب نشود. ماشین لباسشویی وست پوینت دچار خطاهای متنوعی می‌شود که هرکسی توانایی دسترسی به تمام خطاها و رفع و عیب‌یابی آنان را ندارد و فقط عده اندکی در ایران می‌توانند دقیقا و سریعا بگویند ایراد کار چه هست.
 
وست پوینت

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 تعویض برد لباسشویی بوش با بهترین کیفیت تنها در روبراه سرویس

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
وست پوینت تعمیر ماشین لباسشویی

یافتن نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در تهران از اهمیت زیادی برخوردار است. روبراه سرویس به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل شما زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران می نماید. به این صورت تعمیرکاران روبراه سرویس با عیب یابی تخصصی، هزینه تعمیرات شما را به حداقل رسانده و طول عمر لباسشویی شما را افزایش می دهند. شما می توانید جهت دریافت کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی بوش و سایر لوازم دیگر برند بوش با ما در تماس باشید.