identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در تهران

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو  در محل :

 

یخچال فریزر و ساید بای ساید عضو جدا نشدنی از هر خانه ای بوده و در واقع رکن اصلی آشپزخانه می باشد. بدون وجود یخچال فریزر در محل خود قادر به نگهداری مواد غذایی نخواهید بود به همین سبب امروزه در تمامی اماکن عمومی، اداره ها، بیمارستان ها ، هتل ها و خانه ها، این دستگاه دیده می شود. 

به دلیل اهمیت این دستگاه لازم است اقدام به خریداری یخچال فریزر با کیفیتی نمایید که مواد غذایی شما را به خوبی نگه دارد و در حین استفاده از آن دچار مشکل نشوید. یکی از برند های لوازم خانگی، برند دوو می باشد که به عرضه لوازم خانگی با بهترین کیفیت و مدرن ترین امکانات روز دنیا می نماید.

تعمیر یخچال دوو در تهران

در صورت خریداری با کیفیت ترین یخچال ها نیز به دلیل کاربرد فراوان این دستگاه در تمامی ساعات شبانه روز، ممکن است شما دچار مشکلاتی شوید که در صورت غفلت از آن علاوه بر آسیب بیشتر به یخچال، مواد غذایی تان نیز فاسد می شود.

به همین سبب لازم است در صورت بروز هرگونه مشکل، عیب یابی و تعویض قطعات و یا تعمیر تخصصی یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو  را در شهر تهران به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید و از مجرب ترین سرویس کاران، با کیفیت ترین قطعات و ۶ ماه ضمانت خدمات پس از تعمیرات برخوردار شوید.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر تخصصی یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی یخچال، فریزر و سایدبای‌ساید دوو و نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
نصب قطعات یخچال فریزر پس از فروش

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

به دلیل محبوبیت و کاربرد فراوان یخچال در آشپزخانه ها، امروزه یخچال فریزر در انواع مدل ها و در برند های مختلفی در بازار تولید و عرضه می شود. برند دوو اقدام به ارائه و تولید انواع مدل های یخچال فریزر برای کلیه سلیقه ها می نماید.

 علاوه بر برخورداری این محصول از بهترین کیفیت، از به روز ترین امکان روز بازار جهان نیز برخوردار می باشد. به دلیل اهمیت این دستگاه بهتر است در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر یخچال فریزر در کلیه برند ها با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش و خدمات تعمیر لباسشویی بوش با ارزان ترین قیمت در تهران است.

سوالات متداول و رایج

علت صدای زیاد یخچال فریزر دوو در حین کار چیست؟

صدای زیاد یخچال فریزر دوو در بیشتر اوقات می تواند به دلیل تراز نبودن دستگاه باشد.. در صورتی که سیستم خنک کننده یخچال برخوردار از فن باشد نیز ممکن است صدای یخچال به دلیل بروز مشکل در آن فن باشد. بر همین اساس بهتر است سرویس یخچال و عیب یابی آن را به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در شهر تهران بسپارید.

علت کارکرد مداوم یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو چیست؟

در صورتی که یخچال شما به صورت مدام کار می کند لازم است به برخی نکات توجه داشته باشید. پس از همه لازم است توجه کنید که لاستیک دور درب یخچال چسبندگی لازم را دارد یا خیر؟ چون در غیر این صورت هوای دستگاه خارج می شود و یخچال جهت ایجاد سرما بیش از حد کار می کند. علاوه بر عیب یابی و تعویض لاستیک دور درب توجه کنید که چراغ داخل یخچال پس از بستن درب بسته می شود یا خیر چون روشن بودن لامپ درون یخچال نیز موجب گرم شدن داخل یخچال و کارکرد مداوم دستگاه می شود. در صورتی که مشکل دستگاه شما رف نشدن بهتر است سرویس و عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر دوو را به نمایندگی تعمیر یخچال دوو در شهر تهران بسپارید.

سپردن تعمیرات یخچال فریزر دوو به نمایندگی روبراه سرویس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است که با یک تیم حرفه ای در اقصی نقاط شهر تهران اقدام به خدمت رسانی با بهترین قطعات می نماید. پس از تماس با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹ و ثبت تعمیرات، تعمیرکاران روبراه سرویس در کم ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات روبراه سرویس دارای ۶ ماه گارانتی پس از تعمیر می باشد.

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *