identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر ال جی تهران

5/5 - (2 امتیاز)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع یخچال فریزر ال جی LG در منزل و تعمیر تخصصی یخچال فریزر ال جی ،بایستی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، متخصص یخچال فریزر ال جی جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود. 

جهت درخواست تعمیرکار مختصص برای تعمیر یخچال، فریزر و سایدبای‌ساید ال جی LG در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

 

چرا تعمیر یخچال، فریزر و سایدبای‌ساید؟

 
  عیب یابی یخچال ساید بای ساید جدید ال جی و هم تعمیر یخچال قدیمی دو تا از تخصص های اصلی روبراه سرویس بوده و هست.شما میتوانید یک فریزر بزرگ ۸ کشوئه را با هزینه اندکی تعمیر کنید تا اینکه یک فریزر معمولی را ده میلیون تومان بخرید و دست دوم شما را دو میلیون تومان هم نخرند. به‌صرفه‌ترین راه تعمیر هم یخچال و هم فریزر و هم سایدبای‌ساید در محل است. ال جی نام برند آشنایی برای ایرانیان است که بیش از ۳ دهه در ایران قدمت دارد و انواع لوازم خانگی را می سازد.
 
 

 

عیب یابی یخچال، فریزر و سایدبای‌ساید ال جی و نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 
tamir yakhchal lg

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات یخچال الجی، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

چنانچه در زمان کار با یخچال فریزر خود دچار مشکل شدید لازم است جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه خود با مراکز معتبر در تهران در تماس باشید. به دلیل آنکه یخچال فریزر وزن زیادی دارد، بدون شک بردن دستگاه به مراکز تعمیرات کار دشواری محسوب می شود.

 از همین رو لازم است با مرکز تعمیرات معتبر در تماس باشید تا مجرب ترین تعمیرکاران در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر دستگاه شما نمایند. به این صورت می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

سوالات متداول تعمیر یخچال، فریزر و سایدبای‌ساید الجی:

پس از تماس با شماره ٤٤٢١٩٦١٩-٠٢١  یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت روبراه سرویس تعمیرکار
یخچال، فریزر و سایدبای‌ساید ال جی در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند. اگر مشکل تعمیری شما کوچک باشد همانجا در منزل انجام می شود و اگر مشکل حاد باشد دستگاه برای انتقال به کارگاه یا قطعه مورد نظر آماده می شود.

 

شما به محض تماس با تلفن های ما و یا پر کردن فرم درخواست تعمیرات وارد پروسه خدمت تعمیر می گردید و تعمیرکار متخصص LG فورا خبردار می شود و با شما تماس میگیرد.  در همان روز دستگاه شما توسط متخصصان حرفه ای و باتجربه ویزیت می گردد و سرویس مورد نیاز با ارزان ترین قیمت ممکن انجام می شود. بنا به درجه مشکل یا خرابی هزینه برآورد می شود و به شما اعلام می گردد.

Vacuum-Cleaner-Repair

روبراه سرویس ارزان و باتجربه!

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول یخچال فریزرها:

 

 

برودت و دمای مناسب برای یخچال +۴ درجه سانتیگراد می باشد. دمای سردتر باعث یخ زدن مواد غذایی می شود.
در یخچال های ساید بای ساید و یخچال فریزرهای بالاپایین، خرابی دمپر بیشترین دلیل یخ زدن مواد غذایی در یخچال ال جی است. دمپر، دریچه ای است میان یخچال و فریزر که بموقع باز و بسته می شود. باز بودن بیش از حد دمپر باعث ایجاد برودت بیش از حد در یخچال می شود. یکی از مهمترین دلایل باز بودن بیش از حد دمپر، خرابی و شکستگی دمپر می باشد.
دلیل بعدی برودت بیش از حد یخچال های ال جی, خرابی سنسور یا برد کنترل می باشد.

 

 

باز ماندن طولانی مدت درب فریزر ال جی یا خرابی لاستیک دور درب، باعث ورود هوای محیط به داخل کابین فریزر و ایجاد برفک در فریزر ال جی می شود. قبل از همه چیز لاستیک دور درب را چک کنید.
خرابی لولای درب فریزر هم باعث بسته نشدن کامل درب میشود.
در فریزرهای جدید الجی قابلت دیفراست ( برفک زدایی ) اضافه شده است.یکی از دلایل ایجاد برفک در فریزر خرابی مدار دیفراست ( خرابی المنت یا سنسور دیفراست یا ترموفیوز ) می باشد.

 

 

اگر صدای زیاد یخچال ال جی، با باز شدن درب قطع میشود، قطعا فن یخچال LG ایراد دارد و باید تعویض شود.
صدای ناهنجار حین کار، معمولا ناشی از خرابی فن کندانسور یا کمپرسور می باشد.
صدای نویز، از برخورد لوله ها به هم می باشد و با خم کردن و قرار دادن لاستیک بین لوله ها می توان صدا را برطرف نمود.

 

 

مهمترین دلیل روشن شدن چراغ آلارم در یخچال LG، باز ماندن طولانی مدت درب یخچال است.
دلیل بعد کاهش برودت در یخچال می باشد. کاهش برودت می تواند در اثر باز بودن طولانی درب، قراردادن ناگهانی مقدار زیاد مواد غذایی در یخچال، قطعی طولانی مدت برق و بروز ایراد فنی در یخچال ایجاد شود.
در صورت روشن شدن چراغ آلارم دکمه آلارم را تحریک کنید و به مدت ۲ الی چهار ساعت صبر کنید تا یخچال کار کند و خنک شود. اگر آلارم برطرف نشد، دستگاه ایراد فنی دارد.

 

در قسمت پایین بدنه پشتی یخچال، ناودانی و سوراخی جهت تخلیه آب حاصل از دیفراست یا تعریق وجود دارد. مسدود شدن این سوراخ باعث میشود آب تخلیه نشود و به کف یخچال و در نهایت نشت از زیر درب ایجاد شود.
در این مواقع سوراخ ناودانی دیفراست را توسط جسم باریک و نسبتا نرم ( شبیه نی نوشابه ) باز کنید.

 

کاهش برودت یخچالهای الجی، جز جامعترین ایرادات یخچال می باشد.
کاهش برودت می تواند در اثر خرابی برد کنترل،فن ها، موتور، نشت گاز، خرابی سنسور و مجموعه دیفراست ایجاد شود.

 

در یخچال های جدید لوله گاز گرم از داخل بدنه عبور کرده است
این طراحی دلایل متعددی از قبیل ایجاد دیواره هوایی، کاهش مصرف انرژی، نرم شدن لاستیک دور درب و … می باشد.
پس گرم شدن بدنه یخچال ( خصوصا قسمت جلویی بدنه ) در بعضی یخچال ها طبیعی است و جای نگرانی نیست.

 

خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر الجی:

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. 

‫2 نظر

  • محمد رضا غلامی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    یخچال ال جی من در حین کار موتورش بیش از حد داغ میشه
    تعداد خاموش شدنشم خیلی کم شده
    علتش چیه؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *