identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات تخصصی مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک در محل :

مایکروفر و مایکروویو برند پاناسونیک یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند می باشد. امروزه و با رشد فناوری مایکروفر و مایکروویو های بسیار با کیفیتی در بازار عرضه شده اند که کم کم جای فر، توستر، اجاق گاز و … را می گیرند و به شما امکان تهیه انواع کیک ها و غذا هایی مانند پیتزا، لازانیا و .. را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا خانگی می دهند. علی رغم کیفیت بالای مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک ممکن است این دستگاه به دلیل مسائلی مانند نوسانات برق و یا ضربه خارجی ناگهانی و عدم سرویس منظم، دچار مشکل شود.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تهران

در این شرایط و به دلیل تخصصی بودن این دستگاه می توانید تمامی خدمات مرتبط با تعمیر مایکروفر پاناسونیک و تعویض قطعات و سرویس ماهیانه را در هر منطقه از شهر تهران که هستید به نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس بسپارید. روبراه سرویس سال ها سابقه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در تمامی برند ها دارد و با مجرب ترین تعمیرکاران و با کیفیت ترین قطعات اقدام به تعمیر ارزان مایکروفر شما در محل می نماید.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر تخصصی مایکروفر و مایکروویو  پاناسونیک در تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 
snowa

نصب قطعات ماشین ظرفشویی پس از فروش

 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

سرویس ماهیانه مایکروفر پاناسونیک چه فوایدی برای دستگاه به همراه دارد؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا مایکروفر نیز نیاز به سرویس ماهیانه دارد؟ در این شرایط لازم است بگوییم بله! تمامی لوازم برقی خانگی به دلیل کاربرد فراوانی که دارند نیاز به سرویس ماهیانه دارند. سرویس ماهیانه مایکروفر و مایکروویو پاناسونیک موجب می شود که عملکرد دستگاه بهبود قابل توجهی یابید و همچنین عمر مفید دستگاه نیز بالا می رود. اما مهم است که این سرویس به دست نمایندگی های معتبر پاناسونیک در شهر تهران بسپارید.

معتبر ترین نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تهران کجاست؟

در صورتی که مایکروفر و یا مایکروویو پاناسونیک شما در حین کار دچار مشکل شد اصلا نگران نباشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در شهر تهران با بیش از سال ها سابقه می باشد که با پشتیبانی آنلاین اقدام به خدمت رسانی در هر ساعات شبانه روز و در کلیه نقاط شهر تهران با مجرب ترین تعمیرکاران می نماید.

چرا مایکروفر پاناسونیک روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه های برقی امری طبیعی است که در بیشتر مواقع به دلیل مشکلات برقی می باشد. در صورت عدم وجود مشکل برقی میکروسوئیچ را بررسی کنید. در صورت عدم مشکل در میکروسوئیچ نیز احتمالا مشکل از برد دستگاه می باشد. به دلیل اهمیت و تخصصی بودن این قطعه نیز بهتر است با نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تهران تماس نمایید تا با مجرب ترین سرویس کاران و همینطور با کیفیت ترین قطعات اقدام به خدمت رسانی در محل سکونت شما نمایند.

شماره تلفن های روبراه سرویس 02144219619

مایکروفر، مایکروویو و اجاق گاز به شکلی طراحی شده است که به شما امکان آسان پخت غذا، کباب کردن، یخ زدایی، برشته کردن و… را می دهد. مایکروفر به دلیل مزایای بی شماری که دارد به یکی از محبوب ترین لوازم در آشپزخانه شما تبدیل شده است.

 به این شکل استفاده از این دستگاه موجب صرفه جویی قابل توجه در زمان پخت غذا می شود. شما می توانید کلیه غذا های مورد نظر را در سریع ترین زمان بپزید و نگران سوختن آن نیز نباشید. به این صورت اگر مایکروفر شما دچار مشکل شد اصلا نگران نباشید. روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی تعمیر لوازم خانگی و ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی بوش و تعمیر ظرفشویی بوش به بهترین شکل و در محل شما می نماید.

 

لوازم یدکی پرفروش لوازم خانگی  : (مایکروویو و مایکروفر)

فر و مایکروویو

مگنترون مایکروویو بوش

۹۸۰,۰۰۰ تومان

برد ماکروفر بوش

۶,۲۵۱,۴۰۰ تومان

برد پنل فر بوش با کد :۰۰۷۷۲۳۳۴

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کابل برق فر

۷۸۶,۶۰۰ تومان

زبانه درب ماکرو بوش

۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

شیشه بیرونی فر بوش با کد ۰۰۷۷۲۳۰۴

تماس بگیرید

دستگیره درب فر بوش با کد ۱۱۰۰۲۶۱۴

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

لولا ی سمت چپ درب فر بوش با کد ۱۲۰۰۳۹۸۳

تماس بگیرید

فن فر بوش با کد ۱۲۰۰۴۷۹۵

تماس بگیرید

مگنترون اصلی بوش

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر فر بوش با کد ۱۱۰۰۴۱۶۹

۸,۹۸۰,۱۸۱ تومان

المنت فر بوش با کد ۰۰۷۷۲۰۵۵

تماس بگیرید

توری ماکروفر بوش

۱,۴۷۰,۰۰۰ تومان

سینی فر

۲,۶۲۷,۱۱۹ تومان

شلف فر بوش با کد ۱۱۰۰۴۶۳۰

تماس بگیرید

نگهدارنده شلف فر بوش با کد ۰۰۶۳۳۶۴۲

تماس بگیرید

مگنترون ماکرو توکار بوش با کد ۰۰۶۴۲۶۵۵

۲,۸۶۵,۰۰۰ تومان

برد اصلی ماکرو تو کار بوش با کد ۰۰۶۵۴۱۵۰

۷,۲۰۳,۰۰۰ تومان

برد نمایشگر فر بوش با کد :۱۱۰۰۶۷۷۰

۷,۱۵۴,۰۰۰ تومان

شیشه بیرونی فر بوش یا کد :۰۰۷۷۲۲۵۴

۲,۷۲۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *