identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

5/5 - (2 امتیاز)
تعمیر جارو-برقی-پاکشوما

 

تلفن نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم برقی موجود درون کلیه خانه ها، جاروبرقی می باشد. این دستگاه به شما امکان تمیز کردن تمام سطوح و کف خانه را می دهد. به این صورت لازم است در نگهداری از این دستگاه توجه فرمایید. چنانچه جاروبرقی شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما با بیش از سال ها سابقه در تهران است.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

جهت ثبت درخواست تعمیر تخصصی جاروبرقی پاکشوما در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا اینکه با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آموزش عیب یابی جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس
یکی از لوازم پرکاربرد منزل که نقش بسیار مهمی در نظافت محیط مورد نظر شما دارد، جاروبرقی است. در صورتی مه به شکل مداوم از جاروبرقی استفاده کنید، موتور دستگاه معیوب شده و دستگاه نیاز به تعمیر خواهد داشت. بنابراین لازم است جاروبرقی نیز همانند سایر لوازم نیاز به تعمیرات دارد. در این شرایط بهتر است با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاکشوما در تماس باشید.
در ادامه شما را با مشکلات رایج جاروبرقی و نحوه رفع این مشکل آشنا می کنیم.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر جاروبرقی پاکشوما کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی جاروبرقی پاکشوما داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید.

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند پاکشوما علی الخصوص جاروبرقی پاکشوما و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات جاروبرقی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی پاکشوما استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر جاروبرقی پاکشوما افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه جاروبرقی پاکشوما
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر جاروبرقی پاکشوما آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی جاروبرقی پاکشوما به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی جاروبرقی پاکشوما
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاکشوما در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر جاروبرقی پاکشوما برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی جاروبرقی پاکشوما است؟
آیا به منظور تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های جاروبرقی پاکشوما با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر پاکشوما
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل جاروبرقی پاکشوما را حل کنند. اگر تعمیرکار جاروبرقی پاکشوما از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر جاروبرقی پاکشوما به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری جاروبرقی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات جاروبرقی های پاکشوما رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

علت نرسیدن برق به جاروبرقی پاکشوما چیست؟
در صورتی که به جاروبرقی شما برق نمی رسد، لازم است به منظور تعمیر و عیب یابی جاروبرقی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
در صورت سالم بودن دوشاخه و پریز برق، لازم است اقدام به بررسی سیم اتصالات دستگاه کنید. چنانچه سیم اصلی دستگاه شما آسیب دیده باشد، لازم است آن را تعویض کنید. جهت کسب اطمینان از رسیدن برق به دستگاه و سلامت سیم از فازمتر یا ولت متر استفاده نمایید.
اگر سیم جمع کن سالم است اما برق به جاروبرقی شما نمی رسد، بهتر است حلقه های چرخان سیم جمع کن بررسی شود. شاخک های زیرین سیم جمع کن با برخورداری از حالت فنری خود میان سیم و گرداننده ها ارتباط برقرار می نمایند. اگر مشکل دستگاه شما رفع نشد می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما برخوردار شوید.

علت صدای زیاد جاروبرقی پاکشوما چیست؟
لازم است پیش از هرکاری مطمئن شوید که موتور دستگاه شما از نوع کم صدا است و یا پر صدا. اگر به شکل ناگهانی صدای جاروبرقی شما زیاد شده است، لازم است بدانید که مشکلی در دستگاه وجود دارد. به منظور رفع این مشکل بهتر است موارد زیر را بررسی نمایید: 

پیش از هرکاری اقدام به بررسی بلبرینگ های موتور کنید. انسداد درون لوله و خرطومی جاروبرقی را سریعا رفع کنید. در صورت جرقه زدن کلکتور ها، با صدای زیاد جاروبرقی مواجه می شوید.

چرا مکش جاروبرقی پاکشوما کم شده است؟
در صورت کاهش مکش جاروبرقی، لازم است موارد زیر را به منظور تشخیص و تعمیر جاروبرقی پاکشوما بررسی نمایید:
در صورت نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، قدرت مکش دستگاه کاهش می یابد. اما اگر موتور سالم باشد لازم است پاکت جاروبرقی را تعویض نمایید تا به این صورت به موتور دستگاه فشاری وارد نشود. چنانچه کیسه جاروبرقی پر باشد، مکش دستگاه کاهش می یابد.
در صورت انسداد لوله ها یا خرطومی جاروبرقی ناشی از وجود جسم خارجی در آن یا کثیفی بیش از حد برس جاروبرقی، مکش دستگاه کاهش می یابد. ممکن است کثیفی بیش از حد فیلتر جاروبرقی نیز موجب صدای زیاد موتور شود.
توجه داشته باشید شستشو و نظافت منظم فیلتر نقش مهمی در قدرت مکش دستگاه ایفا می کند. اگر مشکل مکش دستگاه رفع نشد بهتر است از تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاکشوما کمک بگیرید.

علت سوختن زغال موتور جاروبرقی پاکشوما چیست؟
اگر زغال موتور جاروبرقی سوخته باشد، لازم است با نمایندگی معتبر تعمیر جاروبرقی پاکشوما در تهران تماس بگیرید تا با تعویض زغال؛ قدرت دستگاه افزایش یابد. در هنگام تعویض، لازم است کلکتور تمیز شود و کلیه آثار باقی مانده از سوختن زغال نیز به خوبی تمیز شود. در صورت جایگزینی مناسب زغال جدید، پس از روشن شدن دستگاه، قدرت موتور جاروبرقی افزایش می یابد.

علت بوی سوختگی جاروبرقی پاکشوما چیست؟
اگر با وجود دود و بوی سوختگی در زمان کار با دستگاه مواجه شدید می توانید به منظور تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل به نکات زیر توجه کنید:
سوختن و نیم سوز شدن موتور جاروبرقی ممکن اسا موجب بروز این مشکل شود. معیوب شدن بلبرینگ موتور نیز عامل مهم دیگری در بروز این مشکل است. علاوه بر آن لازم است اتصالات، لوله خرطومی و برس جاروبرقی را بررسی نمایید. اگر بوی سوختگی دستگاه رفع نشد می توانید با نمایندگی معتبر تعمیر جاروبرقی پاکشوما تماس بگیرید.

علت جرقه زدن جاروبرقی پاکشوما چیست؟
اگر با جرقه زدن جاروبرقی پاکشوما مواجه شدید می توانید به منظور تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل ااقدام به بررسی نکات زیر کنید:
پیش از هرکاری لازم است کلکتور را بررسی نمایید. گاهی ممکن است زغال دستگاه گیر کرده باشد. معیوب شدن موتور و بلبرینگ نیز منکن است دلیل بروز این مشکل باشد. در این موارد لازم است بلبرینگ موتور جاروبرقی یا خود موتور را تعویض نمایید. چنانچه مشکل جرقه زدن در دستگاه شما رفع نشد، بهتر است از خدمات مجاز تعمیر جاروبرقی پاکشوما استفاده کنید.

نکات کاربردی در زمان استفاده از جاروبرقی پاکشوما
به منظور افزایش کارایی و طول عمر جاروبرقی پاکشوما لازم است به نکاتی توجه کنید. به این صورت بهتر است اقدام به تعویض کیسه جاروبرقی پیش از پر شدن آن کنید. لازم است از عدم انسداد قسمت سر لوله جاروبرقی مطمئن شوید.
همواره به فیلترهای جاروبرقی توجه کنید، در صورت کثیفی نیز لازم است سریعا آن را تمیز کرده یا تعویض نمایید. به هیچ عنوان از جاروبرقی به منظور جمع آوری مایعات استفاده نکنید چرا که در صورت ورود آب به جاروبرقی، موتور دستگاه دچار مشکل خواهد شد. 

بهتر است همواره زمان خاصی را جهت بررسی تمیزی فیلتر جاروبرقی در نظر داشته باشید؛ چرا که در صورت کثیفی فیلتر میزان مکش جاروبرقی کاهش یافته و موتور معیوب می شود. در صورت استفاده از جاروبرقی بیش از سی دقیقه نیز، موتور آن آسیب می بیند. در صورت نیاز به دریافت خدمات سرویس، نصب و تعمیر جاروبرقی پاکشوما با مراکز مجاز در تهران در تماس باشید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر جاروبرقی پاکشوما در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا جاروبرقیم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات جاروبرقی پاکشوما ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات جاروبرقی پاکشوما، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر جاروبرقی پاکشوما حاضر می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر جاروبرقی پاکشوما به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر جاروبرقی پاکشوما به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر جاروبرقی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر جاروبرقی پاکشوما ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان جاروبرقی پاکشوما در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر جاروبرقی پاکشوما چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاکشوما با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر جاروبرقی پاکشوما از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات پاکشوما:

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. پاکشوما برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 
تعمیر-جاروبرقی-پاکشوما

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات جاروبرقی, آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص جاروبرقی را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی علی الخصوص ماشین لباسشویی پاکشوما به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشومای ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جاروبرقی

جاروبرقی

کیسه/پاکت جاروبرقی بوش تایپ G اصل آلمان کد فنی ۰۰۵۷۷۳۱۸

۵۳۰,۰۰۰ تومان

کیسه جاروبرقی بوش تایپ P اصلی

کیسه/پاکت جاروبرقی بوش تایپ P اصل آلمان

۲۷۰,۰۰۰ تومان

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۹۴۲۱

۳۷۵,۱۴۲ تومان

سیم جمع کن جاروبرقی بوش با کد ۰۰۶۵۰۶۹۵

سیم جمع کن جاروبرقی کد ۰۰۶۵۰۶۹۵

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کفی جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۳۷۱۷

کفی جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۳۷۱۷

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

موتور جاروبرقی بوش ۱۸۰۰w

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

چرخ جاروبرقی بوش با کد ۰۰۶۳۷۸۷۷

۵۵۰,۰۰۰ تومان

خرطومی کنفی جاروبرقی

۲,۹۱۰,۸۱۳ تومان

زانویی جاروبرقی بوش

۷۴۹,۰۷۳ تومان

گوشه گیر جاروبرقی بوش با کد ۰۰۴۸۰۷۸۸

۳۱۵,۰۰۰ تومان

کیف متعلقات جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۹۲۹

کیف متعلقات جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۹۲۹

۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان

تلسکوپی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۶۵۶

تلسکوپی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۸۶۵۶

۱,۶۶۷,۶۵۳ تومان

درب جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۷۴۳۱

درب جاروبرقی بوش با کد ۱۱۰۰۷۴۳۱

۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان

موتور جاروبرقی بوش

موتور جاروبرقی بوش با کد ۱۲۰۰۳۸۷۶

۶,۳۲۵,۴۷۸ تومان

فیلتر هپا جاروبرقی بوش

فیلتر هپا جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۶۸۳۱

۶۴۶,۰۰۰ تومان

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۲۲۷

فیلتر پشت کیسه جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۲۲۷

۱۶۰,۰۰۰ تومان

پارویی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۱۸۶

پارویی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۷۱۸۶

۹۶۴,۰۰۰ تومان

تلسکوپی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۲۶۳۴

۶۰۴,۰۰۰ تومان

خرطومی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۵۷۱۲۴۶

۹۵۹,۰۰۰ تومان

زانویی جاروبرقی بوش با کد ۰۰۴۴۵۱۶۶

۳۳۰,۰۰۰ تومان