identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر جاروشارژی سامسونگ در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر جاروشارژی سامسونگ  در محل :

با گسترش تکنولوژی، جارو های شارژی در بازار عرضه شدند که تا حدودی توانستند جای جارو های برقی را در خانه ها پر نمایند. جاروشارژی می تواند وسیله بسیار پر کاربرد و در واقع عصای دست خانم های خانه دار باشد.

جارو های شارژی به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل آسان و استفاده از نیروی برق باتری می تواند تمامی نقاط منزل، محل کار، اتومبیل و … را در سریع ترین زمان و به راحتی تمیز نماید.

به دلیل کاربرد فراوان و آسان امروزه جارو های شارژی در مدل های مختلف و برای مصارف گوناگون در بازار عرضه شده اند و در بیشتر خانه ها در کنار جاروبرقی از جاروشارژی نیز استفاده می شود.

جاروشارژی از نیروی باتری جهت انجام فعالیت استفاده می کند. همچنین این دستگاه، یکی از حساس ترین لوازم برقی می باشد که ممکن است بر اثر استفاده زیاد دچار مشکل شوید.

بنابراین برند خریداری شده و کیفیت قطعات جاروشارژی و وجود قطعات جانبی دستگاه در بازار نکته بسیار مهمی است که پیش از خرید لازم است به آن توجه نمایید.

یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم خانگی که اقدام به تولید و عرضه مدرن ترین جاروشارژی ها با بهترین قطعات نموده است برند سامسونگ می باشد.

تعمیر جاروشارژی سامسونگ

علی رغم کیفیت بالای قطعات، ممکن است به دلیل استفاده نادرست و یا بیش از حد در حین کار با جاروشارژی سامسونگ با مشکلاتی مواجه شوید.

در این شرایط اصلا نگران نباشید! تنها کافی است اقدام به شماره گیری  ۶۸۲۸۷ نمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر جاروشارژی سامسونگ شما در محل و با بهترین قطعات نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس تخصصی و تعمیر جاروشارژی سامسونگ در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی جاروشارژی سامسونگ نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

چرا جاروشارژی سامسونگ به صورت ناگهانی در حین کار خاموش می شود؟

در بیشتر اوقات خاموش شدن ناگهانی جاروشارژی سامسونگ به دلیل شارژ نداشتن باتری دستگاه است.
این مشکل با شارژ کردن باتری جاروشارژی سامسونگ رفع خواهد شد
اما ممکن است باتری جاروشارژی سامسونگ به دلیل گذشت زمان طولانی از استفاده، فاسد شده باشد که بهتر است اقدام به تعویض باتری جاروشارژی‌ سامسونگ نمایید.
همچنین خرابی برد جاروشارژی سامسونگ نیز می تواند موجب خاموش شدن ناگهانی دستگاه شود.
گاهی اوقات نیز خاموش شدن ناگهانی جاروشارژی سامسونگ به دلیل پر شدن بیش از حد مخزن و یا کثیفی فیلتر باشد.
جهت رفع این مشکل ابتدا فیلتر و مخزن را تخلیه کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است عیب یابی و تعمیر جاروشارژی سامسونگ را به تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس بسپارید.

چرا باتری جاروشارژی سامسونگ شارژ نمی شود؟

شارژ نشدن باتری جاروشارژی سامسونگ در بیشتر اوقات به دلیل فاسد شدن باتری است و لازم است اقدام به تعویض آن نمایید.
گاهی نیز ممکن است مشکل از آداپتور و یادگیری منبع شارژ باتری باشد.
بهتر است از سلامت آداپتور جاروشارژی سامسونگ اطمینان حاصل نمایید
گاهی نیز خرابی برد الکترونیکی جاروشارژی سامسونگ موجب خواهد شد که باتری به درستی شارژ نشود.
شما بهتر است تعویض باتری و یا تعمیر جاروشارژی سامسونگ در کلیه نقاط شهر تهران را به تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس بسپارید.

چرا جاروشارژی سامسونگ بیش از حد گرم می شود؟

مهم ترین علت داغ شدن بیش از حد جاروشارژی سامسونگ کثیفی فیلتر است.
همچنین ممکن است برس دستگاه نیز به دلایلی دچار گرفتگی شود.
پر شدن بیش از حد مخزن جاروشارژی سامسونگ نیز دلیلی برای گرم شدن بیش از حد دستگاه است.
در این شرایط بهتر است اقدام به نظافت مخزن و تعویض فیلتر جاروشارژی نمایید و در صورتی که مشکل دستگاه شما رفع نشد با شماره گیری ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ اقدام به ثبت تعمیرات جاروشارژی سامسونگ در نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس نمایید.

 

خدمات تعمیرات سامسونگ:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. سامسونگ برند با سابقه کره جنوبی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
یکی از مهم ترین موارد جهت استفاده از جاروشارژی توجه به نظافت به موقع فیلتر جاروشارژی بوش می باشد که به صورت قابل توجهی موجب افزایش کارایی دستگاه شما می گردد
 
نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

جاروشارژی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی و برقی است که عصای دست شما محسوب می شود و به شما این امکان را می دهد تا هر جایی که هستید در کمترین زمان ممکن اقدام به نظافت محیط منزل و یا اتومبیل و فضای مورد نظر خود کنید. 

به این صورت اگر تمایل به خریداری فیلتر و قطعات جاروشارژی دارید و یا دستگاه شما در حین کار با مشکلاتی مواجه شده است لازم است با نزدیک ترین تعمیرگاه به محل خود تماس نمایید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، بوش، زیمنس، ال جی و … در تهران و ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات تعمیر لباسشویی بوش و تعمیر ظرفشویی بوش با بهترین قطعات است.

پرفروش ترین قطعات جاروشارژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *