identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر خردکن برقی فیلیپس در تهران

5/5 - (2 امتیاز)

 تلفن نمایندگی سرویس و تعمیر خردکن فیلیپس در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس دوره ای و تعمیر خردکن فیلیپس در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

به مرور زمان و گسترش تکنولوژی، لوازم آشپزخانه مدرن و کاربردی در بازار عرضه شده است که کمک شایان توجهی به خانم های خانه دار می نماید

یکی از این لوازم کاربردی خردکن برقی و دستی می باشد.

خردکن فیلیپس به شما امکان می دهد تا به بهترین شکل اقدام به خرد نمودن مواد غذایی نمایید و دیگر نیازی نباشد زمان زیادی را صرف خرد کردن مواد غذایی به صورت دستی کنید

به دلیل کاربرد فراوان این دستگاه، خردکن فیلیپس به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در میان سر آشپز ها و خانم های خانه دار تبدیل شد.

گاهی ممکن است به دلیل استفاده غیر اصولی و یا استفاده از دستگاه در زمان طولانی، کارکرد دستگاه با اختلال مواجه شود

تعمیر خردکن فیلیپس در تهران

در این شرایط به هیچ عنوان نگران نباشید و در صورتی که ساکن شهر تهران می باشید با شماره ۶۸۲۸۷ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر خردکن فیلیپس با بهترین قطعات و نازل ترین قیمت نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

عیب یابی و تعمیرات تخصصی خردکن فیلیپس در شهر تهران

علت روشن نشدن خردکن فیلیپس چیست؟

در صورت روشن نشدن خردکن فیلیپس پیش از هرکاری لازم است بررسی کنید که در پریز مورد نظر جریان برق وجود دارد و یا سیم و دوشاخه دستگاه شما دچار پوسیدگی، قطعی و یا اتصالی نشده باشد.

در صورت عدم وجود مشکل در پریز و سیم و دوشاخه لازم است اقدام به بررسی میکروسوئیچ دستگاه نمایید.

گاهی ممکن است در زغال دستگاه مشکلی ایجاد شده باشد و شیء میان زغال و کلکتور دستگاه درگیر شده باشد که مانع از روشن شدن خردکن فیلیپس شود

چنانچه با بررسی موارد فوق مشکل رفع نشد ممکن است سوختن موتور مانع از روشن شدن خردکن فیلیپس شده باشد.

در صورتی که خردکن دستی فیلیپس روشن نمی شود نیز لازم است اقدام به بررسی قطعات مکانیکی دستگاه نمایید به این دلیل که احتمالا شکستگی قطعات داخلی مانع از روشن شدن خردکن فیلیپس شده است.

چنانچه قادر به رفع این مشکل نبودید لازم است جهت ثبت تعمیر خردکن فیلیپس با تعمیرکاران روبراه سرویس در تماس باشید.

 

علت ریز نشدن مواد غذایی در خردکن فیلیپس چیست؟

در صورتی که مواد غذایی در خردکن فیلیپس ریز نمی شود، احتمالا تیغه های دستگاه دچار مشکل شده اند.

همچنین ممکن است تیغه ها به درستی در جای مشخص خود قرار نگرفته باشند.

در صورتی که محور روتور بالا تر از میزان معین بسته شود، فاصله میان تیغه از کف پایه و مخزن نیز افزایش می یابد.

این اتفاق مانع از خرد شدن مواد غذایی در خردکن فیلیپس خواهد شد.

در این شرایط می توانید از نمایندگی روبراه سرویس جهت تعمیر خردکن فیلیپس کمک بخواهید.

 

علت کار نکردن خردکن فیلیپس با وجود روشن شدن موتور چیست؟

گاهی اوقات ممکن است پس از روشن نمودن دستگاه، صدای موتور به گوش شما برسد اما موتور تیغه ها شروع به کار نکند.

این اتفاق می تواند به دلایل گوناگونی رخ دهد.

در صورت گشاد شدن بوش ها و کاهش میزان فاصله بین روتورو استاتور دستگاه خردکن قادر به شروع کار نخواهد بود.

از کار افتادن خردکن فیلیپس با وجود روشن شدن دستگاه می تواند به دلیل سوختگی سیم پیچی های اصلی رخ دهد و همچنین قطع اتصال کلید گریز از مرکز نیز در بروز این مشکل دخیل می باشد.

گاهی نیز ممکن است کار نکردن خردکن فیلیپس به دلیل گریپاژ کردن یاتاقان های موتور، شکستگی چرخ دنده ها و یا پاره شدن قرقره ها رخ دهد که به دلیل تخصصی بودن این مسائل بهتر است جهت تعمیر خردکن فیلیپس با تعمیرکاران مجرب در ارتباط باشید.

 

علت داغ شدن بیش از حد خردکن فیلیپس و خارج شدن بوی پلاستیک سوخته از دستگاه چیست؟

توجه داشته باشید که هر دستگاه خردکن ظرفیت مشخصی دارد. در صورتی که مواد غذایی بیش از حدی را در داخل خردکن فیلیپس بریزید، با داغ کردن موتور دستگاه مواجه خواهید شد.

در صورتی که بلافاصله پس از روشن نمودن دستگاه با مشکل داغ شدن بیش از حد سرخ کن خردکن مواجه شدید احتمالا سیم پیچی های موتور دچار مشکل شده اند.

نیم سوز شدن سیم پیچی های موتور در بیشتر مواقع به دلیل عدم استفاده درست از دستگاه رخ می دهد.

خارج شدن بوی سوختگی از سرخ کن فیلیپس نیز به دلیل بالا رفتن حرارت عایق سیم ها رخ می دهد که در صورتی که از حل این مشکل غفلت کنید سیم پیچی های دستگاه قطع شده و در قطعات داخلی دستگاه اتصالی رخ خواهد داد که به مرور موجب سوختن موتور می شود

بنابراین در این شرایط بهتر است جهت ثبت تعمیر خردکن فیلیپس با تعمیرگاه های تخصصی در تهران در ارتباط باشید.

 

چرا تیغه خردکن فیلیپس کند شده است؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است کاربران از آن شکایت داشته باشند، کند شدن تیغه خردکن فیلیپس می باشد که در این شرایط سبزی و میوه به درستی خرد نمی شوند

در این شرایط تنها کافی است اقدام به تعویض تیغه با قطعه فابریک دستگاه جهت تعمیر خردکن فیلیپس نمایید

 

چرا موتور خردکن فیلیپس معیوب شده است؟

گاهی ممکن است به دلیل نیم سوز شدن و یا سوختن موتور خردکن فیلیپس با مشکلاتی مانند قطع شدن فیوز و یا خارج شدن صدای زیاد از دستگاه مواجه شوید

در این شرایط به دلیل تخصصی بودن این قطعه لازم است جهت ثبت تعمیر خردکن فیلیپس با شماره گیری ۶۸۲۸۷ با روبراه سرویس در تماس باشید.

علاوه بر اهمیت خردکن برقی فیلیپس، برند بوش نیز اقدام به تولید و عرضه لوازم آشپزخانه با بهترین کیفیت نموده است. خردکن برقی فیلیپس نیز یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دستگاه ها در میان لوازم خانگی برند بوش است. در صورت اختلال در عملکرد این دستگاه و چنانچه امکان تعمیر آن وجود نداشت بهتر است جهت خرید با کیفیت ترین قطعات خردکن برقی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس عرضه کننده کلیه قطعات جانبی بوش با بهترین کیفیت به سراسر کشور است و یکی از معتبر ترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش می باشد که کلیه خدمات تعمیر لباسشویی بوش و تعویض و سرویس این دستگاه را نیز به بهترین شکل انجام می دهد.

 

عیب یابی خردکن فیلیپس نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر خردکن فیلیپس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر خردکن فیلیپس در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات خردکن فیلیپس ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات خردکن فیلیپس، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر خردکن فیلیپس در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر خردکن فیلیپس حاضر می شود

هزینه تعمیر خردکن فیلیپس در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد
به این صورت با سپردن تعمیر خردکن فیلیپس به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید
پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر خردکن فیلیپس به شما تقدیم می گردد

خدمات پس از تعمیر خردکن فیلیپس در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر خردکن فیلیپس ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان خردکن فیلیپس در محل نمایند

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر خردکن فیلیپس چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دلونگی با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر خردکن فیلیپس از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید
خدمات تعمیر خردکن فیلیپس در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر کلیه لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید
روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران روبراه سرویس افرادی مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات فیلیپس:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
 این برند پرسابقه و شگفت انگیز در عرصه لوازم خانگی بسیار حرفه ای در ایران گسترش یافته است و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات خردکن

تماس با روبراه سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *