identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر خردکن برقی پاناسونیک در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر خردکن برقی پاناسونیک در محل :

 

یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه که امروزه مصرف آن در میان خانم های خانه دار بیش از پیش شده است، خردکن برقی می باشد.
خردکن برقی به خانم ها به خصوص خانم های خانه دار امکان خرد کردن سریع و متناسب مواد غدایی جهت پخت سریع مواد غذایی را می دهد.
یکی از با کیفیت ترین برند های تولیدی خرد کن، برند پاناسونیک می باشد که محصولات آن در میان مردم محبوبیت زیادی دارد.

تعمیر خردکن پاناسونیک در تهران
در صورت بروز مشکلاتی مانند کند شدن تیغه، نچرخیدن تیغه، روشن نشدن خردکن، خاموش شدن ناگهانی خردکن و یا هر مشکل دیگر، عیب یابی و تعمیر خردکن برقی پاناسونیک را به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک بسپارید
روبراه سرویس پس از ثبت تعمیرات شما، اقدام به ارسال بهترین سرویس کاران با همراه با با کیفیت ترین قطعات خرد کن جهت تعمیر در محل شما می نماید.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر تخصصی خردکن برقی پاناسونیک در تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 
snowa

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

شماره تلفن های روبراه سرویس 02144219619

ممکن است شما هم زمان کافی جهت آشپزی و اماده سازی مواد غذایی نداشته باشید. بدون شک خرد کردن موادی نظیر پیاز و سیر نیز کار ناخوشایندی محسوب می شود. خردکن یکی از لوازم بسیار کاربردی در خانه ها به شمار می رود که اقدام به ریز کردن کلیه مواد غذایی و تسریع فرایند آشپزی می نماید. 

در این شرایط دیگر دست شما بوی ناخوشایند گوشت، پیاز، سیر و … را نمی گیرد و می توانید در سریع ترین زمان اقدام به تهیه مواد غذایی نمایید. به همین صورت جهت دریافت کلیه خدمات تعمیر پاناسونیک و مشاوره تعمیر ظرفشویی بوش و دریافت ارزان ترین خدمات تعمیر لباسشویی بوش با ما در تماس باشید.

سوالات متداول و رایج

چرا خردکن برقی‌ پاناسونیک روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن خردکن برقی پاناسونیک لازم است ابتدا سیم و دوشاخه برق را بررسی کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
گاهی ممکن است روشن نشدن خردکن برقی پاناسونیک به دلیل خرابی در میکروسوئیچ و یا کند شدن زغال باشد و بر سر راه زغال و کلکتور مانعی به وجود امده باشد.
گاهی نیز روشن نشدن خرد کن به دلیل سوختن موتور است و بهتر است عیب یابی و تعمیر خردکن پاناسونیک را به تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس بسپارید.

چرا تیغه های خردکن پاناسونیک نمی چرخد؟

در صورتی که خرد کن پاناسونیک شما تسمه دار است ممکن است نچرخیدن تیغه به دلیل پارگی تسمه باشد. در غیر این صورت نچرخیدن تیغه به دلیل ساییدگی چرخ دنده ها می باشد که لازم است تعمیر خردکن برقی پاناسونیک را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

چرا خردکن برقی به صورت ناگهانی در حین کار خاموش می شود؟

خاموش شدن ناگهانی خردکن برقی پاناسونیک می تواند به دلیل داغ شدن بیش از حد موتور باشد.
در این شرایط به دستگاه خود چند دقیقه استراحت بدهید و اگر مشکل دستگاه شما رفع نشد از طریق شماره گیری ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ و یا پر کردن فرم ثبت تعمیرات با نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس در شهر تهران در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *