identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر قهوه ساز گگنو

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر قهوه ساز گگنو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر قهوه ساز گگنو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قهوه ساز گگنو یکی از پر کاربرد ترین لوازم برقی و خانگی درون منزل و یا محل کار است که به شما امکان تهیه قهوه خوش طعم و با کیفیت را بدون آنکه نیاز به رفتن به کافی شاپ و پرداخت هزینه سنگین، می دهد. به این شکل شما می توانید هر زمانی که تمایل داشتید و با استفاده از با کیفیت ترین پودر قهوه، قهوه با کیفیتی را در سریع ترین زمان و کمترین هزینه تهیه نمایید اگر قهوه ساز و یا اسپرسوساز گگنو در زمان کار دچار مشکل شود ، کیفیت قهوه تهیه شده نیز به شدت کاهش می یابد.

تعمیر قهوه ساز گگنو

تعمیر قهوه ساز گگنو در تهران

در این شرایط‌ بهتر است سریعا جهت عیب یابی، سرویس، رسوب زدایی و تعمیر قهوه ساز گگنو با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما اعزام شوند و با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت اقدام به تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز گگنو نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

خدمات پس از فروش تعمیر قهوه ساز گگنو در تهران به چه صورتی است؟
گگنو یکی از مطرح ترین برند های لوازم خانگی داخلی است که تا ۱۲ تا ۲۴ ماه خدمات پس از فروش‌ مطلوبی را به کاربران خود ارائه می دهد. اما اگر پس از گذشت این زمان نیاز به دریافت خدمات تخصصی تعمیر قهوه ساز گگنو داشتید می توانید با روبراه سرویس از طریق تماس با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در اسرع وقت اقدام به خدمت رسانی در محل شما نمایند.

تعمیر قهوه ساز گگنو در محل چه فوایدی دارد؟
روبراه سرویس اقدام به ارائه خدمات تعمیر قهوه ساز گگنو در محل شما می نماید. در این شرایط شما دیگر نیازی به حمل دستگاه خود و صرف هزینه و زمان جهت انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهید داشت. علاوه بر آن تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و کلیه خدمات تعمیر قهوه ساز گگنو در محل شما و زیر نظر شما انجام می گیرد.

علت جوشیده شدن قهوه در قهوه ساز گگنو چیست؟
اگر پس از تهیه قهوه در قهوه ساز گگنو متوجه جوشیده ن قهوه شدید ترموستات دستگاه شما معیوب شده است. ترموستات یکی از مهم ترین قطعات قهوه ساز گگنو است که جهت عیب یابی و تعویض آن به مهارت نیاز دارید. بنابراین لازم است است تعمیر قهوه ساز گگنو در تهران را به تعمیرگاه های معتبر بسپارید.

چرا قهوه تهیه شده در قهوه ساز گگنو بیش از حد رقیق است؟
در اکثر مواقع رقیق شدن بیش از حد قهوه درون قهوه ساز گگنو به دلیل کمبود مقدار قهوه است که در این شرایط با ریختن قهوه بیشتر مشکل دستگاه شما رفع می شود. توجه داشته باشید که به منظور تهیه قهوه غلیظ و خوش طعم باید درون مخزن قهوه ساز گگنو از آب سرد استفاده نمایید. اگر مشکل دستگاه شما به این صورت رفع نشد لازم است عیب یابی و تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز گگنو را به مراکز معتبر بسپارید.

چرا قهوه تهیه شده در قهوه ساز گگنو بیش از حد تلخ است؟
طعم قهوه تهیه شده در قهوه ساز می تواند بر اساس سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. اگر قهوه تهیه شده در قهوه ساز گگنو بیش از حد تلخ شده است باید مقدار قهوه ریخته شده درون دستگاه را کمتر کنید. 

علاوه بر آن با تعویض نوع قهوه نیز می توانید اقدام به تعمیر اسپرسوساز گگنو نموده به طعم دلچسب خود دست یابید. اگر با رعایت موارد فوق مشکل دستگاه رفع نشد بهتر است جهت تعمیر قهوه ساز گگنو از افراد مجرب کمک بخواهید

علت گرم نشدن قهوه درون قهوه ساز گگنو چیست؟
المنت یکی از اجزای مهم قهوه ساز گگنو است که نقش مهمی در گرم کردن و به جوش اوردن آب بر عهده دارد. اگر آب درون قهوه ساز گگنو گرم نمی شود لازم است پیش از هرکاری به وسیله یک اهم متر از سلامت این قطعه اطمینان حاصل نمایید. گاهی ممکن است سوختن المنت از گرم شدن آب درون قهوه ساز گگنو جلوگیری کند. بنابراین در این شرایط لازم ست عیب‌ یابی و تعمیر قهوه ساز گگنو را به نمایندگی روبراه سرویس بسپارید.

علت کند شدن جریان آب در قهوه ساز گگنو چیست؟
اگر خروج آب از قهوه ساز گگنو کند شده است بهتر است اقدام به بررسی برد و یا تایمر دستگاه نمایید. پس از آن که از سلامت تایمر مطمئن شدید لازم است اقدام به بررسی ترموستات قهوه ساز خود نمایید. در صورت بروز مشکل در ترموستات قهوه ساز لازم است به منظور تعویض ترموستات و تعمیر قهوه ساز گگنو با تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس تماس نمایید.

چرا آب‌ از لوله قهوه ساز گگنو خارج نمی شود؟
اصلی ترین عامل که از خارج شدن آب از لوله قهوه ساز گگنو جلوگیری می کند عدم وجود آب درون مخزن دستگاه است. بنابراین لازم است پیش از هرکاری از وجود آب درون مخزن قهوه ساز گگنو مطمئن شوید. علاوه بر آن معیوب شدن پمپ نیز می تواند یکی از اصلی ترین عواملی است که موجب خارج نشدن آب از قهوه ساز گگنو شود.
در این شرایط بهتر است به منظور تعمیر و یا تعویض پمپ و تعمیر قهوه ساز گگنو با تعمیرگاه های مجاز در تهران تماس نمایید. عامل مهم دیگری که از خارج شدن آب از قهوه ساز گگنو جلوگیری می کند، انباشت رسوبات درون لوله قهوه ساز است.
به منظور پیشگیری از انباشت رسوبات و کاهش طول عمر دستگاه و جلوگیری از مشکلاتی مانند خارج نشدن آب از لوله قهوه ساز گگنو لازم است اقدام به رسوب زدایی قهوه ساز خود به وسیله قرص جرمگیر اورجینال بوش نمایید. در این شرایط‌ می توانید جرمگیری و سرویس دوره ای قهوه ساز گگنو را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر قهوه ساز گگنو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر قهوه ساز گگنو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر قهوه ساز گگنو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره
۰۲۱-۶۸۲۸۷ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات قهوه ساز گگنو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات قهوه ساز گگنو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر قهوه ساز گگنو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر قهوه ساز گگنو حاضر می شود

هزینه تعمیر قهوه ساز گگنو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر قهوه ساز گگنو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر قهوه ساز گگنو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر قهوه ساز گگنو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر قهوه ساز گگنو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان قهوه ساز گگنو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر قهوه ساز گگنو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی گگنو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر قهوه ساز گگنو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر قهوه ساز گگنو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر کلیه لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران روبراه سرویس افرادی مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات گگنو:

نماسندگی تعمیر لوازم خانگی گگنوچیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. گگنوا برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات قهوه ساز

اسپرسوساز

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

یونیت دم کن قهوه ساز آاگ AEG و الکترولوکس

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد پنل اسپرسوساز بوش

برد پنل اسپرسوساز بوش کد ۱۲۰۳۲۲۷۱

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

قفل یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

نازل قهوه اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

کوپل / رابط یونیت دمکن اسپرسوساز بوش

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

تماس بگیرید

ولو اسپرسوساز بوش

ولو ( شیر تقسیم – مقسم ) اسپرسوساز بوش / زیمنس

تماس بگیرید

نمایشگر اسپرسوساز بوش

نمایشگر تک اسپرسوساز و ماکروفر بوش سری ۸

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

پنل تاچ اسپرسوساز بوش

نمایشگر و تاچ اسپرسوساز بوش سری ۸

۳,۴۷۰,۰۰۰ تومان

رابط المنت اسپرسو ساز بوش

۴۰۲,۶۴۰ تومان

پمپ آب قهوه ساز بوش

پمپ آب قهوه ساز بوش با کد فنی ۱۲۰۰۸۶۱۰

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

درب قهوه ساز بوش

درب قهوه ساز بوش با کد فنی ۰۰۷۷۵۶۹۲

۱۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

رابط یونیت دم کن اسپرسوساز بوش با کد فنی ۰۰۶۳۶۴۸۶

۴۵۰,۰۰۰ تومان

ست اورینگ نازل قهوه ساز بوش

ست اورینگ نازل قهوه ساز بوش با کد فنی ۰۰۶۱۷۰۸۹

۴۹۰,۷۰۰ تومان

اورینگ یونیت دم کن قهوه ساز بوش

اورینگ یونیت دم کن قهوه ساز بوش با کد فنی ۰۰۶۳۶۴۸۹

۳۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن اسپرسوساز و قهوه ساز بوش

مخزن آب قهوه ساز بوش و زیمنس با کد فنی ۱۱۰۲۶۹۳۱

۵۵۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

یونیت دمکن اسپرسوساز بوش با کد فنی ۱۱۰۴۱۳۱۱

۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

یونیت دم کن اسپرسوساز بوش

یونیت دم کن اسپرسوساز بوش با کد فنی ۱۱۰۴۰۶۸

۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان

برد اسپرسوساز بوش

برد اسپرسوساز بوش با کد فنی ۰۰۶۵۲۵۷۶

۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان

پمپ قهوه ساز بوش

پمپ قهوه ساز بوش با کد فنی ۱۲۰۱۰۸۹۹

۲,۹۲۰,۰۰۰ تومان