identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

5/5 - (2 امتیاز)
تعمیر-ظرفشویی-پاکشوما-تهران

 

تلفن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بی شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم برقی موجود درون کلیه خانه ها، ماشین ظرفشویی می باشد. این دستگاه به شما امکان شستن ظرفها در آشپزخانه را می دهد. به این صورت لازم است در نگهداری از این دستگاه توجه فرمایید. چنانچه ماشین ظرفشویی شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما با بیش از ده سال سابقه در تهران است.

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران ظرفشویی در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما زیر نظر تعمیرکاران روبراه سرویس
کاربران عزیز بهتر است پیش از ثبت درخواست و تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما باید از نکاتی آگاه شوند. اگر مشکل دستگاه شما سطحی بوده و تخصصی نباشد، با آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس، قادر به حل مشکل خواهید بوش، در غیراین صورت بهتر است اقذام به ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی پاکشوما نمایید. بنابراین بهتر است پیش از تماس با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به مطالب زیر توجه نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین ظرفشویی پاکشوما داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند پاکشوما علی الخصوص ماشین ظرفشویی پاکشوما و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی پاکشوما استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین ظرفشویی پاکشوما افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی پاکشوما
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین ظرفشویی پاکشوما به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی پاکشوما
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی پاکشوما در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی پاکشوما است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین ظرفشویی پاکشوما با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر پاکشوما
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین ظرفشویی پاکشوما را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی پاکشوما از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین ظرفشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی های پاکشوما رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

در ادامه به سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما می پردازیم:
علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
علت خارج شدن صدای زیاد از ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
علت عدم شست و شوی ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
علت لرزش ماشین ظرفشویی پاکشوما در زمان کار چیست؟
علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
در ادامه شما را با مشکلاتی آشنا می‌ کنیم که ممکن است در زمان کار با ماشین ظرفشویی پاکشوما با آن‌ مواجه شده باشید. لازم به ذکر است که برخی از این مشکلات به راحتی قابل حل بوده و نیاز به تعمیرات تخصصی ندارد، اما گاهی نیز به منظور تعمیر ظرفشویی پاکشوما خود بهترین کار ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما است.

چرا ذرات غذا پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، بر روی ظروف باقی می ماند؟
اگر ذرات غذا بر روی ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی باقی می ماند، لازم است به موارد زیر جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما توجه نمایید:

گاهی ممکن است استفاده از مواد شوینده غیر اورجینال و یا به میزان کم موجب بروز این مشکل شود. عامل دیگری که ممکن است موجب به وجود آمدن این مشکل شود، عدم قرار گیری صحیح ظروف درون سبد و تماس برخی ظروف با یکدیگر می باشد.
انسداد لوله فاضلاب و انتخاب برنامه شست و شوی نامناسب نیز می‌تواند موجب بروز این مشکل شود. علاوه بر آن چنانچه سوراخ‌های بازوی آب پاش دچار انسداد و یا کثیفی شده باشد و یا بازوی آب پاش به ظروف درون دستگاه گیر کند، ممکن است این مشکل برای مصرف کننده این مشکل ایجاد شود. در صورتی که مشکل باقی ماندن ذرات غذا بر روی ظروف درون دستگاه رفع نشد، می توانید از خدمات مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران استفاده کنید.

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی پاکشوما در زمان کار چیست؟
اگر با صدای زیاد دستگاه در زمان کار مواجه شدید، لازم است موارد زیر را به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما بررسی کنید: خارج شدن سر و صدای کم در زمان شست و شوی ظروف مشکل جدی نیست، اما در صورتی که این صدا زیاد شود، نشانه وجود مشکلی است که لازم است رفع شود.
عدم چیدمان صحیح ظروف درون ماشین ظرفشویی یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد سر و صدای زیاد در زمان کار کردن ظرفشویی پاکشوما می باشد. لازم است از نحوه صحیح چیدمانن ظروف پیش از استفاده از دستگاه آگاهی یابید. علاوه بر آن خالی روشن کردن ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند موجب خارج شدن سر و صدا از دستگاه شود.
وجود مشکلاتی درون پمپ اصلی و پمپ تخلیه نیز موجب خارج شدن سر و صدای غیرعادی از دستگاه خواهد شد که این مشکل لازم است توسط تکنسین‌های مجرب که در زمینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما مشغول به کار می باشند، رفع شود و در این حالت ممکن است پمپ‌ها نیاز به تعویض داشته باشند. لازم است از تراز بودن ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. همچنین چک کنید که بازوی آب پاش بر روی ظروف کشیده نشده باشد.
اگر مشکل صدای زیاد دستگاه حل نشده است، لازم است تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تماس باشید.
چرا ظروف درون ماشین ظرفشویی پاکشوما خشک نمی شود؟
اگر ظروف درون ماشین ظرفشویی پاکشوما خشک نمی شود، لازم است از موارد زیر به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:
ممکن است جلادهنده درون ماشین وجود نداشته باشد و یا به شکل درست تنظیم نشده باشد. علاوه بر آن ممکن است که شما ظروف را زودتر از موعد از ماشین ظرفشویی خارج نموده باشید. در صورت انتخاب برنامه نامناسب شست و شو و همچنین چیدن غیر اصولی ظروف درون سبد نیز ممکن است موجب بروز این مشکل شود. گاهی ممکن است المنت دستگاه معیوب شده باشد. به منظور رفع مشکل خشک نشدن ظروف درون ماشین ظرفشویی، لازم است از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران استفاده نمایید.

چرا ماشین ظرفشویی پاکشوما از مقدار بیش از حدی نمک استفاده می کند؟
در صورتی که ماشین ظرفشویی پاکشوما از مقدار بیش از حدی نمک استفاده می کند لازم است بررسی کنید که درپوش محفظه نمک به شکل کامل بسته شده باشد. عامل دیگری که ممکن است موجب بروز این مشکل شده باشد، عدم تنظیمات صحیح درجه نمک است.
لازم است بررسی کنید که درجه تنظیم نمک به حد مناسب باشد. همچنین ممکن است شیر برقی مرتبط به مخزن نمک معیوب شده باشد. به منظور رفع مشکل مصرف بیش از اندازه نمک، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس استفاده کنید.

علت گرم نشدن آب درون ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
اگر با گرم نشدن آب درون ماشین ظرفشویی مواجه شدید لازم است جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
ممکن است در قطعات مختلف ایراداتی به وجود آمده باشد. در این شرایط لازم است اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما نمایید. گاهی اوقات نیز بروز این مشکل ناشی از سوختن ترموفیوز ظرفشویی شما می باشد.
و یا ممکن است ترموستات ماشی ظرفشویی شما معیوب شده باشد. در صورت بروز مشکل در ایت قطعات لازم است زیر نظر تعمیرکار ماشین ظرفشویی پاکشوما تعویض گردد. همچنین معیوب شدن برد کنترل و یا سوختن المنت نیز ممکن است موجب بروز این مشکل شود که لازم است اقدام به تعویض این قطعات نمایید. اگر دستگاه شما آب را گرم نمی کند، بهتر است از تعمیرکار ماشین ظرفشویی پاکشوما در مرکز تعمیرات روبراه سرویس درخواست کمک نمایید.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
در صورتی که با مشکل روشن نشدن ظرفشویی خود مواجه شدید، لازم است از موارد زیر به منظور عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:
پیش از هرکاری لارم است از وجود جریان برق درون پریز اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعدی نیز از سلامت کابل برق و همچنین دو شاخه ماشین ظرفشویی اطمینان حاصل کنید. چنانچه با بررسی موارد فوق مشکل حل نشد، 

ممکن است مشکل از جعبه ترمینال، کلید روشن و خاموش یا سایر موارد باشد و لازم است زیر نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما بررسی و عیب یابی شوند. اگر دستگاه شما روشن نمی شود، بهتر است با مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.

علت عدم تخلیه اصولی ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
اگر دستگاه شما به شکل درستی آب را تخلیه نمی کند، لازم است از موارد زیر برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:
گاهی اوقات ممکن است مشکل دستگاه شما ناشی از تاخوردگی شلنگ خروجی دستگاه باشد که لازم است اقدام به رفع این تاخوردگی و یا تعویض شلنگ خروجی ظرفشویی کنید. کثیفی فیلتر‌های ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند موجب بروز چنین مشکلی شده باشد. لازم است اقدام به نظافت فیلتر‌های دستگاه کنید.
همچنین وجود انسداد در سیفون آب تخلیه نیز موجب بروز این مشکل خواهد شد که لازم است نسبت به رفع انسداد سیفون آب تخلیه اقداماتی را انجام دهید. اگر دستگاه شما قادر به تخلیه آب نیست، لازم است با خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل خود تماس نمایید.

علت توقف تایمر ماشین ظرفشویی پاکشوما در زمان کار چیست؟
در صورت توقف دستگاه در زمان کار، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
چنانچه مشکل از سوختن ترموفیوز دستگاه باشد که لازم است ترموفیوز را تعویض کنید. گاهی اوقات نیز ممکن است ترموستات ماشین ظرفشویی شما سوخته باشد. در این شرایط لازم است اقدام به تعویض این قطعه نمایید. در شرایطی نیز ممکن است تایمر دستگاه شما دچار مشکل شده باشد. در صورت معیوب شدن تایمر درون دستگاه، لازم است به منظور تعمیر ظرفشویی پاکشوما از خدمات تخصصی مرکز روبراه سرویس بهره مند شوید.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
اگر با نشتی آب درون ماشین ظرفشویی و باز نشدن جاپودری دستگاه مواجه شدید، لازم است از موارد زیر به منظور رفع عیب و تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده کنید:
پیش از هرکاری لازم است از تراز بودن دستگاه خود مطمئن شوید. تراز نبودن ماشین ظرفشویی نیز می تواند موجب نشت آب از زیر دستگاه شما شود. علاوه بر آن ممکن است شلنگ‌های هدایت آب درون شما نیز دچار پوسیدگی و یا پارگی شده باشد.
در این شرایط لازم است اقدا به تعویض این شلنگ نمایید. باز نشدن درب جاپودری نیز می‌تواند ناشی از ریختن بیش از حد پودر درون جاپودری باشد. همچنین دفرمه شدن اورینگ درون جاپودری نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود که لازم است نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایید. اگر مشکل نشتی دستگاه شما رفع نشد، بهتر است با تعمیرگاه مرکزی تعمیر ظرفشویی پاکشوما در تهران در تماس باشید.

علت سفیدک زدن ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی چیست؟
در صورت سفیدک زدن ظروف پس از شست و شو درون دستگاه، لازم است اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
این مشکل ممکن است ناشی از کمبود مقدار پودر شوینده و یا مایع جلادهنده رخ دهد. علاوه بر آن خالی بودن محفظه نمک ماشین ظرفشویی از آب یا نمک نیز می‌تواند موجب بروز این مشکل شود. در صورت عدم انتخاب درجه سختی درست آب نیز ممکن است با بروز این مشکل مواجه شوید. گاهی اوقات نیز استفاده از مواد شوینده غیر اورجینال و یا تاریخ گذشته نیز نیز موجب بروز این مشکل می شود. در صورت استفادع بیش از حد از مایع جلادهنده نیز با این مشکل مواجه خواهید شد.

علت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
در صورت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی پاکشوما، لازم است برای تعمیرات دستگاه به موارد زیر توجه کنید:
این مشکل می تواند ناشی از از شکستگی زبانه درب و یا شکستگی قفل ماشین ظرفشویی شما رخ دهد. به منظور رفع این مشکل نیاز است اقدام به تعویض زبانه و قفل درب کنید. اگر مشکل بسته نشدن درب دستگاه رفع نشد، بهتر است از تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران کمک بگیرید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا ماشین ظرفشوییم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاکشوما با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات پاکشوما:

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. پاکشوما برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 
روبراه-سرویس-پاکشوما-تعمیرات

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

برند‌‌ ها

جهت ثبت درخواست نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در انواع برند ها در شهر تهران به لینک های زیر مراجعه کنید

Previous slide
Next slide

پر فروش ترین قطعات جانبی ماشین ظرفشویی

ظرفشویی

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کدفنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۰

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

برد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس با کد فنی ۱۱۷۳۲۷۴۱۱

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

مخزن نمک ظرفشویی بکو ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو ( استوک )

سبد بالای ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی بکو

سبد پایین ظرفشویی بکو ( استوک )

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

جا پودری ( جا قرصی ) ظرفشویی بکو

۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوش ابپاش ظرفشویی بکو 1512600200

دوش ابپاش ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دوش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

دوش ابپاش پایین ظرفشویی بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد پنل ظرفشویی بکو

نمایشگر (برد پنل ) ظرفشویی بکو

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

اکواستاپ (شیربرقی) ظرفشویی بکو

۶۵۰,۰۰۰ تومان

برد وای فای ظرفشویی بوش

برد وای فای ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۴۴۷۳

۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش

مجموعه پروانه و واشر سیل ظرفشویی بوش کد فنی ۱۰۰۱۳۹۱۳

۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

سنسنوردما ظرفشویی بکو

سنسوردمای ظرفشویی بکو (اورجینال)

۴۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس (اورجینال)

۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس(اورجینال)

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس

سبد پایین ظرفشویی آاگ AEG و الکترولوکس ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سبد ظرفشویی الکترولوکس و AEG(اورجینال)

سبد بالای ظرفشویی الکترولوکس و AEG (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان