identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

سرویس ماهیانه و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران

5/5 - (3 امتیاز)

 تلفن نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی دوو  در محل :

 

با صنعتی شدن زندگی روزمره جوامع، ماشین لباسشویی به یکی از لوازم بسیار مهم در خانه ها تبدیل شده است. یکی از برند های با کیفیت تولید لوازم خانگی در بازار جهانی برند دوو می باشد که بهترین و مدرن ترین امکانات را بر روی محصولات خود قرار داده است.

از‌ آن جایی که ماشین لباسشویی با لباس های کثیف و رسوبات آب شهری برخورد مداوم دارد، لازم است جهت جلوگیری از خرابی قطعات و صرف هزینه سنگین، اقدام به سرویس و جرمگیری ماهیانه ماشین لباسشویی دوو نمایید.

تعمیر لباسشویی دوو در تهران

در صورتی که در حین کار با ماشین لباسشویی دوو دچار مشکل شدید، بهتر است جهت جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر و آسیب وارد شدن به قطعات دیگر دستگاه و لباس های شما، تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شهر تهران را به نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس بسپارید تا با مجرب ترین سرویس کاران اقدام به خدمت رسانی در محل شما نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای نصب، سرویس تخصصی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

یکی از محبوب ترین ماشین های لباسشویی در میان کاربران، لباسشویی دوو است. این لباسشویی از بهترین قطعات ساخته شده و برخوردار از بهترین و به روز ترین امکانات روز بازار می باشد. امروزه بازار تعمیرات لوازم خانگی به شدت رواج یافته است و ممکن است نیاز به دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی دوو داشته باشید اما ندانید کدام مرکز معتبر تر از مراکز دیگر است. 

بنابراین در این شرایط چنانچه ساکن شهر تهران هستید جهت دریافت کلیه خدمات تعمیر لباسشویی بوش و همچنین ارزان ترین خدمات تعمیر ظرفشویی بوش در محل و همچنین سایر برند های لوازم خانگی با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

سوالات متداول و رایج

چرا از ماشین لباسشویی دوو صدای زیادی خارج می شود؟

در صورتی که در حین کار با ماشین لباسشویی دوو دچار مشکل شدید پیش از هر کاری بررسی کنید که شیء خارجی مانند سکه و یا سوزن در پمپ تخلیه گیر نکرده باشد.
در صورتی که چیزی در داخل پمپ تخلیه نبود بررسی کنید که لباس ها به صورت متوازن در لباسشویی قرار گرفته اند یا خیر
در صورتی که لباس ها هم در ماشین لباسشویی متوازن بودند لازم است اتصالات موتور بررسی شود که بهتر است عیب یابی و تعمیر موتور ماشین لباسشویی را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

چرا از ماشین لباسشویی دوو آب نشت می کند؟

در صورت وجود نشتی آب از ماشین لباسشویی دوو بررسی کنید که لوله های تخلیه دستگاه مسدود نشده باشند.
در صورت نیاز می توانید با فشاری اندک آن ها را بر جای خود محکم نمایید.
گاهی نیز نشتی آب به دلیل ریختن زیاد پودر در دستگاه است.
در صورتی که مشکل دستگاه رفع نشد نیز عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوو را به تعمیرکاران مجرب در شهر تهران بسپارید.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی دوو چیست؟

در صورتی که دستگاه شما در حین کار است صبر کنید تا شست و شو به صورت کامل به اتمام برسد و سپس درب دستگاه را باز کنید
اگر درب ماشین لباسشویی سخت باز شود لازم است تعمیر و یا تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی دوو را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی دوو به چه صورتی است؟

در صورتی که به تازگی اقدام به خریداری ماشین لباسشویی دوو نموده اید، لازم است نصب لباسشویی را به نمایندگی های معتبر دوو در شهر تهران بسپارید.
همچنین می توانید سرویس تخصصی ماهیانه ماشین لباسشویی و یا تعویض قطعات جانبی دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی دوو را به تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس بسپارید تا با بهترین تعمیرکاران و با کیفیت ترین قطعات اقدام به خدمت رسانی در منزل شما در تمامی نقاط شهر تهران نمایند.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

خرید برد لباسشویی بوش با بهترین کیفیت و خرید سایر قطعات جانبی لباسشویی از روبراه سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *