identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر چرخ گوشت سامسونگ در تهران

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر چرخ گوشت سامسونگ  در محل :

یکی از لوازم خانگی بسیار مهم جهت تهیه غذا چرخ گوشت می باشد.

چرخ گوشت به شما‌ امکان می دهد که در زمانی کوتاه گوشت های درشت را ریز کنید و اقدام به تهیه غذای خوشمزه به ساده ترین شکل ممکن نمایید.

به دلیل اهمیت قدرت موتور و تیغه های چرخ گوشت، برند دستگاه می تواند بسیار بر کارایی و کیفیت کار دستگاه تأثیر گذار باشد.

برند سامسونگ اقدام به تولید چرخ گوشت هایی با بهترین قطعات و عمر مفید بالا نموده است.

تعمیر چرخ گوشت سامسونگ در تهران

به دلیل فشار وارده بسیار زیاد بر چرخ گوشت در حین کار با دستگاه، در صورت عدم رعایت برخی نکات به دستگاه خود آسیب وارد می نمایید و یا ممکن است بر اثر استفاده طولانی مدت تیغه ها کند شده و نیازمند سرویس و تعمیر چرخ گوشت سامسونگ شوید.

در این شرایط تنها کافی است اقدام به تماس با شماره ۶۸۲۸۷ نمایید و یا فرم زیر را پر کنید تا سرویس کاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر چرخ گوشت سامسونگ در منزل‌ شما نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس تخصصی و تعمیر چرخ گوشت سامسونگ در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی چرخ گوشت سامسونگ نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

علت نچرخیدن تیغه چرخ گوشت سامسونگ چیست؟

در بیشتر مواقع مهم ترین عاملی که منجر به نچرخیدن تیغه چرخ گوشت سامسونگ می شود خرابی کوپلینگ است.
خرابی کوپلینگ چرخ گوشت در بیشتر مواقع به دلیل وجود مشکل در شش گوش خروجی گیربکس و یا خروجی شش گوش اسکرول می باشد که لازم است اقدام به تعویض کردن آن نمایید.
بهتر است عیب یابی، تعویض قطعات جانبی و تعمیر چرخ گوشت سامسونگ را به نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس بسپارید.

علت صدای زیاد موتور چرخ گوشت سامسونگ چیست؟

معمولا صدای زیاد چرخ گوشت سامسونگ به دلیل خرابی یاتاقان می باشد
همچنین ممکن است پروانه ها هرز شده باشند.
تعویض یاتاقان کاری تخصصی است به همین سبب توصیه می کنیم با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت ساموسنگ در تهران تماس نمایید.

چرا لازم است تعمیر چرخ گوشت سامسونگ را به نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس بسپاریم؟

روبراه سرویس نمایندگی مجاز چرخ گوشت سامسونگ در شهر تهران می باشد. متاسفانه به دلیل وجود تحریم در داخل کشور، فروش اجناس و قطعات تقلبی بسیار رواج یافته است.
اما روبراه سرویس با اورجینال ترین قطعات و مجرب ترین سرویس کاران اقدام به تعمیر چرخ گوشت سامسونگ با نازل ترین قیمت در محل شما می نمایند.
همچنین کلیه خدمات انجام شده دارای ۶ ماه گارانتی می باشد که در واقع تا ۶ ماه خیال کاربر در حین استفاده از چرخ گوشت راحت خواهد شد.
جهت ارتباط با نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس تنها کافی است فرم ثبت تعمیرات را پر نمایید و یا با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید.

 

خدمات تعمیرات سامسونگ:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. سامسونگ برند با سابقه کره جنوبی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.
 
نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

نمایندگی-تعمیرات-سامسونگ-تهران

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

چرخ گوشت یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که نقش مهمی در خانه ها جهت پخت غذا ایفا می کند. به دلیل اهمیت چرخ گوشت در خانه ها لازم است به برند تولیدی آن توجه کنید که دچار مشکل نشوید. اگر نیاز به تعویض تیغه چرخ گوشت و یا خریداری سایر قطعات چرخ گوشت و دریافت خدمات تعمیرات برند بوش، زیمنس، ال جی و… در محل دارید با روبراه سرویس در تماس باشید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان به منظور تعمیر ظرفشویی بوش و ارائه خدمات تعمیر لباسشویی بوش در محل شما حاضر شوند.

پرفروش ترین قطعات چرخ گوشت

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *