identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر بکو

5/5 - (1 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مهم ترین جزء درون یک آشپزخانه، یخچال فریزر و یا ساید بای ساید می باشد که در نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن نقش مهمی ایفا می کند. به این صورت چنانچه در زمان کار با یخچال فریزر و ساید بکو دچار مشکل شدید و نیاز به دریافت خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر بکو و تعویض قطعات داشتید می توانید با روبراه سرویس در تماس باشید.

تعمیر یخچال فریزر بکو

تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران

روبراه سرویس نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران است و شما می توانید با تماس با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ و یا پر کردن فرم فوق اقدام به ثبت درخواست تعمیرات در روبراه سرویس نمایید و از خدمات پس از تعمیر این مجموعه برخوردار شوید.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر یخچال فریزر بکو کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی یخچال فریزر بکو داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند بکو علی الخصوص یخچال فریزر بکو و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات یخچال فریزر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی بکو استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر یخچال فریزر بکو افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه یخچال فریزر بکو
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر یخچال فریزر بکو آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی یخچال فریزر بکو به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی یخچال فریزر بکو
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر بکو در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر یخچال فریزر بکو برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی یخچال فریزر بکو است؟
آیا به منظور تعمیر یخچال فریزر بکو در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های یخچال فریزر بکو با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر بکو
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر یخچال فریزر بکو پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل یخچال فریزر بکو را حل کنند. اگر تعمیرکار یخچال فریزر بکو از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر یخچال فریزر بکو به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری یخچال فریزر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات یخچال فریزر های بکو رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

چه خدمات مرتبط با تعمیر یخچال بکو در روبراه سرویس ارائه می شود؟
به منظور رفع هریک از مشکلات مرتبط با یخچال فریزر و ساید بای ساید های بکو، خدمات متنوعی زیر نظر تعمیرکار نمایندگی یخچال بکو ارائه می گرددد. در این بخش اقدام به ارائه رایج ترین خدماتی که زیر نظر تکنسین روبراه سرویس برای تعمیر یخچال بکو ارائه می گردد می نماییم.

راه های رفع ارورهای یخچال بکو
امروزه یخچال فریزر ها و یا ساید بای سایدهای برند بکو به صورتی طراحی شده اند که خرابی هر قطعه و یا اختلال در عملکرد هریک از قطعات و بخش های مختلف دستگاه، موجب ظاهر شدن کد خطای یا ارور مرتبط با آن بر روی نمایشگر یخچال می گردد. 

با استفاده از کد خطای ظاهر شده بر روی نمایشگر یخچال می توان از علت بروز مشکل اطلاع یافت. چنانچه با هریک از ارورها در یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو مواجه شدید، می توانید از تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور تعمیر یخچال بکو خود و رفع این ارور کمک بگیرید.

راهنمای تعمیر درب یخچال فریزر و ساید بکو در روبراه سرویس
هنگامی که مشکلاتی در لاستیک درب دستگاه، لولا و یا دستگیره و یا آسیب دیدگی درب یخچال بکو مواجه شدید، لازم است اقدام به تعمیرات درب دستگاه نمایید. چنانچه درب یخچال به شکل درست تعمیر نشود، می تواند موجب نفوذ هوای گرم به داخل دستگاه و در نهایت کاهش کارایی یخچال شود. تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس با برخورداری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی یخچال بکو قادرند اقدام به به تعمیر درب دستگاه شما نمایند.

راهنمای تعویض فیلتر آب یخچال
فیلتر آب یخچال بکو یکی از مهم ترین اجزایی است که لازم است به صورت دوره‌ ای تعویض شود تا از کیفیت بالای مناسب آب یخچال و عدم وجود املاح در آن مطمئن شوید. به صورت کلی بهتر است هر شش ماه یکبار فیلتر یخچال بکو خود را تعویض نمایید تا همواره آب تصفیه شده و فاقد آلودگی را تهیه و نوش جان کنید. چنانچه هشدار مربوط به تعویض فیلتر آب در یخچال فریزر بکو روشن شده، بهتر است با مجموعه روبراه سرویس تماس بگیرید و اقدام به ثبت درخواست خود جهت تعویض فیلتر نمایید.

راهنمای شارژ گاز یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس
شارژ گاز معمولا هنگامی انجام می گیرد که پروسه خنک سازی یخچال فریزر بکو به شکل درست انجام نشود و یا دستگاه شما به دلیل وارد شدن هرگونه ضربه دچار مشکل نشتی شده باشد. در این شرایط باید یک تکنسین مجرب اقدام به عیب یابی، رفع نشتی، وکیوم و شارژ گاز یخچال فریزر بکو نماید.

این کار نیاز به تخصص و تجهیزات پیشرفته دارد. چنانچه یخچال فریزر بکو شما به دلیل وجود نشتی، سرمای خود را از دست داده باشد، میتوانید به منظور تعمیر یخچال فریزر بکو با نمایندگی تعمیرات بکو در روبراه سرویس تماس نمایید.

راهنمای تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال بکو در روبراه سرویس
کمپرسور و یا موتور یخچال بکو یکی از مهم ترین قطعات دستگاه است که در صورت بروز مشکل یا خرابی در عملکرد آن، یخچال شما با مشکلاتی همچون عدم ایجاد سرما درون دستگاه، صدای ناهنجار در زمان کار موتور و … مواجه می شود. در این شرایط لازم است از تعمیرکاران متخصص روبراه سرویس به منظور تعمیر یا تعویض موتور یخچال فریزر بکو کمک بگیرید.

راهنمای تعمیر قطعات دیفراست یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس
سیستم دیفراست یخچال فریزر بکو از تجمع یخ و برفک بر روی کویل های خنک کننده یخچال جلوگیری می کند. اگر سیستم یخ زدایی دچار خرابی شود، منجر به جمع شدن بیش از حد یخ و عملکرد ضعیف سیستم خنک کننده دستگاه خواهد شد. 

تعمیر قطعات دیفراست یخچال بکو شامل عیب یابی و رفع مشکل المنت، ترمودیسک، ترموفیوز، سنسور دیفراست و برد می شود که تعمیرکار مجرب روبراه سرویس می تواند به درستی ایراد سیستم دیفراست را تشخیص داده و آن را رفع کند.

راهنمای تعمیر و تعویض برد یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس
برد الکترونیکی یخچال فریزر بکو یکی از اجزای مهم درون یخچال است که کارایی مختلفی نظیر تنظیمات دما، سیستم یخ زدایی و موارد دیگر را کنترل می نماید. چنانچه مشکلاتی در کارایی برد الکترونیکی ایجاد باشد، ممکن است با پیامد هایی نظیر اختلال در کارایی نمایشگر دستگاه، عملکرد نامناسب درون سیستم یخ زدایی، نمایش کدهای خطا بر روی نمایشگر و … مواجه شوید که در این شرایط لازم است اقدام به تعمیر یا تعویض برد یخچال خود نمایید. به این دلیل که تعمیرات برد یخچال فریزر بکو کاری تخصصی است، لازم است به منظور انجام آن با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از خدمات تعمیرگاه روبراه سرویس کمک بگیرید.

راهنمای تعمیرات فن موتور یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس
فن کمپرسور یکی از حیاتی ترین اجزا در یخچال فریزر است که در صورت بروز این مشکل در این قطعه، کمپرسور به شکل درستی کار نکرده و در نتیجه ممکن است منجر به سرد نکردن محیط یخچال فریزر و یا از کار افتادن آن شود. 

در این شرایط بهتر است یک تکنسین مجرب ایراد دستگاه را تشخیص دهد و در صورت نیاز نیز فن موتور یخچال را تعمیر یا تعویض کند. نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو می تواند در زمینه خدمات تخصصی تعمیر فن کمپرسور یخچال های برند بکو به شما کمک نماید.

راهنمای تعمیر یخساز یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس
اگر یخساز یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو قادر به تولید یخ تولید نباشد و یا مشکلاتی نظیر خارج نشدن یخ از یخساز یا چسبیدن یخ به یکدیگر و .. ایجاد شود، لازم است اقدام به عیب یابی و تعمیر سیستم یخساز یخچال بکو نمایید. 

این پروسه تعمیرات شامل بررسی و عیب یابی اجزایی نظیر پدال یخساز، شیر ورودی آب یا سنسور یخساز نمایید که در کنترل تولید یخ نقش دارند. به منظور تعمیر یخچال فریزر بکو و رفع مشکلات این دستگاه می توانید با نمایندگی مجاز روبراه سرویس تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به دریافت خدمات مورد نظر محل خود کنید.

کدام یک از مشکلات یخچال فریزر بکو زیر نظر تعمیرکاران روبراه سرویس قابل حل است؟
در ادامه شما را رایج ترین مشکلاتی که کاربران با آنها مواجه می شوند، به همراه دلیل بروز و نحوه رفع این مشکل خواهیم پرداخت. در صورت بروز هریک از این مشکلات، لازم است از تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس کمک بگیرید.

چرا یخچال فریزر بکو خنک نمی کند؟
چنانچه با سرد نبودن فضای داخلی دستگاه مواجه شدید، بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر جهت تعمیر یخچال فریزر بکو نمایید:
گاهی اوقات ممکن است دمای مناسب برای دستگاه شما تنظیم نشده باشد. احتمالا درب یخچال در مدت کوتاه مکرر باز شده باشد. علاوه بر آن ممکن است لاستیک دور درب دچار پوسیدگی شده باشد.
لازم است توجه کنید که یخچال شما بیش از حد پر نشده باشید. همچنین ممکن است فاصله کافی در میان یخچال و دیواره های دستگاه وجود نداشته باشد. گاهی نیز احتمال دارد دمای محیطی که یخچال بکو در آن کار می کند، بیش از حد معمول باشد. به منظور عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر بکو خود می توانید با نمایندگی مجاز روبراه سرویس در تهران تماس بگیرید.

چرا فن یخچال فریزر بکو از کار افتاده است؟
اگر فن یخچال فریزر بکو شما از کار افتاده است، لازم است پیش از آنکه اقدام به ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر بکو نمایید اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
چنانچه هرگونه گرد و خاکی در قسمت پره های فن انباشته شود، این مشکل رخ می دهد که لازم است این آلودگی ها رفع شود. عملکرد طولانی مدت فن نیز ممکن است از دلایل مهم بروز این مشکل باشد.

 وجود نوسانات و یا اختلال در جریان برق نیز عامل مهم دیگر در بروز این مشکل است که لازم است سریعا رفع شود. چنانچه در زمان جابجایی یخچال به فن دستگاه آسیب رسیده باشد، فن از کار می افتد و در این شرایط لازم است آن را تعویض کنید. به منظور تعمیر یا تعویض فن یخچال فریزر بکو خود بهتر است با تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در تهران در تماس باشید.

چرا از یخچال فریزر بکو صدای زیادی خارج می شود؟
به منظور رفع مشکل صدای زیاد و تعمیر یخچال فریزر بکو در محل بهتر است اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
چنانچه صدایی که به گوش شما می رسد، مانند صدای ترکیدن حباب آب می باشد، صدایی طبیعی است. این صدا ناشی از انتقال گاز مبرد از طریق لوله های موجود درون دستگاه شما رخ می دهد. در برخی اوقات ممکن است این صدا ناشی از خرابی یا شکستگی پره های فن دستگاه باشد. علاوه بر آن ممکن است موتور یخچال شما دچار خرابی شده باشد که در این شرایط در هنگام کار از یخچال صدای بلندی خارج خواهد شد.

علت ایجاد برفک در یخچال بکو چیست؟
یکی از مشکلات اصلی کاربران در زمان کار با یخچال فریزر های بکو، برفک زدن دستگاه است که به منظور بررسی علت بروز این مشکل می توانید اقدام به بررسی موارد زیر نمایید:
چنانچه قطعات سیستم دیفراست یخچال شما دچار خرابی شده باشند، با مشکل آب نشدن برفک های درون یخچال مواجه خواهید شد. در این شرایط باید هریک از این قطعات اعم از برد الکترونیکی، سنسور، المنت، ترمودیسک و ترموفیوز را بررسی کنید.

 علاوه بر آن بروز این مشکل می تواند ناشی از زیاد بودن گاز یخچال باشد که در این شرایط نیز برفک زیادی درون یخچال جمع خواهد شد. دمای بالای یخچال نیز در اکثر موافع می تواند موحب برفک زدن دستگاه شما شود.
اگر قادر به رفع مشکل دستگاه خود در منزل نیستید، می توانید از طریق تماس با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ از خدمات مجاز نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران استفاده کنید.

چرا در کف یخچال بکو آب جمع شده است؟
اگر در کف دستگاه خود آب مشاهده کردید می توانید پیش از ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر بکو، اقدام به بررسی موارد زیر نمایید: در صورت وجود هرگونه انسداد در مسیر تخلیه آب یخچال با جمع شدن آب در کف یخچال مواجه می شوید.
بهتر است اقدام به بررسی این مجرا نموده و هر چیزی که موجب انسداد آن می شود را رفع کنید. وجود پوسیدگی و یا خرابی در لاستیک درب یخچال نیز می تواند موجب بروز این مشکل است. علاوه بر آن پر شدن یخساز و آبسردکن یخچال نیز ممکن است موجب جمع شدن آب درون دستگاه گردد که لازم است آن را تخلیه کنید. در صورت نیاز به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر بکو خود می توانید از تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس کمک بگیرید.

علت نوسان درجه یخچال فریزر بکو چیست؟
در صورت وجود نوسان در درجه یخچال فریزر بکو، بهتر است اقدام به بررسی عوامل زیر نمایید:
گاهی ممکن است کمپرسور یخچال در کارکرد خود دچار مشکل شده باشد که در نتیجه با نوسان درجه دمای یخچال مواجه خواهید شد. وجود هرگونه قطعی در جریان برق موجب نوسان در درجه یخچال می شود و لازم است از جریان صحیح برق مطمئن شوید.
معیوب شدن ترموستات یا سنسور محیطی نیز از عوامل موثری است که می تواند موجب نوسان در درجه یخچال فریزر شما شود. به منظور تعمیر یخچال فریزر بکو خود می توانید با نمایندگی روبراه سرویس تماس بگیرید.

چرا چراغ قرمز یخچال فریزر بکو روشن شده است؟
روشن شدن چراغ قرمز یخچال بکو یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که ممکن است کاربران در زمان کار با دستگاه با آن مواجه شوند. دلایل بروز این مشکل به شرح زیر می باشد:
در صورتی که سرمای کافی درون یخچال وجود نداشته باشد، چراغ قرمز رنگ روشن می شود. علاوه بر آن ممکن است عملکرد یخ زدایی دستگاه شما نیز دچار مشکل شده باشد که در این حالت چراغ هشدار دستگاه روشن خواهد شد. گاهی اوقات نیز چراغ ال ای دی و سایر اتصالات آن دچار مشکل می شود و چراغ خطر روشن باقی می ماند.

چرا یخچال بکو یکسره کار می کند؟
اگر موتور یخچال شما به صورت یکسره کار می کند، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر دستگاه به نکات زیر توجه نمایید:
هوای گرم که به درون یخچال نفوذ می کند، موجب کار دستگاه برای مدت طولانی تری می شود. اگر دمای یخچال پایین باشد، ممکن است به صورت یکسره کار کند. علاوه بر آن یکسره کار کردن یخچال ممکن است ناشی از پارگی و یا فرسودگی لاستیک دور درب یخچال باشد. علاوه بر آن تراز بودن یخچال نیز ممکن است موجب یکسره کار کردن موتور یخچال فریزر شما شود. چنانچه قادر به رفع مشکل دستگاه خود در محل نیستید، می توانید از تعمیرکار مجرب روبراه سرویس در شهر تهران کمک بگیرید.

چرا داخل یخچال فریزر بکو یخ زده است؟
یکی از مشکلات رایج در زمان کار با یخچال فریزر بکو، انجماد مواد غذایی درون دستگاه است که در ادامه شما را با اصلی ترین عوامل بروز این مشکل آشنا خواهیم کرد:
در صورت انجماد مواد غذایی درون یخچال، لازم است درجه دمای یخچال، ترموستات و دریچه دمپر را بررسی کنید. چنانچه درجه دمای یخچال به درستی تنظیم نشده نباشد، احتمال منجمد شدن مواد غذایی درون یخچال وجود دارد. علاوه بر آن چنانچه دریچه دمپر بیش از حد باز شده باشد نیز این اتفاق رخ خواهد داد. 

علاوه بر آن، خرابی ترموستات نیز یکی دیگر از عوامل انجماد مواد غذایی درون یخچال است. معیوب شدن ترمیستور نیز می تواند موجب اختلال در تنظیمات دمای یخچال شده باشد که لازم است بررسی شود. در صورت بروز این مشکل بهتر است از مشاوره و همکاری متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو تماس بگیرید.

چرا صفحه نمایش یخچال بکو روشن نمی شود؟
چنانچه صفحه نمایش یخچال بکو خاموش شده است، بهتر است اقدام به بررسی عوامل زیر نمایید:
این مشکل ممکن است ناشی از قطع شدن برق یخچال رخ دهد که لازم است سیم کشی و اتصالات را بررسی کنید. علاوه بر آن ممکن است برد نمایشگر یخچال نیز معیوب شده باشد. بروز هرگونه اختلال در کارایی سوئیچ درب دستگاه یا معیوب شدن نمایشگر نیز موجب خاموش شدن نمایشگر خواهد شد.
به منظور عیب یابی و رفع مشکل خاموش شدن صفحه نمایش یخچال فریزر خود بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران بهره مند شوید.

تعمیر لوازم خانگی بکو

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا چرخ گوشتم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات یخچال فریزر بکو ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات یخچال فریزر بکو، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر یخچال فریزر بکو حاضر می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر یخچال فریزر بکو به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر یخچال فریزر بکو به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر یخچال فریزر بکو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر یخچال فریزر بکو ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان یخچال فریزر بکو در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر بکو چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات بکو با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر یخچال فریزر بکو از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

خدمات تعمیرات بکو:

تعمیرلوازم خانگی بکو

تعمیرلوازم خانگی بکو

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. بکو برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی یخچال فریزر و ساید بای ساید

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان