identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

5/5 - (3 امتیاز)
تعمیرات-یخچال-و-فریزر-پاکشوما-در-تهران

 

تلفن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم برقی موجود درون کلیه خانه ها، یخچال و فریزر می باشد. این دستگاه به شما امکان نگهداری مواد غذایی مورد نظر در آشپزخانه را می دهد. به این صورت لازم است در نگهداری از این دستگاه توجه فرمایید. چنانچه یخچال فریزر شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما با بیش از سال ها سابقه در تهران است.

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

راهنمای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید پاکشوما در روبراه سرویس
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی یخچال فریزر پاکشوما داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید. 

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند پاکشوما علی الخصوص یخچال فریزر پاکشوما و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات یخچال فریزر شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی پاکشوما استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر یخچال فریزر پاکشوما افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه یخچال فریزر پاکشوما
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر یخچال فریزر پاکشوما آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی یخچال فریزر پاکشوما به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی یخچال فریزر پاکشوما
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر پاکشوما در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر یخچال فریزر پاکشوما برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی یخچال فریزر پاکشوما است؟
آیا به منظور تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های یخچال فریزر پاکشوما با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر پاکشوما
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر یخچال فریزر پاکشوما پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل یخچال فریزر پاکشوما را حل کنند. اگر تعمیرکار یخچال فریزر پاکشوما از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر یخچال فریزر پاکشوما به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری یخچال فریزر جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات یخچال فریزر های پاکشوما رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

به دلیل بالا بودن هزینه تعمیر یخچال پاکشوما، روبراه سرویس در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید پاکشوما آشنا خواهد کرد. برخی از این مشکلات به آسانی قابل حل است که در این شرایط شما را با نحوه تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در منزل آشنا خواهیم ساخت. اگر از دانش فنی در این زمینه برخوردار نیستید می توانید به منظور ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر پاکشوما با ما در تماس باشید. رایج ترین مشکلات یخچال فریزر پاکشوما به شرح زیر است:

علت صدای زیاد یخچال یخچال فریزر پاکشوما در زمان کار چیست؟
ممکن است صدای زیاد یخچال فریزر پاکشوما در زمان کار برای شما بسیار آزاردهنده باشد. به همین سبب در ادامه شما را با رایج ترین عوامل صدای زیاد دستگاه و چگونگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما آشنا خواهیم کرد:
صدای بلند یخچال فریزر می تواند ناشی از تراز نبودن دستگاه رخ دهد که لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی این موضوع نمایید. یکی دیگر از عوامل خارج شدن صدای زیاد از دستگاه می تواند ناشی از کمبود گاز دستگاه باشد که در این شرایط به منظور شارژ و تنظیم مجدد گاز دستگاه لازم است از یک تعمیرکار مجرب درخواست کمک کنید.
علاوه بر آن در صورتی که صدای بلند یخچال از قسمت های پشتی و موتور دستگاه باشد، لازم است به منظور رفع این مشکل حتما از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل استفاده کنید.

چرا یخچال فریزر پاکشوما نشتی دارد؟
نشتی آب از یخچال فریزر پاکشوما یکی دیگر از عواملی است که در صورت بروز این مشکل لازم است در کمترین زمان ممکن به منظور رفع آن اقدام نمایید. به همین سبب در ادامه به چگوونگی تعمیر یخچال پاکشوما در زمان نشت آب می پردازیم:

گاهی اوقات نشتی آب ناشی از شکستگی و یا مشکل در اتصالات شیر آب شهری متصل به دستگاه می باشد که لازم است جهت رفع آن اقدام به بررسی شیر آب و آب بندی این قطعه نمایید. علاوه بر آن در صورت پر شدن درین دستگاه نیز شاهد نشت آب در کشوهای یخچال هستید که لازم است به منظور رفع این مشکل مسیر را باز کنید.
چنانچه نشتی آب از قسمت های پشتی و یا سینی زیرین دستگاه رخ دهد، لازم است به منظور بررسی این مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در تماس باشید.

علت خنک نکردن یخچال فریزر پاکشوما چیست؟
خنک نکردن یخچال و گرم شدن مواد غذایی می تواند برای اکثر کاربران ناخوشایند باشد. به همین سبب در ادامه به بررسی اصلی ترین عوامل خنک نکردن یخچال فریزر پاکشوما و راهکار های رفع آن می پردازیم:
گاهی اوقات ممکن است دستگاه خود را در محیط گرمی گذاشته باشید که در این شرایط به منظور رفع مشکل خنک نشدن یخچال تنها لازم است مکان قرار گیری دستگاه را تعویض کنید. گاهی نیز ممکن است گاز یخچال کاهش یافته باشد، در این شرایط لازم است برای شارژ گاز یخچال خود از یک تعمیرکار مجرب در این زمینه کمک بخواهید.
گاهی نیز ممکن است سنسور دمای یخچال دچار مشکل شده باشد که در این شرایط لازم است به منظور تعمیر یخچال فریزر پاکشوما با نمایندگی تعمیر پاکشوما در تماس باشید.

چرا یخچال فریزر پاکشوما برفک می زند؟
یکی از مشکلات ناخوشایند کاربران یخچال فریزر پاکشوما می تواند برفک زدن دستگاه باشد. در ادامه شما را با چگونگی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در صورت برفک زدن دستگاه آشنا خواهیم کرد:
برفک زدن یخچال می تواند ناشی از زیاد بودن گاز دستگاه رخ دهد که به منظور تنظیم گاز یخچال لازم است با تعمیرکار یخچال پاکشوما در تهران در تماس باشید. علاوه بر آن قرار دادن مواد غذایی بیش از حد گرم و فاقد درپوش درون یخچال موجب برفک زدن دیواره پشتی یخچال می گردد.
اگر یخچال خود را برای زمان طولانی تمیز نکنید نیز در این شرایط با برفک زدن یخچال مواجه می شوید که به منظور از بین بردن آن بهتر است با استفاده از یک سشوار اقدام به از بین بردن برفک های درون یخچال نمایید. اگر با انجام موارد فوق و برفک های درون یخچال از بین نرفت می توانید از خدمات تخصصی تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس استفاده کنید.

چرا یخچال فریزر پاکشوما به صورت مداوم کار می کند؟
عملکرد مداوم یخچال فریزر پاکشوما از مشکلات رایجی است که لازم است در کمترین زمان آن را تعمیر کنید تا به این صورت از بروز مشکلات بیشتر در دستگاه خود پیشگیری نمایید. به همین سبب در ادامه قدام به ارائه راهکار های کاربردی به منظور تعمیر یخچال فریزر پاکشوما می پردازیم: پیش از هرکاری لازم است اقدام به بررسی محل قرار گیری دستگاه خود نمایید؛ چرا که تراز نبودن یخچال از مهم ترین مواردی است که موجب کارکرد مداوم یخچال می گردد.
نکته بعدی که لازم است بررسی کنید، ترموستات دستگاه است که در صورت اختلال در عملکرد این قطعه لازم است جهت بررسی آن از تعمیرکار مجرب یخچال فریزر پاکشوما کمک بگیرید. گاهی اوقات نیز عملکرد مداوم یخچال ناشی از خرابی کمپرسور یخچال است که به منظور عیب یابی آن نیز لازم است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا یخچال فریزرم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما حاضر می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر یخچال فریزر پاکشوما به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر یخچال فریزر پاکشوما به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر یخچال فریزر پاکشوما ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان یخچال فریزر پاکشوما در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاکشوما با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید. خدمات تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات پاکشوما:

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. پاکشوما برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات یخچال فریزر, آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص یخچال و فریزر را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی علی الخصوص ماشین لباسشویی پاکشوما به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشومای ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید

یخچال و فریزر

فیلتر کمکی دو منظره ساید

فیلتر کمکی دو منظره ساید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

لامپ یخچال بوش

لامپ یخچال بوش با کدفنی ۱۰۰۲۴۲۸۴

۹۰۰,۰۰۰ تومان

یخ ساز ساید بکو

باکس یخ ساید بکو

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کشو فریزر ساید بوش

کشو فریزر ساید بوش

۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

یخساز ساید بکو ( اورجینال )

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فیلتر اب ساید بکو

فیلتر اب ساید بکو ( اورجینال )

۵۵۰,۰۰۰ تومان

دمپر یخ ریز ساید بکو

دمپر یخ ریز ساید بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیربرقی گاز یخچال بکو

شیربرقی گاز یخچال بکو

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

نمایشگر ( برد پنل ) یخچال بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو ، بلومبرگ 4335650285

برد ساید بکو ، بلومبرگ ( اورجینال )

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو و ارچیلیک

برد ساید بکو ، بلومبرگ (اورجینال)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

نمایشگر (برد پنل) ساید بکو

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

کاسه دیفراست فریزر بوش

کاسه دیفراست فریزر بوش کد فنی ۱۱۰۲۲۴۶۲

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کشو یخچال بوش

کشو یخچال بوش کد فنی ۰۰۷۰۹۶۶۷

۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

فلاپ فریزر بوش

فلاپ فریزر بوش کد فنی ۰۰۶۶۳۸۲۹

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

برد ساید بکو

برد ساید بکو (اورجینال)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دستگیره ی یخچال بکو

دستگیره ی یخچال بکو (اورجینال)

۶۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره یخچال بکو

دستگیره یخچال بکو (اورجینال)

۸۰۰,۰۰۰ تومان

بوبین یخریز ساید 

بوبین یخریز ساید

۳۰۰,۰۰۰ تومان