identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

بهترین راه تشخیص دستگاه تقلبی و اصلی

Rate this post

شاید خیلی از دوستان براشون سوال باشه که چطور میتونیم فرق دستگاه تقلبی و اصلی را متوجه شویم !

خب از آنجایی که جنس های تقلبی گاهی انقدر به دستگاه اصلی شباهت دارد، مقداری تشخیص دادن را دشوار کرده و باید برای اینکه بتونیم دستگاه اصلی را از مشابه تقلبی آن کاملا تشخیص دهیم نیازمند مطالعات بیشتر و تحقیق میدانی می‌باشیم.

ما در این مقاله سعی داریم راه های تشخیص اصالت دستگاه (لوازم خانگی) را برای شما شرح دهیم :

 

اولین راه تشخیص ظاهر دستگاه میباشد

برخی از دوستان فکر می کنند خرید لوازم خانگی از بانه خیلی ارزانتر از شهر محل سکونتشان میباشد ولی باید این را بدانیم که بیشترین اجناس تقلبی هم در همین شهر (بانه) بفروش می رسد.

اینجا با خرید یک دستگاه تقلبی نه تنها کیفیت و کارایی لازم دستگاه اصلی را نخواهید داشت بلکه معمولا این نوع دستگاه ها یا گارانتی ندارند و یا گارانتی معتبر و رسمی نخواهتد داشت .

این نوع گارانتی های نا معتبر در زمان بروز مشکل عموما تمامی قطعات را خارج از گارانتی با شما حساب خواهند کرد و میشه این طور گفت گارانتی ای وجود ندارد.

 

شاید برای کسانی که از یک برند خاص برای مثال بوش استفاده کرده باشند ظاهر دستگاه برایشان یکی از راه های آسان و سریع برای تشخیص باشد، ولی نگران نباشید برای کسانی که شناخت زیادی از برند بوش ندارند هم راه هایی وجود دارد که در ادامه در رابطه با آن بحث خواهیم کرد.

 

ما تصویر چند نمونه از لوازم خانگی اصلی و تقلبی را برای شما آماده کرده ایم

 

لباسشویی های بوش اصلی :

 

ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH WAJ2017SGC | فروشگاه اینترنتی آنتیک کالاقیمت ماشین لباسشویی بوش WAY28791IR ، آلمان ، 8 کیلویی ، سری 8 - سرعت 1400 دور، +++A

 

 

لباسشویی های تقلبی بوش :

 

 

 

 

 

ماشین ظرفشویی بوش اصلی 

 

 

ماشین ظرفشویی 14 نفر بوش مدل BOSCH DISHWASHER SMS46MW03EBosch SMS40C12GB Dishwasher, White at John Lewis & Partners

 

 

ماشین ظرفشویی بوش تقلبی

 

 

خب با یک نگاه کلی میشه تفاوت دستگاه فیک از اورجینال را مشاهده کرد و با یک نگاه مو شکافانه تر به جزئیات بطور مثال جنس و کیفیت قطعات میشه تفاوت را احساس کرد .

خب این یک راه تشخیص دستگاه تقلبی از اصلی است اما با توجه به توضیحات قبلی که خدمت شما عزیزان ارائه شد، شاید این راه برای کسانی که از این برند استفاده نکرده باشند کمی دشوار باشد پس برای بررسی بیشتر باید چه کنیم ؟؟؟

ما در ادامه به راه های دیگر خواهیم پرداخت

 

دومین راه شخیص دستگاه تقلبی از اصلی این است که از طریق سایت مشخصی که هر برند دارد به اصالت دستگاه پی ببریم، اما چطور؟؟؟

شما ابتدا باید مدل  دقیق دستگاهی که برای خرید مد نظر دارید را از فروشنده سوال کنید، سپس وارد سایت همان برند شده و همان مدل را سرچ کنید

گاهی مدلی که فروشنده به شما می دهد اصلا در سایت رسمی وجود ندارد !

شما از فروشنده سوال میکنید که چرا این مدل در سایت وجود ندارد ؟؟؟

بیشتر بخوانید  دلایل پوسیدگی و پاره شدن لباس ها پس از شستن آنها در ماشین لباسشویی

و مطمعنا جواب فروشنده های اجناس تقلبی به شما اینست :

این مدل جدیدترین دستگاهه و هنوز سایت آپدیت نشده که این مدل رو توی سایت قرار بدن!!!

که باید بگم این حرف جز دروغ چیز دیگری نیست و متاسفانه متاسفانه متاسفانه خیلی از دوستان بخاطر چرب زبانی و سادگی این جمله را باور می کنند و خرید را انجام می دهند ….

گاهی هم مدلی که فروشنده به شما می دهد درون سایت دیده می شود اما شما باید ظاهر دستگاه که در عکسی که سایت رسمی از دستگاه به شما نشان می دهد را با دستگاه فروشنده مقایسه کنید (باجزئیات کامل) و اگر کوچکترین تفاوتی بین عکس و دستگاه دیدید مطمعنا باید شک کرد و از خرید آن محصول صرف نظر کنید.

 

 

 

شما وارد سایت https://www.bosch-home.com/de/shop شده و مدل دستگاه را به اصطلاح سرچ کنید تا سایت مشخصات و عکس مدل مد نظر شما را نمایش دهد.

کاملا ظاهر و مشخصات دستگاه را با دستگاه فروشگاه چک کنید .

 

 

متاسفانه در خیلی از سایت های داخلی مثل دیوار، شیپور و … افراد سودجو اقدام به فروش لوازم خانگی تقلبی می‌کنند و کسی هم به خوبی روی این ماجرا نظارت ندارد پس شما دوستان باید خودتان دست به کار شده و اجازه ندهید افراد سودجو اقدام به این کلاهبرداری کنند.

این افراد سودجو با خرید لوازم خانگی تقلبی و مقداری تغییر و چسباندن برچسب برندهای معروف اقدام به فروش اجناس تقلبی خود می کنند

 

یک فیلم از جعل برچسب و لوگوی برندهای معروف را می بینیم:

 

 

 

امیدواریم از این مقاله روبراه سرویس لذت برده باشید 

علاوه بر آنکه لازم است پیش از خرید دستگاه از اصل بودن آن مطمئن شوید، جهت خرید قطعات جانبی لوازم خانگی بوش نیز باید از اورجینال بودن این قطعات مطمئن باشید، چرا که خریداری قطعات تقلبی به مرور به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می نماید.
روبراه سرویس عرضه کننده کلیه قطعات جانبی و اورجینال لوازم خانگی بوش به سراسر کشور می باشد که اقدام به ارائه خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی بوش در محل شما زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران می نماید.

جهت هرگونه مشاوره رایگان در رابطه با خرید لوازم خانگی و یا خرید قطعاتی همچون برد اصلی لباسشویی بوش و خرید بهترین شوینده و جرم گیر ظرفشویی بوش با ما تماس بگیرید ۰۲۱۴۴۲۱۹۶۱۹- ۰۲۱۶۸۲۸۷

            

                                                                                                        رضایت شما آینده ماست                         

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *