identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

خطای F23 ماشین لباسشویی بوش

Rate this post

دلیل خطای F23 در ماشین لباسشویی بوش چیست؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین کار با لباسشویی بوش با آن مواجه شوید، ظاهر شدن خطای F23 بر روی نمایشگر دستگاه است. بدون شک ظاهر شدن هر خطا بر روی نمایشگر نشانه مشکلی است که اگر به تعمیر لباسشویی بوش جهت رفع این مشکل توجه نکنید، با مشکل بیشتری مواجه خواهید شد. خطای F23 نشان دهنده نشتی دستگاه است و نشتی دستگاه موجب نفوذ آب و رطوبت به سایر قطعات الکترونیکی و معیوب شدن لباسشویی شما می شود. بنابراین بهتر است سریعا اقدام به رفع این مشکل نمایید. جهت ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در محل و یا دریافت مشاوره تعمیر لباسشویی با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

در قسمت داخلی کف کابین لباسشویی های جدید سنسوری تعبیه شده با عنوان فلوتر سوییچ یا سنسور نشتی.

عملکرد این سنسور به این صورت است که وقتی به قسمت داخلی کف کابین لباسشویی آب برسد، سنسور فعال می شود و دستگاه خطای F23 را گزارش می دهد.

این خطا می تواند بدلیل شرایط محیطی مانند شستن آشپزخانه و … ، یا خرابی و نشتی آب از خود دستگاه باشد.

 

چرا لباسشویی نشتی دارد؟

 

نشتی لباسشویی می تواند دلایل متعددی مانند پاره شدن جنت ها، ایراد آب بندی دیگ لباسشویی و … باشد.

جهت تشخیص و رفع نشتی دستگاه و یا عیب یابی برد لباسشویی بوش با کارشناسان روبراه سرویس تماس بگیرید.

 

خطای F23 را چطوری برطرف کنیم؟

 

جهت رفع خطای F23 باید قسمت کف دستگاه را خشک کنید. جهت این کار یکی از راحتترین گزینه ها این است که به مدت ۲۴ ساعت دوشاخه دستگاه را از پریز برق جداکنید تا آبی که در قسمت کف دستگاه جمع شده تبخیر شود.

اگر عجله دارید و نیاز دارید سریعتر خطای F23 رفع شود، باید دستگاه را از محل خود در کابینت خارج کنید، دوشاخه را از پریز برق جدا کنید، و دستگاه را وقتی روبروی دستگاه ایستاده اید، به سمت چپ خودتان خم کنید ( حداقل زاویه ۳۰ درجه )، بمدت یک دقیقه در همین حالت نگه دارید تا آب کف دستگاه کاملا خارج شود، سپس دستگاه را درجای خودقرار دهید و پس از دوساعت مجددا دوشاخه را به پریز برق متصل کنید، پیغام F23 برطرف می شود.

 

اگر خطای F23 برطرف نشد چکار کنیم؟

اگر تمام این کارها را برطرف کردید و همچنان خطای F23 گزارش می شود، با روبراه سرویس تماس بگیرید. می توانید فرم تعمیرات را پر کنید و یا با شماره های ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ و ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید

بیشتر بخوانید  چه می شود که لباسشویی خالی نمی کند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *