identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی

Rate this post

چرا نشت آب از ماشین لباسشویی اتفاق می‌افتد؟

نشت آب از لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است کاربران در حین کار با دستگاه با آن مواجه شوند. نشت آب از لباسشویی عوامل متعددی دارد که بی توجهی به این عوامل شما را با مشکلات بیشتری مواجه ساخته و لازم است هزینه بیشتری جهت تعمیر لباسشویی بوش بپردازید. ما در این مقاله شما را با عوامل نشت آب از لباسشویی بوش آشنا خواهیم کرد. در صورت نیاز به خریداری قطعات جانبی لباسشویی بوش و یا دریافت مشاوره رایگان تعمیر ظرفشویی بوش در تهران با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید.

نشت آب از دستگاه ماشین لباسشویی به دو علت کلی تقسیم میشود:

اگر  آب از جلوی ماشین لباسشویی نشت کند علتش لاستیک ماشین لباسشویی است که یا پاره شده یا تغییر شکل داده که حتماً باید تعویض شود در این حالت باید از متخصین تعمیرات لوازم خانگی کمک گرفت.

 

 

ایراد بعدی نشت آب از زیر دستگاه است زیرا  داخل دستگاه یکسری شلنگ و متعلقات مربوط به ماشین لباسشویی وجود دارد که ممکن است سوراخ شده باشند یا کارآیی قبل را  نداشته باشند که باعث می‌شود لباسشویی نشتی داشته باشد.

 

 

در هر صورت نیاز به بررسی کلی هست تا بتوانیم ایراد دستگاه را برطرف کنیم. نشتی آب از لباسشویی موجب می شود قطعات تخصصی دستگاه همچون برد لباسشویی بوش معیوب شود

در چنین شرایطی میتوانید مشکل خود را با اطمینان خاطر با تکنسین های  روبراه سریس در میان بگذارید و با شماره های ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ ، ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع ایراد دستگاه شما اقدام نمایند.

 

 

بیشتر بخوانید  بررسی نحوه تنظیمات برنامه انواع فر های برقی و گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *