identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

چرا خشک کن ؟

فهرست مطالب

Rate this post

خشک کن چیست؟

خشک کن یک وسیله است که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به ماشین لباسشویی های معمولی دارد و با اینکه با ماشین لباسشویی رابطه مستقیم دارد اما کارکرد آن کاملا متفاوت است و میشه گفت خشک کن بدون ماشین لباسشویی کاربردی ندارد.

خشک کن در رابطه با شستشوی لباس ها هیچگونه دخالتی ندارد و فقط عمل خشک کردن لباس های شسته شده را به عهده دارد. توجه داشته باشید که اگر در حین کار با خشک کن لباسشویی بوش دچار مشکل شدید نیز می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید. لباسشویی و ماشین ظرفشویی جزء مهم ترین لوازم خانگی و برقی می باشند. ما در این مقاله شما را با نحوه کار خشک کن و مزایای این دستگاه در خانه شما آشنا خواهیم کرد. اگر در حین کار با هریک از لوازم خانگی خود دچار مشکل شدید و نیاز به خدماتی نظیر تعمیر ظرفشویی بوش داشتید به صورت شبانه روزی با روبراه سرویس تماس نمایید و با مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب اقدام به تعمیر دستگاه خود در منزل نمایید.

 

انواع خشک کن

در حالت کلی خشک کن در دو نوع طراحی شده است

  • لباسشویی و خشک کن

که در این مدل از دستگاه ها عملیات خشک کردن پس از شستشوی لباس صورت می گیرد

  • خشک کن جدا

که این مدل از دستگاه ها به دو صورت محفظه دار و شلنگ دار تقسیم شده

در مدل هایی که شلنگ تخلیه دارد، شلنگ مستقیم به فاضلاب متصل شده و آبی که که در لباس ها وجود دارد از طریق این شلنگ به راحتی تخلیه می شود

اما نوع دوم دارای محفظه می باشد که باید هر ۳ الی ۴ بار عملیات خشک کردن محفظه تخلیه آب را بصورت دستی تخلیه کنیم.

 

خشک کن ها در کنار ماشین لباسشویی یا توسط ریل خشک کن روی ماشین لباسشویی قرار می گیرد،

 

 

گاهی هم در برخی از مدل ها که به صورت دو منظوره می باشد یعنی هم شستشوی لباس را انجام می دهد و هم عمل خشک کردن لباس های شسته شده و به جای دو دستگاه مجزا از یک دستگاه استفاده می شود.

 

 

چه کسانی بیشتر به خشک کن احتیاج دارند

افرادی که جای مناسبی برای پهن کردن لباس های شسته شده ندارند و یا تراس آنها کنار خیابان های شلوغ است و احتمال نشستن دود روی البسه هست و یا برای کاهش آلودگی لباس ها می توانند از خشک کن استفاده کنند.

خشک کردن لباس با خشک کن باعث حفظ بیشتر بهداشت در لباس ها می شود و برای افرادی که نیاز به مراقبت ویژه ای دارند این وسیله میتواند خیلی کاربردی باشد.

 

خشک شدن یک عدد پیراهن حدودا ۱۵ دقیقه و چند دست لباس معمولا ۴۰ دقیقه به بالا زمان میبرد .

بیشتر بخوانید  چرا ماشین لباسشویی لباس رو خوب خشک نمیکنه؟

شما تصور کنید فراموش کرده اید یک قرار مهم کاری دارید و لباسی که که مناسب این قرار کاری مهم است کثیف است و نیاز به شستشو دارد !!!

چه باید کرد؟

شستن و پهن کردن لباس و اتوکشی چقدر زمان میبرد، خب پوشیدن این لباس در حالت عادی غیرل ممکنه

اما با استفاده از خشک کن شما می توانید همان لباس را در عرض ۱ ساعت الی ۱ساعت و نیم برای پوشیدن آماده کنید.

با خشک کن مرحله پهن کردن لباس کاملا حذف و عمل اتو کشی تا ۸۰% سریعتر انجام می شود و بدون هیچگونه آلودگی و نشستن دود رو پیراهن میتوانید از لباس استفاده نمایید.

 

مزایای استفاده از خشک کن:

  • بهداشت بیشتر
  • اتوکشی آسان تر لباس ها
  • جلوگیری از ایجاد حساسیت های پوستی
  • خشک شدن خیلی سریع لباس ها

 

 

نکته درباره لباس ها درون خشک کن:

باید خاطر نشان کرد که برخی از لباس ها را نباید داخل خشک کن قرار داد مثل : لباسهای پلاستیکی که به خاطر حرارت احتمال آسیب دیدن لباس و حتی دستگاه خشک کن وجود دارد.

برای استفاده از دستگاه خشک کن ضروری است که کتابچه راهنمای دستگاه به خوبی و کامل مطالعه شود زیرا عدم شناخت دستگاه و استفاده نامناسب از دستگاه باعث ایجاد مشکل در این دستگاه و یا آسیب شدید دیدن لباس های شما می شود.

روبراه سرویس برای راحتی شما عزیزان دفترچه راهنمای فارسی خشک کن های بوش را در بخش راهنماهای فارسی قرار داده و شما عزیزان به راحتی و بدون هیچ هزینه ای می توانید این دفترچه ها را دریافت نمایید همچنین، در صورت نیاز به دفترچه راهنمای فارسی دیگر برند ها کافیست مدل دستگاه خودتان را برای ما ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن دفترچه راهنمای فارسی دستگاه شما را برای شما آماده و ارسال نماییم .

روبراه سرویس در خدمت شماست تا تمامی سوالات و ابهامات شما عزیزان را مرتفع نماید و برای مشاوره رایگان جهت خرید، تعمیر، استفاده و …

می توانید از طریق شماره تماس و یا پل های ارتباطی دیگر که برای شما عزیزان ایجاد کرده ایم با ما در ارتباط باشید .

 

 

رضایت شما آینده ماست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *