identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

چرا ماشین لباسشویی یکسره آبگیری میکند؟

آبگیری-مداوم-لباسشویی
5/5 - (1 امتیاز)

علت آبگیری مداوم ماشین لباسشویی چیست؟

ممکن است شما هم در هنگام شستشوی لباس با ماشین لباسشویی با چنین مشکلی مواجه شده باشید، 

در این مقاله سعی می کنیم علت قطع نشدن آب ورودی به لباسشویی و آبگیری مداوم و همچنین مشکل تخلیه و سریع تخلیه شدن آب لباسشویی و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی بوش را بررسی کنیم.  اگر متوجه شدید که لباسشویی شما به صورت مداوم آبگیری می کند، این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله به بررسی اصلی ترین عوامل آبگیری مداوم لباسشویی بوش نظیر معیوب شدن شیر برقی، معیوب شدن برد لباسشویی، اختلال در پمپ تخلیه و شلنگ آن و نحوه رفع این مشکل خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش و یا دریافت مشاوره رایگان تعمیر ظرفشویی بوش با متخصصین مجرب روبراه سرویس تماس نمایید تا مشکل دستگاه شما در سریع ترین زمان ممکن رفع شود.

 

تأثیر شیر برقی لباسشویی در آبگیری مداوم دستگاه

شیر ورودی یا همان شیر برقی وظیفه  پر شدن مخزن ماشین لباسشویی را به عهده دارد در بعضی مواقع علت آبگیری مداوم لباسشویی خراب شدن شیر برقی لباسشویی است، با یک روش ساده شما می توانید تشخیص دهید که آیا دلیل آبگیری مداوم ماشین لباسشویی به خاطر خراب شدن شیر برقی است یا نه؟

بهتر است عیب یابی و تعمیر تخصصی لباسشویی در تمامی نقاط تهران را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

برای تشخیص خراب بودن شیر برقی کافیست جریان برق لباسشویی را قطع کنیم اگر همچنان ماشین لباسشویی به آبگیری ادامه داد قطعاً شیر برقی ایراد دارد.

اما در صورتی که جریان آب به داخل لباسشویی متوقف شد ایراد از شیر برقی نیست و باید بقیه قطعات مثل تایمر و برد الکترونیکی لباسشویی را چک کنید.

چرا ماشین شستشوی لباس داغ می کند؟

آبگیری-مداوم-لباسشویی

خراب بودن برد الکتریکی نیز می تواند موجب آبگیری مداوم دستگاه شود

در صورتی که برد الکتریکی ماشین لباسشویی ایراد داشته باشد با صادر کردن دستورات اشتباه به شیر برقی یا سایر قطعات ماشین لباسشویی می تواند در روند آبگیری مشکلاتی به وجود آورد و دلیلی برای قطع نشدن جریان آب به داخل لباسشویی باشد.

این قطعه وظیفه تشخیص میزان آب ورودی و تنظیم میزان آب موجود داخل ماشین لباسشویی را به عهده دارد.ا  گر مشکلی در این قطعه از ماشین لباسشویی وجود داشته باشد باعث ارسال سیگنال اشتباه به شیربرقی و در نتیجه جلوگیری از بسته شدن به موقع آن می‌شود.

 

 آبگیری و تخلیه همزمان ماشین لباسشویی 

بدین شکل آبی که وارد ماشین لباسشویی می شود بلافاصله یا اینکه بعد از مدتی خارج میشود.

این چرخه می تواند ساعت ها طول بکشد و سیکل شستشو را طولانی کند برخی از قطعاتی که باید هنگام مواجهه با چنین مشکلی مورد بررسی قرار بگیرند عبارتند از :

بیشتر بخوانید  شرح ارور های ماشین لباسشویی بوش سری WAT

قطعات اصلی ماشین لباسشویی 

خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

اگر عمل تغییر در ماشین لباسشویی از طریق مسیر تغذیه و بدون پمپاژ صورت بگیرد باعث می‌شود که لباسشویی همچنان برای آبگیری تلاش کند و

دستگاه دچار مشکل آبگیری و تخلیه همزمان باشد.

در این شرایط لازم است اقدام به تعویض و یا تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی نمایید.

 

کم بودن ارتفاع شلنگ تخلیه آب

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی باید به طور معمول ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر از سطح زمین بالاتر باشد تا عمل تخلیه به درستی انجام شود. شلنگ تخلیه یکی از قطعات یدکی ماشین لباسشویی مهم می باشد. 

 

خرابی برد الکترونیکی

در واقع برد لباسشویی بوش وظیفه ارسال وظایف به قطعات مختلف ماشین لباسشویی را به عهده دارد.

بنابراین اگر در آب گیری ماشین لباسشویی مشکلی وجود دارد می‌تواند به دلیل ارسال فرمان اشتباه از برد به قطعات ماشین لباسشویی باشد که این مشکل به دلیل خراب بودن برد الکترونیکی اتفاق می افتد.

بنابراین اگر با چنین مشکلی مواجه شدید می توانید با پر کردن فرم درخواست تعمیر تخصصی لباسشویی از سرویس کاران رو براه سرویس برای رفع ایراد دستگاه خود کمک بگیرید. کادر مجرب روبراه سرویس آماده ارایه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است.

تعمیر کاران مجرب روبراه سرویس در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهند. شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر خشک کن بوش و تعمیر لباسشویی گگنو، زیمنس، بوش، سامسونگ، ال جی و اسنوا با پرکردن فرم درخواست تعمیر  یا مراجعه حضوری یا از برقراری تماس تلفنی با شماره:۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱- ۶۸۲۸۷-۰۲۱ در ارتباط باشید. 

 

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و یا درخواست خدمات می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

 

تلفن:

 

 

 

تکمیل فرم :

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

رضایت شما آینده ماست

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *