identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

چرا نرم کننده بعد از شستشو در محل جاپودری باقی می‌ماند؟

Rate this post

دلایل باقی ماندن نرم کننده در جاپودری بعد از اتمام شستشو:

قسمت نرم کننده جاپودری ها شبیه سیفون عمل میکند بهتر است تا علامت ماکزیموم در مخزن جاپودری مایع نرم کننده بریزیم.

در مرحله آخر کار ماشین لباسشویی دستگاه به طور خودکار اب را وارد مخزن نرم کننده می کند و آن را از طریق سیفون به داخل دیگ ماشین لباسشویی هدایت می کند.

امروزه ممکن است جهت افزایش نرمی و لطافت در بافت لباس ها و جلوگیری از ایجاد حساسیت و همچنین اتوکشی راحت تر لباس ها بخواهید از نرم کننده در ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.
در این شرایط اگر از نرم کننده های نامرغوب و تقلبی و یا به مقدار زیاد استفاده کنید، با مشکلات دیگری مواجه می شوید و ممکن است باقی ماندن نرم کننده به دلیل زیاد بودن آن در عملکرد دستگاه شما اختلال ایجاد نماید.
استفاده از نرم کننده و شوینده تقلبی به مرور به دستگاه شما آسیب وارد می نماید. به این صورت که نرم کننده غیر اورجینال به مرور درون دستگاه شما رسوب کرده و قطعات لباسشویی را دچار مشکل می سازد و شما را نیازمند تعمیر لباسشویی بوش می نماید. بنابراین برای جلوگیری از آن که به قطعات لباسشویی و ماشین ظرفشویی شما آسیب وارد شود و نیازمند تعمیر ظرفشویی بوش شوید بهتر است اقدام به خریداری شوینده بوش به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه روبراه سرویس نمایید.

بنابراین بهتر است به جای استفاده از نرم کننده از شوینده هایی استفاده کنید که از نرم کننده نیز برخوردار است و در این شرایط‌ بهترین انتخاب می توان خریداری قرص ماشین لباسشویی آریل باشد.

باقی ماندن نرم کننده داخل مخزن جاپودری دلایل مختلفی دارد :

  • یکی از این دلایل غلیظ بودن مایع نرم کننده است،حتماً به این نکته توجه کنید که قبل از ریختن مایع نرم کننده داخل مخزن جاپودری اگر مایع نرم کننده شما غلیظ بود آن را با آب رقیق کنید سپس آن را در مخزن مخصوص خود بریزید تا این مرحله بهتر و دقیق تر انجام شود.
  • یک دلیل دیگر پایین بودن فشار آب منطقه شما است که باعث می شود زمانی که آب وارد مخزن نرم کننده می‌شود نتواند به طور کامل نرم کننده را در خود حل کند و آن را به دیگ لباسشویی انتقال دهد
  • دلیل سوم ممکن است فشار اب منطقه شما خوب باشد ولی زمان ورود آب به جا پودر این فشار کاهش پیدا کند. دلیل آن هم میتواد رسوبات داخل چا پودری باشد در این حالت با فشار دادن ضامن آبی رنگ مخزن جا پودری را از دستگاه بیرون بکشید و در محلول آب گرم و سرکه و جوش شیرین قرار دهید بعد از مدتی کل رسوبات از بین خواهد رفت و شما می توانید دوباره مخزن را به راحتی سر جای خودش قرار دهید.
  • دلیل  بعدی می‌تواند رسوب گرفتن سیفونهای قسمت نرم کننده باشد که بهتر است قسمت درب نرم کننده را از جاپودری جدا کنید و رسوب هایی که در این قسمت جمع شده را از بین ببرید و تمیز کنید و دوباره این قسمت را در جای خودش قرار دهید و محکم کنید.
بیشتر بخوانید  علت باقی ماندن پودر و لکه سفید روی لباس بعداز شستشو

در بعضی از جاپودری ها مخزن نرم کننده در کنار و در بعضی دیگر در قسمت وسط جاپودری قرار دارد،که هیچ فرقی نمی کند. .

دلیل آخر خرابی شیر برقی ها یا شکستن و در رفتن اهرمی است که در لباسشویی های قدیمی تر به قسمت تایمر لباسشویی وصل می‌شد.

 

جاپودری-لباسشویی

جاپودری-لباسشویی

یک نظر

  • cbd for dogs with anxiety گفت:

    I love it whenever people get together and share opinions.
    Great blog, continue the good work!

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *