identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

کپسول قهوه و ویژگی های این نوع قهوه

Rate this post

کپسول قهوه چیست؟


در واقع قهوه یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در میان افراد جامعه می باشد برای اینکه بتوانید از یک قهوه لذت بیشتر را ببرید باید نسبت به تهیه قهوه مرغوب و همچنین دستگاه ایده آل برای تهیه یک قهوه منحصر به فرد اقدام نمایید.کپسول های قهوه در واقع محفظه هایی از جنس پلاستیک یا آلومینیوم  با مقدار مشخصی از پودر قهوه که با یک درپوش نازک پوشیده شده اند.این کپسول ها برای تهیه یک فنجان قهوه فوری برای افراد مبتدی تهیه شده اند البته برای استفاده از این کپسول ها حتما باید از دستگاه مخصوص آن استفاده کرد.این کپسول ها را در جای مناسبی که برای آن تعبیه شده است قرار دهید و با فشار دادن یک دکمه در عرض چند ثانیه یک فنجان اسپرسو یا لته معطر  خواهید داشت  کهبا نوشیدن آن لذت خواهید برد.

 

 کپسولهای قهوه به چند دسته تقسیم می شوند:

کپسول قهوه نسپرسو ،کپسول دولچه گوستو و پد قهوه

جنس کپسول های نسپرسو از آلومینیوم است برای اینکه با طبیعت  سازگار باشند و به راحتی بازیاب شوند و معمولا حاوی ۵ گرم قهوه هستند که این وزن برای یک شات قهوه اسپرسو مناسب است.

 

 

دلچه گوستو معمولاحاوی ۷ گرم قهوه هستند.

پد های قهوه کیسه های کاغذی هستند که حاوی مقدار مشخصی قهوه می باشند.

 

 

اما برای استفاده از این پد ها و کپسول ها باید از دستگاههای مخصوص استفاده شود.
مزیت استفاده از این کپسول ها این است که به دلیل داشتن لایه ای از جنس پلاستیک و آلومینیوم مانع نفوذ رطوبت و اکسیژن به داخل محفظه می شوند و در واقع از اکسید شدن و از بین رفتن عطر و طعم قهوه جلوگیری می کند و در نتیجه قهوه ای تازه با عطر و طعم بی نظیری را به شما تحویل میدهند.

یکی از اصلی ترین فاکتور های تهیه قهوه خوش طعم و با کیفیت در قهوه ساز، رسوب زدایی مرتب دستگاه می باشد. در صورتی که به سرویس و رسوب زدایی مرتب دستگاه خود توجه نمایید، با افزایش طول عمر دستگاه و همچنین افزایش کیفیت قهوه تهیه شده تا مدت های طولانی نیز نیازی به تعمیر قهوه ساز نخواهید داشت. شما می توانید جهت جرمگیری قهوه ساز های بوش، زیمنس، گگنو، دلونگی، فیلیپس، نوا، میله و … از جرمگیر اورجینال قهوه ساز بوش استفاده نمایید.

 

 

قوری قهوه ساز بوش

ghori قوری قهوه ساز

ghori قوری قهوه ساز

 

قوری قرمز رنگ چای ساز بوش Bosch

قوری قرمز رنگ چای ساز بوش

قوری قرمز رنگ چای ساز بوش

 

 

روبراه سرویس با داشتن سالها تجربه در زمینه خدمات تخصصی لوازم خانگی در کشور بهمراه ده ها سرویسکار متخصص، مجرب و کار آزموده در کنار هم میهنان عزیز می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و منصفانه ترین هزینه حتی در تعطیلات نیز نسبت به رفع هود آشپزخانه شما اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید  آموزش گام به گام تعمیر درب یخچال بوش

 

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و یا درخواست تعمیر قهوه ساز بوش می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

 

تلفن:

۰۲۱-۴۴۲۱۹۶۱۹

 

 

 

واتساپ/همراه:

۰۹۱۲۳۷۶۹۲۳۴

 

 

اینستاگرام:

 


 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

رضایت شما آینده ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *