identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

اهمیت تعمیر لوازم خانگی در زندگی ما

روبراه سرویس

فهرست مطالب

Rate this post

 

درود

 

امروزه حضور گسترده و متنوعی از لوازم خانگی را در جامعه مشاهده می کنیم، و انگار برای هر کار یک محصول و دستگاه ابداع، تولید و روانه بازار شده است که مهمترین مزایای این اتفاق آسایش بیشتر در زندگی روزمره شده است.

حساب کنید اگر همانند گذشته هایمان که در زمستان البسه خود را درون یک وان با دست شستشو می دادند و چندین بار با ضربه زدن و چلوندن برای خارج شدن مواد شوینده و کف از لباس ها تلاش می کردند، واقعا امروزه این کارها به صورت دستی به شدت سخت و طاقت فرسا خواهد بود…

 

 

اما امروزه با ۱ ساعت پیاده روی در شهر صدها محصول در زمینه لوازم خانگی به چشم می خورد و هرچه جلوتر می رویم (البته بدون در نظر گرفتن قیمت ها ) ظاهر دستگاه ها زیباتر، کیفیت بالاتر، و کارایی متنوع تر و … که این موارد در هنگام خرید دستگاه مقداری گیج کننده است و انتخاب را در هنگام خرید می تواند سخت تر کند، که در این هنگام با مطالعه و تحقیق و با توجه به نیاز باید اقدام به خرید کرد و هنگام خرید دقت لازم بعمل آید تا دستگاه خریداری شده مناسب و کارآمد برای خانواده باشد و در زندگی رومزه بدون هیچ مشکلی کار کند و پشیمانی در انتخاب بوجود نیاید.

باید در نظر داشت همان مقدار که به اهمیت دقت در هنگام خرید توجه داریم باید به نگهداری و در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی نیز بسیار توجه نمود.

 

 

از آنجایی که هیچ برند یا شرکتی نمی تواند بگوید محصولاتی که تولید می کند مخصوصا در زمینه لوازم خانگی هیچگاه نیاز به تعمیر ندارد حالا هرچند کیفیت محصولاتی که ارائه می کند بالا باشد، پس هیچگاه از نگهداری و خدمات پس از فروش محصولاتی که خریداری نموده اید نباید غافل شد .

 

در درجه اول باید در نظر داشت که با توجه به هزینه های تعمیر و دردسرهایی که همراه خود دارد بهترین کار مراقبت و نگهداری از لوازم خانگی می باشد و در کنار آن استفاده صحیح از لوازم خانگی و آشنا بودن با برنامه ها و نوع کارکرد آن .

برای مثال اگر ندانیم برای شستن لباس های پشمی و کاموایی در ماشین لباسشویی از چه برنامه ای استفاده کنیم و برای شستن این نوع لباس از یک برنامه مثل برنامه شستشوی البسه کتان استفاده کنیم احتمال آسیب رسیدن به دستگاه و حتی البسه وجود دارد .

 

 

با حساب اینکه لباس های کاموایی حجم آب زیادی به خود جذب می کند و این باعث سنگین شدن درام یا همان دیگ ماشین لباسشویی خواهد شد در دور خشک کن بالایی که برنامه کتان دارد فشار زیادی به ماشین لباسشویی وارد می شود و باعث لرزش و بروز مشکل خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تعمیر لوازم خانگی محله میدان آزادی 68287-021

این یکی از مواردی بود که فقط به عنوان مثال جهت اهمیت شناخت دستگاه و مراقبت از دستگاه خدمت عزیزان بیان کردیم.

 

حال به مبحث اهمیت تعمیرات خواهیم پرداخت

در نظر بگیریم یک ماشین لباسشویی در منزل داریم که دچار مشکل شده و قادر به کار با آن نیستیم .

 

پیشنهاد روبراه سرویس به شما عزیزان :

با نظر به اینکه خیلی از مشکلات لوازم خانگی به سادگی قابل حل می باشد و شاید خود شما بتوانید مشکل را برطرف کنید و نیازی به حضور تعمیرکار و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و هزینه کارشناسی و یا تعمیر دستگاه نباشد ولی پیدا کردن مشکل شاید کمی برای کسی که تخصص کامل در این زمینه را نداشته باشد سخت و زمان بر باشد پس راحت ترین راه مشاوره و راهنمایی گرفتن از متخصصین تعمیر این دسته از محصولات است.

روبراه سرویس با داشتن تجربه بالا و کارشناسان حرفه ای و متخصص در کنار شما هستند تا بصورت کاملا رایگان به صورت مشاوره شما عزیزان را در رفع ایراد لوازم خانگی همراهی کند.

جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی در خصوص مشکلات لوازم خانگی با شماره تماس ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

تعمیر دستگاه دو حالت دارد

  • تعمیر در محل مشتری
  • تعمیر در تعمیرگاه مرکزی

 

موارد پر اهمیت در تعمیر که باید به آن دقت داشت

 

 

قطعه

 

 

با توجه به کمبود قطعات و هزینه های بالای قطعات (خصوصا در لوازم خانگی های وارداتی) تعمیر در دو حالت هزینه های بالایی را در بر خواهد داشت اما با این حال و با توجه به قیمت های بالای محصولات تعمیر خیلی به صرفه تر از تعویض خواهد بود.

 

اما باید به موارد زیر دقت داشت

اگر قطعه ای نیاز به تعویض دارد این قطعه تعویضی اورجینال و اصلی است یا خیر.

طبیعتا قطعات اورجینال عمر بالاتری نسبت به قطعات غیر اورجینال خواهند داشت البته باید در نظر داشت که هزینه های آن ها نیز متفاوت است و معمولا قطعات اورجینال قیمت دو برابر نسبت به قطعات غیر اورجینال خواهد داشت.

روبراه سرویس تامین کننده قطعات اورجینال محصولات بوش در کشور می باشد که قطعات را به تمام نقاط کشور نیز ارسال می کند.

 

 

حمل و نقل

 

 

با توجه به برخی از مشکلات در لوازم خانگی سرویسکار قادر به تعمیر در منزل مشتری نخواهد بود

گاهی در تعمیر نیاز به لوازمی است که فراهم کردن آن لوازم و ابزار آلات در منزل مشتری نشدنی است (همانند تراشکاری، جوشکاری و … ) و یا تعمیر بسیار زمان بر می باشد و نیاز به تست و بررسی دیگر اجزاء دستگاه است.

در صورت نیاز به حمل دستگاه به تعمیرگاه مرکزی باید مطمئن شوید نمایندگی که دستگاه خود را به آنها سپرده اید دارای لجستیک حرفه ای می باشد یا خیر ، گاهی حمل دستگاه بصورت غیر اصولی باعث آسیب دیدن قطعات دستگاه شده و یا در صورت حرفه ای نبودن لجستیک دستگاه دچار ساییدگی و فرورفتگی و ….  خواهد شد .

بیشتر بخوانید  بررسی انواع راهکار های حل مشکل روشن نشدن چرخ گوشت

 

هزینه

 

 

هزینه منصفانه یکی از موارد مهمی است که روبراه سرویس در کنار دقت به قطعات اصلی و حمل و نقل اهمیت زیادی داده است و این توجه شعار همیشگی روبراه سرویس (رضایت شما آینده ماست) را محق می کند.

برآورد هزینه را حتما قبل از تعمیر در نظر داشته باشید (با توجه به دقیق نبودن هزینه قطعات و میزان زمان تعمیر بر آورد به صورت تقریبی می باشد)

 

 

 

خدمات پس از تعمیر

 

 

یکی از موارد خیلی مهم پس از انجام تعمیر خدمات پس از تعمیر و یا ضمانت تعمیر می باشد، بدین صورت که نمایندگی که اقدام به تعمیر دستگاه می کند تا مدتی قسمتی را که تعمیر کرده است را ضمانت کند و تا یک مدت مشخص در صورت ایجاد مشکل در همان قسمت مسئولیت تعمیر مجدد را بپذیرد.

 

 

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در کلیه نقاط شهر تهران اعم از مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران است که با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران و با سال ها سابقه اقدام به ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی، قهوه ساز، یخچال فریزر و … در محل شما و در کمترین زمان ممکن می نماید.
علاوه بر آن روبراه سرویس نمایندگی فروش قطعات جانبی لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت است که اقدام به عرضه این محصولات به سراسر کشور می نماید.
بنابراین می توانید با خیال آسوده تعمیر ظرفشویی بوش در محل خود را به روبراه سرویس بسپارید.

روبراه سرویس با داشتن تجربه بالا و مدیریت کاردان در زمینه خدمات تخصصی لوازم خانگی این ضمانت را به مشتریان عزیز می دهد که تمامی موارد فوق به بهترین شکل ممکن پابرجا خواهد ماند.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و یا درخواست خدمات روبراه سرویس انتخابی مطمئن خواهد بود.

 

☎️ ۰۲۱-۴۴۲۱۹۶۱۹/ ۰۲۱-۶۸۲۸۷ ☎️ روبراه سرویس

جهت هرگونه درخواست می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید، کارشناسان روبراه سرویس در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

 

رضایت شما آینده ماست

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *