identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات تخصصی جاروشارژی دوو در تهران

4.9/5 - (7 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر جاروشارژی دوو  در محل :


جاروشارژی یکی از لوازم کاربردی در خانه ها می باشد که به دلیل جا به جایی آسان آن در تمامی مکان ها قابل استفاده می باشد و همچنین می توانید به وسیله آن تمامی نقاط غیر قابل دسترس و اتومبیل خود را به آسانی تمیز نمایید.

یکی از مسائل مهمی که لازم است پیش از خرید لوازم برقی خانگی به آن توجه کنید برند تولیدی دستگاه است. برند دوو اقدام به تولید جاروشارژی در بهترین کیفیت ممکن و به روز ترین امکانات نموده است.

به دلیل کاربرد فراوان جاروشارژی، ممکن است در حین کار با مشکلاتی مانند کاهش مکش، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن جاروشارژی و …. مواجه شوید.

تعمیر جاروشارژی دوو

جاروشارژی یک دستگاه بسیار حساس است که در صورتی که در حین تعمیر آن اشتباه نمایید خسارت زیادی به دستگاه وارد می شود.

بنابراین توصیه ما به شما این است که تعمیر تخصصی جاروشارژی دوو را در تمامی نقاط شهر تهران با خیالی آسوده به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس تخصصی و تعمیر جاروشارژی دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی جاروشارژی دوو نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
جهت جلوگیری از کاهش طول عمر دستگاه خود و عدم نیاز به تعمیر جاروشارژی بهتر است پس از هر بار استفاده به نظافت دقیق مخزن و فیلتر جاروشارژی بوش توجه نمایید تا به این صورت نیازی به پرداخت هزینه سنگین برای تعمیر و تعویض قطعات جاروشارژی خود نداشته باشید

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

عملکرد جاروشارژی مشابه جاروبرقی است و هر دو این قطعات وظیفه جمع آوری و تمیز کردن میحط را بر عهده دارد. جاروشارژی به دو صورت دستی و پارویی تولید و عرضه می شود. جاروشارژی از وزن کمی برخوردار است و به شما امکان حمل آسان به تمامی تقاط مورد نظر را می دهد. همچنین این دستگاه فوق العاده به دلیل عدم نیاز به برق، به شما این امکان را می دهد تا کلیه نقاط مورد نظر خود را در سریع ترین زمان تمیز کنید. 

اما ممکن است به دلیل معیوب شدن باتری و یا در عملکرد این قطعه نیاز به تعمیر جاروشارژی داشته باشید. در این شرایط روبراه سرویس همراه شماست! روبراه سرویس برخوردار از مجرب ترین تکنسین های تهران است که با برخورداری از با کیفیت ترین قطعات اقدام به تعمیر لباسشویی بوش و تعمیر ظرفشویی بوش در محل شما می نمایند.

سوالات متداول و رایج

چرا جاروشارژی دوو روشن نمی شود؟

در بیشتر اوقات روشن نشدن جاروشارژی دوو به دلیل فاسد شدن و یا دشارژ شدن باتری رخ می دهد.
گاهی نیز روشن نشدن جاروشارژی به دلیل مشکلاتی مانند قطع اتصال قطعات جاروشارژی و یا وجود خرابی در کلید روشن و خاموش جاروشارژی رخ می دهد.
در صورت بروز مشکلات داخلی در دستگاه لازم است تعمیر جاروشارژی دوو را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

چرا از جاروشارژی دوو در حین کار صدای زیادی خارج می شود؟

اصلی‌ ترین علت خارج شدن صدای زیاد از جاروشارژی دوو، پر شدن بیش از حد فیلتر دستگاه می باشد.
در صورتی که با تعویض فیلتر مشکل حل نشد ممکن است روشن نشدن جاروشارژی دوو به دلیل خرابی در بلبرینگ باشد که در این شرایط نیز بهتر است عیب یابی تخصصی و تعمیر جاروشارژی دوو را به مراکز معتبر بسپارید.

چرا مکش جاروشارژی دوو کاهش یافته است؟

کم شدن مکش جاروشارژی دوو یکی از شایع ترین مشکلاتی است که موجب نگرانی کاربران می شود.
در صورت کاهش مکش جاروشارژی محفظه، لوله، فیلتر و برس جاروشارژی را بررسی نموده و تمیز کنید.
در صورتی که با تمیز کردن این قطعات مشکل شما رفع نشد با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید تا سرویس کاران روبراه سرویس اقدام به عیب یابی و تعمیر جاروشارژی دوو شما در محل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *