identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی دلونگی در تهران

5/5 - (4 امتیاز)

 تلفن نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی دلونگی در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای  نصب، سرویس دوره ای و تعمیر تخصصی لوازم خانگی دلونگی در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

یکی از برترین برند های لوازم خانگی در جهان، برند دلونگی می باشد.

محصولات پر طرفدار برند دلونگی شامل ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی، جاروشارژی، بخارشوی، چای ساز، کتری برقی، قهوه ساز و اسپرسوساز، غذاساز، همزن، مخلوط کن ، آبمیوه گیری ، چرخ گوشت و مایکروفر، مایکروویو، سولاردام و توستر می باشد.

در صورتی که شما نیز کاربر یکی از محصولات فوق می باشید ممکن است حین کار با این دستگاه دچار مشکل شوید.

تعمیر لوازم خانگی دلونگی

در این شرایط لازم است با شماره ۶۸۲۸۷ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر لوازم خانگی دلونگی شما در محل نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی دلونگی در شهر تهران

استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی دلونگی در روبراه سرویس چه مزایایی دارد؟

در صورتی که برخی لوازم خانگی های بزرگ شما مانند مایکروفر، قهوه ساز، اسپرسوساز، جاروبرقی، لباسشویی و یا ظرفشویی در حین کار دچار مشکل شود ، نیازی به حمل این دستگاه به تعمیرگاه ندارید و کلیه تعمیرات در روبراه سرویس در محل و زیر نظر شما صورت می گیرد.

همچنین در صورتی که لوازم خانگی کوچک دلونگی شما مانند همزن، خردکن و … دچار مشکل شود می توانید به تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس در شهر تهران مراجعه نمایید

مزایای دیگر استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی آن است که کلیه تعرفه های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

همچنین روبراه سرویس از مجرب ترین تعمیرکاران با به روز ترین دانش جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی در تهران استفاده می نماید

جهت آسودگی خاطر مشتری، کلیه تعمیرات انجام شده در روبراه سرویس از ۳ تا ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار می باشد

روبراه سرویس از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

به این صورت که شما در تمامی ساعات شبانه روز می توانید با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید تا در کمتر از یک ساعت تعمیرکاران مجرب در محل شما حاضر شوند.

کلیه خدمات انجام گرفته جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی ، با استفاده از قطعات فابریک دستگاه شما می باشد.

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دلونگی در محل

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از خدمات روبراه سرویس ، تعمیر لوازم خانگی در محل شما می باشد.

این مزایا موجب می شود که دیگر نیازی به حمل لوازم سنگین مانند لباسشویی و ظرفشویی خود نداشته باشید و لازم نباشد هزینه سنگینی را صرف هزینه حمل ماشین و نیروی انسانی نمایید

همچنین دستگاه از خطراتی که ممکن است حین حمل و نقل با آن مواجه شود نیز در امان می ماند.

به این صورت در صورتی که ساکن شهر تهران می باشید می توانید جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران روبراه سرویس در تمامی مناطق‌ شهر تهران در محل شما حاضر شوند و پس از عیب یابی دستگاه، اقدام به تعمیر لوازم خانگی دلونگی زیر نظر شما نمایند.

 

مراحل ثبت تعمیر لوازم خانگی دلونگی در روبراه سرویس

در صورتی که در حین کار با لوازم خانگی دلونگی خود دچار مشکل شدید، می توانید با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم ثبت تعمیرات فوق را پر کنید تا از روبراه سرویس با شما تماس گرفته شود و پس از ثبت تعمیر ، تعمیرکار جهت تعیین زمان مناسب جهت حضور در منزل با شما تماس نماید

در صورتی که لوازم آشپزخانه دلونگی شما دچار مشکل شده است نیز می توانید با روبراه سرویس تماس نمایید و یا دستگاه خود را جهت تعمیر به تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس انتقال دهید.

 

نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی دلونگی در شهر تهران چه ویژگی هایی دارد؟

نمایندگی تعمیر دلونگی از پشتیبانی ۲۴ ساعته جهت کمک به مشتری برخوردار است

کلیه قطعات در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دلونگی ، قطعات فابریک لوازم خانگی می باشد.

پس از اتمام تعمیر ، پشتیبان روبراه سرویس جهت ثبت رضایت با مشتری تماس می نماید

در صورتی که در حین کار با دستگاه خود دچار هرگونه مشکل شدید و یا نیاز به نصب تخصصی و یا سرویس لوازم خانگی دلونگی داشتید می توانید جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی با روبراه سرویس تماس نمایید‌

 

تعمیرگاه تخصصی دلونگی در شهر تهران

با گسترش تکنولوژی، امروزه لوازم خانگی در برند های گوناگون و با کیفیت و قطعات مختلف در بازار عرضه شده اند که یکی از بهترین برند های آن برند دلونگی می باشد

بی شک با وجود تفاوت در قطعات و تکنولوژی های به کار رفته در این لوازم، تعمیر لوازم خانگی های برند های گوناگون با یکدیگر متفاوت می باشد.

بنابراین لازم است برای آسودگی خیال خود و جلوگیری از آسیب بیشتر به لوازم خانگی خود، در صورتی که در حین کار با لوازم خانگی برند دلونگی با مشکل مواجه شدید، با تعمیرگاه تخصصی روبراه سرویس تماس نمایید.

 

عیب یابی لوازم خانگی دلونگی نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست نصب و تعمیر لوازم خانگی دلونگی در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

در صورتی که در حین کار با لوازم خانگی دلونگی دچار مشکل شدید و ساکن شهر تهران می باشید، تنها کافی است با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا پشتیبان روبراه سرویس در سریع ترین زمان با شما تماس نموده و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیر لوازم خانگی دلونگی ، مجرب ترین تعمیرکاران را در محل شما اعزام نمایند

چه مدت طول می کشد تا تعمیرکاران روبراه سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی در محل حاضر شوند؟

پس از ثبت تعمیر لوازم خانگی دلونگی ، تعمیرکاران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس نموده و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما حاضر می شوند

هزینه تعمیر لوازم خانگی برند دلونگی در روبراه سرویس چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم خانگی برند دلونگی بر اساس نوع دستگاه و خرابی متغیر است
اما کلیه هزینه نصب و تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب دولتی می باشد.
تعمیرکار روبراه سرویس پس از عیب یابی، هزینه تعمیر لوازم خانگی دلونگی را به اطلاع شما می رساند و پس از کسب رضایت شما اقدام به تعمیر می نماید و در انتها نیز فاکتوری معتبر و شفاف شامل ریز هزینه های صورت گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می گردد

گارانتی خدمات پس از تعمیر در روبراه سرویس تا چه زمانی اعتبار دارد؟

به دلیل کسب رضایت مشتری، کلیه خدمات انجام گرفته بر اساس نوع خرابی از ۳ تا ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار می باشد
به این صورت در صورت بروز مجدد مشکل در زمان گارانتی، تعمیرکار روبراه سرویس موظف است اقدام به تعمیر رایگان لوازم خانگی دلونگی در محل شما نماید

جهت تعمیر لوازم خانگی دلونگی در روبراه سرویس از چه قطعاتی استفاده می گردد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دلونگی در شهر تهران است که با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران و قطعات فابریک و با کیفیت لوازم خانگی دلونگی اقدام به خدمت رسانی می نماید
بنابراین جهت تعویض قطعات از قطعات فابریک لوازم خانگی دلونگی استفاده می شود که از ۳ تا ۶ ماه گارانتی برخوردار است.

 

خدمات تعمیرات زیمنس:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
 این برند پرسابقه و شگفت انگیز در عرصه لوازم خانگی بسیار حرفه ای در ایران گسترش یافته است و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

همان طور که می دانید لوازم خانگی یکی از اجزای جدایی ناپذیر منزل است و به همین دلیل برند لوازم خانگی و کیفیت این برند از اهمیت زیادی برخوردار است. دلونگی نیز مانند برند بوش، یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی جهان است که اقدام به تولید با کیفیت ترین لوازم خانگی و برقی و لوازم آشپزخانه می نماید. 

به دلیل رواج تعمیرات، تعمیرگاه های زیادی ادعا آن را دارند که نمایندگی تعمیر دلونگی در تهران هستند. بهتر است پیش از آنکه اقدام به ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی دلونگی نمایید از معتبر بودن این تعمیرگاه ها اطمینان حاصل کنید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر بوش، زیمنس، فیلیپس، دلونگی و … است که به صورت تخصصی اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش و ارائه خدمات سرویس، نصب و تعمیر لباسشویی بوش در محل شما می نماید.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

تماس با روبراه سرویس

پر فروش ترین قطعات لوازم خانگی

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *