identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی سرویس تخصصی و تعمیر کلیه لوازم خانگی دوو در تهران

5/5 - (4 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو  در محل :

 

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن صنایع، لوازم آشپزخانه نیز رونق زیادی پیدا کردند. امروزه لوازم آشپزخانه به قلب هر خانه ای تبدیل شده اند و عدم وجود این لوازم با عدم وجود زندگی در خانه برابری می کند. 

به دلیل  اهمیت این لوازم لازم است اقدام به خریداری با کیفیت ترین لوازم خانگی نمایید که امر خانه داری را برای شما به کاری خوشایند تبدیل کند. یکی از قدرتمند ترین برند های لوازم خانگی برند دوو می باشد که مدرن ترین امکانات روز دنیا را بر روی لوازم خود قرار داده است.

تعمیر دوو در تهران

با وجود کیفیت بالای لوازم خانگی دوو، اما برخی از لوازم پر کاربرد خانگی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر و یا ساید بای ساید برای کارایی بهتر، نیاز به سرویس ماهیانه دارند. 

گاهی اوقات نیز ممکن است به دلیل استفاده زیاد و مسائل دیگر در حین کار با لوازم خانگی خود دچار مشکل شوید .

در این شرایط بهتر است عیب یابی و سرویس ماهیانه، تعویض قطعات جانبی و تعمیر تخصصی لوازم خانگی دوو را به نمایندگی روبراه سرویس در شهر تهران بسپارید.

روبراه سرویس با مجرب ترین تعمیرکاران شهر اقدام به عیب یابی و سرویس و همچنین تعمیر لوازم خانگی با بهترین کیفیت در منزل شما می نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.
نصب قطعات یخچال فریزر پس از فروش

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

برند دوو یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی و برقی در میان کاربران است. محصولات این برند از به روز ترین امکانات و با کیفیت ترین متریال ساخته شده اند. به این صورت این برند می تواند انتخاب خیلی خوبی جهت خرید لوازم خانگی باشد.

امروزه به دلیل رونق گرفتن بازار تعمیرات، تعمیرگاه های مختلفی شروع به کار کردند که برخی ممکن است معتبر نباشند و به دستگاه شما آسیب د‌و چندانی وارد شود. بنابراین بهتر است جهت تعمیر لوازم خانگی برند دوو، زیمنس، بوش، سامسونگ، ال جی و … با مراکز معتبر در تماس باشید. روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش و ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی بوش در محل است.

سوالات متداول و رایج

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران ارائه کننده چه خدماتی می باشد؟

نمایندگی تعمیرات دوو در شهر تهران ارائه کننده کلیه خدمات مرتبط با نصب، سرویس تخصصی و ماهیانه انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و یخچال و ...، تعویض قطعات جانبی با قطعات اصلی دستگاه و تعمیرات تخصصی کلیه لوازم خانگی برند دوو می باشد.

یک نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

نمایندگی های مجاز تعمیرات از مجرب ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران برخوردار می باشند و با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته به شما امکان ثبت تعمیرات در تمامی ساعات شبانه روز را می دهند. همچنین کلیه خدمات نمایندگی از ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر برخوردار است که باعث می شود تا ۶ ماه با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کنید.

چگونه می توان با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در شهر تهران ارتباط برقرار کرد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در شهر تهران می باشد که با ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن در محل سکونت شما به یکی از بهترین نمایندگی های شهر تهران تبدیل شده است. شما می توانید با شماره گیری ۰۲۱-۴۴۲۱۹۶۱۹ و یا پر کردن فرم ثبت تعمیرات با ما در ارتباط باشید.

چیزی پیدا نشد. صفحه را با المنتور ویرایش کرده و برای این بخش، یک دسته بندی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *