identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر تخصصی غذاساز دوو در شهر تهران

5/5 - (4 امتیاز)

 تلفن نمایندگی تعمیر غذاساز دوو  در محل :

غذاساز یک دستگاه چند کاره و دستیاری مدرن برای خانم های خانه دار می باشد.

غذاساز به شما این امکان را می دهد که از ساده ترین کار ها مانند تهیه سالاد گرفته تا تهیه کیک را در سریع ترین زمان ممکن و با سهولت انجام دهید و از آشپزی لذت ببرید.

از آن جایی که غذاساز به چند منظور خریداری می شود، بهتر است اقدام به خریداری دستگاهی با کیفیت نمایید تا در حین کار دچار مشکل نشوید

یکی از با کیفیت ترین و به صرفه ترین غذاساز های موجود در بازار، غذاساز دوو می باشد.

به دلیل استفاده روزانه و طولانی مدت از غذاساز ممکن است موتور دستگاه دچار مشکل شود.

به دلیل مدرن و چند جانبه بودن غذاساز دوو، تعمیر آن کاری دشوار است که بدون برخورداری از دانش فنی و تجهیزات از عهده آن بر نخواهید آمد.

بنابراین با خیالی آسوده می توانید با شماره ۶۸۲۸۷ تماس نمایید و یا با پر کردم فرم زیر اقدام به ثبت تعمیرات غذاساز دوو نمایید تا در اولین زمان تعمیرکاران مجرب روبراه سرویس در کلیه نقاط تهران اقدام به خدمت رسانی در محل شما نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای سرویس تخصصی و تعمیر غذاساز دوو در کلیه نقاط شهر تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

عیب یابی غذاساز دوو نحوه رفع مشکلات متداول آن ها

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

غذاساز یک وسیله فوق کاربردی درون آشپزخانه است که موجب می شود تا مواد غذایی به بهترین شکل و سریع ترین زمان خرد شده و یا بر اساس نیاز شما رنده و یا آسیاب شود. غذاساز با برخورداری از تیغه های مختلف قادر به انجام وظایف گوناگون جهت پخت غذا می باشد. به این صورت می تواند جای آبمیوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت و خردکن را پر کند. 

در صورت نیاز به تعویض هر یک از این قطعات و یا دریافت خدمات تعمیر غذاساز در کلیه برند ها با روبراه سرویس در تماس باشید تا مجرب ترین تعمیرکاران جهت ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی بوش و خدمات تعمیر لباسشویی بوش با ارزان ترین قیمت به محل شما حاضر شوند.

سوالات متداول و رایج

چرا غذاساز دوو جرقه می زند؟

جرقه زدن غذاساز دوو می تواند به دلیل کوتاه شدن زغال های دستگاه و یا کم شدن فشار فنر ر خ دهد.
همچنین در صورت لق شدن بلبرینگ و بوش و باریک شدن شفت آرمچیر نیز می تواند این اتفاق رخ دهد و در این شرایط بهتر است جهت جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر عیب یابی و تعمیر غذاساز دوو را به تعمیرکاران روبراه سرویس بسپارید.

علت خاموش شدن ناگهانی غذاساز دوو چیست؟

رایج ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی غذاساز دوو مربوط به داغ شدن دستگاه است.
در این شرایط حدود یک ربع دستگاه را خاموش کنید و پس از آن مجدد شروع به کار کنید.
در صورتی که مشکل دستگاه شما رفع نشد جهت ارتباط با نمایندگی معتبر تعمیرات روبراه سرویس با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید تا سرویس کاران ما در سری ترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما نمایند

علت صدای غیر عادی غذاساز دوو در حین کار چیست؟

غذاساز دوو به صورت کلی صدای زیادی دارد. در صورتی که صدای دستگاه شما از همیشه بلند تر بود و به نظرتان غیر عادی آمد بهتر است دستگاه را برق بکشید و با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ تماس نمایید و اقدام به ثبت تعمیر غذاساز خود نمایید.
به این دلیل که این مشکل به دلیل خرابی بوش و بلبرینگ می باشد که لازم است تعمیر تخصصی شود.

هزینه تعمیر غذاساز دوو به چه صورتی است؟

هزینه تعمیرات غذاساز دوو در نمایندگی تعمیرات روبراه سرویس طبق تعرفه می باشد.
به این صورت که سرویس کاران روبراه سرویس در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر غذاساز دوو با استفاده از با کیفیت ترین قطعات جانبی می نمایند
کلیه خدمات با ۶ ماه خدمات پس از تعمیر و نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *