identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر فر گگنو

Rate this page

 تلفن نمایندگی تعمیر فر گگنو در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر فر گگنو در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کلیه خدمات مرتبط با نصب، سرویس و تعمیر فر گگنو توسط روبراه سرویس در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران انجام می شود. یکی از پر کاربرد ترین لوازم در آشپزخانه ها و رستوران ها فر می باشد. فر گگنو از قطعاتی تشکیل شده است که این قطعات ممکن است به مرور زمان با مشکلاتی مواجه شوند. در این شرایط باید از مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات تعمیر گگنو در تهران آگاهی یابید.

تعمیر فر گگنو

تعمیر فر گگنو در تهران

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات تعمیر فر گگنو در محل خود داشتید تنها لازم است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا فرم فوق را پر کنید تا مجرب ترین تکنسین ها در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات تعمیر فر گگنو در محل شما نمایند.

نماد اینماد روبراه سرویس

 

چگونه می توان اقدام به ثبت درخواست تعمیر فر توکار گگنو در روبراه سرویس نمود؟
به منظور ثبت درخواست تعمیر فر توکار گگنو باید پیش از هرکاری با نمایندگی تعمیرات گگنو در روبراه سرویس در تماس باشید. علاوه بر آن می توانید به منظور ثبت درخواست تعمیر فر گگنو فرم فوق را پر کنید. پس از آن سریعا شاهد حضور مجرب ترین تعمیرکاران فر گگنو در محل خود خواهید بود. پس از انجام خدمات تعمیرات فر گگنو، به شما فاکتوری معتبر و ۶ ماه گارانتی خدمات پس از تعمیر ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیرات فر گگنو در تهران کجاست؟
زمانی که عملکرد فر  گگنو دچار مشکل شده است، اصلا نگران نباشید. دسترسی به قطعات جانبی درون فر گگنو به دلیل ظاهر سخت آن می تواند دشوار باشد. به همین سبب بهتر است با نمایندگی تعمیر فر گگنو تماس نمایید.
روبراه سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر فر گگنو در کلیه نقاط شهر تهران است. علاوه بر آن شما می توانید به صورت شبانه روزی اقدام به دریافت مشاوره رایگان در زمینه آموزش تعمیر فر گگنو نمایید.

مزایای دریافت خدمات تعمیر فر گگنو در روبراه سرویس چیست؟
در صورتی که اقدام به دریافت خدمات تعمیر فر گگنو در محل نمایید، دیگر به صرف هزینه جهت حمل دستگاه خود به تعمیرگاه نخواهید داشت. علاوه بر آن می توانید بر فرایند تعمیرات نیز نظارت داشته باشید و در تمامی ساعات شبانه روز اقدام به ثبت درخواست تعمیرات فر توکار گگنو نمایید.

چگونه می توان اقدام به تعمیر فر گگنو نمود؟
به منظور باز کردن فر گگنو تنها باید اقدام به باز کردن دو یا چهار پیچ نگهدارنده دستگاه خود نمایید تا پس از آن قادر به باز کردن پیچ های فر باشید. در قسمت پشتی فر یک کابل برق قرار دارد که لازم است پیش از باز کردن فر، دستگاه خود را از برق بکشید.

فر های گگنو درون کابین مناسب نصب شده تا برخوردار از تهویه مناسب به منظور کارایی صحیح دستگاه و کنترل فرایند گرما باشند. در فر های گگنو، شش پیچ قرار دارد که به وسیله دو در حفره دیواره فوقانی و چهار پیچ در حفره دیواره اصلی تعبیه شده اند. با حذف این پیچ ها می توانید فر را خارج کنید.

چگونه می توان برد فر های برقی و گازی گگنو را تعمیر کرد؟
یکی از تخصصی ترین کار ها جهت تعمیر فر گگنو، باز کردن و تعمیر برد است. به این شکل باید پیش از هرکاری دستگاه خود را از برق جدا کرده و در مرحله بعد اقدام به جداسازی صفحه کلید از کنترل پنل نمایید.
به منظور نرم کردن چسب قدیمی درون فر بهتر است از یک تفنگ حرارتی گرم استفاده کنید تا به این صورت به آرامی صفحه کلید را خارج نمایید. بهتر است از گرم کردن بیش از حد پانل خودداری کنید و صفحه کلید دستگاه را به آرامی فشار دهید و در مرحله بعدی از پشت صفحه پانل موجود بر روی صفحه کلید ضربه بزنید. سپس باید عنصر موجود بر روی صفحه کلید را به راحتی حذف کنید و اقدام به از بین بردن هر گونه چسب باقی مانده کنید.
سپس لازم است جهت تعمیر فر گگنو اقدام به جداسازی چسب پشتیبان ورق از غشای صفحه اصلی کنترل کنید. در مرحله بعدی صفحه کنترل جدید را بر روی پلاستیک اصلی تراز کرده و بچسبانید. سپس دوباره کنترل پنل را به قاب پلاگین صفحه جدید متصل نموده و قاب پشتی را بر روی قاب فر بگذارید.

چرا عملکرد فر گگنو اختلال ایجاد شده است؟
اگر کارایی فر توکار گگنو دچار مشکل شده است لازم بدانید که تعمیر فر گگنو می تواند از چیزی که شما فکر می کنید آسان تر باشد. در بیشتر مواقع بروز مشکل در فر ناشی از بروز مشکل در المنت و یا ترموستات است. به این شکل می توانید این قطعه را شناسایی و تعویض کنید.

چرا به فر گگنو به درستی برق رسانی نمی شود؟
اگر حرارت کافی درون فر گگنو وجود ندارد باید بدانید که مشکل می تواند از فیوز و یا المنت باشد. در صورت توقف تایم درون فر نیز ممکن است با وجود مشکل در تایمر مواجه شده باشید و در این شرایط فر قادر به جذب برق نیست. بهتر است جهت تعمیر فر گگنو اقدام به بررسی جعبه قطع کننده مدار نمایید.
علاوه بر آن بهتر است اقدام به راه اندازی مجدد فر نمایید. اگر مشکل دستگاه شما رفع نشد باید اقدام به قطع جریان برق از مدار نمایید. فر به منظور انجام کار به جریان ۲۲۰ ولت نیاز دارد. باید یک سوئیچ دو طرفه بر روی صفحه کنترل مدار فر تعبیه شده باشد تا برق رسانی دستگاه کنترل شود.
در غیر این صورت دو سوئیچ تک جهت کاهش برق درون فر وجود دارد. اگر قطع کننده درون مدار را پیدا نکردید نیز ممکن است مشکل از فیوز دستگاه باشد. برخی فر ها از یک فیوز در پشت دستگاه برخوردار هستند. در این شرایط لازم است به منظور تعمیر فر گگنو اقدام به بررسی و تعویض فیوز کنید.

کدام یک از خرابی های فر گگنو مرتبط با اختلال درون المنت است؟
اگر با مشکل وجود جریان برق درون فر و گرم نشدن دستگاه مشکل از المنت و ترموستات است. در این شرایط بهتر است پیش از هرکاری اقدام به عیب یابی المنت فر کنید. به این شکل بررسی نماییئ که المنت به شکل یکنواخت می درخشد یا خیر. این روند را تا جایی ادامه دهید تا به المنت سوخته برسید.
اگر المنت ذوب شده باشد لازم است آن را تعویض نمایید. به این شکل باید به قطعی برق دستگاه توجه کنید. براکت های آسیب دیده درون المنت را باز نمایید و در کناری قرار دهید تا در المنت خریداری شده از آن استفاده کنید. در مرحله بعدی لازم است پیچ های قسمت عقبی فر گگنو را باز نمایید. سپس باید سیم کشی را قطع کنید و المنت آسیب دیده را خارج کرده و جهت تعمیر فر گگنو المنت را تعویض کنید.

عیب یابی ترموستات برای تعمیر فر گگنو به چه صورتی است؟
بهتر است تعویض‌ ترموستات توسط تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر فر گگنو انجام گیرد. اما لازم است پیش از تعویض ترموستات بررسی کنید که آیا واقعا ترموستات فر شما معیوب شده است یا خیر. به منظور تست ترموستات بهتر است دما سنجی را درون دستگاه قرار دهید.

در مرحله بعدی حرارت دستگاه را حد فاصل ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ قرار دهید. در صورتی که دما بر روی ۵۰ درجه باقی ماند باید به منظور تعویض ترموستات و تعمیر فر گگنو با روبراه سرویس در تماس باشید.

 

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر فر گگنو در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت درخواست تعمیر فر گگنو در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

اگر در زمان کار با فر گگنو دچار مشکل شدید می توانید به منظور دریافت خدمات تعمیر فر گگنو در محل خود فرم تعمیرات را پر کرده و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا تعمیرکاران مجرب در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شوند.

مزایای دریافت خدمات تعمیر فر گگنو در روبراه سرویس چیست؟

اگر فر گگنو و یا سایر‌ لوازم خانگی و برقی برند گگنو دچار مشکل شود، می توانید سریعا با روبراه سرویس تماس نمایید. تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل شما می نمایند. کلیه خدمات تعمیر فر گگنو با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و با برخورداری از ۶ ماه خدمات پس از تعمیر انجام می گیرد.

هزینه تعمیر فر گگنو در روبراه سرویس چقدر است؟

میزان هزینه تعمیر فر گگنو در روبراه سرویس بر اساس میزان خرابی متغیر است. تکنسین های روبراه سرویس تا جای ممکن اقدام به تعویض قطعات نمی کنند و اولویت تعمیر دستگاه شما با کمترین هزینه است. کلیه هزینه تعمیر فر گگنو بر اساس نرخ مصوب دولتی است.

چرا باید به سرویس فر گگنو توجه کرد؟

به دلیل اهمیت فر گگنو در لوازم خانگی، می توانید جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه و افت کارایی فر، سرویس و عیب‌یابی اتصالات، قطعات و سلامت فنی قطعات مکانیکی را به روبراه سرویس بسپارید تا به این شکل تا مدت ها نیاز به تعمیر فر گگنو نداشته باشید.

 

خدمات تعمیرات گگنو:

نماسندگی تعمیر لوازم خانگی گگنوچیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. گگنوا برند با سابقه جهانی با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

فروش-انواع-قطعات-لوازم-خانگی

نصب کلیه لوازم خانگی به صورت تخصصی در تهران

پر فروش ترین قطعات جانبی فر و مایکروویو

فر و مایکروویو

شیشه داخلی مایکروفر بوش

شیشه داخلی مایکروفر بوش با کدفنی ۴۴۱۲۰۲

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

رینگ سلکتور فر و قهوه ساز بوش

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

برد اینورتر ماکروفر بوش اورجینال

۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پنل اسپرسوساز بوش

پنل استیل اسپرسوساز و مایکروفر بوش کد فنی ۱۱۰۰۲۷۹۱

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیشه درب مایکروفر بوش

شیشه بیرونی مایکروفر بوش کد فنی ۰۰۷۷۷۴۸۰

۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان

زبانه درب مایکروفر

زبانه درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

درب مایکروفر بوش

درب مایکروفر بوش

تماس بگیرید

چینی سقف ماکروفر بوش

ست تعمیر چینی سقف ماکروفر بوش

تماس بگیرید

لامپ فر بوش

لامپ فر بوش – اورجینال

تماس بگیرید

مگنترون اینورتر پاناسونیک

مگنترون اینورتر پاناسونیک

۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان

لامپ فر بوش

۶۲۰,۰۰۰ تومان

موتور آنتن ماکروفر بوش 02168287

موتور كف ماكروفر بوش

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان

پنل شيشه ای فر بوش

پنل شيشه ای فر بوش

۵,۴۴۳,۵۸۵ تومان

برد پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۰۹۵۵۸

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

پنل فر بوش

پنل فر بوش با کد فنی ۱۱۰۲۷۴۰۵

۳,۸۷۳,۹۹۳ تومان

ریل سینی مایکروفر بوش

ریل سینی ماکروفر بوش با کد فنی ۱۲۰۲۱۸۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۶۸۰۹۷۶

۲,۳۳۵,۳۶۳ تومان

بدنه فر بوش

بدنه فر بوش با کد فنی ۰۰۷۷۳۸۳۱

۶۰۰,۰۰۰ تومان

فیوز حرارتی فر بوش

فیوز حرارتی فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۶۵۳۴

۴۰۹,۴۱۴ تومان

سلکتور فر بوش

سلکتور فر بوش با کد فنی ۱۰۰۰۴۳۹۶

۷۸۸,۳۴۶ تومان