identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لباسشویی پاکشوما

5/5 - (3 امتیاز)
تعمیر-ماشین-لباسشویی-پاکشوما

 

تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل :

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران، فرم زیر را پر کنید و ارسال فرمایید: 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم برقی موجود درون کلیه خانه ها، ماشین لباسشویی می باشد. این دستگاه به شما امکان شستن لباس ها در آشپزخانه را می دهد. به این صورت لازم است در نگهداری از این دستگاه توجه فرمایید. چنانچه ماشین لباسشویی شما در زمان کار دچار هر نوع مشکلی شد و نیاز داشتید اقدام به دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل نمایید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما با بیش از سال ها سابقه در تهران است.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل تنها کافی است فرم فوق را پر کنید و یا با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر اسپرسوساز
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر جاروبرقی
تعمیر ماشین ظرفشویی

نماد اینماد روبراه سرویس

 

آموزش تعمیرات لباسشویی پاکشوما
آموزش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از مهم ترین مواردی است که مصرف کنندگان با مراجعه به سایت روبراه سرویس می توانند از آگاهی یابند. به صورت کلی مشکلاتی که در ماشین های لباسشویی پاکشوما در زمان کار به دلایل مختلفی رخ می دهند، ممکن است در منزل قابل حل باشند. به همین صورت در ادامه شما را با مشکلات رایج ماشین لباسشویی پاکشوما و همچنین نحوه تعمیر دستگاه در منزل آشنا خواهیم کرد.

با کمک مطالب زیر می توانید هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را کاهش داده و از خرابی مجدد آن پیشگیری کنید. اگر در زمان عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما سوالی داشتید، می توانید در کلیه ساعات شبانه روز با روبراه سرویس تماس نموده و اقدام به مشاوره رایگان با پشتیبانان روبراه سرویس نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در روبراه سرویس از چه خدماتی تشکیل شده است؟
تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما کار فنی و تخصصی است و تعمیر این دستگاه نیز نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و سرویس کار مجرب نیز باید آشنایی کامل با با تمامی قطعات جانبی ماشین لباسشویی پاکشوما داشته باشد تا به این صورت بتواند سریع و دقیق اقدام به عیب یابی دستگاه شما نماید.

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برند پاکشوما علی الخصوص ماشین لباسشویی پاکشوما و قطعات جانبی دستگاه، تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کسب رضایت مشتری تا حد امکان اقدام به عیب یابی تعمیر قطعات ماشین لباسشویی شما می نمایند و در صورت نیاز به تعویض این قطعات نیز از اورجینال ترین قطعات جانبی پاکشوما استفاده می کنند تا به این صورت پس از اتمام تعمیر، تا مدت ها با دستگاه دچار مشکل نشوید و عملکرد و طول عمر ماشین لباسشویی پاکشوما افزایش یابد.

شناسایی نزدیک ترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی پاکشوما
در صورتی که به تازگی به محل جدیدی برای سکونت نقل مکان کرده اید تنها می توانید با پرس و جو از هم محلی های خود اقدام به شناسایی معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محدوده خود کنید.
روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در کلیه نقاط تهران و با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران می باشد. پس از یافتن مجموعه خوب و حرفه ای لازم است از کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در خصوص سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما آگاهی یابید.
روبراه سرویس با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما به مرکز معتبر تعمیرات ‌تبدیل شده است و با شعار رضایت مشتریان آینده ماست اقدام به ارائه کلیه خدمات با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما می نماید.

مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما
پس از یافتن تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما در نزدیکی محل سکونت خود، لازم است بررسی کنید که این مجموعه از خدمات حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما برخوردار است؟ آیا این مجموعه دارای تعمیرکاران مجرب برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما است؟
آیا به منظور تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل شما از قطعات فابریک و اورجینال دستگاه استفاده می نمایند؟ در صورتی برخورداری مجموعه مورد نظر شما از این خدمات در هزینه و زمان شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.
پس از یافتن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت حمل و نقل و ایاب ذهاب نخواهید داشت. روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران است که در سریع ترین زمان ممکن تمامی مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما با جدید ترین امکانات را در محل شما عیب یابی و تعمیر نمایید.

برخورداری از مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیر پاکشوما
یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها به منظور انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران بررسی سابقه تعمیرگاه است. علاوه بر آن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما لازم است برخوردار از افراد مجرب ، آموزش دیده و ماهر باشد و همچنین پیش از استخدام بررسی کند که این افراد از سلامت روان برخوردار بوده و دارای هیچ گونه سابقه کیفری نباشند.
تعمیرکاران مجرب برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما پس از عیب یابی دستگاه، سریعا متوجه مشکل می شوند و می توانند با تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض آن قطعه مشکل ماشین لباسشویی پاکشوما را حل کنند. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما از دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نباشد به دستگاه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.
تعمیرکاران روبراه سرویس پس از اعزام به محل شما، با کوچک ترین نگاه به دستگاه از مشکل دستگاه آگاهی می یابند و به اطلاع شما می رسانند که تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به صرفه است و یا بهتر است اقدام به خریداری ماشین لباسشویی جدید نمایید. به صورت کلی برخی از مشکلات ماشین لباسشویی های پاکشوما رایج اند که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکلات خواهیم پرداخت.

عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما در نمایندگی روبراه سرویس
کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی لباسشویی پاکشوما زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس انجام می گیرد. افرادی که از دانش فنی برخوردارند می توانند از این راهنمایی ها به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کنند. بیشترین سوالات کاربران در تماس با تعمیرگاه روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به شرح زیر می باشد:
علت نچرخیدن مخزن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت پر شئن ماشین لباسشویی پاکشوما و شروع به کار نکردن دستگاه چیست؟
علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت پر نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما از آب چیست؟
چرا ماشین لباسشویی پاکشوما نشتی دارد؟
علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت عدم تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت حل نشدن پودر شوینده در محفظه پودر لباسشویی پاکشوما چیست؟
علت سر و صدای زیاد هنگام انجام فرآیند شستشو توسط ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
در ادامه اقدام به بررسی رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی پاکشوما در حین کار خواهیم پرداخت:

علت نچرخیدن مخزن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
چنانچه ماشین لباسشویی شما با مشکل نچرخیدن مخزن دیگ آب مواجه شده است، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
چنانچه درون مخزن بیش از حجم استاندارد بارگیری کنید، با مشکل نچرخیدن دیگ لباسشویی مواجه خواهید شد. در این شرایط لازم است راهنمای فارسی را به منظور آگاهی از حجم مناسب بار درون دستگاه مطالعه کنید. چنانچه مشکل نچرخیدن مخزن دیگ آب ماشین لباسشویی رفع نشد، لازم است با تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران در تماس باشید.

علت شروع به کار نکردن ماشین لباسشویی پاکشوما با وجود آبگیری دستگاه چیست؟
در صورتی که ماشین لباسشویی شما پس از پر شدن آب شروع به کار نمی کند، به منظور عیب یابی و تعمیرات دستگاه لازم است موارد زیر را بررسی کنید:
پیش از هرکاری لازم است سوئیچ درب و زبانه روی آن را بررسی نمایید. چنانچه زبانه پلاستیکی دچار شکستگی شده باشد، ممکن است واشر در فرآیند چرخه های خاص دچار توقف شود. لازم است در این شرایط سوئیچ را فشار داده و سپس رها کنید. 

در صورتی که صدای کلیک کردن به گوشتان نرسید، ممکن است سوئیچ شکسته شده باشد. در این مرحله لازم است سوئیچ را برداشته و آن را تست کنید و در صورت لزوم نیز اقدام به تعویض آن کنید. معیوب شدن موتور نیز از دیگر عوامل مهمی است که لازم است مورد بررسی قرار گیرد.
علت خشک نشدن لباس ها درون ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
چنانچه با مشکل خشک نشدن لباس ها درون ماشین لباسشویی پاکشوما، مواجه شده اید لازم است جهت عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما موارد زیر را بررسی نمایید:
ممکن است لباس ها را به شکل متعادل درون ماشین لباسشویی قرار نداده باشید. به منظور رفع این مشکل لازم است پیش از آنکه لباس ها را درون دستگاه به منظور شست و شو قرار دهید، آن را با دست باز نموده و به شکل متعادل درون لباسشویی قرار دهید.
لازم است بررسی کنید که شلنگ تخلیه در پشت دستگاه شما پیچ نخورده باشد. علاوه بر آن پمپ آب ممکن است به دلیل گیر کردن اجسام ریز لباس نظیر زیپ و سگک شکسته دچار انسداد شده باشد. چنانچه دستگاه شما قادر به خشک کردن لباس ها نیست، لازم است در ابتدا به مراحل فوق را بررسی نمایید و در مرحله بعدی به منظور رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل خود استفاده کنید.

علت پر نشدن آب درون ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
چنانچه ماشین لباسشویی دچار مشکل پر نشدن آب شده است، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
مطمئن شوید که درب دستگاه شما به درستی بسته شده باشد. سپس لازم است بررسی کنید که شیلنگ های ورودی سالم باشند؟ در صورت وجود پوسیدگی و پارگی لازم است اقدام به تعویض آنها نمایید. سپس لازم است اقدام به بررسی منبع تغذیه کنید. ممکن است درون اتصالات دستگاه شما مشکلی ایجاد شده باشد. چنانچه مشکل پر نشدن آب درون دستگاه شما حل نشد، لازم است با تعمیرکار مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما در تماس باشید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما دچار نشتی شده است؟
در صورتی که ماشین لباسشویی پاکشوما دچار نشتی شده است، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
لازم است بررسی کنید که که نشتی دقیقا در کدام محل رخ داده است. برای مثال چنانچه نشتی از قسمت پشت ماشین لباسشویی رخ داه باشد، لازم است به دنبال پیچ خوردگی و یا پارگی در این بخش باشید. همچنین لازم است به رنگ آب توجه کنید. در صورت روشن بودن رنگ آب، نشتی پیش از رسیدن آب به محفظه مواد شوینده رخ داده است.
در صورت کم بودن مقدار نشتی و وجود آن در قسمت جلوی دستگاه، لازم است درب ماشین لباسشویی را به منظور عیب یابی وجود مشکل بررسی نمایید. ممکن است به مرور زمان، مهر و موم موجود در اطراف درب شل شده و موجب نشت آن شود. در صورت وجود نشتی در دستگاه شما، بهتر است ه منظور رفع عیب و تعمیرات از خدمات مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل استفاده کنید .

علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
در صورت عدم آبگیری ماشین لباسشویی پاکشوما لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
مهم ترین عوامل عدم آبگیری دستگاه شامل باز بودن درب، معیوب شدن ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، وجود مشکل در هیدروستات، وجود قطعی در سیم‌های راﺑﻂ میان ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ دستگاه می باشد. چنانچه دستگاه شما قادر به آبگیری نیست، تنها باید به منظور تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما از خدمات مرکز روبراه سرویس استفاده کنید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشومل روشن نمی شود؟
چنانچه ماشین لباسشویی پاکشوما روشن نمی شود، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل اقدام به بررسی موارد زیر کنید: پیش از هرکاری لازم است بررسی کنید که دو شاخه ماشین لباسشویی شما به برق متصل است یا خیر. علاوه بر آن لازم است جریان برق منزل را به منظور وجود قطعی بررسی نمایید. در بیشتر مدل های ماشین لباسشویی تا زمان بسته نشدن کامل درب ماشین لباسشویی، دستگاه شروع به کار نمی کند.
سپس لازم است درب دستگاه را بررسی کنید. ممکن است بخشی از لباس ها لای درب دستگاه باقی مانده و به این صورت مانع از بسته شدن درب شودد. چنانچه درب دستگاه به خوبی بسته نمی شود، لازم است اقدام به بررسی سوئیچ کنید. گاهی اوقات نیز ممکن است تایمر دستگاه معیوب شده باشد. در این شرایط می توانید با کمک یک مولتی متر اقدام به بررسی تایمر کنید. چنانچه متوجه وجود مشکل در آن شدید، لازم است این قطعه را تعویض کنید.
یکی دیگر از مهم ترین عوامل روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما معیوب شدن برد اصلی است. چنانچه برد دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، لازم است هر چه سریع تر اقدام به تعمیر و یا تعویض آن کنید. چنانچه مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی رفع نشد، بهتر است با مرکز مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی پاکشوما در حین کار چیست؟
در صورتی که ماشین لباسشویی شما در زمان کار خاموش می شود، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
اصلی ترین عوامل خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی شامل معیوب شدن میکروسوئیچ درب، وجود مشکل در زبانه و قفل درب، معیوب شدن تایمر الکترونیکی، وجود مشکلاتی در شیر برقی برقی ورودی آب، معیوب شدن موتور لباسشویی و وجود نوسانات در جریان برق یا معیوب شدن دوشاخه برق می باشد. 

در صورتی که دستگاه شما در زمان کار به صورت ناگهانی خاموش می شود، پیش از هرکاری لازم است موارد بالا را بررسی نمایید و سپس در صورتی که قادر به رفع مشکل نبودید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران استفاده کنید.

علت عدم تخلیه آب کثیف از ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟
چنانچه در دستگاه شما مشکلی در آبگیری ایجاد شده است، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
پیش از هرکاری لازم است مسیر تخلیه را بررسی نمایید. ممکن است اشیاء ریز موجب انسداد پمپ شده باشند. لازم است اقدام به بررسی و عیب یابی پمپ تخلیه کنید. چنانچه نیاز به تعویض پمپ تخلیه دارید می توانید با روبراه سرویس به منظور تعمیرا ماشین لباسشویی پاکشوما در تماس باشید.

علت حل نشدن شوینده در محفظه لباسشویی پاکشوما چیست؟
در صورت حل نشدن پودر شوینده در محفظه ماشین لباسشویی، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
چنانچه شیر برقی لباسشویی معیوب شئخ باشد، آب کافی وارد محفظه دستگاه نخواهد شد و مقدار زیادی پودر حل نشده درون محفظه باقی می ماند. با استفاده مداوم از ماشین لباسشویی نیز ممکن است محفظه جاپودری با انباشت رسوبات مواجه شود و به این صورت از ورود آب به درون کشوی جا پودری دستگاه جلوگیری کند.
به کمک راهنمای فارسی ماشین لباسشویی پاکشوما می توانید محفظه دستگاه را خارج نموده و با مقداری آب اقدام به شست و شوی آن کنید. گاهی اوقات نیز ممکن است از مواد شوینده نامرغوب استفاده نموده باشید. بنابراین بهتر است از مواد شوینده مخصوص در ماشین لباسشویی استفاده کنید.

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی پاکشوما در حین کار چیست؟
در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی در حین کار، لازم است به منظور عیب یابی و تعمیر لباسشویی پاکشوما اقدام به بررسی موارد زیر کنید:
گاهی ممکن است ماشین لباسشویی در سطح صافی قرار نداشته نباشد. همچنین ممکن است اقدام به بارگیری بیش از حد در ماشین لباسشویی پاکشوما کرده باشید. در صورت وجود اشیا ریزی مانند سکه پول و یا دکمه ریز درون محفظه نیز با صدای زیاد دستگاه مواجه می شود. چنانچه مشکل سر و صدای لباسشویی در حین کار حل نشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

 
 
 

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

نحوه ثبت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت ثبت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در روبراه سرویس تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید و یا ماشین لباسشوییم فوق را پر کنید تا در‌ ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبان روبراه سرویس با شما تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما ، تعمیرکار را در سریع ترین زمان به محل شما اعزام نماید.

چه مدت طول می کشد تا پس از ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما، تعمیرکار روبراه سرویس در محل حاضر شود؟

پس از ثبت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در روبراه سرویس ، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با شما تماس گرفته و در زمانی که برای شما مناسب است در محل شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما حاضر می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در روبراه سرویس چقدر است؟

کلیه هزینه های تعمیرات در روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب و تعرفه های دولتی می باشد. به این صورت با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به روبراه سرویس تا ۷۵ درصد در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید. پس از پایان تعمیر نیز فاکتوری معتبر متشکل از تمامی هزینه ها تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به شما تقدیم می گردد.

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

جهت کسب رضایت مشتری، پس از اتمام تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما ، بر اساس نوع تعمیرات به مشتری ۳ تا ۶ ماه خدمات پس از تعمیر تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به تعمیر رایگان ماشین لباسشویی پاکشوما در محل نمایند.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما چه مزایایی دارد؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات پاکشوما با سال ها سابقه زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران است که جهت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما از با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.
خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل انجام می گیرد که موجب می شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل نداشته باشید و در حین حمل به دستگاه شما آسیب وارد نشود.

آیا تعمیرگاه روبراه سرویس معتبر است؟

تعمیرگاه روبراه سرویس با بیش از سال ها سابقه و برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران شهر تهران و بهترین قطعات اقدام به تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در شهر تهران می نماید. روبراه سرویس از تمامی مدارک اعتبار سنجی و مجوز رسمی اتحادیه برخوردار است.

در صورت عدم رضایت از تکنسین اعزامی در روبراه سرویس چه اقداماتی را می توان انجام داد؟

در صورتی که پس از تعمیر به هر دلیلی از تعمیرکار روبراه سرویس رضایت نداشتید تنها کافی است با شماره ۶۸۲۸۷-۰۲۱ تماس نمایید تا پشتیبان روبراه سرویس اقدام به پیگیری شکایت شما نمایند

چه تضمینی جهت حفظ حریم شخصی و امنیت مشتری در حضور تکنسین روبراه سرویس وجود دارد؟

تعمیرکاران لوازم خانگی در روبراه سرویس مجرب ، متعهد و امانت دار می باشند و همچنین دارای سلامت روان و گواهی عدم سوء پیشینه برای امنیت خاطر مشتری می باشند.

نحوه تصفیه حساب پس از انجام خدمات تعمیرات در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از اتمام تعمیرات، تعمیرکار به شما فاکتوری معتبر متشکل از هزینه های انجام گرفته به همراه گارانتی به شما تقدیم می نمایند و شما می توانید هزینه فاکتور را به حساب تکنسین و یا تعمیرگاه روبراه سرویس واریز کنید.

 

 

خدمات تعمیرات پاکشوما:

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. پاکشوما برندی با سابقه با هزاران زیرمجموعه و تخصص چند ده ساله در لوازم خانگی بهترین کیفیت را ارائه می دهد و تعمیرات آن در ایران بر عهده ماست.

 
 
روبراه-سرویس-پاکشوما-تعمیرات

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی علی الخصوص ماشین لباسشویی پاکشوما به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشومای ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

پر فروش ترین قطعات جانبی ماشین لباسشویی

لباسشویی

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

برد لباسشویی بکو ( اورجینال )

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۱

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

طلق درب لباسشویی بوش

طلق درب لباسشویی بوش با کدفنی ۱۲۰۰۶۸۸۶

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۷۴۲۷۲۰

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

وان جاپودری لباسشویی بوش

وان جاپودری لباسشویی بوش با کدفنی ۶۶۰۶۸۵

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

برد اصلی لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی بوش با کد فنی ۱۱۰۲۵۹۳۲

۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

موتور لباسشویی 7 سیم بکو ( اورجینال )

موتور لباسشویی ۷ سیم بکو ( اورجینال )

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

لاستیک لباسشویی بوش آیدوز آنتی باکتریال چراغدار کد ۰۰۷۷۲۶۶۱

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

زه بیرونی لباسشویی 7 کیلویی بوش

زه بیرونی درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۶۷۲۸۱۸

۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

زه داخل درب لباسشویی بوش

زه داخل درب لباسشویی بوش کد فنی ۰۰۳۶۶۱۱۳

تماس بگیرید

شیربرقی 3قلو آاگ AEG

شیربرقی ۳قلو آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG

میکروسویچ لباسشویی آاگ AEG ( اورجینال )

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کلید پاور لباسشویی بکو

کلیدپاور لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۲۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو (اورجینال)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

میکروسویچ لباسشویی بکو

میکروسوئیچ لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

سنسور دمای لباسشویی بکو

سنسور دمای لباسشویی بکو (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

هیدرواستات لباسشویی بکو،ال جی (اورجینال)

هیدرواستات لباسشویی بکو ، ال جی (اورجینال)

۳۵۰,۰۰۰ تومان

دستگیره لباسشویی بکو

دستگیره لباسشویی بکو (اورجینال)

۱۹۰,۰۰۰ تومان