identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی محله تهرانپارس تهران

refrigrator تعمیر و نگهداری

فهرست مطالب

Rate this post

تهرانپارس محله ای در شرق تهران بزرگ است و اتفاقا یکی از شلوغ ترین و پرتراکم ترین محله ها در عین قدیمی بودن این محله است. در گذشته همانند سی سال پیش یکی از محلات مدرن و پیشرو تهران و حتی باکلاس تهران بود اما امروزه به یکی از پرمعضل ترین محلات تبدیل شده است و به اصطلاح امروزی خیلی شیرتوشیر شده است.  ترافیک حرف اول را در این محله خصوصا ساعات پیک شهر تهران می زند. میلیون ها لوازم خانگی در خانه های مردم در این محله وجود دارد که اکثرا قدیمی و کهنه هستند و نیازمند تعمیر.

روبراه سرویس در شرق تهران ده ها تعمیرکار تخصصی برای انواع لوازم خانگی و آشپزخانه دارد که همگی برای برندهای ایرانی و خارجی و قدیمی و مدرن از جمله بوش , پاناسونیک , ال جی , سامسونگ و غیره آموزش دیده اند و مجهز به وسایل تعمیر سریع در محل دستگاه شما هستند. برای اطلاع از قیمت های تعمیرات در محله تهرانپارس با شماره مرکزی ما تماس بگیرید. قطعات یدکی لوازم خانگی نیز بفروش می رسد.

یکی از معتبر ترین برند های‌ لوازم خانگی در جهان، برند بوش است. امروزه و با ماشینی شدن کار ها، شست و شوی‌ لباس ها و ظروف که کار هایی وقت گیر است با استفاده از لباسشویی و ماشین ظرفشویی در سریع ترین زمان انجام می گیرد. به همین دلیل می توان گفت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، جزء مهم ترین لوازم های خانگی به شمار می روند که معیوب شدن آن می تواند برای شما مشکل آفرین باشد. بنابراین اگر در حین کار با لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود دچار مشکل شدید می توانید در سریع ترین زمان جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی بوش و یا دریافت مشاوره رایگان تعمیر ظرفشویی بوش با شماره زیر تماس نمایید.

 

تلفن شعبه مرکزی روبراه سرویس برای تعمیرات و فروش قطعه در تهرانپارس:

 

۶۸۲۸۷

 

تعمیرات تهرانپارس

تعمیرات تهرانپارس

تلفن تعمیرکار لوازم خانگی روبراه سرویس

تلفن تعمیرکار لوازم خانگی روبراه سرویس

 

از سه راه تهرانپارس تا فلکه اول و سپس دوم و سوم و چهارم تا پارک پلیس و قنات کوثر و شهرک امید و سراج و استخر و وفادار و هنگام و الغدیر و فرجام و پروین و تهرانپارس غربی همه و همه زیر پوشش مختصصان تعمیر ما هستند و شما می توانید علاوه بر تماس فرم زیر را پر کنید تا بلافاصله با شما تماس گرفته شود . تعمیر گاه لوازم خانگی پایتخت در شرق:

 

درخواست اعزام تعمیرکار :

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

 

تعمیرات روبراه سرویس

تعمیرات روبراه سرویس

 

roberah service روبراه سرویس

roberah service روبراه سرویس

بیشتر بخوانید  راهکارهای کاربردی و خانگی تمیز نمودن کف اتو بخار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *