identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر لوازم خانگی محله طرشت تهران ۶۸۲۸۷-۰۲۱

Rate this post

طرشت (تعمیرات غرب) مرکز فرماندهی ما و محل قرارگیری دفتر اصلی و انبار قطعات روبراه سرویس است و خدارا چه دیده اید شاید متخصصان ما در این محله کمتر از چند دقیقه به شما برسند و لوازم خانگی شما را تعمیر کنند

 میلیون ها لوازم خانگی در خانه های مردم در این محله وجود دارد که اکثرا قدیمی و کهنه هستند و نیازمند تعمیر. روبراه سرویس در غرب تهران ده ها تعمیرکار تخصصی برای انواع لوازم خانگی و آشپزخانه دارد که همگی برای برندهای ایرانی و خارجی و قدیمی و مدرن از جمله بوش , پاناسونیک , ال جی , سامسونگ و غیره آموزش دیده اند و مجهز به وسایل تعمیر سریع در محل دستگاه شما هستند.

اگر در حین کار با لوازم خانگی خود دچار مشکل شدید و یا زمان سرویس لوازم خانگی شما فرا رسیده است و یا نیاز به خریداری‌ قطعات جانبی لوازم خانگی بوش دارید اما نمی دانید این قطعات را به صورت اورجینال از کجا می توانید خریداری کنید اصلا نگران نباشید. روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی بوش است که در طرشت واقع شده است و اقدام به ارائه خدمات تعمیر لباسشویی بوش در کلیه نقاط شهر تهران می نماید. علاوه بر آن این مجموعه با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ارائه خدمات سرویس، نصب و تعمیر ظرفشویی بوش با بهترین قطعات و با ارزان ترین قیمت می نماید.

برای اطلاع از قیمت های تعمیرات در محله طرشت و آزادی با شماره مرکزی ما تماس بگیرید. 

 

تلفن شعبه مرکزی روبراه سرویس برای تعمیرات و فروش قطعه در طرشت:

 

۶۸۲۸۷

 

تلفن تعمیرکار لوازم خانگی روبراه سرویس

تلفن تعمیرکار لوازم خانگی روبراه سرویس

طرشت

طرشت

 

طرشت در جنوب غربی تهران بزرگ و در نزدیکی های میدان آزادی در غرب تهران یکی از اصلی ترین محدوده های لوازم خانگی خصوصا تعمیر تخصصی و تامین قطعات و لوازم جانبی لوازم آشپزخانه و منزل می باشد. انبار ما در طرشت یکی از کامل ترین انبارهای برای قطعات فنی تمامی محصولات برند بوش و سایر برند ها می باشد. تمامی شوینده های اورجینال محصولات بوش و سایر برندها با کمترین قیمت بازار در انبار ما موجود است.

 

درخواست اعزام تعمیرکار در محدوده طرشت و جنوب غربی:

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

 

 

تعمیرات روبراه سرویس

تعمیرات روبراه سرویس

 

roberah service روبراه سرویس

roberah service روبراه سرویس

بیشتر بخوانید  تعمیرات لوازم خانگی بوش در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *