identity
جستجو کردن
Close this search box.

021-68287

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر و سرویس تخصصی لوازم خانگی پاناسونیک در محل

5/5 - (7 امتیاز)

پاناسونیک یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برند های لوازم خانگی با بیش از ۳۰ سال قدمت می باشد. با وجود آنکه سی سال از ساخت این برند می گذرد همچنان جزء برند های با کیفیت و پر طرفدار در بازار جهان محسوب می شود. این برند محصول کشور ژاپن می باشد که اقدام به تولید با کیفیت ترین لوازم برقی و دیجیتال نموده است. به دلیل گسترش فناوری و کیفیت این محصول، برند پاناسونیک به اولین انتخاب هر خانه ای تبدیل شده است.

تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک

روبراه سرویس یکی از مطرح ترین نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در تهران است که با برخورداری از مجرب ترین سرویس کاران اقدام به انجام کلیه خدمات شامل نصب، سرویس و نگهداری و همچنین تعمیر تخصصی لوازم خانگی برند پاناسونیک اعم از یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فر و مایکروفر ، جاروبرقی و … نموده است.

پس از پر کردن فرم تعمیرات و یا تماس با نمایندگی روبراه سرویس، سرویس کاران مجرب در سریع ترین زمان ممکن در اقصی نقاط تهران اقدام به خدمت رسانی می نمایند.

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک :

نماد اینماد روبراه سرویس

جهت درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی پاناسونیک در تهران فرم زیر را پر کرده و ارسال فرمایید:

 

درخواست تعمیرات

  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 
snowa

روبراه سرویس ارزان ترین و باتجربه ترین!

 

نصب قطعات یخچال فریزر پس از فروش

 

 home-repair  

تعمیر بجای خرید جدید

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخضوض می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 

سرعت در خدمات

هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

با تجربه و متخصص

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

 

ارزان ترین قیمت

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

 

گارانتی

گارانتی خدمات

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

امروزه لوازم خانگی در برند های متعدد ایرانی و خارجی در سراسر جهان تولید و عرضه می شود. یکی از قدیمی ترین این برند ها نیز برند پاناسونیک است که همواره اقدام به تولید و عرضه با کیفیت ترین محصولات می نماید. این محصولات شامل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروفر، جاروبرقی و … می باشد. 

اگر به دنبال نمایندگی معتبر جهت تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک دارید با روبراه سرویس در تماس باشید. روبراه سرویس با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران به صورت شبانه روزی اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش و ارائه خدمات تعمیر لباسشویی بوش در محل شما می نماید.

مراحل کار تعمیرات لوازم خانگی

 

سوالات متداول و رایج

خدمات پس از فروش لوازم خانگی پاناسونیک به چه صورتی می باشد؟

به دلیل وجود تحریم نمایندگی مستقیم پاناسونیک در تهران وجود ندارد و لازم است به جای آن در صورتی که نیاز به تعمیرات لوازم خانگی برند پاناسونیک داشتید به دنبال معتبر ترین نمایندگی های تعمیرات در شهر تهران باشید.

نمایندگی های مجاز تعمیرات پاناسونیک در تهران چه ویژگی هایی دارند؟

نمایندگی روبراه سرویس، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک در شهر تهران می باشد. نمایندگی روبراه سرویس با برخورداری از مجرب ترین تکنسین ها و با بیش از ده ها سال سابقه در شهر تهران اقدام به خدمت رسانی می نماید. کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات نیز دارای ۶ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از تعمیر می باشد.

چگونه می توان در نمایندگی روبراه سرویس اقدام به ثبت تعمیرات نمود؟

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات تخصصی کلیه برند های ایرانی و خارجی لوازم خانگی در تهران می باشد. جهت مشاوره رایگان و ثبت تعمیرات با تعمیرکاران روبراه سرویس می توانید با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹ تماس نمایید و یا از طریق پر کردن فرم زیر با مسئولین ما در ارتباط باشید.

 

خدمات تعمیر تخصصی لوازم خانگی پاناسونیک:

 
چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است. تعمیر تخصصی لوازم خانگی امرسان قبل و پس از خرابی دستگاه تعمیر دارد.
شماره تلفن های روبراه سرویس 02144219619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *